Dat idd, Martijn moet alleen nog ff leren een hint op te pikken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook. Maar ze zegt ook dat het Emma’s moment is nu.
Yup. Die wilde de boel verdedigen maar doe dat lekker achter de schermen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat idd, Martijn moet alleen nog ff leren een hint op te pikken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij moet Anouk op het kantoor van John de Mol verschijnen
Neequote:
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een dom format die cross battles.
Durft ie nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij moet Anouk op het kantoor van John de Mol verschijnen
Yeps, anders waren nu Kes & Emma doorgegaan ipv Sanne.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Daphnequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Yeps, anders waren nu Kes & Emma doorgegaan ipv Sanne.
En waarom in hemelsnaam.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ach jawel, mijn favo wint nooit, en toch kijk ik, beetje sportief wezen Atoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:17 schreef ato het volgende:
Als Emma niet doorgaat, kijk ik volgende week niet.
Hoe leuk ik Kes ook vind.
Gewoon feedback, moet hij maar wat meedoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef mousemicky het volgende:
Als Anouk er volgend jaar niet bij is weten we waarom. Te veel kritiek op de baas z’n ‘briljante’ ideeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |