Ik ging stuk om die tweet. Ze hebben elk moment om het aan te kondigen en dan moet het precies op de drukke zaterdagavondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef Greys het volgende:
Vanavond meer nieuws?
[..]twitter:ellie_made twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 20:37:59 Do @:bbceurovision not know we're BUSY? reageer retweet
Lijers dat het zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:34 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ik ging stuk om die tweet. Ze hebben elk moment om het aan te kondigen en dan moet het precies op de drukke zaterdagavond
Bij de BBC hebben ze wel vaker niet helemaal door waar de rest van Europa mee bezig is op het ESF.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:34 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ik ging stuk om die tweet. Ze hebben elk moment om het aan te kondigen en dan moet het precies op de drukke zaterdagavond
Met name het Radio 1-element is echt wel bijzonder, die raken normaal Eurovisie niet aan met een ten foot pole.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn fans die denken dat het een relatief grote naam is omdat het op drie kanalen tegelijk wordt gepresenteerd...
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de BBC hebben ze wel vaker niet helemaal door waar de rest van Europa mee bezig is op het ESF.
twitter:JeMappellePercy twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 22:03:04 Sorry, HASN’T happened before. The bbc never get R1 involved with Eurovision. This is massive. I’m still not going to get my hopes up, but they wouldn’t showcase it on Radio 1 if they didn’t believe 18-35 y.o. would like it. Radio 1 wouldn’t allow it to play on their station tbh. reageer retweet
Hm, ben dan toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:07 schreef lashatumbai het volgende:
Toch wel bijzonder dus op Radio1!twitter:JeMappellePercy twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 22:03:04 Sorry, HASN’T happened before. The bbc never get R1 involved with Eurovision. This is massive. I’m still not going to get my hopes up, but they wouldn’t showcase it on Radio 1 if they didn’t believe 18-35 y.o. would like it. Radio 1 wouldn’t allow it to play on their station tbh. reageer retweet
Ik wil al zo lang voor de UK rooten!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als ze ineens een winnaar uit de hoge hoed toveren
Inderdaad Laten we het hopenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Na Brexit zo'n groot Europees feest moeten organiserenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Na Brexit zo'n groot Europees feest moeten organiseren
De ontbijtshows zijn in de UK best wel een ding blijkbaar lees ik overal... ik gok dus niet dat het een enorme C-keuze is die ze gaan sturen, maar goed: het blijft de BBCquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ineens een hype? Maar er wordt gewoon een nummertje gedraaid op de radio toch? Kan ook gewoon zijn dat ze er dit jaar meer aandacht aan willen schenken, en daardoor voor Radio 1 kozen. T is ook niet direct een uur primetime op BBC1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |