Sowieso is op een suf forum roepen dat je een echte man bent en op zoek bent naar andere echte mannen wel heel erg zielig én homosensueelquote:Op zondag 23 februari 2020 09:21 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is dit voor verkapte sneue smeekbede voor dickpics?
Top ga ik doenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, de eerst metrootjes voelen zich al op hun teentjes getrapt.![]()
Ga gezellig jullie eigen knusse wijventopic openen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 09:21 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is dit voor verkapte sneue smeekbede voor dickpics?
Wel de titel "KLB - vervelendste user 2019" is meer als terecht als ik dit zie.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:03 schreef SuperwormJim het volgende:
In navolging van KLB / Oorlog tegen masculiniteit en heterosexualiteit
@:epicbeardman
Dit is één van de weinige veilig plekjes op FOK! voor de echte man. Niet voor de metroman, de hipster of de verwijfde millenial. Verwerp de verwijving van het mannelijk geslacht.
Echte mannen verzamelt u!![]()
![]()
Dit is KLB niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Wel de titel "KLB - vervelendste user 2019" is meer als terecht als ik dit zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
Ja tochquote:Op zondag 23 februari 2020 11:39 schreef wielrennerdt het volgende:
@:Harlekien
Goed topic voor jou. Met een sigaar op een terras zitten zoals een echte man![]()
Daarna een sos harken
Jij
Echte mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |