Nee de verrassing zal zijn dat De Mol niet geraden isquote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar het kan nog steeds zo zijn. Zodoende is het een verrassing tot a.s. zaterdag voor allebei de Mollen.
Ik hoop overigens van niet.
Als een van die twee de Mol is zal een van de kandidaten dat wel goed hebben neem ik aan.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de verrassing zal zijn dat De Mol niet geraden isMiljuschka of Nathan.
Nee niemand heeft het goed, maar er is altijd een winnaar natuurlijk. Dan heb je ''toevallig'' wat vragen goed die ook op de mol slaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als een van die twee de Mol is zal een van de kandidaten dat wel goed hebben neem ik aan.
Hoe weet je dat niemand het goed heeft?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee niemand heeft het goed, maar er is altijd een winnaar natuurlijk. Dan heb je ''toevallig'' wat vragen goed die ook op de mol slaan.
Omdat niemand op Nathan zat.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe weet je dat niemand het goed heeft?
En ook niet op Mil.quote:
de regie wil ons doen geloven dat Leonie op Miljuschka zat. Ze heeft nooit gezegd op wie ze uiteindelijk gestemd heeft en het is i.t.t. de rest die aflevering ook niet in beeld gebracht.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En ook niet op Mil.
Maar dan kan Mil zelf ook niet de Mol zijn, want Leonie zat op Mil.
Het is afwachten wat het allemaal echt is en wat de regie ons wil laten geloven.
Slordige fout van de regie.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef fetX het volgende:
Bij de laatste test kon je bij de vraag over de opdracht van porseleinen vazen 'welke waarde had de stok van de mol' alleen de antwoorden 350, 450 en 750 aanvinken.
Conclusie: Nathan is niet de mol (die had een stok van 250).
Het is Rob denk ik. Wel jammer.
Kan een edit fout zijn. Dit is geen helder bewijs ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef fetX het volgende:
Bij de laatste test kon je bij de vraag over de opdracht van porseleinen vazen 'welke waarde had de stok van de mol' alleen de antwoorden 350, 450 en 750 aanvinken.
Conclusie: Nathan is niet de mol (die had een stok van 250).
Het is Rob denk ik. Wel jammer.
Lijkt me heel sterk dat je het bedrag van de (eventuele) mol vergeet, maar goed. Er is altijd een kans(je).quote:Op maandag 9 maart 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan een edit fout zijn. Dit is geen helder bewijs ofzo.
Niet vergeet 350 ipv 250 bijvquote:Op maandag 9 maart 2020 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat je het bedrag van de mol vergeet, maar goed. Er is altijd een kans(je).
Dan alsnog. Lijkt me heel sterk, maar ik hoop met je mee hoor. Lijkt me geweldig als hij het zou zijn, maar denk het niet.quote:
Zou niet de eerste keer zijn dat de regie een fout maakt in de testenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan alsnog. Lijkt me heel sterk, maar ik hoop met je mee hoor. Lijkt me geweldig als hij het zou zijn, maar denk het niet.
Dit is eerder een gigantische blunder als het zo isquote:Op maandag 9 maart 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat de regie een fout maakt in de testenIs al eens eerder gebeurd.
Of een geniale zet om ons te denken dat... etc etc. Als Rob het is is het overigens een matig seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is eerder een gigantische blunder als het zo is
Dat zou echt de saaiste, meest passieve mol ooit zijn idd. Maar hij is het niet, dus.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een geniale zet om ons te denken dat... etc etc. Als Rob het is is het overigens een matig seizoen.
Als Nathan het NIET is blijft het bijzonder dat hij telkens in de sleutelpositie zat.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou echt de saaiste, meest passieve mol ooit zijn idd. Maar hij is het niet, dus.
En dat de regie haar uiterste best doet hem niet als mol af te schilderen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Nathan het NIET is blijft het bijzonder dat hij telkens in de sleutelpositie zat.
Bereid je alvast maar voor.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou echt de saaiste, meest passieve mol ooit zijn idd. Maar hij is het niet, dus.
Welke regie gaat nu door drie kandidaten in de aflevering voor de finale laten zeggen wie echt de mol is? Dat is je eigen ontknoping ondermijnen. Gaat echt nooit gebeuren.quote:
We zullen zien. Hoop met je mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke regie gaat nu door drie kandidaten in de aflevering voor de finale laten zeggen wie echt de mol is? Dat is je eigen ontknoping ondermijnen. Gaat echt nooit gebeuren.
Toch klopt er iets niet. Rik vertelde tijdens aflevering 8 dat De Mol van dit jaar een GROTE verrassing zou zijn voor ons en voor de groep. Rob lag toen al in het vizier van de groep. Vaak hoor je dat het een Mol is die amper wordt verdacht. Dat lijkt mij dus niet te wijzen naar Rob.quote:
Ik vond het vooral apart dat ook Rob's molacties dan al werden getoond onder de woorden van Buddy en Nathan, dat lijkt me iets te obvious ja...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke regie gaat nu door drie kandidaten in de aflevering voor de finale laten zeggen wie echt de mol is? Dat is je eigen ontknoping ondermijnen. Gaat echt nooit gebeuren.
Iedereen zat op Leonie in aflevering 8.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet. Rik vertelde tijdens aflevering 8 dat De Mol van dit jaar een GROTE verrassing zou zijn voor ons en voor de groep. Rob lag toen al in het vizier van de groep. Vaak hoor je dat het een Mol is die amper wordt verdacht. Dat lijkt mij dus niet te wijzen naar Rob.
Oke.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Veel te obvious. Tevens is Rob al eerder genoemd in het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |