Oh dat zou kunnen jaquote:Op zondag 23 februari 2020 10:55 schreef Jippie68 het volgende:
Dr. Mikey heeft er in Januari een hoop verwijderd dus misschien die van jou ook?
Er is elke week wel een keer 'gedoe' om de UI's in de OP, denk niet dat het persoonlijk naar jou is bedoeldquote:Op zondag 23 februari 2020 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry bedoelde er niets mee, vroeg me alleen af waarom ik er niet meer bij stond
quote:Op zondag 23 februari 2020 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik en flirten![]()
Op zo'n moment sla ik dicht en lijkt het eerder of ik boos ben op diegene terwijl ik van binnen doodga van akwardness en eigenlijk alleen maar een gesprekje wil beginnen
Oh gelukkigquote:Op zondag 23 februari 2020 10:57 schreef Jippie68 het volgende:
Er is elke week wel een keer 'gedoe' om de UI's in de OP, denk niet dat het persoonlijk naar jou is bedoeld
Was ook niet specifiek tegen jouquote:Op zondag 23 februari 2020 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry bedoelde er niets mee, vroeg me alleen af waarom ik er niet meer bij stond
Ik word zelden versierd, maar die ene keer dat dat gebeurt maak ik het ook wel raarquote:Op zondag 23 februari 2020 10:57 schreef engine het volgende:
ja herkenbaar
Je wordt liever versierd?
En ik was nog te snel ookquote:
Weet niet wie lorelei Gilmore isquote:Op zondag 23 februari 2020 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik word zelden versierd, maar die ene keer dat dat gebeurt maak ik het ook wel raar
Toen ik mijn laatste ex leerde kennen heb ik een uur constant gepraat over weet ik veel wat. Ik voelde me echt een Lorelei Gilmore. Toen vond hij dat nog wel leuk, maar daarna denk ik altijd: why
Vaak als ze hem zelf makenquote:
Sneller dan de server van FOK, Lightning Dotquote:Op zondag 23 februari 2020 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik was nog te snel ook
WIst niet dat je als een OP maakte ook te snel na je laatste post kon zijn
Klinkt logisch wel, maar een TT is maar een TTquote:
Komt eigenlijk zelden voor dat de TT niet kut is. Haags heeft soms wel goede.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sneller dan de server van FOK, Lightning Dot
Neuken? Schaken? Gewoon leeg?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Komt eigenlijk zelden voor dat de TT niet kut is. Haags heeft soms wel goede.
Iemand uit een serie die echt meeega veel praat.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:04 schreef engine het volgende:
Weet niet wie lorelei Gilmore is
Maar hij vond het leuk dus goed bezig
Ja ik snap dat gedoe er ook niet over, je leest hem een keer en dan is het klaarquote:Op zondag 23 februari 2020 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt logisch wel, maar een TT is maar een TT
Volgens mij zijn dat vooral mannenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat gedoe er ook niet over, je leest hem een keer en dan is het klaar
Maar sommige kunnen overal moeilijk over doen
Ook gewoon doen, en als ze zeuren overheen lezenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet bijna nooit een goede TT, dus plemp er maar wat neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |