Met goede been uit verkeerde bed bedoel je?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt of
Je stond 7 nu 5 dat bedoelde ik te zeggen
Nee ben met m'n goede been uit het verkeerde bed gestaptquote:Op zondag 23 februari 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt of
Je stond 7 nu 5 dat bedoelde ik te zeggen
Je was me net voorquote:Op zondag 23 februari 2020 12:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met goede been uit verkeerde bed bedoel je?
Soms leuk, soms ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 12:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel gaaf, jij komt ook overal zo
Is wel het plan ja. Misschien als ik een keer een dag vrij heb.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:22 schreef dud0r het volgende:
Dat is
[..]
Een eind weg.
Ga je nog naar de zee?
Spreken ze daar een beetje Engels of is het met handen en voeten jezelf verstaanbaar maken?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Soms leuk, soms ook niet
[..]
Is wel het plan ja. Misschien als ik een keer een dag vrij heb.
En terecht.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Het kon er zo maar een van mij zijn
@:SuperwormJim
ONZ / Verzameltopic voor échte mannen
Met kapmessenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spreken ze daar een beetje Engels of is het met handen en voeten jezelf verstaanbaar maken?
Dot is ook een echte manquote:
Nee dank je.quote:
Gevaarlijke businessquote:
Beetje mompelend wat ik tot nu toe merkquote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spreken ze daar een beetje Engels of is het met handen en voeten jezelf verstaanbaar maken?
Zit dan stil!quote:Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef aKboR het volgende:
Wat een woei bus schud zo heen en weer. Lujkt wel een zeilboot.
Hee mopquote:Op zondag 23 februari 2020 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je.
Hoi mop![]()
[..]
Gevaarlijke business
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met goede been uit verkeerde bed bedoel je?
He aK ja kan ik me voorstellenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef aKboR het volgende:
Wat een woei bus schud zo heen en weer. Lujkt wel een zeilboot.
quote:
Doe datquote:
Rammelen echt hoor hier, wind staat er recht op. Groot open veld achter mijn huis. Hoekpannen ooit laten verankeren.quote:
Ja kan me er iets bij voorstellen,. Het is echt ellende met die stormen van de laatste weken.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rammelen echt hoor hier, wind staat er recht op. Groot open veld achter mijn huis. Hoekpannen ooit laten verankeren.
Nadeel is dat je niet over de reling kan gaan hangenquote:
Valt mee dat ze de weg opgegaan zijnquote:
Oké Marioquote:Op zondag 23 februari 2020 12:47 schreef aKboR het volgende:
Nee calt mee denk ik. Delft os miet zo ver
Beter dan, hopelijk zakt de windkracht voor je weer terug moet.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:47 schreef aKboR het volgende:
Nee calt mee denk ik. Delft os miet zo ver
Het lijkt harder te gaan dan dat plaatjequote:
O buien radar zegt dat het hier windkracht 4 is, daar staat y6quote:
Het is een Gifje, maar je moet naar de cijfers kijkenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het lijkt harder te gaan dan dat plaatje
Klopt, op de kaart geeft ie bij mij ook anders aan dan als op de home pagina van Buienradar kijktquote:Op zondag 23 februari 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan, hopelijk zakt de windkracht voor je weer terug moet.
Je bent wel echt een fan als je ook naar uitwedstrijden gaar\t.
Het is net het weer niet te voorspellenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, op de kaart geeft ie bij mij ook anders aan dan als op de home pagina van Buienradar kijkt
Eigenlijk niet nee..quote:Op zondag 23 februari 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net het weer niet te voorspellen
Ja dat snap ik. Maar vorige week zaten we hier op 7/8 en toen ging de boom voor het huis minder hard heen en weer dan nu met 5/6quote:Op zondag 23 februari 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is een Gifje, maar je moet naar de cijfers kijken
ligt er aan van welke kant de wind komtquote:Op zondag 23 februari 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar vorige week zaten we hier op 7/8 en toen ging de boom voor het huis minder hard heen en weer dan nu met 5/6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |