Daarom ook. Dev en dud0r gaan mij nog wel voorbij. Maakt ook eigenlijk niks uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh zal Dev ook wel weer terug komen, die gaat ook weer scoren.
Eens opletten of ik de kunst bij je af kan kijkenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Ik ben gewoon heel goed.
[..]
[ afbeelding ]
Man man man wat een instelling. Log uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarom ook. Dev en dud0r gaan mij nog wel voorbij. Maakt ook eigenlijk niks uit.
Het is nog maar 5 dagen he, dus een paar nachten door trekken en je bent erquote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarom ook. Dev en dud0r gaan mij nog wel voorbij. Maakt ook eigenlijk niks uit.
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens opletten of ik de kunst bij je af kan kijken
Instelling wel goed hoor, maar er is ook nog zoiets als werken hequote:Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Man man man wat een instelling. Log uit.
Als wat?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Instelling wel goed hoor, maar er is ook nog zoiets als werken he
Niet teveel doen hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 11:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Instelling wel goed hoor, maar er is ook nog zoiets als werken he
Dat denk ik dus ook soms wel eensquote:Op zondag 23 februari 2020 11:23 schreef engine het volgende:
Ja precies. Verbazingwekkend soms wel waar ik op val.
Jezelf zijntenzij pedofiel of serie moordenaar ofzo
Voor sommige wel, die zitten de hele dag hier te lullen op hun werkquote:
Ik heb ook wel eens flinke winden maar nooit tijdens het rukkenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens flinke winden maar nooit tijdens het rukken
Idd, arme werkgevers man man.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor sommige wel, die zitten de hele dag hier te lullen op hun werk
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, arme werkgevers man man.
Die hebben het wel zwaar te verdurenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, arme werkgevers man man.
Proost. Het is mij te vroeg daarvoorquote:
Ik ken bedrijven waar je alleen in je pauze mag bellen eigen tijd dus, behalve als jij gebeld word voor een noodgeval of zoiets. Goede regelingquote:
Alaveloos denk.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:40 schreef Jippie68 het volgende:
Waarom hoor ik hier geen 'Alaaf, alaaf..' tijdens het carnaval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |