Maar echt, ik heb dat ookquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Chantal er anders uitziet. Alsof ze mega bolle wangen heeft. Van die Marijke wangtjes .
Ligt dat aan mij?
En nog iets waar ik me vinger niet op kan leggen..
quote:
Jij was er een jaar of 10 terug ook al bij in de X-Factor tijd?quote:
Ja zekersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was er een jaar of 10 terug ook al bij in de X-Factor tijd?
Ze zingt het niet zo goed...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:07 schreef MissJ het volgende:
Dit nummer![]()
Ze zingt het ook wel goed hoor, maar doe mij ajb maar Alicia Keys die dit zingt. Vele malen beter en toffer.
Ja! Dat vond ik vorige week idd ook al!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Chantal er anders uitziet. Alsof ze mega bolle wangen heeft. Van die Marijke wangtjes .
Ligt dat aan mij?
Jaaaaaa precies ik ook al!ik dacht t zal wel aan mij liggen maar het is weer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:08 schreef BE het volgende:
[..]
Ja! Dat vond ik vorige week idd ook al!
Jaaaa! Ben ook 2x naar een TAL meet geweest, was heel tofquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met daarna de start van het TAL subforum. RIP TAL
Ik zei net al dat ik geobsedeerd was door de hamsterwangen van Chantal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ligt dat aan mij?
Wauwelen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:10 schreef BE het volgende:
Ik heb het gemist. Mijnechtgenoot
stond er doorheen te wauwelen.
Ik was wel bij de allereerste TAL meet in Utrecht. Jij niet toch? Was ergens herfst 2010quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jaaaa! Ben ook 2x naar een TAL meet geweest, was heel tof
Idd, eerlijk, maar respectvol.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Anouk is zo'n fijne coach, veel beter dan de schijtlol van Ali of de flatliners van Kleine
Misschien nog steeds dat griepje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ligt dat aan mij?
Ik vermoed dat ze zichzelf 'klaarmaakt' voor het songfestival en wat filler in haar wangen heeft laten spuiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:10 schreef ato het volgende:
[..]
Ik zei net al dat ik geobsedeerd was door de hamsterwangen van Chantal.
Nee, daar was ik inderdaad niet bij. Ben een keer bij een meet geweest in Amsterdam en een keer in de Efteling. Weet even niet meer in welk jaar dat wasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was wel bij de allereerste TAL meet in Utrecht. Jij niet toch? Was ergens herfst 2010
Mwa. Hij mist een beetje een leuke kop. Jan Smit is ook niet mijn type maar die is wel jong. Martijn is een beetje opgeblazen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:11 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze Martijn als reserve moeten hebben voor het Songfestival, als iemand het kan en ervaring heeft is hij het.
Ja. Ken je dat niet?quote:
Na Utrecht nooit meer met TAL meegeweestquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nee, daar was ik inderdaad niet bij. Ben een keer bij een meet geweest in Amsterdam en een keer in de Efteling. Weet even niet meer in welk jaar dat was
Doe dat maar nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:11 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze Martijn als reserve moeten hebben voor het Songfestival, als iemand het kan en ervaring heeft is hij het.
Nog liever Jamai.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Stel dat het toch niet lukt met Jan? Ik zou geen betere weten die snel kan invallen.
Beetje Hellwegen meets Pardoes.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan ook naar niks anders meer kijken
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan ook naar niks anders meer kijken
Ik ook nietquote:
quote:
Waarom nietquote:
Maar jij probeert ook niet zelf in de top 40 gedraaid te worden, toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik lig vaak onder een steen
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef MissJ het volgende:
Anouk had begin van de avond een Q&A gedaan onder een post van haar op Instagram. Iemand vroeg of ze Lil nog onder de negeer had en ja, dat is zo zei ze
Eummmmm nopequote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef BE het volgende:
[..]
Maar jij probeert ook niet zelf in de top 40 gedraaid te worden, toch?
Hoort niet. Max half 9 met een gevulde koek, nu bier.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik lig vaak onder een steen
[..]
[..]
Waarom niet
Ik doe koolhydraatarm, dus ff geen bierquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoort niet. Max half 9 met een gevulde koek, nu bier.
Die namen moet je eens uit je hoofd leren, niet te doenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat Oostenrijkse skigebied uit die reclame lijkt ook elke winter groter te worden
Dat achtergrondkoor vond ik ook wel opvallend ja... dat zou niet moeten mogenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:25 schreef Cee het volgende:
Dus de ene krijgt een versneld sabotage-arrangement en de ander een compleet koor?
Is wel vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat achtergrondkoor vond ik ook wel opvallend ja... dat zou niet moeten mogen
Toch wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou zo ongekend spannend is t niet
Ik ben zo naïefquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de stemmen meegenomen worden?
Onterecht uitslag natuurlijk. Maar ik geloof gewoon niet dat de stemmen het resultaat 100% weergeven.quote:
Ik zou er niet eens meer van opkijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat die Danilo ook doorgaat
Ik dacht precies hetzelde. Zou echt geweldig tv opleveren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat die Danilo ook doorgaat
Volgens mij loopt Anouk dan het podium afquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:34 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelde. Zou echt geweldig tv opleveren.
Zij was niet arrogant, gewoon een zelfverzekerde en leuke meid.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:33 schreef DKUp het volgende:
De arrogantie van Sanne kostte haar eigen kop.
QFTquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef IxCalypso het volgende:
Zie hier de winnares van dit jaar, vind ik dan.
Dat vind iedereen hierquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef alors het volgende:
Zijn er meer mensen die de opzet van vroeger leuker vonden? Met meer liveshows en elke weer gewoon één afvaller. Nu is het 10 weken lang audities, 5 weken battles en dan wordt dit in 3 weken afgeraffeld...
Yup, concept is totaal verneuktquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef alors het volgende:
Zijn er meer mensen die de opzet van vroeger leuker vonden? Met meer liveshows en elke weer gewoon één afvaller. Nu is het 10 weken lang audities, 5 weken battles en dan wordt dit in 3 weken afgeraffeld...
Absoluut!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef alors het volgende:
Zouden er mensen zijn die dat NIET vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef alors het volgende:
Arrogantquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:33 schreef DKUp het volgende:
De arrogantie van Sanne kostte haar eigen kop.
Ja ik weet niet, het wordt elk jaar weer verder ingekort en de rest verder uitgesmeerd over meer uitzendingen. Dus ik dacht blijkbaar vind 'men' dat leuk... Maar ik ben dus niet de enige.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dat NIET vinden
Ik vond haar ook echt niet arrogant. Leuke meid en doodzonde dat ze naar huis moestquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Arrogant![]()
NL heeft geen smaak. Dat blijkt wederom.
Wij hier zijn niet 'men'quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, het wordt elk jaar weer verder ingekort en de rest verder uitgesmeerd over meer uitzendingen. Dus ik dacht blijkbaar vind 'men' dat leuk... Maar ik ben dus niet de enige.
Ach smaken verschillen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Sympathiestemmen hè. Daphne heeft iets aandoenlijks, is prachtig als ze tranen in haar ogen heeft en heeft ook nog eens de mooiere stem van de twee.
Bedankt voor de tip. Lees net alles even na.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef MissJ het volgende:
Anouk had begin van de avond een Q&A gedaan onder een post van haar op Instagram. Iemand vroeg of ze Lil nog onder de negeer had en ja, dat is zo zei ze
Dit ook jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek zijn hoofd al niet... gewoon te glad en ongeloofwaardig
De as winnaar van deze battle? Je weet het nooit met die thuisstemmersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is dit voor een schoolfeest niveau?
Hier had hij ook nooit de stoelen mee laten draaien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is dit voor een schoolfeest niveau?
Ik ben niet zo super zeker van de uitslagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:41 schreef MissJ het volgende:
Natuurlijk, Danilo zingt goed, maar Sophia, zij heeft iets magisch en iets heel bijzonders en iets heel charmants, dus lijkt mij een duidelijk geval. Maar ja, ik ben niet heel Nederland
Ps. Ik stem nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De as winnaar van deze battle? Je weet het nooit met die thuisstemmers
Ik vrees er ook voorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo super zeker van de uitslag
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:43 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben ze daar allemaal een gratis zonnebankkuur gehad ofzo?
Dat of botoxquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:43 schreef MissJ het volgende:
Dat niet inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, zal best een goeie gozer zijn. Maar hij is níet de Voice.
Volgend jaar geen sap-bar maar een zonnebank van Sundays backstage.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:43 schreef MissJ het volgende:
Maar echt. Chantal sowsieso.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:44 schreef BE het volgende:
[..]
Volgend jaar geen sap-bar maar een zonnebank van Sundays backstage.
Ik vond het vroeger inderdaad leuker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef alors het volgende:
Dat. Zo zonde, want ze was echt zo ontzettend mooiquote:
Heeft de griep gehad.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
Wat een drama over Chantal. Ze oogt iets voller, calm your tits.
Sophia gaat wel door naar de finale, 75 vs 25 procentquote:
Dit, altijd dat uiterlijkheden gedoequote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
Dat ze voller zou zijn zou me echt een worst wezen. Er is alleen echt geen emotie te zien, als ze "lacht" staat haar hele gezicht alsnog standje stoïcijns. Vind de keus voor botox gewoon zonde, meer niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
Op haar instagram zie ik ook niets bijzonders. Haar wangen zijn op tv gewoon wat dikkig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
Amen. Of fillers. Of beide.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef Alura. het volgende:
[..]
Dat ze voller zou zijn zou me echt een worst wezen. Er is alleen echt geen emotie te zien, als ze "lacht" staat haar hele gezicht alsnog standje stoïcijns. Vind de keus voor botox gewoon zonde, meer niet.
Ik vond haar overduidelijk tijdens de audities al de winnares.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef mousemicky het volgende:
Het Is met deze tegenstand wel makkelijker voor Sophiaom die finale volgende week te winnen...
Ik was er echt van overtuigd dat Ayoub zou winnenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vond haar overduidelijk tijdens de audities al de winnares.
Alleen zij, niemand anders, al vond ik Ayoub toen ook erg goed. Ik dacht dat het tussen die 2 zou gaan uiteindelijk.
Precies dit. Ik heb na haar auditie ook gelijk in deze topicreeks gezegd dat zij gaat winnen. Grote kans dat dat ook echt gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vond haar overduidelijk tijdens de audities al de winnares.
Alleen zij, niemand anders, al vond ik Ayoub toen ook erg goed. Ik dacht dat het tussen die 2 zou gaan uiteindelijk.
Ik hoop dat ze genoeg stemmers heeft vooral. Daar twijfel ik als enige aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Precies dit. Ik heb na haar auditie ook gelijk in deze topicreeks gezegd dat zij gaat winnen. Grote kans dat dat ook echt gaat gebeuren
Volgens mij mogen ze zelf ook een beetje kiezen. Althans dat leek vorige week zo toen Sanne zei dat ze iets had bedacht voor haar achtergrondquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij sommigen lijkt het alsof ze meer moeite doen voor de achtergrond dan bij anderen.
Ali zei net dat ze 18 is. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Is ze al 18+? Anders moet ik even oppassen met mijn reactie
Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ali zei net dat ze 18 is. Zeg het maar.
Ik ben het er wel mee eens, haar uitstraling is al goed, haar zang lijkt steeds beter te worden (Kes is me tijdens de audities bijvoorbeeld totaal niet opgevallen).quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelul over uitstraling, gaat nergens over
Anouk zegt juist dat ze wèl charisma heeft, maar dat de zang nog beter kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelul over uitstraling, gaat nergens over
Mag jij vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, haar uitstraling is al goed, haar zang lijkt steeds beter te worden (Kes is me tijdens de audities bijvoorbeeld totaal niet opgevallen).
Echt iemand die dus groeit door ervaring.
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:11 schreef Dagger87 het volgende:
Oke, Emma wordt de winnaar van the voice of Holland. Wow. Ook beter dan die Sofia.
Ik vind het geen prettig stemgeluidquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:11 schreef IxCalypso het volgende:
Ik hou hier ook van, maar dit is een veel uitgesprokenere stem als een stem van Kes.
Als zij niet doorgaat is het een smaakkwestie. Kes heeft een veiligere stem voor kiezers.
Ook. Maar ze zegt ook dat het Emma’s moment is nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:12 schreef mousemicky het volgende:
Hoppa, Anouk is klaar met Martijn’s gewauwel.
Eensquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het geen prettig stemgeluid
Dat zeg ik, niet iedereen houdt hiervan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het geen prettig stemgeluid
Dat idd, Martijn moet alleen nog ff leren een hint op te pikken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook. Maar ze zegt ook dat het Emma’s moment is nu.
Yup. Die wilde de boel verdedigen maar doe dat lekker achter de schermen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat idd, Martijn moet alleen nog ff leren een hint op te pikken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij moet Anouk op het kantoor van John de Mol verschijnen
Neequote:
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een dom format die cross battles.
Durft ie nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij moet Anouk op het kantoor van John de Mol verschijnen
Yeps, anders waren nu Kes & Emma doorgegaan ipv Sanne.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Daphnequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Yeps, anders waren nu Kes & Emma doorgegaan ipv Sanne.
En waarom in hemelsnaam.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ach jawel, mijn favo wint nooit, en toch kijk ik, beetje sportief wezen Atoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:17 schreef ato het volgende:
Als Emma niet doorgaat, kijk ik volgende week niet.
Hoe leuk ik Kes ook vind.
Gewoon feedback, moet hij maar wat meedoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef mousemicky het volgende:
Als Anouk er volgend jaar niet bij is weten we waarom. Te veel kritiek op de baas z’n ‘briljante’ ideeen.
een rare manier van spanning creeren lijkt het, dat er onverwachte mensen doorgaan etcquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom in hemelsnaam.
Wat is de toegevoegde waarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |