Wel een leuk pakje heeft ze aan, jammer dat ik niet op donkere dames valquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja even gewijzigd die stonden er al 3 reeksen
Smakelijk!quote:
Racistquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een leuk pakje heeft ze aan, jammer dat ik niet op donkere dames val
Dan had je zo ook maar goed moeten opbergen!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En wintersport![]()
![]()
Ik wacht tot de eitjes goed zijn voor door de ramen. Ondertussen jat mijn kind ongeveer alle speklappen die klaar liggen voor in de ramen![]()
![]()
Oh en Koos is blijkbaar boos omdat ik de doppers en zulks niet goed heb opgeborgen. Wijf
Ik zit dit te lezen en dacht.. ok... ze wil hardgekookte eieren voor door de ramen. De speklapjes zijn ook te lang gebakken en kunnen al door de ramen....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En wintersport![]()
![]()
Ik wacht tot de eitjes goed zijn voor door de ramen. Ondertussen jat mijn kind ongeveer alle speklappen die klaar liggen voor in de ramen![]()
![]()
Oh en Koos is blijkbaar boos omdat ik de doppers en zulks niet goed heb opgeborgen. Wijf
Het lag er gewoon, maar niet op de manier waarop meneer het graag zagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je zo ook maar goed moeten opbergen!![]()
![]()
Aan dingen die niet op zijn plaats liggen kan ik me ook ergeren, vooral in de keuken
Nee die waren perfect manquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit dit te lezen en dacht.. ok... ze wil hardgekookte eieren voor door de ramen. De speklapjes zijn ook te lang gebakken en kunnen al door de ramen....
Kun je zo langs brengen bij het Rijks!quote:
De hele Feyenoord selectie was blijkbaar vandaag 1km van mij vandaan. De afscheidsbijeenkomst van Carlo de Leeuw was op het terrein van de GGzquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Toekito het volgende:
Was dat alarm wat ging omdat jij in Delft was Fleske.
Mooi dat ze er allemaal warenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hele Feyenoord selectie was blijkbaar vandaag 1km van mij vandaan. De afscheidsbijeenkomst van Carlo de Leeuw was op het terrein van de GGz
Zeker, de broertjes Koeman waren er ook, hoorde ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi dat ze er allemaal waren
Het is dat Carlo zelf geen grote dingen wilde anders had er vast een hele lange rij fans gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |