Dat ze voller zou zijn zou me echt een worst wezen. Er is alleen echt geen emotie te zien, als ze "lacht" staat haar hele gezicht alsnog standje stoïcijns. Vind de keus voor botox gewoon zonde, meer niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
Wat een drama over Chantal. Ze oogt iets voller, calm your tits.

quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:

Op haar instagram zie ik ook niets bijzonders. Haar wangen zijn op tv gewoon wat dikkig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Noek het volgende:

Amen. Of fillers. Of beide.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef Alura. het volgende:
[..]
Dat ze voller zou zijn zou me echt een worst wezen. Er is alleen echt geen emotie te zien, als ze "lacht" staat haar hele gezicht alsnog standje stoïcijns. Vind de keus voor botox gewoon zonde, meer niet.

Ik vond haar overduidelijk tijdens de audities al de winnares.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef mousemicky het volgende:
Het Is met deze tegenstand wel makkelijker voor Sophiaom die finale volgende week te winnen...

Ik was er echt van overtuigd dat Ayoub zou winnenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vond haar overduidelijk tijdens de audities al de winnares.
Alleen zij, niemand anders, al vond ik Ayoub toen ook erg goed. Ik dacht dat het tussen die 2 zou gaan uiteindelijk.

Precies dit. Ik heb na haar auditie ook gelijk in deze topicreeks gezegd dat zij gaat winnen. Grote kans dat dat ook echt gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vond haar overduidelijk tijdens de audities al de winnares.
Alleen zij, niemand anders, al vond ik Ayoub toen ook erg goed. Ik dacht dat het tussen die 2 zou gaan uiteindelijk.

Ik hoop dat ze genoeg stemmers heeft vooral. Daar twijfel ik als enige aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Precies dit. Ik heb na haar auditie ook gelijk in deze topicreeks gezegd dat zij gaat winnen. Grote kans dat dat ook echt gaat gebeuren

Volgens mij mogen ze zelf ook een beetje kiezen. Althans dat leek vorige week zo toen Sanne zei dat ze iets had bedacht voor haar achtergrondquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij sommigen lijkt het alsof ze meer moeite doen voor de achtergrond dan bij anderen.

Ali zei net dat ze 18 is. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Is ze al 18+? Anders moet ik even oppassen met mijn reactie

Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ali zei net dat ze 18 is. Zeg het maar.

Ik ben het er wel mee eens, haar uitstraling is al goed, haar zang lijkt steeds beter te worden (Kes is me tijdens de audities bijvoorbeeld totaal niet opgevallen).quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelul over uitstraling, gaat nergens over

Anouk zegt juist dat ze wèl charisma heeft, maar dat de zang nog beter kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelul over uitstraling, gaat nergens over

Mag jij vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, haar uitstraling is al goed, haar zang lijkt steeds beter te worden (Kes is me tijdens de audities bijvoorbeeld totaal niet opgevallen).
Echt iemand die dus groeit door ervaring.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |