Wel een leuk pakje heeft ze aan, jammer dat ik niet op donkere dames valquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja even gewijzigd die stonden er al 3 reeksen
Smakelijk!quote:
Racistquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een leuk pakje heeft ze aan, jammer dat ik niet op donkere dames val
Dan had je zo ook maar goed moeten opbergen!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En wintersport![]()
![]()
Ik wacht tot de eitjes goed zijn voor door de ramen. Ondertussen jat mijn kind ongeveer alle speklappen die klaar liggen voor in de ramen![]()
![]()
Oh en Koos is blijkbaar boos omdat ik de doppers en zulks niet goed heb opgeborgen. Wijf
Ik zit dit te lezen en dacht.. ok... ze wil hardgekookte eieren voor door de ramen. De speklapjes zijn ook te lang gebakken en kunnen al door de ramen....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En wintersport![]()
![]()
Ik wacht tot de eitjes goed zijn voor door de ramen. Ondertussen jat mijn kind ongeveer alle speklappen die klaar liggen voor in de ramen![]()
![]()
Oh en Koos is blijkbaar boos omdat ik de doppers en zulks niet goed heb opgeborgen. Wijf
Het lag er gewoon, maar niet op de manier waarop meneer het graag zagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je zo ook maar goed moeten opbergen!![]()
![]()
Aan dingen die niet op zijn plaats liggen kan ik me ook ergeren, vooral in de keuken
Nee die waren perfect manquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit dit te lezen en dacht.. ok... ze wil hardgekookte eieren voor door de ramen. De speklapjes zijn ook te lang gebakken en kunnen al door de ramen....
Kun je zo langs brengen bij het Rijks!quote:
De hele Feyenoord selectie was blijkbaar vandaag 1km van mij vandaan. De afscheidsbijeenkomst van Carlo de Leeuw was op het terrein van de GGzquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Toekito het volgende:
Was dat alarm wat ging omdat jij in Delft was Fleske.
Mooi dat ze er allemaal warenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hele Feyenoord selectie was blijkbaar vandaag 1km van mij vandaan. De afscheidsbijeenkomst van Carlo de Leeuw was op het terrein van de GGz
Zeker, de broertjes Koeman waren er ook, hoorde ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi dat ze er allemaal waren
Het is dat Carlo zelf geen grote dingen wilde anders had er vast een hele lange rij fans gestaan.
Klinkt als een fijne dagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
14 km gelopen, héérlijk gezwommen, tof museum bezocht, morgen wat drinken met een goede vriend en nu bier. Topdag
Morgen weer een dag, lekker doorwandelen danquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn stappenteller wil nog niet erg. Ik heb aardig mijn best gedaan, maar de 10.000 haal ik nog bij lange na niet. 7500 met moeite.
Nee joh doe normaal. Morgen weekend. Uitslapen. Travelmaat z'n nieuwe kar inspecterenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, lekker doorwandelen dan
Dan kun je toch nog steeds wel een lekker stuk wandelen? Of zondag?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh doe normaal. Morgen weekend. Uitslapen. Travelmaat z'n nieuwe kar inspecterenDie hij trouwens nu al op mijn parkeerplaats gezet heeft want hij is naar een concert in mijn stad. Heeft wel een hotelletje gepakt, maar morgen dus ff koffie drinken en kar bekijken
ja. Jaaaa ja. Ja, kanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds wel een lekker stuk wandelen? Of zondag?
een Hyundai Kano. Meer een boot dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
Wat voor kar achtig iets is dat trouwens?
hihi.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een Hyundai Kano. Meer een boot dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
hihi.
Bewuste misser dit of...?
Stukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:08 schreef Muck het volgende:
In Rio?
Dit is live voor mijn deur![]()
https://imgur.com/gallery’;s/nxALErG
Mehquote:
Echt met volle teugen genotenquote:
Whyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MehIk heb de mijne al anderhalf jaar niet meer gebruikt geloof ik.
Dit is voor je deur? Wist niet dat jij in vleesfeestland woondequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/nxALErG
En nu?
Jij hebt een auto?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MehIk heb de mijne al anderhalf jaar niet meer gebruikt geloof ik.
Fles speciaalbier voor de papa, mooie fles wijn of doos chocolade voor de mamaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt met volle teugen genoten![]()
Ik moet alleen morgen wel een cadeautje kopen. Die maat is een half jaar geleden vader geworden
Meh boodschappen komen via de picnic gratiesj. En kamperen zie ik mezelf eigenlijk niet meer doenquote:
RIP Muckquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:08 schreef Muck het volgende:
In Rio?
Dit is live voor mijn deur![]()
https://imgur.com/gallery/nxALErG
Letterlijk voor de deurquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is voor je deur? Wist niet dat jij in vleesfeestland woonde
Moet ik niet iets voor het kind kopen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Fles speciaalbier voor de papa, mooie fles wijn of doos chocolade voor de mama
Je staplengte geef je aan en dan kun je ook km's zien? Bij die van mij wel iigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Die stappen kan ik helemaal niks mee. Ik moet het in kilometers weten
een zilvervlootrekeningquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik niet iets voor het kind kopen?
Zonde zegquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh boodschappen komen via de picnic gratiesj. En kamperen zie ik mezelf eigenlijk niet meer doen
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Letterlijk voor de deur![]()
En mja, rare enclave vol gekkies nabij Utrecht
Zeg je nu dat ik korte benen heb?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Je staplengte geef je aan en dan kun je ook km's zien? Bij die van mij wel iig
En die is anders dan die van AI kwamen we tijdje terug achter. Hij heeft veel meer stappen voor zelfde aantal km's iig
Kind van die leeftijd heeft niets nodig én vast alles al wat je maar kunt bedenkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik niet iets voor het kind kopen?
Of je zet kleine stapjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik korte benen heb?
Ja, die van mij geeft ook gewoon kilometers. En uiterst accuraatquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Je staplengte geef je aan en dan kun je ook km's zien? Bij die van mij wel iig
En die is anders dan die van AI kwamen we tijdje terug achter. Hij heeft veel meer stappen voor zelfde aantal km's iig
Die ene dag in het jaar doen ze maar johquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Heerlijk, ik waardeer dat wel
O jezus, ik dacht even een doosje Duplo te kopen en klaarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind van die leeftijd heeft niets nodig én vast alles al wat je maar kunt bedenken
Dus lekker een aai over de bol geven en de ouders verwennen
Ja joh, zekers!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Die ene dag in het jaar doen ze maar joh![]()
Veel pro-boeren statements (geen boeren? geen eten!), maar nog veel meer hele flauwe zooi.
Dikke prima 👌
Kan een kind van een half jaar toch niks mee johquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jezus, ik dacht even een doosje Duplo te kopen en klaar
Nee, maar voor over een tijdjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan een kind van een half jaar toch niks mee joh
En om nou knuffel nummer 450 te geven is nou ook weer niet zo fantastisch
Ja weet ikquote:
Hoezo slecht in?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar voor over een tijdje![]()
Ik ben hier zo slecht in
Hoe komt dat eerste dan? Je bent nog hartstikke jong johquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar als ik op een matje op de grond ga slapen kom ik bijna niet ,meer overeind
![]()
Overigens zijn er wel fietscaravans ,die dingen zijn helemaal awesome to the maxMaar die zijn DUUR en die zou ik ook niet willen trekken met mijn 37 jaar oude stadsfiets met 3 versnellingen. Dus dan wil ik ook weer een nieuwe fiets en zo.
Maar wie weet als er weer wat spaargeld vrij komt dat ik dat wel doe dan. Hoewel waar moet ik die fietscaravan stallen danMoeilijk moeilijk
Gaat om dezehttps://www.widepathcamper.eu/
En waar zit de badkamer?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar als ik op een matje op de grond ga slapen kom ik bijna niet ,meer overeind
![]()
Overigens zijn er wel fietscaravans ,die dingen zijn helemaal awesome to the maxMaar die zijn DUUR en die zou ik ook niet willen trekken met mijn 37 jaar oude stadsfiets met 3 versnellingen. Dus dan wil ik ook weer een nieuwe fiets en zo.
Maar wie weet als er weer wat spaargeld vrij komt dat ik dat wel doe dan. Hoewel waar moet ik die fietscaravan stallen danMoeilijk moeilijk
Gaat om dezehttps://www.widepathcamper.eu/
Dat is zo. Nou, ik slaap er een nachtje overquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo slecht in?
Je geeft toch iets uit aardigheid, dat is toch nooit verkeerd
Nouwww ik word hopelijk over een maand of 3 alweer 47 lentes jong jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe komt dat eerste dan? Je bent nog hartstikke jong joh![]()
En even kijken, klinkt tof
quote:
Stokpoppetjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww ik word hopelijk over een maand of 3 alweer 47 lentes jong jaEn ik heb dit in mijn rug.
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk de elektrische T1 van Volkswagenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zo'n fietscaravan dat lijkt me echt helemaal de bom
Het is een tof dingquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar die boel is echt shit fuck duur. Alleen die aanhanger kost al 4000 euro. Solar power pack (en dat wil je toch wel) 1650 euro. "Luxury pack" lees een dikkere matras, 2 kussentjes en een tafelkleed: 650 euro. 2 klapstoeltjes en een tafeltje: 250 euro. Die gasten zijn en beetje van de pot gerukt lijkt wel. Jammer want het lijkt me op zich echt een immens tof ding.
Ja absoluut, maar het idee is best leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja, als ik zoiets wil, met solar pack, en de rest kan wel voor een tiende van de prijs ergens andersen een nieuwe fiets, dan zit je soberzo al tegen de 7000 euro aan te gluren.
Een expeditiecruise kost nog meer, en daar ben je met 3 weken ook weer klaar mee. Maar stallen van dat ding zou een probleem worden aangezien hij niet door de achterdeur de berging in kan. n om daar nou een extra stalling voor te gaan huren is ook weer wat overdreven
Even purgeren?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, die pot joghurt had ik misschien niet meer moeten doen
Ik denk dat ik maar langzaam richting mijn bed ga bewegen. Even douchen nog, want ik ruik naar rotte eierenquote:
Ik zei net al tegen Koos dat er vast een rioleringsbreuk wasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar langzaam richting mijn bed ga bewegen. Even douchen nog, want ik ruik naar rotte eieren
Optiesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga het toch eens als optie in gedachten houdenWant ja, een fatsoenlijk bed, met wat hoogte, achter een e-Bike. Daar kan ik wel wat mee natuurlijk
![]()
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar mijn excuus is het zwavelrijke thermaalwaterquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zei net al tegen Koos dat er vast een rioleringsbreuk was
Hij vragen hoe dat dan kon
Tot de walm zijn neus bereikte![]()
Ei gegetenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar mijn excuus is het zwavelrijke thermaalwater
Kokos?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pas op dat er geen kokos uit komt.
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppen
Geen anale seks gehad dus de kust is veiligquote:
Hmmmm even kijken hoe vaak ik de afgelopen 40 jaar seks gehad heb...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:
Kokos is niet bruin hè?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmmm even kijken hoe vaak ik de afgelopen 40 jaar seks gehad heb...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Even kijken hoeveel keer daarvan anaal waren .......................................................................................................................................................................................
even checken hoe vaak er bruine drek gedrupt is.........................
Nee gebeurt toch niet zo vaak
Dit jaquote:
Waarom slaap jij nog nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
speakin of which ik moet nu echt pissen als een tuinslang
Dat is wel een lange dag dan iddquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Snap het ook niet hoor, ik stond er om 5:30 naast en het was best een intensieve dag en zo. Maar ja
Ik ga straks ook slapen als een beebiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:12 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat is wel een lange dag dan idd
Die zijn goed hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:36 schreef bitterbal het volgende:
Heb net op weg naar huis een long chicken bi de burger king gehaald omnomnom
Die heb ik nog niet gehad. Zijn die erg pittig?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn goed heIk neem ook vaak een long chilli cheese
niet voor mensen die thai gewend zijn. spicy for touristquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad. Zijn die erg pittig?
Ah das mooi want hou helemaal niet van pittig :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet voor mensen die thai gewend zijn. spicy for tourist
Oh ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das mooi want hou helemaal niet van pittig :p
Groot burger king fan dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik welIk neem ook vaan chilli cheese nuggets daar
als ik in EIndhovetje overblijf ga ik altijd daar eten jaquote:
k schrijf het opquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus mocht je me willen stalken, dan is een slaapzak voor de BK je beste kans ja![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:21 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond niet vergeten mijn vader te bellen. Mijn moeder zou vandaag jarig zijn geweest
ik heb er 2 paracetamol tegenaan gegooidquote:
een half uur geleden wel nog, maar het wordt steeds droeviger.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef Karzai het volgende:
Het ziet er niet echt uitnodigend uit buiten
Ik ben onderweg!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Zo eerst maar even eitjes bakken met spek, daarna zie ik wel wat ik met deze dag ga doen
Ik las vannacht over het bestaan van macon, lamsspek. Dat klinkt ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Spek![]()
Zo blij dat ik geen moslim ben
Hmm nepspek :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las vannacht over het bestaan van macon, lamsspek. Dat klinkt ook wel goed hoor![]()
Maar de islam is sowieso kut dus het is wel goed zo
Ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 2 paracetamol tegenaan gegooid
begin sowieso al wat ziek te worden. Daar nog een kater boven op is net wat te veel van het goedequote:
Nu wil ik ook spekquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Spek![]()
Zo blij dat ik geen moslim ben
Ik heb te vast geslapen. Aan dat ene biertje zal het niet liggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin sowieso al wat ziek te worden. Daar nog een kater boven op is net wat te veel van het goede
Zo, lang geleden dat!quote:
Loslaten vrintquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff waarom is afspreken met Hongaren zo lastig. Gisteravond gevraagd waar en hoe laat we afspreken. “Ja, dat laat ik nog weten.”
Mijn autisme kan hier slecht tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn oudste zoon zou zich thuis voelen in Hongarijequote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff waarom is afspreken met Hongaren zo lastig. Gisteravond gevraagd waar en hoe laat we afspreken. “Ja, dat laat ik nog weten.”
Dit!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo, lang geleden dat!
Lekker altijd, maar zelf maken is weer teveel gedoe.
Oh dat trek ik ook niet zo neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
nee johquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat trek ik ook niet zo nee![]()
Maar denk dat wij beetje zijn doorgeslagen met tijd
Doorgeschoten, eens. Maar je moet toch meegaan om niet van de wagen af te vallen. Mijn zoon komt overal net op tijd of net te laat. En zit te klagen over z'n (zelf gecreëerde) stressquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat trek ik ook niet zo nee![]()
Maar denk dat wij beetje zijn doorgeslagen met tijd
Daar hou ik juist van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja ik vind dat we hier wel wat te gehaast leven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doorgeschoten, eens. Maar je moet toch meegaan om niet van de wagen af te vallen. Mijn zoon komt overal net op tijd of net te laat. En zit te klagen over z'n (zelf gecreëerde) stress
Dan zouden we als westerse samenleving een voorbeeld moeten gaan nemen aan landen in het zuiden waar stress een stuk minder is. En afspraken en schooluren wat meer variabel maken. Ik zie het hoezeer ik ook niet zo'n planner ben niet snel gebeurenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind dat we hier wel wat te gehaast leven.
Nee het lijkt er op dat hoe gehaaster de samenleving is hoe succesvoller die isquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zouden we als westerse samenleving een voorbeeld moeten gaan nemen aan landen in het zuiden waar stress een stuk minder is. En afspraken en schooluren wat meer variabel maken. Ik zie het hoezeer ik ook niet zo'n planner ben niet snel gebeuren
Vind ie de sport nog wel leuk dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest junior net zowat letterlijk het huis uitzetten om hem niet te laat te laten komen op z'n sport
Je houdt het zo zelf in stand hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest junior net zowat letterlijk het huis uitzetten om hem niet te laat te laten komen op z'n sport
Je krijgt meestal wel meer gedaan dan in Grieks tempo jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het lijkt er op dat hoe gehaaster de samenleving is hoe succesvoller die is
Is het succesvol als een 1/3 overwerkt is en 10% ziek door werk?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het lijkt er op dat hoe gehaaster de samenleving is hoe succesvoller die is
Hij zegt van wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vind ie de sport nog wel leuk dan?
It's all in the definitionquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het succesvol als een 1/3 overwerkt is en 10% ziek door werk?
Nou misschien is het zo dat de hoge mate van welvaart die we hier kennen idd wat te hoog gegrepen is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het succesvol als een 1/3 overwerkt is en 10% ziek door werk?
ben ik nog steeds..quote:
Die zijn toch niet zo van de regels?quote:
I know. We kunnen ook niets doen, dan komt ie om tien uur paniekerig aanzetten dat ie te laat komt, z'n sport kleding kwijt is, etc etcquote:
hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn toch niet zo van de regels?
Tsja als je hem z'n gang laat gaan en niet bijstuurt dan zit ie 24/7 te gamenquote:
Jammer dan, leert hij het eens. Middagje balen van zichzelf en doorrrrr.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know. We kunnen ook niets doen, dan komt ie om tien uur paniekerig aanzetten dat ie te laat komt, z'n sport kleding kwijt is, etc etc
Tot op heden heeft dat ook nooit bijgedragen aan verbetering. Hij zegt er ook zelf mee te zitten. Vorige week 17 geworden. Hij heeft van ons beiden de slechte eigenschappen, andere zoon van 15 heeft behalve irritant gedrag de goede dingen. het doorzettingsvermogen van mevr Koen en het goed kunnen leren van mijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer dan, leert hij het eens. Middagje balen van zichzelf en doorrrrr.
Blijft beter hangen op die leeftijd dan dat pa en ma alles maar oplossen
Hoe oud is hij ook alweer?
quote:
Gaat over twee jaar lekker samenwonen met zijn chick of op kamers en leert het dan vanzelf. Niet te druk om maken johquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot op heden heeft dat ook nooit bijgedragen aan verbetering. Hij zegt er ook zelf mee te zitten. Vorige week 17 geworden. Hij heeft van ons beiden de slechte eigenschappen, andere zoon van 15 heeft behalve irritant gedrag de goede dingen. het doorzettingsvermogen van mevr Koen en het goed kunnen leren van mij
O ik ben nog steeds zoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat over twee jaar lekker samenwonen met zijn chick of op kamers en leert het dan vanzelf. Niet te druk om maken joh![]()
Als ze willen kunnen ze het ineens
Ik ook, tenzij ik belangrijke afspraken hebquote:
Straf je jezelf wel dubbel mee bij laatkomersquote:
Meeste vrouwen toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van
Hij is net zo slecht in communicatie als z'n vader destijds. Is bij mij wel iets verbeterd maar ben nog steeds stil en verlegen. Dus die zie ik niet snel een chick scoren. En gaat dichtbij naar de MBO als ie überhaupt slaagt, dus snel het huis uitgaan zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat over twee jaar lekker samenwonen met zijn chick of op kamers en leert het dan vanzelf. Niet te druk om maken joh![]()
Als ze willen kunnen ze het ineens
Ja, maar te laat komen vind ik helemaal vreselijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van
laatkomers zijn dan dubbel irritantquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Straf je jezelf wel dubbel mee bij laatkomers
Dan maar mee leren levenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij is net zo slecht in communicatie als z'n vader destijds. Is bij mij wel iets verbeterd maar ben nog steeds stil en verlegen. Dus die zie ik niet snel een chick scoren. En gaat dichtbij naar de MBO als ie überhaupt slaagt, dus snel het huis uitgaan zie ik niet gebeuren
Klinkt alsof je dat specifieke kwakje beter aan de gordijnen had kunnen afvegen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij is net zo slecht in communicatie als z'n vader destijds. Is bij mij wel iets verbeterd maar ben nog steeds stil en verlegen. Dus die zie ik niet snel een chick scoren. En gaat dichtbij naar de MBO als ie überhaupt slaagt, dus snel het huis uitgaan zie ik niet gebeuren
Nou zegquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat specifieke kwakje beter aan de gordijnen had kunnen afvegen.
Truequote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatkomers zijn dan dubbel irritant
Te laat komen staat echt niet in mijn woordenboek. Dat trek ik heel slecht.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar te laat komen vind ik helemaal vreselijk
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling is overgenomen door mch
Jup. De tijd die ik niet heb verspild met wachten op laatkomers. Vanmiddag weer, zeker wetenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Straf je jezelf wel dubbel mee bij laatkomers
Ja weer iemand op m'n ignore lijst erbijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling is overgenomen door mch
dat te laat komen heeft junior niet van mij, heb daar zo'n pesthekel aanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
K kwam vroeger altid te laat totdat mensen wraak begonnen te nemen en mij ergens een uur lieten wachten ....![]()
Nu ben ik doorgeslagen naar de andere kant. Kom te vroeg
Maar ook echtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. De tijd die ik niet heb verspild met wachten op laatkomers. Vanmiddag weer, zeker weten
Je zegt zelf nogal wat harde dingen over je kroost lieverd, laat gewoon los en hou van hem zoals hij is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja weer iemand op m'n ignore lijst erbij
Ja het is ook wel een typische leeftijd he die je zoon heeft. Alles kan nog veranderen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat te laat komen heeft junior niet van mij, heb daar zo'n pesthekel aan
Yep, het is gewoon klote dat juist dit de leeftijd is om je toekomst veilig te stellen. Studeren als je ouder wordt is 10x zwaarderquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een typische leeftijd he die je zoon heeft. Alles kan nog veranderen.
Jij zegt zelf nogal wat harde dingen op FOK!, laat dat gewoon los en log uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zegt zelf nogal wat harde dingen over je kroost lieverd, laat gewoon los en hou van hem zoals hij is.
Ja maar als 17 jarige kan je daar nog helemaal niet over nadenken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, het is gewoon klote dat juist dit de leeftijd is om je toekomst veilig te stellen. Studeren als je ouder wordt is 10x zwaarder
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zegt zelf nogal wat harde dingen op FOK!, laat dat gewoon los en log uit.
Huehuequote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Te laat komen staat echt niet in mijn woordenboek. Dat trek ik heel slecht.
Ik ken mensen die pas zeggen dat ze niet komen als ze er al tien minuten hadden moeten zijn. Dus dan valt mijn gehaast steeds nog wel mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
K kwam vroeger altid te laat totdat mensen wraak begonnen te nemen en mij ergens een uur lieten wachten ....![]()
Nu ben ik doorgeslagen naar de andere kant. Kom te vroeg
dat vind ik wel echt onbeschoftquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken mensen die pas zeggen dat ze niet komen als ze er al tien minuten hadden moeten zijn. Dus dan valt mijn gehaast steeds nog wel mee.
Daar zou ik echt pislink van wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken mensen die pas zeggen dat ze niet komen als ze er al tien minuten hadden moeten zijn. Dus dan valt mijn gehaast steeds nog wel mee.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is ook wel wat vreemd dat we verwachten van 17 jarige een weloverwogen beslissing te laten nemen voor een vervolgstudie die hun carrière bepaald tot pensioen.
Geloof er niets van dat jongeren van die leeftijd dat kunnen overdenken en een juiste beslissing kunnen maken
Ja hè. Vroeger weleens gehad. Zat ik na college op iemand te wachten, krijg ik een sms'je na een kwartier "ja ik ben niet zo lekker en zit al in de trein naar huis". Ja Jezus je wist dus al een half uur geleden dat je naar de trein ging.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik wel echt onbeschoft
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPENquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Anyway, ik duik het winkelcentrum in.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze dan iets ' leukers' hebben gevonden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hè. Vroeger weleens gehad. Zat ik na college op iemand te wachten, krijg ik een sms'je na een kwartier "ja ik ben niet zo lekker en zit al in de trein naar huis". Ja Jezus je wist dus al een half uur geleden dat je naar de trein ging.
Piept angstig en gaat in de hoek zitten met kraaloogjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat je net zei was niet netjes. Foei.
Jij kent echt altijd maar vreemde mensen hoor,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze dan iets ' leukers' hebben gevonden.
Had een keer met een oud collega afgesproken in een cafe op haar iniatief. Zat daar en ze kwam niet. Ik bellen en appen want dacht misschien is er iets gebeurd ofzo heNaar huis gegaan. Ik mij zorgen maken om haar. Bleek later dat ze gewoon bij een andere vriendin zat.
Nah wat een kut.
Mensen ongevraagd abonnementen afdwingen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Anyway, ik duik het winkelcentrum in.
Dat is helemaal een kutstreek.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze dan iets ' leukers' hebben gevonden.
Had een keer met een oud collega afgesproken in een cafe op haar iniatief. Zat daar en ze kwam niet. Ik bellen en appen want dacht misschien is er iets gebeurd ofzo heNaar huis gegaan. Ik mij zorgen maken om haar. Bleek later dat ze gewoon bij een andere vriendin zat.
Nah wat een kut.
Heb haar nooit meer een blik waardig gegund. Onbeschofte shit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent echt altijd maar vreemde mensen hoor,
Als je het maar niet vergeet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piept angstig en gaat in de hoek zitten met kraaloogjes.
Als het er niet zo naar spruitjes en verzuurde vagina's zou ruiken zou ik daar best een keer heen willenquote:
Misschien is powned er ook weerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het er niet zo naar spruitjes en verzuurde vagina's zou ruiken zou ik daar best een keer heen willen
Goedzo, dat soort mensen heb je echt helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb haar nooit meer een blik waardig gegund. Onbeschofte shit.
Dus dat. Doe je maar bij je moederquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedzo, dat soort mensen heb je echt helemaal niks aan.
Wat is daarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is powned er ook weer
Als je een "Ping" hoort moet je uitkijken, want dan word je ondersteboven gerend door pittige korte kapsels en/of scootmobiels die een gratis snack willen scoren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het er niet zo naar spruitjes en verzuurde vagina's zou ruiken zou ik daar best een keer heen willen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus dat. Doe je maar bij je moeder
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een "Ping" hoort moet je uitkijken, want dan word je ondersteboven gerend door pittige korte kapsels en/of scootmobiels die een gratis snack willen scoren.
Ik ben er ooit een keer geweest, was toen tegelijk met een andere beurs en je mocht daar dan ook gratis naar binnen. Alleen even snel een tas met snacks gescoord en snel weer weggegaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een "Ping" hoort moet je uitkijken, want dan word je ondersteboven gerend door pittige korte kapsels en/of scootmobiels die een gratis snack willen scoren.
Negenmaandenbeurs zeker. Daar kon je een gratis Nijntje-shopper halen met wat shit erin. Moest je een briefje invullen met je naam enzo en wanneer je was uitgerekend. Dus ik een datum ver in de toekomst invullen, vijf jaar ofzo, vriendin een datum volgende week. Viel niet op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keer geweest, was toen tegelijk met een andere beurs en je mocht daar dan ook gratis naar binnen. Alleen even snel een tas met snacks gescoord en snel weer weggegaan
Bedankt voor het verduidelijken Heinrich.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Naar een snackbar bedoel ik dan hè, niets ergers of zo.
Lopen daar dan ook mannen rond?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negenmaandenbeurs zeker. Daar kon je een gratis Nijntje-shopper halen met wat shit erin. Moest je een briefje invullen met je naam enzo en wanneer je was uitgerekend. Dus ik een datum ver in de toekomst invullen, vijf jaar ofzo, vriendin een datum volgende week. Viel niet op.
Geen idee welke het was, is ook al 15 jaar geleden toen ik nog verplicht naar allerlei beurzen moest voor mijn opleiding.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negenmaandenbeurs zeker. Daar kon je een gratis Nijntje-shopper halen met wat shit erin. Moest je een briefje invullen met je naam enzo en wanneer je was uitgerekend. Dus ik een datum ver in de toekomst invullen, vijf jaar ofzo, vriendin een datum volgende week. Viel niet op.
Ja een paar. Van die zielige mannen die dan leren luiers om te doen bij poppen enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen daar dan ook mannen rond?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een paar. Van die zielige mannen die dan leren luiers om te doen bij poppen enzo.
gek he, Als in Venlo de boetezitting begintquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat een stelletje malloten hier onderweg joh.. station Blerick was net alsof er een verkleedfeestje was...
quote:
Is dat leuke meisje met haar leuke lach er weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of, zoals het een man betaamt, iets kopen en snel wegwezen
Ik zit nu aan een cappuccino bij Costa
Op FOK!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen ongevraagd abonnementen afdwingen?
Ook echtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gek he, Als in Venlo de boetezitting begint
Andere Costaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat leuke meisje met haar leuke lach er weer?
was het veel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn credit kaart schuld afbetaald
hebben wel kut weer voor een buitenfeestje.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere CostaLelijke gozert hier
Was dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gek he, Als in Venlo de boetezitting begint
Het regent hier momenteelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben wel kut weer voor een buitenfeestje.
gelukkig is het nog droog
de Brand beer boetegewoene boetezitting in de zoepkoel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was dat?
Venlo staat idd ook wel met verklede mensen.
altijd fijn om er van af te zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1900. Al jaren staat er een schuld op.
O jeequote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
ING laat me ineens niet meer inloggen
Waar staat in de voorwaarden dat een bitterbal geen rekening mag openen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jeeZijn ze er dan toch achtergekomen dat je een bitterbal bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |