Ik hoop zo dat het Nathan is, dat zou het seizoen als jubileumseizoen ook reddenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef roos94 het volgende:
Rik zei gewoon al in de afgelopen aflevering dat Nathan de mol is.
Rik tegen Nathan: blablabla dit is niet coachen door een sportman, dit is coachen door de mol.
Punt. Einde fragment. Geen vraagteken stelling. Rik zei het al maar men let niet op
Miljuschka godinquote:Op maandag 9 maart 2020 23:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het Nathan is, dat zou het seizoen als jubileumseizoen ook reddenMaar vrees dat het toch Rob is en dat de 10e aflevering 'meh' zal zijn.
Hoewel ik voor de poule en prono dan nog hoop dat het Miljuschka is, dat zou ook tof zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Met die stemvervormer kan je elke kant op hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Zegt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:52 schreef roos94 het volgende:
Dat telefoongesprek is gedaan met text to speech van google, iemand had op het widm forum dat gevonden en daar kwam dezelfde stem uit als int programma. Logisch want de makers weten heus wel dat molloten software gaan gebruiken om het zogenaamd te ontmaskeren
Ga zelf zoeken op widm forum dan sneukneus. Alsof ik dit zou verzinnen.quote:
Was niet sarcastisch bedoeld, adem in adem uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken op widm forum dan sneukneus. Alsof ik dit zou verzinnen.
Edit: post 92 alsjeblieft https://www.wieisdemol.co(...)sg2264465#msg2264465
Op wie zit jij? Staat me vaag iets van bij dat we beiden op Olcay zaten toen, of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Opnieuw weer een Instagram post van Miljuschka wat iets met China te maken heeft. Denk al de 10de post ofzo.
ja klopt was ik. Ik zit op Nathan, maar als het Miljuschka is zou mij dat niet verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Op wie zit jij? Staat me vaag iets van bij dat we beiden op Olcay zaten toen, of was dat iemand anders?
We hebben het dit jaar gewoon goed, zat je ook op die priester toen (België)?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ja klopt was ik. Ik zit op Nathan, maar als het Miljuschka is zou mij dat niet verbazen.
Jupquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We hebben het dit jaar gewoon goed, zat je ook op die priester toen (België)?
Ik heb al WEKEN het idee dat Rob en Nathan weten wie van hun beiden de mol is. De rest zat op Leonie (tot voor kort).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef IxCalypso het volgende:
Het hele seizoen zat ik op Nathan/Rob en een beetje Mil.
Alleen de laatste aflevering had ik ineens Buddy, wat doe je.
Als... het Nathan is, dan had Rob dus geen flauw idee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik heb al WEKEN het idee dat Rob en Nathan weten wie van hun beiden de mol is. De rest zat op Leonie (tot voor kort).
Klotige is dat ik niet weet wie van hun beiden de mol is.
Ik neig al lang naar (ik doe niks) Rob, maar Nathan is zo'n ondoorzichtige...
Als Nathan de mol zou zijn zou dat super zijn, zo fanatiek, grappig en door de kandidaten niet vermoed. Hij zou zelfs de pot weg kunnen gooien he...
Dus is Rob de mol.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als... het Nathan is, dan had Rob dus geen flauw idee.
Genoteerdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:15 schreef roos94 het volgende:
100000% zeker Nathan. Durf ik mn linkerbeen voor te verwedden.
Nizno verdubbelt al dr punten als Nathan de mol wel isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:42 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
Dan hebben we nu wel gegarandeerd een interessante uitkomst na de finale:
roos94 doet linkerbeen weg als Nathan de mol niet is
Blues eet Rob z'n hoed op als Nathan de mol wel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |