Kan een edit fout zijn. Dit is geen helder bewijs ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef fetX het volgende:
Bij de laatste test kon je bij de vraag over de opdracht van porseleinen vazen 'welke waarde had de stok van de mol' alleen de antwoorden 350, 450 en 750 aanvinken.
Conclusie: Nathan is niet de mol (die had een stok van 250).
Het is Rob denk ik. Wel jammer.
Lijkt me heel sterk dat je het bedrag van de (eventuele) mol vergeet, maar goed. Er is altijd een kans(je).quote:Op maandag 9 maart 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan een edit fout zijn. Dit is geen helder bewijs ofzo.
Niet vergeet 350 ipv 250 bijvquote:Op maandag 9 maart 2020 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat je het bedrag van de mol vergeet, maar goed. Er is altijd een kans(je).
Dan alsnog. Lijkt me heel sterk, maar ik hoop met je mee hoor. Lijkt me geweldig als hij het zou zijn, maar denk het niet.quote:
Zou niet de eerste keer zijn dat de regie een fout maakt in de testenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan alsnog. Lijkt me heel sterk, maar ik hoop met je mee hoor. Lijkt me geweldig als hij het zou zijn, maar denk het niet.
Dit is eerder een gigantische blunder als het zo isquote:Op maandag 9 maart 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat de regie een fout maakt in de testenIs al eens eerder gebeurd.
Of een geniale zet om ons te denken dat... etc etc. Als Rob het is is het overigens een matig seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is eerder een gigantische blunder als het zo is
Dat zou echt de saaiste, meest passieve mol ooit zijn idd. Maar hij is het niet, dus.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een geniale zet om ons te denken dat... etc etc. Als Rob het is is het overigens een matig seizoen.
Als Nathan het NIET is blijft het bijzonder dat hij telkens in de sleutelpositie zat.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou echt de saaiste, meest passieve mol ooit zijn idd. Maar hij is het niet, dus.
En dat de regie haar uiterste best doet hem niet als mol af te schilderen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Nathan het NIET is blijft het bijzonder dat hij telkens in de sleutelpositie zat.
Bereid je alvast maar voor.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou echt de saaiste, meest passieve mol ooit zijn idd. Maar hij is het niet, dus.
Welke regie gaat nu door drie kandidaten in de aflevering voor de finale laten zeggen wie echt de mol is? Dat is je eigen ontknoping ondermijnen. Gaat echt nooit gebeuren.quote:
We zullen zien. Hoop met je mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke regie gaat nu door drie kandidaten in de aflevering voor de finale laten zeggen wie echt de mol is? Dat is je eigen ontknoping ondermijnen. Gaat echt nooit gebeuren.
Toch klopt er iets niet. Rik vertelde tijdens aflevering 8 dat De Mol van dit jaar een GROTE verrassing zou zijn voor ons en voor de groep. Rob lag toen al in het vizier van de groep. Vaak hoor je dat het een Mol is die amper wordt verdacht. Dat lijkt mij dus niet te wijzen naar Rob.quote:
Ik vond het vooral apart dat ook Rob's molacties dan al werden getoond onder de woorden van Buddy en Nathan, dat lijkt me iets te obvious ja...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke regie gaat nu door drie kandidaten in de aflevering voor de finale laten zeggen wie echt de mol is? Dat is je eigen ontknoping ondermijnen. Gaat echt nooit gebeuren.
Iedereen zat op Leonie in aflevering 8.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet. Rik vertelde tijdens aflevering 8 dat De Mol van dit jaar een GROTE verrassing zou zijn voor ons en voor de groep. Rob lag toen al in het vizier van de groep. Vaak hoor je dat het een Mol is die amper wordt verdacht. Dat lijkt mij dus niet te wijzen naar Rob.
Oke.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Veel te obvious. Tevens is Rob al eerder genoemd in het seizoen.
Ik hoop zo dat het Nathan is, dat zou het seizoen als jubileumseizoen ook reddenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef roos94 het volgende:
Rik zei gewoon al in de afgelopen aflevering dat Nathan de mol is.
Rik tegen Nathan: blablabla dit is niet coachen door een sportman, dit is coachen door de mol.
Punt. Einde fragment. Geen vraagteken stelling. Rik zei het al maar men let niet op
Miljuschka godinquote:Op maandag 9 maart 2020 23:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het Nathan is, dat zou het seizoen als jubileumseizoen ook reddenMaar vrees dat het toch Rob is en dat de 10e aflevering 'meh' zal zijn.
Hoewel ik voor de poule en prono dan nog hoop dat het Miljuschka is, dat zou ook tof zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Met die stemvervormer kan je elke kant op hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Zegt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:52 schreef roos94 het volgende:
Dat telefoongesprek is gedaan met text to speech van google, iemand had op het widm forum dat gevonden en daar kwam dezelfde stem uit als int programma. Logisch want de makers weten heus wel dat molloten software gaan gebruiken om het zogenaamd te ontmaskeren
Ga zelf zoeken op widm forum dan sneukneus. Alsof ik dit zou verzinnen.quote:
Was niet sarcastisch bedoeld, adem in adem uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken op widm forum dan sneukneus. Alsof ik dit zou verzinnen.
Edit: post 92 alsjeblieft https://www.wieisdemol.co(...)sg2264465#msg2264465
Op wie zit jij? Staat me vaag iets van bij dat we beiden op Olcay zaten toen, of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Opnieuw weer een Instagram post van Miljuschka wat iets met China te maken heeft. Denk al de 10de post ofzo.
ja klopt was ik. Ik zit op Nathan, maar als het Miljuschka is zou mij dat niet verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Op wie zit jij? Staat me vaag iets van bij dat we beiden op Olcay zaten toen, of was dat iemand anders?
We hebben het dit jaar gewoon goed, zat je ook op die priester toen (België)?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ja klopt was ik. Ik zit op Nathan, maar als het Miljuschka is zou mij dat niet verbazen.
Jupquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We hebben het dit jaar gewoon goed, zat je ook op die priester toen (België)?
Ik heb al WEKEN het idee dat Rob en Nathan weten wie van hun beiden de mol is. De rest zat op Leonie (tot voor kort).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef IxCalypso het volgende:
Het hele seizoen zat ik op Nathan/Rob en een beetje Mil.
Alleen de laatste aflevering had ik ineens Buddy, wat doe je.
Als... het Nathan is, dan had Rob dus geen flauw idee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik heb al WEKEN het idee dat Rob en Nathan weten wie van hun beiden de mol is. De rest zat op Leonie (tot voor kort).
Klotige is dat ik niet weet wie van hun beiden de mol is.
Ik neig al lang naar (ik doe niks) Rob, maar Nathan is zo'n ondoorzichtige...
Als Nathan de mol zou zijn zou dat super zijn, zo fanatiek, grappig en door de kandidaten niet vermoed. Hij zou zelfs de pot weg kunnen gooien he...
Dus is Rob de mol.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als... het Nathan is, dan had Rob dus geen flauw idee.
Genoteerdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:15 schreef roos94 het volgende:
100000% zeker Nathan. Durf ik mn linkerbeen voor te verwedden.
Nizno verdubbelt al dr punten als Nathan de mol wel isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:42 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
Dan hebben we nu wel gegarandeerd een interessante uitkomst na de finale:
roos94 doet linkerbeen weg als Nathan de mol niet is
Blues eet Rob z'n hoed op als Nathan de mol wel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |