quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
Hou maar op joh. Kansloze teringbende. Lekker kleurloos kampioen worden, de topspelers zien vertrekken en dan met het stelletje kanslozen dat overblijft volgend jaar lekker nul punten in de CL halen.
Wat een kutseizoen.
Dit seizoen mag echt zo snel mogelijk voorbij zijn. Was er vier weken geleden al klaar mee en nu helemaal. Matig seizoen zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
Hou maar op joh. Kansloze teringbende. Lekker kleurloos kampioen worden, de topspelers zien vertrekken en dan met het stelletje kanslozen dat overblijft volgend jaar lekker nul punten in de CL halen.
Wat een kutseizoen.
En wat dacht je van al die geblesseerden...quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kloteloting heeft ons, naast dramatische vorm, zoals verwacht opgebroken. Helaas.
Kloteloting? Het is fucking Getafe. Spelers met een beetje IQ weten hoe ze met die provocerende, uitlokkende kutspanjolen om moeten gaan. Helaas ontbreken dat soort spelers bij Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kloteloting heeft ons, naast dramatische vorm, zoals verwacht opgebroken. Helaas.
Dan nog presteren ze kut wegens wi wa wanbeleid.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:49 schreef Mani89 het volgende:
In de zomerstop voor 200 miljoen aan nieuwe spelers halen graag.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ergens wel in lijn der verwachting. Het is gewoon op na winterstop lijkt wel.
Het erge is dus gewoon dat je ondanks een enorme piek structureel blijkbaar geen ene centimeter bent opgeschoten. Je valt gewoon weer terug naar de oude ondergrens. Het is gewoon weer net zo kwetsbaar en Europees ontoereikend als voorheen., alleen nu met een enorm banksaldo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ergens wel in lijn der verwachting. Het is gewoon op na winterstop lijkt wel.
Zullen wel weer een paar Marintjes of Bande's tussen zitten jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan nog presteren ze kut wegens wi wa wanbeleid.
Nope dat is echt dodelijk... ik had zelfs een beetje hoop op een gluiperige 1-1, maar als je het zo nog zwaarder voor je zelf maaktquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2-0 was natuurlijk in een fase dat het totaal niet meer nodig was.
Wie is de Lambiek op de Nederlandse velden ? Brama ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Volgend seizoen wordt als dat seizoen dat Ferdi Vierklau en Frank Verlaat bij Ajax kwamen voetballen.
Dat zag je ook al zo goed in de laatste CL wedstrijd. Ajax spelersquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kloteloting? Het is fucking Getafe. Spelers met een beetje IQ weten hoe ze met die provocerende, uitlokkende kutspanjolen om moeten gaan. Helaas ontbreken dat soort spelers bij Ajax.
Dan per ongeluk een goed gescoute jonge gozer uit Mozambique ofzo, en doen we even met zijn allen hossana totdat die ook ergens in Engeland op de bank belandt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zullen wel weer een paar Marintjes of Bande's tussen zitten ja
Jan van Halst centraal achterinquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Volgend seizoen wordt als dat seizoen dat Ferdi Vierklau en Frank Verlaat bij Ajax kwamen voetballen.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn mensen hier echt bang voor Getafe? Die staan alleen zo hoog door de incompetentie van de topclubs in La liga. Uit 2-2 thuis 3-0 en door
Was hier een goede quote op ja? Leek me wel een 123'tje ja. Dramatische matchup.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef TheJanitor het volgende:
Zoals verwacht een maatje te groot. Wel weer makkelijk verdienen als je een beetje verstand van Ajax hebt.
Heeft Ajax verloren door de VAR?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Schandalige scheids weer, en met weer bedoel ik dan ook de VAR.
Lekker man , die 6 man aan scouting.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan per ongeluk een goed gescoute jonge gozer uit Mozambique ofzo, en doen we even met zijn allen hossana totdat die ook ergens in Engeland op de bank belandt.
Dan mag je dat ook vertellen tegen al die Spaanse ploegen. Apart dat dit soort ploegen altijd onderschat worden omdat het geen grote naam is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kloteloting? Het is fucking Getafe. Spelers met een beetje IQ weten hoe ze met die provocerende, uitlokkende kutspanjolen om moeten gaan. Helaas ontbreken dat soort spelers bij Ajax.
Blunder van Schuurs, deze jongen speelt soms vrij aardig, maar door zijn blunder tegen AZ verlies je misschien het kampioenschap en door deze blunder lig je uit de EL.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2-0 was natuurlijk in een fase dat het totaal niet meer nodig was.
Ah ja, daarom staan ze derde in Spanje. Omdat ze zo makkelijk te bespelen zijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We moeten ze niet te veel ophemelen maar dat spelletje ligt Ajax gewoon bizar slecht. Wat een zwakte is van Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En je hebt er nu een aantal grootverdieners tussen zitten. Dat stoort me vooral. Dat je een hoop meer kwijt bent aan salarissen maar waar zien we dat in terug?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus gewoon dat je ondanks een enorme piek structureel blijkbaar geen ene centimeter bent opgeschoten. Je valt gewoon weer terug naar de oude ondergrens. Het is gewoon weer net zo kwetsbaar en Europees ontoereikend als voorheen., alleen nu met een enorm banksaldo.
Je zag ajax 5 minuten redelijk tikken en meteen hadden ze de ruimte en wat gevaar. Daarna weer domme lange ballen en gekutquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan mag je dat ook vertellen tegen al die Spaanse ploegen. Apart dat dit soort ploegen altijd onderschat worden omdat het geen grote naam is.
Los daarvan had Ajax dit uiteraard veel beter moeten doen, maar toch.
Voetballend gezien was Ajax ook minder. Vooral in aanvallend op zich. Tadic matig, Ziyech miste wedstrijdritme maar probeerde het tenminste wel. Babel extreem slecht. Ik dacht toch dat we met hem een ''zekerheidje'' hadden gehaald die meestal we degelijk speelt, maar hij blijkt het Ajax-niveau duidelijk niet meer aan te kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is gewoon nadeel van een subsubtopclub. Krappe selectie en continu wordt er getrokken aan allerlei spelers. En als het dan niet draait wordt het moeilijk met het spel van Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus gewoon dat je ondanks een enorme piek structureel blijkbaar geen ene centimeter bent opgeschoten. Je valt gewoon weer terug naar de oude ondergrens. Het is gewoon weer net zo kwetsbaar en Europees ontoereikend als voorheen., alleen nu met een enorm banksaldo.
Ajax mist spelers voorin om echt gevaarlijk te worden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je zag ajax 5 minuten redelijk tikken en meteen hadden ze de ruimte en wat gevaar. Daarna weer domme lange ballen en gekut
Wie dan voor een korte periode?!quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Babel had nooit gehaald moeten worden
Heeft ooit twee potjes goed gespeeld in Oranje in een ver verleden.quote:
Het kampioenschap? Hahahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blunder van Schuurs, deze jongen speelt soms vrij aardig, maar door zijn blunder tegen AZ verlies je misschien het kampioenschap en door deze blunder lig je uit de EL.
Maar goed, Veltman had het niet beter gedaan. Ajax is er met 200+ miljoen euro er niet in geslaagd een degelijke vervanger voor De Ligt aan te trekken.
Kwalitatief is Ajax niet per se beter. Misschien ZIyech, Blind en Van de Beek. De rest is in principe minder.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Getafe is wel een heel pover, kwaliteitsarm team. Maar wel heel goed in de organisatie. Dat wordt geen succes.
Een dronken Niklas Bendtnerquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:59 schreef coronatus het volgende:
[..]
Wie dan voor een korte periode?!
Ik zei misschien, goed lezen...quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kampioenschap? Hahahahaha
AZ kampioen?
Bij Getafe zit niemand die écht kan voetballen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kwalitatief is Ajax niet per se beter. Misschien ZIyech, Blind en Van de Beek. De rest is in principe minder.
Shreyas is altijd extreem negatiefquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kampioenschap? Hahahahaha
AZ kampioen?
Dit is echt onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Getafe zit niemand die écht kan voetballen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een dronken Niklas Bendtner
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan van Halst centraal achterin
Nou ja goed, als je geen EL meer hoeft te spelen en je vol kan richten op de competitie lukt het misschien nog wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Shreyas is altijd extreem negatief
Die variant kan nu ook al. Ik had tadic vandaag wel in de spits verwacht namelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hopen dat Neres en Promes snel terug zijn, kun je weer terug naar de Chelsea-uit variant
Is goed jongenquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je geen EL meer hoeft te spelen en je vol kan richten op de competitie lukt het misschien nog wel.
Met Babel en Tadic voorin had je niet meer kansen gecreëerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die variant kan nu ook al. Ik had tadic vandaag wel in de spits verwacht namelijk.
Babel-tadic-hakim
Eiting-beek-martinez
Nico-blind-alvarez-dest
Dan had je veel meer voetbal in de ploeg.
Eens. En dan heb je Tadic en Donny op hun beste positiesquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die variant kan nu ook al. Ik had tadic vandaag wel in de spits verwacht namelijk.
Babel-tadic-hakim
Eiting-beek-martinez
Nico-blind-alvarez-dest
Eiting in zo’n wedstrijd geloof ik ook niet echt in eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Babel-tadic-hakim
Eiting-beek-martinez
Nico-blind-alvarez-dest
Aankoop/Scherpen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 voor de basis, en een CV. En dan moet je de vertrekkers ook nog opvangen
Dit is onzin, Ajax is kwalitatief WEL ruim beter, dan maakt een wedstrijd als dit des te droeviger.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kwalitatief is Ajax niet per se beter. Misschien ZIyech, Blind en Van de Beek. De rest is in principe minder.
Bij Getafe was het vooral op inzet en wat geluk gepasseerd. Maar Ajax zat geen seconde in de wedstrijd. En dan kun je zeker het onderspit delven tegen die soort vieze ploegjes.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees dat Getafe maar 55% passnauwkeurigheid had
Eiting kan niet op dit niveau joh. Overlopen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Babel-tadic-hakim
Eiting-beek-martinez
Nico-blind-alvarez-dest
Getafe speelde ook niet best, Ajax alleen nog slechter. Dat had niet zoveel met de tegenstander te maken, als je zag hoe makkelijk de bal werd ingeleverd zonder dat er een Getafe speler in de buurt was zegt dat al genoeg. Gewoon een slechte wedstrijd van Ajax, maar ik krijg ook een beetje het idee dat ze helemaal geen zin hebben in die EL. Ze speelde sowieso niet met plezier en ik kan nou niet zeggen dat ze er echt voor gingen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees dat Getafe maar 55% passnauwkeurigheid had
Dat laatste inderdaad ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Getafe speelde ook niet best, Ajax alleen nog slechter. Dat had niet zoveel met de tegenstander te maken, als je zag hoe makkelijk de bal werd ingeleverd zonder dat er een Getafe speler in de buurt was zegt dat al genoeg. Gewoon een slechte wedstrijd van Ajax, maar ik krijg ook een beetje het idee dat ze helemaal geen zin hebben in die EL. Ze speelde sowieso niet met plezier en ik kan nou niet zeggen dat ze er echt voor gingen.
Mwa, slimme spelers doen het vaak beter tegen dit soort ploegen. Dan had je in ieder geval sneller tot voetballen kunnen komen. Ajax was weer eens kk dom zoals altijd tegen dit soort ploegen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eiting kan niet op dit niveau joh. Overlopen.
Riep ik 3 maanden terug alquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef PicoMMP het volgende:
Dest mag ook lekker vertrekken, waardeloos.
Dat is dan ook nog altijd niet uitgesloten!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je riep ook op een kampioenschap van PSV
Ja eens. Ik dacht dat dat naïeve er nu wel een keer uit was maar blijkbaar niet, net zoals dat Frank de Boer voetbal.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, slimme spelers doen het vaak beter tegen dit soort ploegen. Dan had je in ieder geval sneller tot voetballen kunnen komen. Ajax was weer eens kk dom zoals altijd tegen dit soort ploegen.
True maatjequote:Op donderdag 20 februari 2020 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog altijd niet uitgesloten!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat wij beter stil kunnen zijn.
Begrijpelijk. Het was een kutwedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
True maatje
Ik heb er wel flink de pe in zeg!
Zoiets ja, al zie ik Tadic op 10 geen succes worden. En hebben we geen idee of die Giovanni wat kan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankoop/Scherpen?
Aankoop/Mazraoui - aankoop/Schuurs - Blind/aankoop - Martinez/Castillo?
Aankoop/Gravenberch - Aankoop/Taylor?
Neres/Antony - Tadic/Giovanni? - Promes/Unuvar
Traore/Brobbey
Precies dit stelt me het meest teleur. Dat ze momenteel voetballen als natte kranten was al even duidelijk en kan gebeuren in fases, Maar blijkbaar ligt er ook nu geen basis waarop je in ieder geval het resultaat veilig stelt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat naïeve er nu wel een keer uit was maar blijkbaar niet
Niet echt stoer als je er zelf al uit ligt.quote:
Je hebt 180 minuten inderdaad. Totale domheid.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Simmertje het volgende:
Snap niet dat je in de laatste fucking 5 minuten nog als verdediger vol in de aanval gaat. Hou het gewoon op lange ballen richting Huntelaar.
Eerst heel dom de bal verliezen. En dan als een mongool naar voren rennen terwijl je ongeveer de laatste man bentquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Simmertje het volgende:
Snap niet dat je in de laatste fucking 5 minuten nog als verdediger vol in de aanval gaat. Hou het gewoon op lange ballen richting Huntelaar.
Wil je nu een deugsticker?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet echt stoer als je er zelf al uit ligt.
Ik heb trouwens wel voor PSV gejuicht tegen Atletico voor je het vraagt.
Die jongen is net drie maanden 20, dan doe je nog wel eens domme dingen, dat hoort erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Simmertje het volgende:
Ophemelen misschien niet. Maar onderschatten ook niet. Staan boven Atletico en die versloegen van de week ook een aardig ploegje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We moeten ze niet te veel ophemelen maar dat spelletje ligt Ajax gewoon bizar slecht. Wat een zwakte is van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |