Interreseert mij ook weinig, sommige echt uit hun dak eroverquote:Op zondag 23 februari 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat gedoe er ook niet over, je leest hem een keer en dan is het klaar
Maar sommige kunnen overal moeilijk over doen
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat vooral mannen
Zijn vaak de kindertjes van DTSquote:Op zondag 23 februari 2020 11:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Interreseert mij ook weinig, sommige echt uit hun dak erover
Pics?!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik ga even kijken of er nog water uit de douche kraan stroomt
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
EN zo niet, kan je ook buiten gaan staanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Google maar op douche picsquote:
Wow dat is heel vroegquote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN zo niet, kan je ook buiten gaan staan
Ik stond al om 4.30 uur onder de douche
Mijn inziens doet het er niet zoveel toequote:Op zondag 23 februari 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iemand uit een serie die echt meeega veel praat.
Ja hij, maar wie zegt dat een ander het ook leuk vindt 🤷♀️
Oma dot heeft gesprokenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Zijn vaak de kindertjes van DTS
Janken om een TT
Ben het gewendquote:
Chemie valt vaak toch niet uit te leggen. En dat hoeft ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 11:11 schreef engine het volgende:
Mijn inziens doet het er niet zoveel toe
Ook een keer verliefd geweest op een meid die minstens net zo verlegen als mij is. Gesprek viel altijd stil maar maakte mij niet uit.
quote:
Gewoon elkaar stil aanstarenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn inziens doet het er niet zoveel toe
Ook een keer verliefd geweest op een meid die minstens net zo verlegen als mij is. Gesprek viel altijd stil maar maakte mij niet uit.
Ik ga jou even inhalen okequote:
Ja precies. Verbazingwekkend soms wel waar ik op val.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Chemie valt vaak toch niet uit te leggen. En dat hoeft ook niet![]()
Ben altijd mezelf, meer kan ik ook niet doen
J e hebt aardig je best gedaan binnen komen met 20 punten verschil en er nu al weer boven staanquote:
quote:
Fijnquote:Op zondag 23 februari 2020 11:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Prima hoor, jij mag dat. Reken toch op plek 5
Ik ben gewoon heel goed.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J e hebt aardig je best gedaan binnen komen met 20 punten verschil en er nu al weer boven staan
quote:
Daarom ook. Dev en dud0r gaan mij nog wel voorbij. Maakt ook eigenlijk niks uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh zal Dev ook wel weer terug komen, die gaat ook weer scoren.
Eens opletten of ik de kunst bij je af kan kijkenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Ik ben gewoon heel goed.
[..]
[ afbeelding ]
Man man man wat een instelling. Log uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarom ook. Dev en dud0r gaan mij nog wel voorbij. Maakt ook eigenlijk niks uit.
Het is nog maar 5 dagen he, dus een paar nachten door trekken en je bent erquote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarom ook. Dev en dud0r gaan mij nog wel voorbij. Maakt ook eigenlijk niks uit.
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens opletten of ik de kunst bij je af kan kijken
Instelling wel goed hoor, maar er is ook nog zoiets als werken hequote:Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Man man man wat een instelling. Log uit.
Als wat?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Instelling wel goed hoor, maar er is ook nog zoiets als werken he
Niet teveel doen hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 11:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Instelling wel goed hoor, maar er is ook nog zoiets als werken he
Dat denk ik dus ook soms wel eensquote:Op zondag 23 februari 2020 11:23 schreef engine het volgende:
Ja precies. Verbazingwekkend soms wel waar ik op val.
Jezelf zijntenzij pedofiel of serie moordenaar ofzo
Voor sommige wel, die zitten de hele dag hier te lullen op hun werkquote:
Ik heb ook wel eens flinke winden maar nooit tijdens het rukkenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens flinke winden maar nooit tijdens het rukken
Idd, arme werkgevers man man.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor sommige wel, die zitten de hele dag hier te lullen op hun werk
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, arme werkgevers man man.
Die hebben het wel zwaar te verdurenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, arme werkgevers man man.
Proost. Het is mij te vroeg daarvoorquote:
Ik ken bedrijven waar je alleen in je pauze mag bellen eigen tijd dus, behalve als jij gebeld word voor een noodgeval of zoiets. Goede regelingquote:
Alaveloos denk.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:40 schreef Jippie68 het volgende:
Waarom hoor ik hier geen 'Alaaf, alaaf..' tijdens het carnaval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |