quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef skysherrif het volgende:
Een vereiste voor mijn man later is wel dat hij voetbalfan is
Ik ook niet. Echt intelligent was het nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]weet even niet meer welke
Dat wordt dus niks tussen onsquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef skysherrif het volgende:
Babel loopt nog steeds voor aap met zijn kapselquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:37 schreef skysherrif het volgende:
Wat doet babel
Ik wil promes terug
Oh is dezequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Echt intelligent was het niet
Oh ja diequote:
Beetje racistisch dit jippiequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Babel loopt nog steeds voor aap met zijn kapsel
voor mijn man? Wat heb ik gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef skysherrif het volgende:
Oke dat is acceptabelquote:
Had net ook iets vlaaiachtigs in de pot liggen.quote:
Zetquote:
Iets verkeerds gegeten?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had net ook iets vlaaiachtigs in de pot liggen.
Ja ik word dan huisvrouwquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
voor mijn man? Wat heb ik gemist.
Nou dat is niet zo bedoeld, vind het geen gezicht.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje racistisch dit jippie
Te snel, dat heeft dat effect bij mijquote:
Was niet serieus he 😜quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo bedoeld, vind het geen gezicht.
Volgens de Dikke van Dale zeg ik niets verkeerds..
Betekenis 'aap'
Je hebt gezocht op het woord: aap.
aap (de; m; meervoud: apen) 1bep. vierhandig, hoog ontwikkeld zoogdier2lelijk, boosaardig of ondeugend schepsel: een aap van een jongen¶voor aap staan voor gek staan; in de aap gelogeerd zijn in een lastige positie terechtgekomen zijn; toen kwam de aap uit de mouw toen bleken zijn ware bedoelingen; aapjes kijken ongegeneerd kijken naar bv. beroemde personen
Dat hij het zo consequent vol weet te houden vind ik bijna bewonderenswaardigquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo bedoeld, vind het geen gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |