Gypsy king Genotquote:Op zondag 23 februari 2020 12:12 schreef Caland het volgende:
GODtwitter:chiahindsx twitterde op zondag 23-02-2020 om 10:41:30tyson fury has no manners. how’s he doing a karaoke sesh straight after he’s knocked out wilder 😩😩 https://t.co/FPSLWwWWqc reageer retweet
EmmenGoden. Hadden ook meer verdiend tegen Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks van gezien. Weet eigenlijk niet eens hoeveel het is geworden. 4/5-2 toch?
Ach, kan gebeuren. Emmen is thuis wel sterk.
Emmen
@:fetx
@:zipportal
Denk jij dat ik elke week uit gaquote:Op zondag 23 februari 2020 13:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Naar de corona gegaan op witte de with?
Wil jij dat ik met dit weer naar buiten ga? Volgens mij staat dit gelijk aan een doodsverwensingquote:
BaudetGod. @JanCeestwitter:thierrybaudet twitterde op zondag 23-02-2020 om 13:24:49Schandelijke leugens bij #buitenhof. Ik heb de dingen die presentatrice @Natalie_Kabul mij in de mond legt ABSOLUUT NIET GEZEGD. Zie hieronder transcript Kamerdebat. #FVD is tegen elke vorm van racisme. We eisen ONMIDDELIJKE rectificatie binnen een uur. Anders kort geding. https://t.co/RJQZoeAHnD reageer retweet
quote:
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
Ed Baars > Ajaxquote:Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
Handig!quote:Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |