@El-Stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:48:40Echt #Ajax.Als het niet loopt, laten ze overal op de wereld de kerels staan.Bij Ajax wisselen ze de Latino's en denken ze echt dat het dan van hun 'talenten' kan komen.#heraja reageer retweet
Sinds wanneer is Babel een latinoquote:Op zondag 23 februari 2020 19:13 schreef Caland het volgende:
@:el-stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:48:40Echt #Ajax.Als het niet loopt, laten ze overal op de wereld de kerels staan.Bij Ajax wisselen ze de Latino's en denken ze echt dat het dan van hun 'talenten' kan komen.#heraja reageer retweet
Henk heeft een nogal grote verstandelijke beperking.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Babel een latino
Ook goedquote:Op zondag 23 februari 2020 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Met jou?
Ben beetje bezorgd om Ajax. Waar die mee bezig zijn
Begrip ikquote:Op zondag 23 februari 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook goed.
Ik maak mij daar wat minder zorgen om.
tsjaquote:Op zondag 23 februari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
NWS / Cindy (24) uit Tilburg met Chinese roots zwaar mishandeld
Het Berlijn van Nederland
Mensen maar klagen over Getafe's anthics, terwijl Babel door elke mogelijke ondergrens zakt.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Babel een latino
Ik geniet van je tweets.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen maar klagen over Getafe's anthics, terwijl Babel door elke mogelijke ondergrens zakt.
Maar hij kan wel prima acteren!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen maar klagen over Getafe's anthics, terwijl Babel door elke mogelijke ondergrens zakt.
PSV heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je straks nog de bus opwachten, of ben je nu weer voor FC Twente?
onze grootste successupporterquote:Op zondag 23 februari 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je straks nog de bus opwachten, of ben je nu weer voor FC Twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |