Ja dat had ik gedaan, alleen heb ik dan steeds te weinig punten om het snel dodelijk te krijgen voordat het onderzoek gedaan isquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel geduld, weinig symptomen en niet heel besmettelijk maken was voor mij de oplossing. Daarna lang wachten tot erg veel mensen zijn besmet en dan toeslaan. Dan heb je al een goede basis terwijl er nog nul onderzoek is gedaan naar je fungus
Je klikt wel op die bolletjes toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan, alleen heb ik dan steeds te weinig punten om het snel dodelijk te krijgen voordat het onderzoek gedaan is
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je klikt wel op die bolletjes toch?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Veel plezier aan iedereen die alle voorrondes kijkt.![]()
Ik niet.
Oh, spannendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fact finding mission: ik ben nu in de hometown van @:Roger_Epiales en heb in een willekeurige snackbar (Snackbar Herenstraat) een patiënt oorlog en een grizzly besteld, wat dat ook mag zijn. De dame achter de balie vroeg verder niets over sauzen. We gaan zien wat ik precies krijg
Ik zie hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, spannend
Ook ernstig dat jouw spellcheck het woord patiet niet kent
Jij hebt duidelijk geen smaak in beren. IJsbeer > grizzlyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fact finding mission: ik ben nu in de hometown van @:Roger_Epiales en heb in een willekeurige snackbar (Snackbar Herenstraat) een patiënt oorlog en een grizzly besteld, wat dat ook mag zijn. De dame achter de balie vroeg verder niets over sauzen. We gaan zien wat ik precies krijg
Ik dacht even dat het echt patiënt heettequote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie hetTerwijl ik dat echt had ingetikt
Het zijn klootzakken Tim, allemaal!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie hetTerwijl ik dat echt had ingetikt
Ijsbeer stond niet op de kaart. En voor je het weet zit ik straks gehaktbal met ui en softijs weg te happenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen smaak in beren. IJsbeer > grizzly
In dezelfde hometown dus als mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Leiden zou het zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ijsbeer stond niet op de kaart. En voor je het weet zit ik straks gehaktbal met ui en softijs weg te happen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Resultaat: er zit hier inderdaad ook curry bij!
Ja maar niet qua symptomen, maar je wilt het virus toch wel verspreiden? Dat er van die random outbreaks zijn, die doe ik steedsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij fungus juist weinig verspreiding doen en langer wachten
Jeetje dat is buiten de Singels, ik wist niet eens dat er een Herenstraat was johquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat hoor ik vaker jaquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]Jeetje. Gaat het wel weer een beetje?
Ik ook niet, maar ik liep niet eerder een snackbar tegen het lijfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jeetje dat is buiten de Singels, ik wist niet eens dat er een Herenstraat was joh
Jawel, maar met alleen water 1 verspreidt je fungus zich ook wel, alleen langzamerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar niet qua symptomen, maar je wilt het virus toch wel verspreiden? Dat er van die random outbreaks zijn, die doe ik steeds
Niks aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, wat vinden we er hier van?
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB10h9DM?li=BBoPWjH
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond! Ik heb mijn neefje weer te logeren dus haast geen tijd voor forummen. Hij ligt nu even een filmpje te kijken, maar verder is het vooral spelen, spelen, spelen![]()
Love you bye bye see you later!
Vond ik ook al jaquote:
Veel plezier met je neefje!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond! Ik heb mijn neefje weer te logeren dus haast geen tijd voor forummen. Hij ligt nu even een filmpje te kijken, maar verder is het vooral spelen, spelen, spelen![]()
Dit begrijp ik niet. Prioriteiten?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn neefje weer te logeren dus haast geen tijd voor forummen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
Dan offer ik me wel weer op.quote:
Het neefje van Arizona kan ook op Fok worden geïntroduceerdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Prioriteiten?
Ja precies, ik zie echt het probleem niet!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het neefje van Arizona kan ook op Fok worden geïntroduceerd
Hm, interessant. Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoorwat ze wel handig hadden gedaan was dat de mayo in het sausbakje tussen de pindasaus en curry zat. Daardoor heb je niet snel dat de drie sauzen door elkaar zitten maar kan je eigenlijk elke hap kiezen voor oorlog of speciaal.
De grizzly was een berenklauw met een of ander raar beslagje erom. Dat vond ik geen verbetering
Lichaam is wel nice, hoofd doet me niks.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:44 schreef Dave het volgende:
Niet dat ik die foto in dat artikel zo bijzonder vindt, maar als je even Google't.
[ afbeelding ]
Ik zou 'm zeg maar m'n bed niet uit trappen.
Haha nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana, geen Lebbis-fans in je DM's gehad?
Jamaar jeetje waar LIEP je dan helemaal johquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik liep niet eerder een snackbar tegen het lijfJa, eentje die meer om Turkse pizza en kebab leek te draaien. Dat leek me niet de eerlijkste kans
Okee, dan ga ik het later nogmaals proberenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar met alleen water 1 verspreidt je fungus zich ook wel, alleen langzamer
Wat een broekie!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh leukk, veel plezierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
Hij is wel wat te symmetrisch of zo ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lichaam is wel nice, hoofd doet me niks.
En te baardloosquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij is wel wat te symmetrisch of zo ja.
Als laatste ter wereld waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een broekie!
Ik vind het wel grappig dat jij echt de enige bent die ik ken die op msn.com het nieuws volgt
Ahh, dat verklaart hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als laatste ter wereld waarschijnlijk![]()
Maar ik kom daar altijd standaard na uitloggen van mail en dan kijk ik wel eens rond
Herenstraat dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jamaar jeetje waar LIEP je dan helemaal joh
Oh is dat ook al raarquote:
Dat zou die gozer wel helpen ja. Wordt ie minder zo'n broekie vanquote:
Ja en ik vind zijn kapsel niks.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou die gozer wel helpen ja. Wordt ie minder zo'n broekie van
Dat ook ja...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ik vind zijn kapsel niks.
/pointyknees
Er zit waarschijnlijk geen 26 cm in dat broekje nee. Maar het kan een grower zijn en geen shower.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook ja...
En vrij klein geschapen ook volgens mij
Begrijpelijk, begrijpelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Herenstraat dusDaar in de buurt was ik het zat en vroeg ik Google me naar de dichtstbijzijnde snackbar te sturen
Nouja, op zich als je de enige bent die je laptop gebruikt die vergrendeld is met een wachtwoord niet per sé nodig volgens mij?quote:
Oh dat klinkt wel vriendelijker dan de benamingen die ik kenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk geen 26 cm in dat broekje nee. Maar het kan een grower zijn en geen shower.
Bloedlul en vleeslul?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel vriendelijker dan de benamingen die ik ken
Jaquote:
Oh ja dat kan ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk geen 26 cm in dat broekje nee. Maar het kan een grower zijn en geen shower.
Of hij heeft het met ducttape naar achter weggewerkt omdat ie zich er voor schaamt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik ga maar eens op het theater aan.
Graaazzzz. Gaat het net een keer over piemels, kom jij er met je streams tussendoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:09 schreef grazz het volgende:
Overzicht van alle NF's + streams vanavond @:libranl
https://eurovision.tv/sto(...)ls-and-2-semi-finals
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:09 schreef grazz het volgende:
Overzicht van alle NF's + streams vanavond @:libranl
https://eurovision.tv/sto(...)ls-and-2-semi-finals
Veel plezier! Draal ze!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Waarschijnlijk spreek ik jullie nog wel, want het wordt natuurlijk weer DRALEN daar.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Graaazzzz. Gaat het net een keer over piemels, kom jij er met je streams tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, er was nu niets te bewonderen, maar @Aoibhin ging net het verschil tussen een bloed- en vleeslul uitleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik kwam er niet mee!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, er was nu niets te bewonderen, maar @:Aoibhin ging net het verschil tussen een bloed- en vleeslul uitleggen.
Je hebt hem niet eens ingekopt, valt me tegen van jequote:
Nou nou. Wat neemt @Meke allemaal wel niet in d'r mond. Nou leg maar eens uit jonge dame!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, er was nu niets te bewonderen, maar @:Aoibhin @Meke ging net het verschil tussen een bloed- en vleeslul uitleggen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:22 schreef Dave het volgende:
Er viel volgens mij weinig in te koppen.
@Davequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou nou. Wat neemt @:Meke allemaal wel niet in d'r mond. Nou leg maar eens uit jonge dame!!!
het gaat daar niet om de advertenties he.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef grazz het volgende:
oh en die omg blog....kende het niet, maar mn adblocker heeft er een stokje voor gestoken. Too bad.
Is goed ben net geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:28 schreef grazz het volgende:
Wat een drama deze posts. Ik ga douchen. @:Momo
Durf niet te klikkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Maar dan zal https://cocktailsandcocktalk.com/ ook wel geblocked zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |