Wat ga je snacken?quote:
Misschien kan hij op vakantie met een normaal gekleurd kapsel onherkenbaar over straat?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hij het zo consequent vol weet te houden vind ik bijna bewonderenswaardig![]()
Dat je zoiets in een bui een keer doet kan ik wel inkomen. Maar het steeds maar blijven doen, man man, wat een moeite.
2-0 is wel een kutresultaat ja. Nou ja, weet je iig dat je thuis vanaf het begin erop moet klappen.quote:
Doe maar niet, kan je moeder wel zijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal jou eens serieus
Nee ik maak het niet af
Of je valt op mannen of je bent een vrouw? 🧐quote:
Kip piri piriquote:
Boh boh boh! Daar heb ik wel een potje spetteren voor over!quote:
Niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je valt op mannen of je bent een vrouw? 🧐
😛quote:
Hoi inverquote:
Nope.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
hij is juist geen voetballiefhebber?
Bah saaiquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn man zit 1e rang hiermaar straks ga ik een of andere vrouwen serie opzetten
Ow dikke prima!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen doet het weer normaal als het goed, even fikse wandeling of fietstocht maken
Moet jij geen carrièreswitch maken?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen doet het weer normaal als het goed, even fikse wandeling of fietstocht maken
Nee... Dat je een vrouwenserie gaat kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat is saai, dat ik mijn man een voetbalwedstrijd op tv gun?
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee... Dat je een vrouwenserie gaat kijken.
Ja dat zeg ik hierquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee... Dat je een vrouwenserie gaat kijken.
Toch even bijna een halve kilo kip naar binnen gewerktquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boh boh boh! Daar heb ik wel een potje spetteren voor over!
waaromquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moet jij geen carrièreswitch maken?
Veel bouwstoffenquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch even bijna een halve kilo kip naar binnen gewerkt
Ik had kipshoarmaquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch even bijna een halve kilo kip naar binnen gewerkt
Als snack?quote:
Even kijken of er al nieuwe afleveringen zijn van the outsider en anders zoek ik wat uit wat me interessant lijktquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wat ga je kijken dan?
Meteorologie is wel anders dan beetje borrelpraat over het weerquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is geen dwingend advies of zo, maar ik vind je paasie voor het weer leuk om te zien
Kijk en dat verschil weet je dus ook alquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meteorologie is wel anders dan beetje borrelpraat over het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |