RELLEN!quote:Op zondag 23 februari 2020 00:28 schreef lashatumbai het volgende:
Ok. Toch nog een relletje.
Tvorchi werd duidelijk dwarsgezeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als dat idd zo is gegaanquote:Op zondag 23 februari 2020 00:28 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze een kut stem heeft, sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:07 schreef Nexum het volgende:
Heerlijk nummer met etnische invloeden. Het sturen van liedjes met invloeden uit de eigen cultuur is precies what het ESF nodig heeft. Dit is lekker origineel, love it
Ik wou net zeggen, hij geeft af op de (Oekraense) productie, zegt daarna dankjewel Oekrane en geeft vervolgens de middelvinger aan ESF.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel een mager relletje hoor.
En waarom zo stellig tegen Eurovision dat dit 'heeft laten gebeuren', dit is toch gewoon een nationale voorronde, volledig in handen van de Oekraense zender?
Die gozer is volgens mij een Amerikaan die nu tijdelijk in Oekraine als ICT-er zit, misschien dat hij niet zoveel snapt hoe het zit precies.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, hij geeft af op de (Oekraense) productie, zegt daarna dankjewel Oekrane en geeft vervolgens de middelvinger aan ESF.
Nee die ICT’er zat toch in een duo en haalde de finale niet?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gozer is volgens mij een Amerikaan die nu tijdelijk in Oekraine als ICT-er zit, misschien dat hij niet zoveel snapt hoe het zit precies.
Ik zie nu Jon Ola Sand nu voor me achter de geluidstafel in Oekraine.
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:28 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht dat dat wel die donkere jongen uit Trochvi was?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee die ICT’er zat toch in een duo en haalde de finale niet?
Bij Tulia zat echt veel dynamiek, dit kabbelt maar wat voort.quote:Op zondag 23 februari 2020 01:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik vind de muziek bijzonder okay, maar de vocalen.....er wordt een vergelijking met Tulia getrokken, maar die gaat wat mij betreft mank, die dames hadden goede vocalen, ondanks dat het misschien niet je smaak is. Van deze dame kan ik dat niet zeggen met die trillende schreeuwerige stem, en ze zit er ook een aantal keer net naast.
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 23-02-2020 om 08:42:24How did Ukraine have such a terrible National Final (in my opinion of course) yet such an amazing winner? But I guess only the final product matters in the end so big thumbs up from me for Go_A #Eurovision https://t.co/NEI25K1WHM reageer retweet
Qua productie vind ik dit dan wel weer veel interessanter dan Polen. Het is in ieder geval minder eentonig. En qua performance kan het niet veel slechter worden. Tulia had een hele beroerde cameravoering tijdens Eurovisie.quote:Op zondag 23 februari 2020 01:49 schreef joko97 het volgende:
[..]
Bij Tulia zat echt veel dynamiek, dit kabbelt maar wat voort.
Daarbij komt ook dat Tulia echt interactie had met het publiek met het handjeklap.
dit kan hooguit wat punten krijgen van Rusland en Belarus.
Wat een gekrijsquote:Op zondag 23 februari 2020 11:02 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik vind de productie echt heel tof. En fijn ook dat ze een risico nemen.
Maar die stem joh. Nagels op een schoolbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |