En waarom trek je dat in twijfel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:06 schreef Montagui het volgende:
Daarbij trek in 'de opwarming door de mens' niet in twijfel, alleen de mate waarin.
Curieus.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:14 schreef Montagui het volgende:
Het Cook percentage bv is het resultaat van ZIJN uitleg van zijn onderzoek. 97% komt mij, qua statistiek, al enorm overdreven (dus ongeloofwaardig) over.
Geen idee hoe oud je denkt dat ik ben, maar ik studeerde in de jaren 90, dus ik heb ook een hoop van de (des)informatie van destijds meegekregen, wat ik destijds initieel ook serieus nam.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het is de leeftijd he. Heb al wat klimaat doem scenario's en manipulatie van cijfertjes meegemaakt.
Het Cook percentage bv is het resultaat van ZIJN uitleg van zijn onderzoek. 97% komt mij, qua statistiek, al enorm overdreven (dus ongeloofwaardig) over.
Waar zijn die wetenschappers het nu juist over eens en hoe hebben ze het bewezen?
Ik ben een leek, ik weet niets van die wetenschappen. Ik weet wel dat er enorm veel vakgebieden mee te maken hebben, en er is gewoon niemand op aarde die van al die vakgebieden het fijne weet om een juist antwoord te weten, wat al die vakgebieden omvat, en dan kan verklaren dat de mens voor 40, 75 of 100% de hoofdverantwoordelijke is voor het huidige 'eindtijd doemscenario'.
?... de mate waarin? dat heb ik uitgelegd.quote:
Cijfertjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Curieus.
Heb je het artikel (consensus on consensus) gelezen?
Daar laat je anders weinig van merken.quote:Op zondag 23 februari 2020 01:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Cijfertjes.
alleen VASTGESTELDE FEITEN kunnen mij overtuigen.
Nee ze kiezen de Rutte weg, geen herinnering meer aan. Walgelijke lui bij walgelijke bedrijven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:40 schreef Hexagon het volgende: