abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191638556
Tegenwoordig is alles homo en worden kinderen vanaf jongere leeftijd geïndoctrineerd en geïntroduceerd met alles wat deze LGBHT community er doorheen kan drukken.

Van youtube tot aan tekenfilms, alles wordt homo. Van de gaypride tot aan travestieten die boeken voorlezen aan kinderen.

Tegenwoordig is het "normaal" dat jongens met makeup naar school gaan en met jurkjes.
Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit. Nu moet alles kunnen.

Nu wil Dwayne Wade ook bij zijn zoon het geslachtsdeel verwijderen omdat "hij" aangeeft dat "hij" een meid wil zijn. Dat kind is 12 jaar en totaal in de war van alles wat tegenwoordig op social media/cartoons/internet te zien is.

Lui zoals Shane Dawson/Jeffree Star zijn populairder met makeup dan vrouwen, en dan heb je ook nog NikkieTutorials.

Alles is homo tegenwoordig. Trust me ik heb niks tegen homo's maar er moet een lijn getrokken worden. Er zijn tal van voorbeelden over LGBTH sites die zo trots zijn op kids cartoons met gay stuff.

Boosie zei het al 4 jaar geleden.. boosie nu ruzie met hele wereld omdat hij heeft gezegd dat Dwyane Wade niet de penis van zijn zoon eraf moet hakken op zijn 12de.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_191639403
En wat is nou het probleem als straks de halve bevolking gay is?
pi_191640396
Terechte klacht.
pi_191640522
Terechte klacht
I will do what i must !!
pi_191640554
Heel overdreven klacht. Ik zie nog steeds iedereen zich als een man gedragen.
pi_191640815
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef DJKoster het volgende:
En wat is nou het probleem als straks de halve bevolking gay is?
Niks. Kijk maar naar FOK!, iedereen (behalve ik) is hier ook gay, en dat loopt prima.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zondag 23 februari 2020 @ 05:26:09 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191640835
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 01:44 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Heel overdreven klacht. Ik zie nog steeds iedereen zich als een man gedragen.
Die user kan alleen maar zeiken als een dramatisch wijf.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191640877
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 05:26 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Die user kan alleen maar zeiken als een dramatisch wijf.
Eigenlijk best gay van hem.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_191641055
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 05:44 schreef Ezio het volgende:

[..]

Eigenlijk best gay van hem.
Haha ja idd
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 07:38:41 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191641132
Zeer terechte klacht. Meer dan de helft van de mannelijke bevolking onder de 30 is gewoon mietje.

Kunnen ze zelf niets aan doen. Ook zullen ze het ontkennen omdat ze het zelf niet zien.

Vooral bij millenials is er nauwelijks nog verschil te zien tussen beide (ja het zijn er maar 2) geslachten.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 07:38:58 #11
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191641134
Kom maar op met de "Ok boomer" reacties, mietjes. Bevestig mn punt maar. :7
F.K.A. SuperwormJim
pi_191641180
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeer terechte klacht. Meer dan de helft van de mannelijke bevolking onder de 30 is gewoon mietje.

Kunnen ze zelf niets aan doen. Ook zullen ze het ontkennen omdat ze het zelf niet zien.

Vooral bij millenials is er nauwelijks nog verschil te zien tussen beide (ja het zijn er maar 2) geslachten.
Heel vreemde reactie, ik zie nog steeds duidelijk het verschil tussen een man en vrouw onder de 30. Ook zie ik mannen nooit hand in hand lopen of elkaar neuken of dergelijke.
pi_191641270
klopt, er is een groepje mensen bang voor de grote boze westerling. de kaboutertjes.

zondag 23 februari 2020 @ 08:54:32 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191641379
Ah weer zo'n topic voor domrechtse boosmeneertjes die onzeker worden door homo's.
pi_191641461
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:

Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit.
Tekenend dat jij nu hierover gaat huilen op een klaag-internetforum.

Misschien had je vader gewoon wat meer moeite in je opvoeding moeten steken, ipv je te slaan en uit te lachen.
Je komt iig niet over als iemand met genoeg zelfvertrouwen tov de maatschappij.

(overigens heb ik wel een beetje begrip voor je vader verder, ik snap wel een beetje waarom hij dat deed)

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 23-02-2020 09:27:00 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_191641596
Kut topic weer Braindead2000
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:00:39 #17
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642524
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:
Tegenwoordig is alles homo en worden kinderen vanaf jongere leeftijd geïndoctrineerd en geïntroduceerd met alles wat deze LGBHT community er doorheen kan drukken.

Van youtube tot aan tekenfilms, alles wordt homo. Van de gaypride tot aan travestieten die boeken voorlezen aan kinderen.

Tegenwoordig is het "normaal" dat jongens met makeup naar school gaan en met jurkjes.
Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit. Nu moet alles kunnen.

Nu wil Dwayne Wade ook bij zijn zoon het geslachtsdeel verwijderen omdat "hij" aangeeft dat "hij" een meid wil zijn. Dat kind is 12 jaar en totaal in de war van alles wat tegenwoordig op social media/cartoons/internet te zien is.

Lui zoals Shane Dawson/Jeffree Star zijn populairder met makeup dan vrouwen, en dan heb je ook nog NikkieTutorials.

Alles is homo tegenwoordig. Trust me ik heb niks tegen homo's maar er moet een lijn getrokken worden. Er zijn tal van voorbeelden over LGBTH sites die zo trots zijn op kids cartoons met gay stuff.

Boosie zei het al 4 jaar geleden.. boosie nu ruzie met hele wereld omdat hij heeft gezegd dat Dwyane Wade niet de penis van zijn zoon eraf moet hakken op zijn 12de.
Onzekere incel gespot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191642533
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tekenend dat jij nu hierover gaat huilen op een klaag-internetforum.

Misschien had je vader gewoon wat meer moeite in je opvoeding moeten steken, ipv je te slaan en uit te lachen.
Je komt iig niet over als iemand met genoeg zelfvertrouwen tov de maatschappij.

(overigens heb ik wel een beetje begrip voor je vader verder, ik snap wel een beetje waarom hij dat deed)
Inderdaad als je vader je slaat en vervolgens uitlacht is dit volgens mij echt geen goede manier van opvoeden.
pi_191642583
Goed topic weer De_Onnoembare.
pi_191642623
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:01 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Inderdaad als je vader je slaat en vervolgens uitlacht is dit volgens mij echt geen goede manier van opvoeden.
Ik keur dat niet goed maar het was wel de realiteit van de jaren 50 tot aan millennium. Tegenwoordig wordt de associatie al snel gemaakt, mijn kind speelt met andere jongens en heeft hier veel plezier in, hij is vast een homo! laat ik make-up voor hem kopen.

Keur jij het goed dat Dwyane Wade al een geslachtsverandering wil geven aan zijn 12 jarige zoon? een kind dat nog niet eens weet wat voor eten hij krijgt de volgende avond. Die mag wel al op zijn 12de beslissen dat hij een "vrouw" is en dat de ouders rigoureuze beslissingen maken n.a.v. een opvlieging?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:12:45 #21
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642659
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik keur dat niet goed maar het was wel de realiteit van de jaren 50 tot aan millennium. Tegenwoordig wordt de associatie al snel gemaakt, mijn kind speelt met andere jongens en heeft hier veel plezier in, hij is vast een homo! laat ik make-up voor hem kopen.

Keur jij het goed dat Dwyane Wade al een geslachtsverandering wil geven aan zijn 12 jarige zoon? een kind dat nog niet eens weet wat voor eten hij krijgt de volgende avond. Die mag wel al op zijn 12de beslissen dat hij een "vrouw" is en dat de ouders rigoureuze beslissingen maken n.a.v. een opvlieging?
:')
Misschien in een tokkie achterbuurt misschien.
pi_191642755
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Misschien in een tokkie achterbuurt misschien.
Dus de hele wereld was een achterbuurt? homosexualiteit is tegenwoordig "booming" en tof. Vroeger was dat anders, kan je wel wijs lopen doen. Maar zo kom je echt niet over.

quote:
"Social acceptance of the LGBT population has increased substantially over the last decade, and those changes have been more pronounced in younger populations," Gates told NBC News via email. "Today's youth have peers and social networks that are more supportive of LGBT people and issues when compared to older generations."

According to a 2017 NBC News/Wall Street Journal poll, 75 percent of people aged 18-34 support same-sex unions, compared to just 42 percent of people over 65.

Between 2012 and 2017, the share of women calling themselves LGBT went from 3.5 percent to 5.1 percent.

bron
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:26:10 #23
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642806
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dus de hele wereld was een achterbuurt? homosexualiteit is tegenwoordig "booming" en tof. Vroeger was dat anders, kan je wel wijs lopen doen. Maar zo kom je echt niet over.
[..]

bron
Ja, jij werd vaak door je vader afgerost en vervolgens uitgelachen en daardoor ben je geen homo geworden, zoiets? _O-
pi_191642816
Tokkie FvDer gespot.
pi_191642823
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, jij werd vaak door je vader afgerost en vervolgens uitgelachen en daardoor ben je geen homo geworden, zoiets? _O-
Ik heb een vrouw en 3 kinderen, en tevens is mijn vader al op vroege leeftijd overleden (toen ik 15 was)

Dus dat is niet van toepassing. Ik walg van de gaystuff die mijn kinderen te zien krijgen en laat ze ook dan alleen cartoons van mijn tijd zien en laat ze amper op youtube komen.

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Tokkie FvDer gespot.
Ik ben moslim en zeker geen tokkie FvD'er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')