Ik hoop persoonlijk een beetje dat het in de semi blijft steken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:31 schreef Funhouse het volgende:
Hoop dat het wat succesvoller wordt dan Polen vorig jaar
Waar is Fok! ineens gebleven?quote:
Ja had wel een clipje in de OP kunnen zetten, maar kon zo net nog niets vinden van goede kwaliteitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar is Fok! ineens gebleven?
Ik ga ook naar de semi'squote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk een beetje dat het in de semi blijft steken.![]()
Ik weet niet of ik die stem live wil aanhoren.
Ik zou daar wel voor zijn, maar de regels vinden dat niet goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:36 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien een idee om een instrumentale versie te sturen?
Semi 1 volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Is deze semi 1 of semi 2? Want dan hangt het er vanaf of @:grazz of @:Moira. even heel hard in mijn oren moet tetteren.
Ok Grazz dat wordt even mooi in mijn oor zingen ter afleiding van deze schelle mevrouwquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:44 schreef FruitofUtopia het volgende:
Als je een kat de nek omdraait krijg je ongeveer hetzelfde geluid.
Zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Jeetje, ongelofelijk. Er zit best een kans in dat dit de finale niet gaat halen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ok Grazz dat wordt even mooi in mijn oor zingen ter afleiding van deze schelle mevrouw
Ja ik ook wel. Is denk ik toch niet heel toegankelijk. Ben wel heel benieuwd naar de staging. Als ze een manier vinden visueel en eigenlijk ook audioeel haha (is geen woord I guess) om de aandacht af te leiden van de zangeres, maakt het wel meer kans.quote:
Oh het nummer vind ik ook wel prima, maar de stem nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:49 schreef grazz het volgende:
[..]plaspauze ook goed? Ik geloof dat ik het wel wat vind. Zo eerst nog ff weer naar luisteren. Kingdome Come staat op repeat
Die knakker achter haar heeft er wel zin inquote:
Je hebt het er druk mee meidquote:
Ik vond haar al op iemand lijken!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Martina Sablikova anyone?
Ik vind dit dus serieus leuker dan al die Zweedse fabriekspopnummers bij elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
Ik kijk al uit naar het interview met aan de ene kant de overenthousiaste NikkieTutorials en aan de andere kant deze overenthousiaste dame.
Kijk, hier heb ik wat aan! Voer voor mijn dromen de komende nachtenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
Ik kijk al uit naar het interview met aan de ene kant de overenthousiaste NikkieTutorials en aan de andere kant deze overenthousiaste dame.
HUILEN.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
Gofskleer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
twitter:uapbc twitterde op zondag 23-02-2020 om 00:09:32The percentage of televoting results:• KRUTЬ — 19.90%• Jerry Heil — 7%• Gо-A — 25.43%• David Axelrod — 11.30%• KHAYAT — 20.93%• TVORCHI — 15.44% https://t.co/u7KwpL2eXD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |