Wel een leuk pakje heeft ze aan, jammer dat ik niet op donkere dames valquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja even gewijzigd die stonden er al 3 reeksen
Smakelijk!quote:
Racistquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een leuk pakje heeft ze aan, jammer dat ik niet op donkere dames val
Dan had je zo ook maar goed moeten opbergen!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En wintersport![]()
![]()
Ik wacht tot de eitjes goed zijn voor door de ramen. Ondertussen jat mijn kind ongeveer alle speklappen die klaar liggen voor in de ramen![]()
![]()
Oh en Koos is blijkbaar boos omdat ik de doppers en zulks niet goed heb opgeborgen. Wijf
Ik zit dit te lezen en dacht.. ok... ze wil hardgekookte eieren voor door de ramen. De speklapjes zijn ook te lang gebakken en kunnen al door de ramen....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En wintersport![]()
![]()
Ik wacht tot de eitjes goed zijn voor door de ramen. Ondertussen jat mijn kind ongeveer alle speklappen die klaar liggen voor in de ramen![]()
![]()
Oh en Koos is blijkbaar boos omdat ik de doppers en zulks niet goed heb opgeborgen. Wijf
Het lag er gewoon, maar niet op de manier waarop meneer het graag zagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je zo ook maar goed moeten opbergen!![]()
![]()
Aan dingen die niet op zijn plaats liggen kan ik me ook ergeren, vooral in de keuken
Nee die waren perfect manquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit dit te lezen en dacht.. ok... ze wil hardgekookte eieren voor door de ramen. De speklapjes zijn ook te lang gebakken en kunnen al door de ramen....
Kun je zo langs brengen bij het Rijks!quote:
De hele Feyenoord selectie was blijkbaar vandaag 1km van mij vandaan. De afscheidsbijeenkomst van Carlo de Leeuw was op het terrein van de GGzquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Toekito het volgende:
Was dat alarm wat ging omdat jij in Delft was Fleske.
Mooi dat ze er allemaal warenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hele Feyenoord selectie was blijkbaar vandaag 1km van mij vandaan. De afscheidsbijeenkomst van Carlo de Leeuw was op het terrein van de GGz
Zeker, de broertjes Koeman waren er ook, hoorde ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi dat ze er allemaal waren
Het is dat Carlo zelf geen grote dingen wilde anders had er vast een hele lange rij fans gestaan.
Klinkt als een fijne dagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
14 km gelopen, héérlijk gezwommen, tof museum bezocht, morgen wat drinken met een goede vriend en nu bier. Topdag
Morgen weer een dag, lekker doorwandelen danquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn stappenteller wil nog niet erg. Ik heb aardig mijn best gedaan, maar de 10.000 haal ik nog bij lange na niet. 7500 met moeite.
Nee joh doe normaal. Morgen weekend. Uitslapen. Travelmaat z'n nieuwe kar inspecterenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, lekker doorwandelen dan
Dan kun je toch nog steeds wel een lekker stuk wandelen? Of zondag?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh doe normaal. Morgen weekend. Uitslapen. Travelmaat z'n nieuwe kar inspecterenDie hij trouwens nu al op mijn parkeerplaats gezet heeft want hij is naar een concert in mijn stad. Heeft wel een hotelletje gepakt, maar morgen dus ff koffie drinken en kar bekijken
ja. Jaaaa ja. Ja, kanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds wel een lekker stuk wandelen? Of zondag?
een Hyundai Kano. Meer een boot dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
Wat voor kar achtig iets is dat trouwens?
hihi.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een Hyundai Kano. Meer een boot dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
hihi.
Bewuste misser dit of...?
Stukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:08 schreef Muck het volgende:
In Rio?
Dit is live voor mijn deur![]()
https://imgur.com/gallery’;s/nxALErG
Mehquote:
Echt met volle teugen genotenquote:
Whyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MehIk heb de mijne al anderhalf jaar niet meer gebruikt geloof ik.
Dit is voor je deur? Wist niet dat jij in vleesfeestland woondequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/nxALErG
En nu?
Jij hebt een auto?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MehIk heb de mijne al anderhalf jaar niet meer gebruikt geloof ik.
Fles speciaalbier voor de papa, mooie fles wijn of doos chocolade voor de mamaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt met volle teugen genoten![]()
Ik moet alleen morgen wel een cadeautje kopen. Die maat is een half jaar geleden vader geworden
Meh boodschappen komen via de picnic gratiesj. En kamperen zie ik mezelf eigenlijk niet meer doenquote:
RIP Muckquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:08 schreef Muck het volgende:
In Rio?
Dit is live voor mijn deur![]()
https://imgur.com/gallery/nxALErG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |