Volgens mij hadden we het vanmorgen nog over democratie, en vind jij ondemocratische verkiezingen wel ok.. Naja, zolang de staten niet te groot zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij doet steeds erg sterke beweringen. Dit zijn gewoon verkiezingen in een democratisch land, jij doet alsof het Noord-Korea is. Zodra jouw kandidaat een kans heeft om te verliezen, is de verkiezing niet eerlijk. Erg ondemocratisch.
Taxes.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat voor "decreten" kan hij zoal ondertekenen?
Allereerst is een caucusus niet ondemocratisch, er moet alleen op een ondemocratische manier worden gekozen bij een gelijkspel. Maar ik had het er over dat het niet aan die paar gelijkspelen in die paar staten gaat liggen of een kandidaat de meerderheid gaat halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het vanmorgen nog over democratie, en vind jij ondemocratische verkiezingen wel ok.. Naja, zolang de staten niet te groot zijn.
Popular vote niet tellen als de democratische manier, om delegates te tellen, als het ¨gelijkspel¨ is.. Ja, vind ik ondemocratisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Allereerst is een caucusus niet ondemocratisch, er moet alleen op een ondemocratische manier worden gekozen bij een gelijkspel. Maar ik had het er over dat het niet aan die paar gelijkspelen in die paar staten gaat liggen of een kandidaat de meerderheid gaat halen.
Jij noemt steeds de verkiezingen ondemocratisch zonder enige bron.
Ok, jij liegt en fantaseert, ik kom met feiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Democraten zijn loyaal? Hoogstens aan zichzelf. Pete en Amy zijn echt niet zelf opgestapt, daar zit wel een dealtje achter... Pete vond zichzelf goed genoeg.
Het is oorlog in het Democratische kamp, loyaliteit is ver te zoeken.
Ok, dan kom maar met bewijs.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, jij liegt en fantaseert, ik kom met feiten.
Sanders fans verschillen niets van Trump fans en bewijzen dat constant.
https://www.npr.org/2017/(...)g-trump-survey-findsquote:
Misschien is ze gevraagd om te stoppen, zou kunnen. Zo verkleinen ze bijvoorbeeld de kans op een broken convention, waar jij zo bang voor was. Maar nu doet dat er plots niet meer toe, he?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, je denkt toch niet dat Pete of Amy ¨zomaar¨ gestopt zijn op 2 en 1 dag voor Super-Tuesday?
De weg vrijmaken voor Biden, dat is het hele plan.... Warren in de race houden, om de progressievere stem te splijten.
Dat is niet eens een complot-theorie, maar zelfs gewoon realistisch.
Als ze er nu al te koop mee gaan lopen, dan ondermijnen ze de partij nogal he.. Maar: Pete als VP is wel een aardige kans. Biden was toch al zo emotioneel over hem.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://www.npr.org/2017/(...)g-trump-survey-finds
Nu jij. Kom eens met bewijs dat er dealtjes zijn met Buttigieg en Klobuchar.
48 en 24 uur voor Super Tuesday en zij stoppen uit zichzelf? Dan zou Warren ook al gestopt moeten zijn. Gewoon alles om Sanders te stoppen en Biden te promoten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Misschien is ze gevraagd om te stoppen, zou kunnen. Zo verkleinen ze bijvoorbeeld de kans op een broken convention, waar jij zo bang voor was. Maar nu doet dat er plots niet meer toe, he?
Ik denk trouwens dat ze gestopt zijn omdat ze kansloos waren en het later graag nog een keer proberen, zij zijn wel nog jong.
En Warren houdt zichzelf in de race. En moet trouwens weinig van Sanders hebben.
Jij fantaseert alles naar een anti-Sanders complot en gaat er dan vanuit dat er tussen de tientallen of zelfs honderden mensen die er van moeten weten niemand zit die lekt en ook niemand zit die voor Sanders is. Onwaarschijnlijk.
Twee ongefundeerde beschuldigingen, ik zou zeggen dat dit in BNW thuis hoort.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze er nu al te koop mee gaan lopen, dan ondermijnen ze de partij nogal he.. Maar: Pete als VP is wel een aardige kans. Biden was toch al zo emotioneel over hem.
Klobuchar zal wel een leuk centje meekrijgen denk ik, maar dat is nooit te bewijzen.
Dat kan, maar als het in september zo is, als het ergste Democratische geval een feit is: Dementerende Joe met Pete als VP, ga je dan rectificeren?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Twee ongefundeerde beschuldigingen, ik zou zeggen dat dit in BNW thuis hoort.
Dan hebben ze te laat getimed. Als de moderates slimmer waren geweest hadden ze eerder uit de race moeten stappen en zouden er vandaag niet tienduizenden stemmen verspild zijn door early voting. En als de establishment het nog slimmer hadden gespeeld had Bloomberg zich ook moeten terugtrekken maar die doet nog vrolijk meequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
48 en 24 uur voor Super Tuesday en zij stoppen uit zichzelf? Dan zou Warren ook al gestopt moeten zijn. Gewoon alles om Sanders te stoppen en Biden te promoten.
Nee, want Buttigieg is natuurlijk helemaal geen gekke kandidaat als vice, dat bewijst dus niks van jouw complottheorie. Dat er niks uit lekt van zo'n complot bewijst wel veel, zo'n partijtop (waar de meningen altijd, bij elke democratische partij ter wereld, net zo verschillend zijn als in de partij) kan zoiets nooit geheim houden. Dat besef jij je toch ook wel als je langer dan 3 seconden na denkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan, maar als het in september zo is, als het ergste Democratische geval een feit is: Dementerende Joe met Pete als VP, ga je dan rectificeren?
Ik hoop dat ze te laat zijn! Cali heet al 3 miljoen votes by mail sinds Iowa... Toen was Biden nog nergens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dan hebben ze te laat getimed. Als de moderates slimmer waren geweest hadden ze eerder uit de race moeten stappen en zouden er vandaag niet tienduizenden stemmen verspild zijn door early voting. En als de establishment het nog slimmer hadden gespeeld had Bloomberg zich ook moeten terugtrekken maar die doet nog vrolijk mee
Warren ziet nog een weg (die ik niet echt zie) als ik kingmaker in een mogelijke conventie, maar we zien wel na vanavond of het allemaal bluf is geweest
Als zelfs CNN zegt: Het hele establishment is tegen Sanders en doet er alles aan dat hij niet wint.... Ben ik de linkse complotdenker....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, want Buttigieg is natuurlijk helemaal geen gekke kandidaat als vice, dat bewijst dus niks van jouw complottheorie. Dat er niks uit lekt van zo'n complot bewijst wel veel, zo'n partijtop (waar de meningen altijd, bij elke democratische partij ter wereld, net zo verschillend zijn als in de partij) kan zoiets nooit geheim houden. Dat besef jij je toch ook wel als je langer dan 3 seconden na denkt.
Omdat ze zelf beslist heeft er niet uit te stappen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Poging 3: waarom is Baggard nog in de race?
En welke 'taxes' kunnen zoal per decreet worden ingevoerd volgens jou?quote:
Goede bijdrage.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat ze zelf beslist heeft er niet uit te stappen.
Dat weet niemand, maar lijkt sollicatie te doen voor Fox.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Poging 3: waarom is Baggard nog in de race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |