Dan zou ik even verder kijken dan het Eurovisie, want volksmuziek wordt al langer gebruikt icm electronica. Check bijvoorbeeld het wat alternatievere Atlantida Project.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:26 schreef Andromache het volgende:
Ik vind dit zo gaaf. Electro gekruist met volksmuziek. Only at Eurovision En van haar stem moet je houden.
Ja, dat nummer van vorig jaar stond mij wel aan, maar dit is inderdaad sterker. Ik hoop dat ze wat van de sfeer uit de videoclip kunnen behouden op het podium, maar ik weet niet of iedereen dat kan waarderen. Het lijkt me ook fantastisch als die kerel op dat keukentrapje erin blijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:36 schreef Momo het volgende:
Vorig jaar klikte het nummer niet echt bij mij maar deze wel, een stuk beter nummer. Er viel ook ineens een kwartje voor bepaalde geluiden, bijvoorbeeld dat industrial gitaar geluid en die didgeridoo/fluit. Ayreon gebruikt die ook best vaak in nummers
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef koffieleuk het volgende:
GelektDeze heeft ook de nieuwe Go_A revamp. Dit is wel een verandering met een geheel andere tekst lijkt het wel. Hier moet ik wel even aan wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden stukken tekst uit een volksnummer gehaald, dat mocht niet volgens de regels. Daarom moet de tekst zoveel anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:37 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm ik moet hier ook even aan wennen. Raar ook dat ze de lyrics hebben aangepast. Wel jammer, want er zat veel herhaling in waardoor het voor een niet-Oekraïner ook nog enigszins te herkennen was. Daarnaast vond ik het eerste deel juist het vetst omdat het langzaamaan werd opgebouwd. Nu beukt het er veel sneller in, wat ik jammer vind en dit maakt het nummer ook wat rommeliger. Het blijft uniek in z'n soort, maar zie de kansen op een finaleplek nu wel wat slinken tbh
Ah dat wist ik niet! Logisch danquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden stukken tekst uit een volksnummer gehaald, dat mocht niet volgens de regels. Daarom moet de tekst zoveel anders.
Nee; het heeft een minder duidelijke melodielijn. Of dat komt omdat ik die andere nu vaker heb gehoord dan deze en die in mijn hoofd zitquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef koffieleuk het volgende:
Ik moet hier ook even aan wennen inderdaad. Op het eerste gehoor vind ik deze revamp niet zo geslaagd.
Als Oekraïne één ding goed kan is het wel acts als deze stagenquote:
Ja vanaf 1:40 wordt een spektakel denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:45 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Als Oekraïne één ding goed kan is het wel acts als deze stagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |