De keuze voor Radio 1 zegt iets over de mogelijke appeal van het nummer. Als ze met Engelbert Humperdinck waren gekomen had de Radio 1-zenderbaas gezegd: piss off.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ineens een hype?Maar er wordt gewoon een nummertje gedraaid op de radio toch? Kan ook gewoon zijn dat ze er dit jaar meer aandacht aan willen schenken, en daardoor voor Radio 1 kozen. T is ook niet direct een uur primetime op BBC1
Precies. Ik denk niet dat het een Michael Rice - Bigger than usje gaat worden. Iets meer eigentijds en eigenzinnig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De keuze voor Radio 1 zegt iets over de mogelijke appeal van het nummer. Als ze met Engelbert Humperdinck waren gekomen had de Radio 1-zenderbaas gezegd: piss off.
Nee wie weet wil BMG dat als deal ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ineens een hype?Maar er wordt gewoon een nummertje gedraaid op de radio toch? Kan ook gewoon zijn dat ze er dit jaar meer aandacht aan willen schenken, en daardoor voor Radio 1 kozen. T is ook niet direct een uur primetime op BBC1
Dit inderdaad. De hoofdzaak blijft dat ze het gewoon al jaren helemaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:26 schreef Momo het volgende:
Is ook meteen het probleem van de Britten eigenlijk dat een esf inzending niet belangrijk genoeg kan zijn om op een radiostation gedraaid te kunnen worden voor 3 minuten.
Zou wel logisch klinken. Heb in ieder geval wel het vertrouwen dat het beter gaat zijn dan vorig jaar, het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Maar dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee wie weet wil BMG dat als deal ofzo?
Ja erg eigenlijk. Helemaal blij om 3 minutenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:26 schreef Momo het volgende:
Is ook meteen het probleem van de Britten eigenlijk dat een esf inzending niet belangrijk genoeg kan zijn om op een radiostation gedraaid te kunnen worden voor 3 minuten.
Maar ze zijn wel verontwaardigd als ze geen punten krijgen. Ze vinden namelijk dat ze sowieso punten verdienen, omdat ze Brits zijn. En dit is helaas geen grapje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De hoofdzaak blijft dat ze het gewoon al jaren helemaal niet serieus nemen.
Oh dat sowieso. Dat ze al jaren niet goed meer scoren op het ESF is ook vooral de schuld van de rest van Europa, die hen gewoon niet mag!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel verontwaardigd als ze geen punten krijgen. Ze vinden namelijk dat ze sowieso punten verdienen, omdat ze Brits zijn. En dit is helaas geen grapje.
Ik heb de afgelopen paar jaar Brexit iets te nauw gevolgd, kunnen jullie het merken? Ik was altijd een behoorlijke anglofiel (heb zelfs ooit hun taal- en letterkunde gestudeerd), maar die liefde is momenteel behoorlijk bekoeld.
twitter:Liv_Liv_Liv__ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 23:32:25me on thursday if the song isn’t good https://t.co/eLFTDabP8g reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef Em31 het volgende:
twitter:Liv_Liv_Liv__ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 23:32:25me on thursday if the song isn’t good https://t.co/eLFTDabP8g reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef Em31 het volgende:
Dat zou me niets verbazen nee, die reacties zullen zelfs komen als ze tweede worden. Alleen mag ik hopen dat de mensen die echt beslissen er dan wel positief naar blijven kijken.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:15 schreef Sableheart het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat ze het wel serieus nemen, een goed nummer sturen, een keurige top 10 plaats halen, en vervolgens reageren met: "zie je wel, we wonnen niet, Europa vind ons helemaal niets, waarom zouden we ons best doen?". Ze hebben een Anouk nodig om de boel uit het slop te trekken, maar Anouk werd ook maar 9e.
Zie Jade Ewen, 2009.
Oh ongetwijfeld. Zodra ze een redelijk lied insturen komen ze bij de bookmakers ook direct in de hoogste regionen, omdat het vooral Britten zelf zijn die inzetten, dus dan kan de uitslag alleen maar tegenvallen.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:15 schreef Sableheart het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat ze het wel serieus nemen, een goed nummer sturen, een keurige top 10 plaats halen, en vervolgens reageren met: "zie je wel, we wonnen niet, Europa vind ons helemaal niets, waarom zouden we ons best doen?". Ze hebben een Anouk nodig om de boel uit het slop te trekken, maar Anouk werd ook maar 9e.
Zie Jade Ewen, 2009.
Zij hebben ook niet de hindernis van een kwalificatie, daar waren we bij Anouk natuurlijk sowieso al heel blij meequote:Op zondag 23 februari 2020 10:15 schreef Sableheart het volgende:
Zie Jade Ewen, 2009.
Foxes zou wel echt geniaal zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben even door een lijstje artiesten heen gescrolled. Mijn gok is Foxes of Jess Glynne, en misschien Kele Okereke, zanger van Bloc Party
Andere naam wellicht James Newman, die al meezong op hits van Rudimental en Calvin Harris
quote:However, there have long been complaints that individual countries’ votes often reflect political allegiances rather than musical qualities, and the UK’s departure from the European Union at the end of January is unlikely to have endeared the nation to many continental viewers.
https://www.theguardian.c(...)r#Echobox=1582483115
HAHAHAtwitter:MalcolmCowing twitterde op maandag 24-02-2020 om 10:40:46Take a look at the UK music talent in terms of song writing and performers with global reach. Only USA compares. We should tell #Eurovision to stick this pathetic competition where the sun don’t shine. It demeans popular music and can anyone remember WTF won it last year ? https://t.co/aCa4dLNg7V reageer retweet
Alles wat er mis is met het VK bij het ESF in één tweet.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:29 schreef Nashipeer het volgende:
HAHAHAtwitter:MalcolmCowing twitterde op maandag 24-02-2020 om 10:40:46Take a look at the UK music talent in terms of song writing and performers with global reach. Only USA compares. We should tell #Eurovision to stick this pathetic competition where the sun don’t shine. It demeans popular music and can anyone remember WTF won it last year ? https://t.co/aCa4dLNg7V reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |