Je hebt het er druk mee meidquote:
Ik vond haar al op iemand lijken!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Martina Sablikova anyone?
Ik vind dit dus serieus leuker dan al die Zweedse fabriekspopnummers bij elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
Ik kijk al uit naar het interview met aan de ene kant de overenthousiaste NikkieTutorials en aan de andere kant deze overenthousiaste dame.
Kijk, hier heb ik wat aan! Voer voor mijn dromen de komende nachtenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
Ik kijk al uit naar het interview met aan de ene kant de overenthousiaste NikkieTutorials en aan de andere kant deze overenthousiaste dame.
HUILEN.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
Gofskleer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Nashipeer het volgende:
twitter:uapbc twitterde op zondag 23-02-2020 om 00:09:32The percentage of televoting results:• KRUTЬ — 19.90%• Jerry Heil — 7%• Gо-A — 25.43%• David Axelrod — 11.30%• KHAYAT — 20.93%• TVORCHI — 15.44% https://t.co/u7KwpL2eXD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |