Ik had daar al gereageerdquote:Op zondag 23 februari 2020 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Het kon er zo maar een van mij zijn
@:SuperwormJim
ONZ / Verzameltopic voor échte mannen
Ach t is weekend hequote:Op zondag 23 februari 2020 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proost. Het is mij te vroeg daarvoor
Hey Noodquote:
Lag nog in mijn bed, had er geen last vanquote:
Helemaal los vanavond?quote:
Ja, alle aspecten van "losgaan" gaan de revue passeren.quote:
Geilquote:Op zondag 23 februari 2020 11:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, alle aspecten van "losgaan" gaan de revue passeren.
Nee, Ik gedraag me gewoon normaal hoorquote:
Mooi weekend gehad?quote:
Is ook wel eens lekker danquote:Op zondag 23 februari 2020 12:03 schreef noodgang het volgende:
[..]Lekker rustig, best fijn stiekem
Ik had ook niet anders van je verwacht. Beetje zuipen en blowen misschien en daar houdt het wel mee op gok ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Ik gedraag me gewoon normaal hoor
Beetje zuipen beetje blowenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht. Beetje zuipen en blowen misschien en daar houdt het wel mee op gok ik.
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht. Beetje zuipen en blowen misschien en daar houdt het wel mee op gok ik.
Ja zo ongeveerquote:Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef dud0r het volgende:
Wat? Dat is toch best beschaafd? Het is niet zo dat ze vanavond met de tetten bloot door de kroeg rent en zich door de halve kroeg laat afwerken.quote:
Veel plezier alvastquote:
Zeg ik dat?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch best beschaafd? Het is niet zo dat ze vanavond met de tetten bloot door de kroeg rent en zich door de halve kroeg laat afwerken.
[..]
Veel plezier alvast
oh nietquote:Op zondag 23 februari 2020 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch best beschaafd? Het is niet zo dat ze vanavond met de tetten bloot door de kroeg rent en zich door de halve kroeg laat afwerken.
Doe datquote:
Ga werken danquote:
Strakjesquote:
Ik neem zo een beker melkquote:
Waar zit je nou eigenlijkquote:
Je hebt Dev ingehaald zie ik netquote:
Ja niet zo moeilijk als hij er niet isquote:
Muscat, hoofdstad van Oman.quote:
Een eind weg.quote:
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofquote:Op zondag 23 februari 2020 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk als hij er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |