abonnement Unibet Coolblue
pi_191596700
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191596884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef drakin het volgende:

[..]

Klinkt als de nep 5 minute hacks.

Dit was voor die ene unicorn?
Nee joh, ik heb nog een lading aan regenbogen/eenhoorns/sterretjes. En nog twee mixen. Prijs van het pakket = prijs van de mal volgens mij. :+

Die 5 minute hacks zijn een compleet ander kaliber matigheid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191597790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh leuk! Succes met brouwen!
Thanks :)
pi_191602321
Wachten duurt lang. Uit frustratie maar aan een vloerkleed voor m'n meisjes begonnen. :P

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191602424
Mooi Sumppi!

Hier een hele creatieve dag. Zus heeft me geholpen met het omzomen van mijn jurkje en coupenaden. Nu echt echt echt bijna af!
En carnavalsupdate in het breitopic :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191602579
Even gekeken. Jij kunt lekker warm carnaval gaan vieren. :D

Morgen mag ik naar een optocht van school gaan kijken. Dat is elk jaar hartstikke koud. Ik ben helemaal bijgepraat door mijn dochter over prins carnaval, het kielegat en weet ik wat nog meer. Het liefst zou ze het hele huis nog versieren. 'Dan kunnen we een beker winnen en het leukst is dat iedereen die carnaval viert bij de winnaar thuis komt, mama!' Eh, ja, heel leuk... _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191602668
Ga je alle dagen carnaval vieren?

Ik ga zondag naar een tentoonstelling en de bios in het centrum. Even niet aan gedacht dat het dan natuurlijk erg druk is. B:)B
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191603401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:21 schreef Sumppi het volgende:
Ga je alle dagen carnaval vieren?

Ik ga zondag naar een tentoonstelling en de bios in het centrum. Even niet aan gedacht dat het dan natuurlijk erg druk is. B:)B
Zaterdagavond ga ik alleen op stap, zondag overdag met het gezin, maandag alleen de kroegentocht en dinsdag met de kinderen naar het meezingontbijt in de kroeg.
Dus ja, eigenlijk wel :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191603413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:56 schreef Sumppi het volgende:
Wachten duurt lang. Uit frustratie maar aan een vloerkleed voor m'n meisjes begonnen. :P

[ afbeelding ]
Wow... zulke frustratie is indrukwekkend! Mooi zeg! mooie kleuren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191606673
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef LeSage het volgende:

[..]

Zaterdagavond ga ik alleen op stap, zondag overdag met het gezin, maandag alleen de kroegentocht en dinsdag met de kinderen naar het meezingontbijt in de kroeg.
Dus ja, eigenlijk wel :D
Zo, dat is fanatiek :D heel veel plezier alvast!

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... zulke frustratie is indrukwekkend! Mooi zeg! mooie kleuren
Dankjewel. Ik was begonnen aan borduurwerk, maar dat gaat niet hard genoeg als ik onrustig ben. Grote stappen snel thuis met dit werk. *O*

Hoe was jouw rustige dag? Opgeladen voor de komende dagen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191606723
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Zo, dat is fanatiek :D heel veel plezier alvast!
[..]

Dankjewel. Ik was begonnen aan borduurwerk, maar dat gaat niet hard genoeg als ik onrustig ben. Grote stappen snel thuis met zulk werk.

Hoe was jouw rustige dag? Opgeladen voor de komende dagen?
Snap ik! met zo'n bui wil je niet borduren ;) Lukt het een beetje om tot rust te koken?

Heerlijk rustig. 'k Zit nu met een pot thee, glas wijn en een heel simpel haakwerkje gelukkig te wezen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel even tegen koor opzie, maar goed... we shall see
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191607106
Eerst maar eens lekker slapen. Dat ga ik ook doen (tijdens kantooruren ben ik zeer onrustig, maar buiten die uren gaat het goed :) ).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191607129
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Sumppi het volgende:
Eerst maar eens lekker slapen. Dat ga ik ook doen (tijdens kantooruren ben ik zeer onrustig, maar buiten die uren gaat het goed :) ).
Slaap lekker :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:01:29 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191607747
Veel plezier morgen, CotS!
The love you take is equal to the love you make.
pi_191607770
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:01 schreef Lienekien het volgende:
Veel plezier morgen, CotS!
Dank je wel! Zo zin in snuffelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191610866
Goedemorgen allemaal, hopelijk krijgen jullie een fijne dag :*

Vanochtend belachelijk vroeg wakker geworden. Een deur die langzaam open ging met veel gepiep en gekraak (heeft die deur nooit eerder gedaan), waardoor ik ongeveer tegen het plafond geplakt zat van angst. Nu vind ik het wel grappig. Wanneer ik vanmiddag weer thuis ben doe ik even een slaapje.

En dadelijk lekker naar de hobbybeurs! 'k Ben benieuwd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191610977
Dat is jammer, CotS.
Veel plezier zo *O*

Ik had ook super slecht geslapen en ben om half 7 maar met de jongens opgestaan. Meteen achter het naaimachine om het carnavalspak van S. te repareren en daarna nog een mooie leeuw van hem gemaakt met schmink. Zo leuk O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 21 februari 2020 @ 07:45:21 #18
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191611020
Goedemorgen!

Vandaag worden mijn kastjes en werkbladen thuisbezorgd.
*O*

Helaas een druk weekend dus waarschijnlijk pas maandag mijn hobbykamer doen.

En lekker een weekje vrij. *O* *O* *O*
pi_191611187
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:39 schreef LeSage het volgende:
Dat is jammer, CotS.
Veel plezier zo *O*

Ik had ook super slecht geslapen en ben om half 7 maar met de jongens opgestaan. Meteen achter het naaimachine om het carnavalspak van S. te repareren en daarna nog een mooie leeuw van hem gemaakt met schmink. Zo leuk O+
Dank je wel! En ach... nu ka ik erom lachen

Jij bent ook al vroeg erg nuttig! Jammer dat je slecht geslapen heb :{ ik durf te wedden dat hij prachtig is geworden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:45 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag worden mijn kastjes en werkbladen thuisbezorgd.
*O*

Helaas een druk weekend dus waarschijnlijk pas maandag mijn hobbykamer doen.

En lekker een weekje vrij. *O* *O* *O*
Oooooh klinkt goed *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191611469
Veel plezier!
CotS op de beurs, hoop dat je wat leuks vindt voor je BJ. Patapon met hobbykamer voorpret! En LeSage met carnaval. *O*

Ik sta te wachten op de optocht. Het is gelukkig heerlijk weer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191611477
Goedemorgen :W
Iedereen die carnaval gaat vieren veel plezier *O*
Zal straks de muziek van de basisschool optocht wel horen.
pi_191611635
Ik lees vroege ochtendjes (sterkte daarmee :P) en veel leuks. *O*

Hier nog een dagje werken en dan een weekend vol met concertopties. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191611841
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
een weekend vol met concertopties. *O*
Vertel :D
pi_191611875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vertel :D
Vanavond een bandwedstrijd voor Wacken Open Air in m'n vrijwilligerstoko, morgenavond wéér 4 metalbandjes, maar dan een deur verder. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191611880
Namen zijn nogal niche verder, ik ken ze zelf ook niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191611899
Klinkt als een leuk vol weekend, enjoy *O*
pi_191612514
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vanavond een bandwedstrijd voor Wacken Open Air in m'n vrijwilligerstoko, morgenavond wéér 4 metalbandjes, maar dan een deur verder. _O-
Oeh, dat klinkt leuk :)
Ooit wil ik nog eens naar WOA...
pi_191612623
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:45 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt leuk :)
Ooit wil ik nog eens naar WOA...
Die staat hier ook nog op het "ooit" lijstje. :Y Alleen zo jammer dat je eigenlijk je kaarten voor 2021 nog vķķr de versie van 2020 moet kopen, want het verkoopt echt retesnel uit tegenwoordig. (Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze speciale kerst-tickets hadden, inclusief kerstbal. Nu dus in augustus steeds al uitverkocht. _O- )

Praktisch gezien gaat WOA er waarschijnlijk nooit van komen dus, misschien in plaats daarvan Metal Camp/Metal Days (ik weet even niet wat de huidige naam is) in Slovenië. We zijn stiekempjes toch aan het rondkijken voor een campertje, dan zijn dat soort dingen ineens veel bereikbaarder. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191612659
Nadeel is dat mijn man mijn muzieksmaak niet deelt... alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...
Graspop lijkt me ook wel tof, en is wat dichterbij :)
pi_191612707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef Shandaly het volgende:
alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...

:D
pi_191612727
Grappig genoeg ben ik ook nog nooit bij Graspop geweest. :D (Ik bezoek nu zo'n 15 jaar metalfestivals ofzo, ook genoeg in verweggistan, maar Graspop dus nog nooit.)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef Shandaly het volgende:
alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...
_O- _O-

Wel meer gelijksmakigen in de buurt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191613019
Pehehe, ik ging kijken wat er dit jaar op WOA speelt. Aan een foto herkennen dat het een Nederlands bandje is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191613259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig genoeg ben ik ook nog nooit bij Graspop geweest. :D (Ik bezoek nu zo'n 15 jaar metalfestivals ofzo, ook genoeg in verweggistan, maar Graspop dus nog nooit.)
[..]

_O- _O-

Wel meer gelijksmakigen in de buurt?
Ik ga tegenwoordig regelmatig met mijn broertje naar concerten, maar da's eigenlijk niet 'in de buurt'... Best een logistieke uitdaging om vanuit Eindhoven en Almelo bij een concertlocatie te komen.

In april gaan we naar de Worlds Collide Tour van Within Tempation/Evanescence O+
pi_191613580
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:53 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik ga tegenwoordig regelmatig met mijn broertje naar concerten, maar da's eigenlijk niet 'in de buurt'... Best een logistieke uitdaging om vanuit Eindhoven en Almelo bij een concertlocatie te komen.

In april gaan we naar de Worlds Collide Tour van Within Tempation/Evanescence O+
Leuk! Afgelopen zomer WT een beetje meegekregen, show zag er goed uit! (Dat blijft het beste aan festivals, gewoon een beetje chillen op een bankje/in het gras en bandjes/blije mensen kijken O+)

Eindhoven is qua programmering wel een goeie uitvalsbasis! Ik zie vaak genoeg dingen langskomen daar waar ik best wel heen was gegaan als het net wat meer in de buurt was. :P

Eerstvolgende serieus geplande ding hier is E-tropolis (in Oberhausen), weer compleet wat anders qua muziek. :P Ik heb het qua smaak ook wel echt getroffen met vent, de overlap is bijna eng.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191613881
Ik heb WT nog eens gezien bij de TU/e tijdens een studentenfestivalletje... 23 jaar geleden toen niemand hen nog kende O+ Toch tof dat ze zo groot zijn geworden
pi_191613915
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:42 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb WT nog eens gezien bij de TU/e tijdens een studentenfestivalletje... 23 jaar geleden toen niemand hen nog kende O+ Toch tof dat ze zo groot zijn geworden
Dat is wel gaaf :D

Ik heb WT meerdere malen op Appelpop en een keer met een kerstconcert gezien, altijd wel goed.
pi_191614192
Ik voel me zo'n puppy als ik zo lees naar welke muziek jullie luisteren. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191614239
Eh, vroeg beginnen helpt. :+ De realisatie dat m'n eerste concerten ook alweer bijna 20 jaar geleden zijn, voelt wel een beetje oud. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191614256
Ik ben wel naar Pinkpop en Lowlands geweest. Ook naar losse concerten, maar dat is toch wel wat tam voor jullie smaak. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191614319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:11 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben wel naar Pinkpop en Lowlands geweest. Ook naar losse concerten, maar dat is toch wel wat tam voor jullie smaak. :D
Verschillende smaken. O+ Maar tam gebruik ik niet graag, het is gewoon anders. (Denk ik, want ik ken je smaak niet. :P)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191614340
En ik speel ook een beetje vals hoor, een hoop heb ik stomweg gezien omdat ik aan het vrijwilligen was. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191615974
Een verwend kreng meld zich (en ik ben er heel dankbaar voor en mijn moeder zegt dat ze er niet mee gaat stoppen, dus accepteer ik het. Al heb ik stiekem zelf dingen gekocht)

Ik heb een hele gave stempel gekregen, een nieuwe manier van met krijt werken (vingerveegkunst), ken het niet, dus ga het proberen, twee leuke stapjes stof met dubbelzijdig plakband zodat het in mijn boekjes kan en een kraamcadeau.



[ Bericht 35% gewijzigd door ChildoftheStars op 21-02-2020 15:16:27 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191616203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik speel ook een beetje vals hoor, een hoop heb ik stomweg gezien omdat ik aan het vrijwilligen was. _O-
Ideaal :)

Ben benieuwd naar dat vingerveegkunst CotS

Gisteren voor het eerst bij de nieuwe handwerkwinkel in het dorp wezen kijken, maar niets gekocht
pi_191616242
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ideaal :)

Ben benieuwd naar dat vingerveegkunst CotS

Gisteren voor het eerst bij de nieuwe handwerkwinkel in het dorp wezen kijken, maar niets gekocht
Ik ga morgen of overmorgen ermee bezig (ben nu te moe van de beurs) maar je hebt een sjabloon, daar ga je langs de randen stevig met een speciaal krijt overheen en hoe meer water hoe steviger de kleur, dus je kan heel mooi schaduweffecten maken op een simpele manier, minder natte vinden. Zo gemakkelijk als die man het deed zal het wel niet worden de eerste keer, maar het ziet er echt heel leuk uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191616257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een verwend kreng meld zich (en ik ben er heel dankbaar voor en mijn moeder zegt dat ze er niet mee gaat stoppen, dus accepteer ik het. Al heb ik stiekem zelf dingen gekocht)

Ik heb een hele gave stempel gekregen, een nieuwe manier van met krijt werken (vingerveegkunst), ken het niet, dus ga het proberen, twee leuke stapjes stof met dubbelzijdig plakband zodat het in mijn boekjes kan en een kraamcadeau.

[ afbeelding ]
Mooie buit! En lief van je moeder. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191616372
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooie buit! En lief van je moeder. O+
Mijn moeder is een engel
En jep! Heel erg blij met alles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191616435
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:06 schreef Sumppi het volgende:
Ik voel me zo'n puppy als ik zo lees naar welke muziek jullie luisteren. :D
Qua leeftijd, of qua muziekgenre?

Helpt het als ik vertel dat ik dit jaar ook naar André Rieu op het Vrijthof in Maastricht ga? ;) En ik heb ook al zeker 3 keer een concert van Pentatonix bezocht, een a-capella groep uit Amerika O+ Stukken rustiger dan mijn normale playlist ;)

Toffe buit CotS! en lieve mams O+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:41:35 #48
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191616458


De spullen voor mijn hobbykamer zijn er. *O*
pi_191616482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]

De spullen voor mijn hobbykamer zijn er. *O*
Yeah! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191616488
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:38 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Qua leeftijd, of qua muziekgenre?

Helpt het als ik vertel dat ik dit jaar ook naar André Rieu op het Vrijthof in Maastricht ga? ;) En ik heb ook al zeker 3 keer een concert van Pentatonix bezocht, een a-capella groep uit Amerika O+ Stukken rustiger dan mijn normale playlist ;)

Toffe buit CotS! en lieve mams O+
Voor het eerst dat ik iemand tref die ook van Pentatonix houdt! Heb jij ook een Home Free en Voiceplay op je lijstje staan?

Ja :D Helemaal mee eens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:46:37 #51
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191616499
Leuke spulletjes CotS. :D
pi_191616554
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]

De spullen voor mijn hobbykamer zijn er. *O*
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191616691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]

De spullen voor mijn hobbykamer zijn er. *O*
*O*
pi_191616795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik iemand tref die ook van Pentatonix houdt! Heb jij ook een Home Free en Voiceplay op je lijstje staan?

Ja :D Helemaal mee eens
Ik heb het seizoen van The Sing-off met Home Free idd ook gevolgd, en hun eerste album staat nog wel eens op. Maar ze kunnen toch niet tippen aan PTX :N Ik mis Avi :'( Ze zijn echt indrukwekkend goed trouwens, ook live, zélfs live! O+ O+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:13:20 #55
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191616799
Mijn man vond het weinig....volgens mij kijkt hij te vaak naar Jochem Meijer. :D
pi_191616817
Hahahaha!! Ik léés het zelf op het Jochem Meijer toontje! _O- _O-
pi_191616833
Niets zo leuk als een middagje Ikea knutselen trouwens O+ en dan straks je fijne hobbykamer inrichten! O+
pi_191616865
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:13 schreef Patapon het volgende:
Mijn man vond het weinig....volgens mij kijkt hij te vaak naar Jochem Meijer. :D [ afbeelding ]
:D

Ikea valt meestal wel mee met in elkaar zetten. Is jarenlang mijn vakantiebaantje geweest.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:17:45 #59
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191616866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:14 schreef Shandaly het volgende:
Hahahaha!! Ik léés het zelf op het Jochem Meijer toontje! _O- _O-
:D
pi_191616958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:13 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik heb het seizoen van The Sing-off met Home Free idd ook gevolgd, en hun eerste album staat nog wel eens op. Maar ze kunnen toch niet tippen aan PTX :N Ik mis Avi :'( Ze zijn echt indrukwekkend goed trouwens, ook live, zélfs live! O+ O+
oh grappig, ik vind Home Free leuker! Smaken mogen verschillen
Ja...Avi is geweldig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617037
Home Free is me eigenlijk net iets teveel christelijk en country. Ken je 7th Ave.? Die zijn ook leuk, niet per se a-capella, maar wel met Chris Rupp, die eerst bij Home Free zong (die met die hoed ;) ) Hij komt bij 7th Ave. veel beter tot z'n recht. En als we dan toch doorgaan op a-capella/covers... Peter Hollens! <3
pi_191617041
maar we dwalen wel een beetje af van CRE eigenlijk ;)
pi_191617063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:33 schreef Shandaly het volgende:
maar we dwalen wel een beetje af van CRE eigenlijk ;)
Daar is het een SC voor *O*
pi_191617085
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:32 schreef Shandaly het volgende:
Home Free is me eigenlijk net iets teveel christelijk en country. Ken je 7th Ave.? Die zijn ook leuk, niet per se a-capella, maar wel met Chris Rupp, die eerst bij Home Free zong (die met die hoed ;) ) Hij komt bij 7th Ave. veel beter tot z'n recht. En als we dan toch doorgaan op a-capella/covers... Peter Hollens! <3
Ja Peter Hollens volg ik op de voet! Hij is geniaal, echt zo'n mooie fijne stem en zulke leuke muziek.

Wat jij 'tegen' Home Free hebt is hetgeen wat ik juist mis in Pentatonix! En Chris ken ik ook van zijn solo muziek. Ik ga 7th Ave nu opzoeken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617106
Ik heb nu een liedje van 7th Ave opstaan en scroll bij YouTube Music. Jep..., goede tip, helemaal raak

Straks luister ik meer. Even serietje op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617250
Ook allemaal wel een andere smaak muziek als ik heb. Afgelopen jaar bijvoorbeeld naar MUSE geweest op RW O+
En Pearl Jam vind ik fantastisch.
Verder vooral veul oude muziek. Jaren ‘60/‘70 en een stukje ‘80 ook wel.

Heb er alweer een middagje naaimachine op zitten. Heb net mijn jurkje voorzien van een sierrand, heb 2 scrunchies gemaakt voor in mijn knotjes en heb de helft van de sjerp af.
Vanavond is echt alleen voor extra’s, want ik zou het nu al zo ongeveer kunnen dragen *O*
Vanavond of morgen zal ik de outfit in zijn geheel wel een keer posten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191617332
Meest fan ben ik van Ayreon O+
In mijn Spotify favorieten lijst staan o.a. Disturbed, Volbeat, Rammstein, Metallica, Ayreon, Avantasia, Nightwish, Sabaton, Dream Theater, Savatage, Shadow Gallery en nog veel meer moois O+

Voordeel van Pentatonix is dat mijn kinderen het ook tof vinden :) Al vroeg mijn dochter laatst in de auto ook of de radio (nog) harder mocht bij een nummer van Avantasia (opvoeding lijkt te lukken!)
pi_191617334
LeSage, ik sluit me zo ongeveer bij jou aan wat muzieksmaak betreft.

Patapon *O* De Beagle is ook leuk.

CotS, wat lekker verwend! Welke stempel heb je?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617345
Jullie noemen nu allemaal dingen die ik niet ken :') *leeft veilig onder een steen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617366
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:55 schreef Sumppi het volgende:
LeSage, ik sluit me zo ongeveer bij jou aan wat muzieksmaak betreft.

Patapon *O* De Beagle is ook leuk.

CotS, wat lekker verwend! Welke stempel heb je?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617402
Ik heb het mezelf heel makkelijk gemaakt vanmiddag. Na het hossen hebben we filmmiddag gehouden en we eten zo pizza. :Y)



Kleed af (goed, nog afhechten en blokken) en de kat heeft hem goedgekeurd. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617410
quote:
Ohh, die is heel erg leuk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb het mezelf heel makkelijk gemaakt vanmiddag. Na het hossen hebben we filmmiddag gehouden en we eten zo pizza. :Y)

[ afbeelding ]

Kleed af (goed, nog afhechten en blokken) en de kat heeft hem goedgekeurd. O+
Dat klinkt goed!

En mooi kleed O+ Beetje verliefd op die kleuren en het model
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ohh, die is heel erg leuk!
Ja en mazzel, want hij had een sticker van zeven euro erop. Maar hij lag in de twee eurobak. Dus ik was even verbaast toen ik afrekende, maar ze zag me in die twee-euro-bak snuffelen. Dus ik kreeg hem voor twee mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat klinkt goed!

En mooi kleed O+ Beetje verliefd op die kleuren en het model


Had er eerst een dekentje mee gemaakt. Het is Katia Inca en het model komt van https://crafts.tutsplus.c(...)loor-rug--craft-6032
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617471
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en mazzel, want hij had een sticker van zeven euro erop. Maar hij lag in de twee eurobak. Dus ik was even verbaast toen ik afrekende, maar ze zag me in die twee-euro-bak snuffelen. Dus ik kreeg hem voor twee mee
^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617490
quote:
O+ !

Weet je misschien welk merkje/welke maker het is? Ik heb een ding met octopussen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617509
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb het mezelf heel makkelijk gemaakt vanmiddag. Na het hossen hebben we filmmiddag gehouden en we eten zo pizza. :Y)

[ afbeelding ]

Kleed af (goed, nog afhechten en blokken) en de kat heeft hem goedgekeurd. O+
Hier hangen de jongens ook lekker in joggingbroek voor de buis. De hele weken school zijn voor verse peuter nog best heftig.
Tussendoor spelen ze dan steeds een half uurtje en dan ineens is het stil en zitten ze weer even op de bank O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191617524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Had er eerst een dekentje mee gemaakt. Het is Katia Inca en het model komt van https://crafts.tutsplus.c(...)loor-rug--craft-6032
O+ !!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

O+ !

Weet je misschien welk merkje/welke maker het is? Ik heb een ding met octopussen. O+
Hier met lezen én met octopussen. Keek net en ik moet je teleurstellen
Ik ga even voor je met google zoeken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617525
Ik had mijn octo ook "verkleed" gisteren, om mijn liefde voor de dingen te higlighten. O~)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En muzieksmaak. Tsja. "Pleurisherrie" vat het het beste samen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617526
CotS, dat is wel weer een mooie buit _O_
Lieve moeders zijn wel echt de beste O+

Sumppi, ik vind je kleed echt heel tof. En snel gemaakt of niet?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191617540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb het mezelf heel makkelijk gemaakt vanmiddag. Na het hossen hebben we filmmiddag gehouden en we eten zo pizza. :Y)

[ afbeelding ]

Kleed af (goed, nog afhechten en blokken) en de kat heeft hem goedgekeurd. O+
Leuk! En snel gedaan. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617585
Help, er zijn best veel toffe octopus-stempels. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had mijn octo ook "verkleed" gisteren, om mijn liefde voor de dingen te higlighten. O~)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En muzieksmaak. Tsja. "Pleurisherrie" vat het het beste samen. :+
Wauw! Die tatoo! Jij wint in octofandom
Ik moet je teleurstellen :{ ik kan het niet vinden van de stempel. Sorry

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:09 schreef LeSage het volgende:
CotS, dat is wel weer een mooie buit _O_
Lieve moeders zijn wel echt de beste O+

Sumppi, ik vind je kleed echt heel tof. En snel gemaakt of niet?
Ja ik ben zo blij O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Help, er zijn best veel toffe octopus-stempels. _O-
Hahahaha, ik ben je ziel beschadigd bij deze?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had mijn octo ook "verkleed" gisteren, om mijn liefde voor de dingen te higlighten. O~)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En muzieksmaak. Tsja. "Pleurisherrie" vat het het beste samen. :+
Nu wil mijn zoon ook een tattoo (hij is ook gek op octopussen). :') Ik heb hem gister nog beloofd dat ik voor hem een octopus ga haken. Mocht iemand een goed patroon hebben?

Die oogjes zie ik nu pas _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wauw! Die tatoo! Jij wint in octofandom
Ik moet je teleurstellen :{ ik kan het niet vinden van de stempel. Sorry
[..]

Ja ik ben zo blij O+
No worries, dank je voor het kijken. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:15 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nu wil mijn zoon ook een tattoo (hij is ook gek op octopussen). :') Ik heb hem gister nog beloofd dat ik voor hem een octopus ga haken. Mocht iemand een goed patroon hebben?

Die oogjes zie ik nu pas _O-
Moment, ik heb patronen even zoeken hoor.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617642
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:15 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nu wil mijn zoon ook een tattoo (hij is ook gek op octopussen). :') Ik heb hem gister nog beloofd dat ik voor hem een octopus ga haken. Mocht iemand een goed patroon hebben?

Die oogjes zie ik nu pas _O-
Ik zag er toevallig eentje op ravelry vanmiddag!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617659


Ik vind deze leuk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617696
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:18 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze leuk.
Ik heb acht dertien patronen van octopussen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617779
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb acht dertien patronen van octopussen
:o

Ik zoek er een die ook echt van die zuignappen heeft.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617789
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:o

Ik zoek er een die ook echt van die zuignappen heeft.
Als je me een DM stuurt met je mailadres krijg je ze. Ik weet niet of het je smaak is :@ al kun je altijd patronen combineren en aanpassen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617852
Als ik mijn vogeltjes af heb ga ik deze breien (iets wat ambitieus, maar van doen leert men)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617859
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Sumppi op 21-02-2020 17:41:44 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191617868
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik mijn vogeltjes af heb ga ik deze breien (iets wat ambitieus, maar van doen leert men)

[ afbeelding ]
Gaaf. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191617884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gaaf. :D
Sinds ik sokken kan breien heb ik brei-zelfvertrouwen en durf ik dingen te proberen :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191617911
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:08 schreef LeSage het volgende:

[..]

Hier hangen de jongens ook lekker in joggingbroek voor de buis. De hele weken school zijn voor verse peuter nog best heftig.
Tussendoor spelen ze dan steeds een half uurtje en dan ineens is het stil en zitten ze weer even op de bank O+
Dat regelen ze dan wel mooi. :)

Straks heb ik de avond voor mezelf. M'n man is naar de motorbeurs met vrienden. Even bekijken wat ik dan ga doen. Misschien wel een avondje Netflix. The Crown verder kijken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als je me een DM stuurt met je mailadres krijg je ze. Ik weet niet of het je smaak is :@ al kun je altijd patronen combineren en aanpassen
Dankje!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik mijn vogeltjes af heb ga ik deze breien (iets wat ambitieus, maar van doen leert men)

[ afbeelding ]
_O_
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191618001
Mobiel gaat er wat mis :@ :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191618130
Dit was mijn eerste haakwerkje ooit



en dit was mijn tweede haakwerkje ooit



Die meiden was ik toen mee bevriend, dus die heb ik even anoniem gemaakt.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChildoftheStars op 21-02-2020 18:00:09 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191618494
Als je het er niet bij had gezegd had ik nooit gedacht dat dat je eerste werken zijn. :D Leuk!

Mijn eerste haakwerk waren een vierkant lapje en een cirkel. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191618517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:13 schreef Sumppi het volgende:
Als je het er niet bij had gezegd had ik nooit gedacht dat dat je eerste werken zijn. :D Leuk!

Mijn eerste haakwerk waren een vierkant lapje en een cirkel. 8)7
Om het arrogant te zeggen, volgens mij heb ik er een beetje talent voor :@

Nou dat zijn toch ook prima beginnersdingen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191618569
Hier ook simpele vierkantjes als eerste haakwerk
Daarna een granny square
pi_191619312
Ik heb net dit patroon geprint. Voor morgenmiddag

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:28:54 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191619366
Wat gaan jullie hard!

Geslaagde dag, CotS. *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191619390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net dit patroon geprint. Voor morgenmiddag

[ afbeelding ]
Die zijn leuk O+
pi_191619397
Zometeen nog naar de bios maar zit een partij in te kakken op de bank
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:31:26 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191619406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen nog naar de bios maar zit een partij in te pakken op de bank
Autocorrect? :D
The love you take is equal to the love you make.
pi_191619428
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Autocorrect? :D
:D oops
pi_191619493
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen nog naar de bios maar zit een partij in te kakken op de bank
Goffer _O- Ik ga stuk hier

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:28 schreef Lienekien het volgende:
Wat gaan jullie hard!

Geslaagde dag, CotS. *O*
Jaaaaa! Het was echt een super leuke beurs. En wat ook tof was dat ze ook allerlei technische dingen hadden (boodjes en mini kranen en treintjes etc die het allemaal ook deden), want daar is mijn moeder weg van (die kan daar uren naar staren). Dus dat was wel heel erg leuk om haar in extase te zien. Eigen een beurs die voor ons allebei geschikt was :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die zijn leuk O+
Jaaaaa ik heb net even twee bolletjes wol besteld die ik ervoor nodig heb (huidskleur en grijs. Die had ik niet meer). Dus als die binnen zijn begin ik eraan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 21 februari 2020 @ 20:57:03 #111
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191620728
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:41 schreef Sumppi het volgende:
Mobiel gaat er wat mis :@ :')
Kan gebeuren :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191620760
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:57 schreef Muck het volgende:

[..]

Kan gebeuren :D
Sorry voor het rapporteren. oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:10:45 #113
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191621025
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Sorry voor het rapporteren. oO<
Maakt niet uit!
Je moest eens weten hoe ik soms zit te prutsen als ik mobiel bezig ben... ‘quote’ en ‘wijzig post’ zitten naast elkaar en zijn piepklein :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:24:37 #114
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191621288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net dit patroon geprint. Voor morgenmiddag

[ afbeelding ]
Cute!

De band die nu speelt, doet me niet zoveel geloof ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:39:24 #115
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191621541
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Sorry voor het rapporteren. oO<
Lol, dat gebeurde mij van de week ook al! _O-
pi_191622898
Ik ben er klaar voor *O*

‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191623248
*O*

Mooie feestoutfit! Zo knap dat je dat zelf kunt maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191624742
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:57 schreef LeSage het volgende:
Ik ben er klaar voor *O*

[ afbeelding ]
Gaaf!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191626720
Goedemorgen. Normaal ben ik nu in het zwembad, maar dat gaat nu niet door. Lekker lang in bed liggen met boeken en tijdschriften. *O*

En mijn bestelling via Whatsapp voor koffie en een boterham met kaas is doorgekomen. _O- O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Sumppi op 22-02-2020 07:49:28 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191626829
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 07:43 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Normaal ben ik nu in het zwembad, maar dat gaat nu niet door. Lekker lang in bed liggen met boeken en tijdschriften. *O*

En mijn bestelling via Whatsapp voor koffie en een boterham met kaas is doorgekomen. _O- O+
Dat klinkt als een heel goede ochtend :)! Kan ik een bestelling doen voor morgenochtend :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191626842
Sow... goedemorgen

Straks naar koor. Ik doe altijd alles lopende of op de fiets. Nu even een F*** you-bui en neem eens de bus. Toen ik om 21:00 net in bed lag met een boek, omdat ik moe was, werd ik uit bed gebeld om naar een vriendin met gebroken hart te gaan. Uiteindelijk rond 00:00 thuis. Toen duurde het nog heel lang tot ik sliep.

Wanneer ik thuis kom ga ik eerst even slapen en dan zie ik wel... ik zie mezelf nu niet wat doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191626875
Beslissing (met hulp van moeders) ik sla koor een keer over en ga weer naar bed... dit trek ik niet anders. Zeker niet na een drukke dag en drie uur slaap (was gelijk over mijn slaap heen toen ik thuis kwam)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191626919
Dan is terug je bed in wel het meest verstandige. Je bent een goede vriendin. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191626921
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat klinkt als een heel goede ochtend :)! Kan ik een bestelling doen voor morgenochtend :+
Als ik nog in Groningen had gewoond had ik het gedaan. :D

Ik kreeg er net zelfs een eitje en vers sap bij. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191628878
Voor er zo een vriend komt voor het spelen van bordspellen ga ik beginnen aan:



Net met m'n zoon naar de wolwinkel geweest om het garen te halen. De eerste keer dat hij heel enthousiast meeging naar die winkel. :D

CotS, bedankt voor het vinden!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191628946
:W

Gingen pas om half 4 slapen, nu beetje brak
pi_191628984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 08:33 schreef Sumppi het volgende:
Dan is terug je bed in wel het meest verstandige. Je bent een goede vriendin. :*
Daar zijn mensen vrienden voor toch :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 08:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Als ik nog in Groningen had gewoond had ik het gedaan. :D

Ik kreeg er net zelfs een eitje en vers sap bij. O+
Jammie! Lekker verwend dus :*
Ik zou wel verbaasd zijn geweest als je ineens met een kopje thee en een eitje op de stoep stond ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191628985
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef Sumppi het volgende:
Voor er zo een vriend komt voor het spelen van bordspellen ga ik beginnen aan:

[ afbeelding ]

Net met m'n zoon naar de wolwinkel geweest om het garen te halen. De eerste keer dat hij heel enthousiast meeging naar die winkel. :D

CotS, bedankt voor het vinden!
Jeeeeeeeeeeeeeeeej!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191628986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:22 schreef Sarabi het volgende:
:W

Gingen pas om half 4 slapen, nu beetje brak
Oeps... rustige luie dag gewenst dan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191629029
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeps... rustige luie dag gewenst dan :*
Komt goed, zometeen nog een dutje
pi_191629065
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komt goed, zometeen nog een dutje
Heerlijk :) ik ben net uit mijn graf gekropen
Slaap lekker vast
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191632841
Ingeschreven voor het NK *O*
pi_191633105
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Ingeschreven voor het NK *O*
Jeeeeeej! En nu lekker brouwen dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191633124
Het is me gelukt om een quiche zowel te ver gebakken en te rauw te krijgen. Oneetbaar en onoplosbaar. Ik dacht dat quiches niet kunnen mislukken, maar in de twaalf jaar dat ik ze maak, is dit de eerste waarop het me lukte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191634322
Ai. Het ligt er wel een beetje aan wat er te ver gebakken is en wat er nog rauw is, of je het nog kan fixen. Maar klinkt sowieso niet echt als een succesverhaal inderdaad. :( Heb je wat alternatief te eten?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191634357
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 19:49 schreef Nanuke het volgende:
Ai. Het ligt er wel een beetje aan wat er te ver gebakken is en wat er nog rauw is, of je het nog kan fixen. Maar klinkt sowieso niet echt als een succesverhaal inderdaad. :( Heb je wat alternatief te eten?
Het niet meer te fiksen helaas. Ik kan best goed koken, maar dit was te mislukt
En ik had nog een bakje zuurkool, ook lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191634596
Zonde! Je brengt me echter wel op een goed idee voor t eten van de week. Al heel lang geen quiche meer gemaakt. :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191634611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 20:01 schreef Nanuke het volgende:
Zonde! Je brengt me echter wel op een goed idee voor t eten van de week. Al heel lang geen quiche meer gemaakt. :o
Die gedachte ha dik nou ook ;) ach..., binnenkort nog een poging wagen

Wat ga je erin gooien?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191634877
Dat is nog wel even een goede vraag. :P

Meestal doe ik: ui, stoplicht paprika, champginons en hamblokjes of uitgebakken spekjes. Maar misschien dat ik nog wel even een andere variant opzoek. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191637418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 20:17 schreef Nanuke het volgende:
Dat is nog wel even een goede vraag. :P

Meestal doe ik: ui, stoplicht paprika, champginons en hamblokjes of uitgebakken spekjes. Maar misschien dat ik nog wel even een andere variant opzoek. :Y
Klinkt lekker :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191641415
Goedemorgen deze grauwe morgen

En *O* het getal op de weegschaal begint naar beneden te gaan *O* (en jep, op een gezonde manier)

Zondag, dus boekjesbijwerkdag. Normaal doe ik dat netjes elke dag, alleen deze week niet echt van gekomen. Geen probleem, want daar reserveer ik de zondag altijd voor. Even voorbereiden voor komende week erbij. Heerlijk.

Verder wil ik een borduurwerkje waar wat tijdsdruk op zit voorbereiden, een hiel aan een sok breien en kleedknopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191641417
Goedemorgen.

Jammer dat het niet gelukt is met de quiche, maar je hebt mij ook op een idee gebracht voor volgende week. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191641428
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:00 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.

Jammer dat het niet gelukt is met de quiche, maar je hebt mij ook op een idee gebracht voor volgende week. :Y)
:P Mislukt eten is niet lekker hoor, ik raad je gelukt eten aan :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191641432
Creatief dagje CotS! Heerlijk.

Ik ga zo werken en daarna met een vriendin naar een tentoonstelling van een kunstenaar die werkt met stof/ garen. En naar Little Women. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 23-02-2020 19:40:58 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191641451
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Mislukt eten is niet lekker hoor, ik raad je gelukt eten aan :+
:D

M'n man kookt meestal. Gister heeft hij kip piri piri gemaakt (niet uit een pakje) en dat was heel lekker. Ik zou eerder een pakje gebruiken. B-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191642288
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:02 schreef Sumppi het volgende:
Creatief dagje CotS! Heerlijk.

Ik ga zo werken en daarna met een vriendin naar een tentoonstelling van een kunstenaars die werkt met stof/ garen. En naar Little Women. :)
Leuke plannen voor na het werk :) en een fijne film.

Wat een weer is het.....wel zielig voor alle mensen die aan de wagens gebouwd hebben.
pi_191642450
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:02 schreef Sumppi het volgende:
Creatief dagje CotS! Heerlijk.

Ik ga zo werken en daarna met een vriendin naar een tentoonstelling van een kunstenaars die werkt met stof/ garen. En naar Little Women. :)
Jep :) Altijd toch ;)

Werkse en veel plezier met al je plannen :* klinkt goed

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

M'n man kookt meestal. Gister heeft hij kip piri piri gemaakt (niet uit een pakje) en dat was heel lekker. Ik zou eerder een pakje gebruiken. B-)
Ach... ik gebruik soms ook pakjes hoor. Niet altijd, maar als ik erg moe ben en moet kiezen tussen echt ongezond of een berg groente met gemak, ga ik voor het laatste ;)

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 10:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuke plannen voor na het werk :) en een fijne film.

Wat een weer is het.....wel zielig voor alle mensen die aan de wagens gebouwd hebben.
Ja... echt heel erg sneu :{ ik kan me niet voorstellen dat die praalwagens daar tegen kunnen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191642536
Als je een voorraadje gedroogde kruiden in huis hebt dan zijn die pakjes niet meer nodig. Dan kan je het net zo snel zelf bij elkaar gooien.
pi_191643198
Ach soms is een pakje ook prettig hoor :) Bij rijst, pasta en couscous gebruik ik het niet. Alleen bij sommige gerechten vind ik het gewoon prima. Als ik een moei(e/lijke) dag heb grijp ik toch naar pakjes.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191643260
Het is gewoon gemak. Niet na hoeven denken over een goed recept. :)

Wel zonde dat het weer nu zo is. Hier gaat er het een en ander aan optochten niet door begreep ik. Er zijn ook harde windstoten hier. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191644005
Hier gaat de optocht inderdaad niet door ;( niet dat ik er nu had willen staan hoor.
Dus vanmiddag maar met de kinderen de kroeg in. Met mijn vrienden en vriendinnen samen de polonaise lopen O+

Gisteravond was het ook echt zķ gezellig. Heerlijke avond, tranen gelachen, gedanst, geroeid (op de smerige vloer :@ :') ). Echt zo heerlijk!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191647666
Heel even miepen hoor... sorry :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191648137
(ik ben trouwens lid geworden van de patiëntengroep voor mensen met schizofrenie. Die doen best veel leuke dingen in Groningen. Even in contact komen met soortgenoten)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191650367
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel even miepen hoor... sorry :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel mag er zijn. Zolang je er maar niet te lang in blijft hangen. Iedereen heeft dat wel eens.

Ik herken het ook wel, behalve met kinderen :+ gisteren hoorde ik ook weer dat een kennis zwanger is, dan ben ik juist heel blij dat ik het niet ben.
pi_191650380
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:58 schreef LeSage het volgende:
Hier gaat de optocht inderdaad niet door ;( niet dat ik er nu had willen staan hoor.
Dus vanmiddag maar met de kinderen de kroeg in. Met mijn vrienden en vriendinnen samen de polonaise lopen O+

Gisteravond was het ook echt zķ gezellig. Heerlijke avond, tranen gelachen, gedanst, geroeid (op de smerige vloer :@ :') ). Echt zo heerlijk!
Klinkt als een goede avond *O* vanmiddag zal het vast ook wel weer gezellig zijn geweest.
Hier is de optocht wel doorgegaan maar poe wat hebben ze slecht weer gehad.
pi_191651030
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel even miepen hoor... sorry :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer al even te bedenken wat ik kan schrijven, maar ik weet het niet goed. Het is een vorm van rouw denk ik. Logisch dat je je er naar over voelt en dat zou ik ook gewoon toelaten en erover praten, dat is geen gemiep. :*

En weet je, in deze tijd is op jezelf wonen in een studio ook heel doorsnee/ normaal, gelukkig. Meerdere vrienden van mijn leeftijd leven zo. Om aan te geven dat je niet achter loopt, al kan ik me voorstellen dat het zo kan voelen als je die vergelijking maakt met anderen.

Wat ondernemen ze onder andere bij de patiëntengroep?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191651250
@Sarabi, jij hebt Parasite gezien. Daar wil ik ook graag nog heen. Heb je ook Snowpiecer gezien van dezelfde maker?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191651287
Little Women vond ik tegenvallen. Maar wat een kostuums en beelden. _O_ Een van de shawls ga ik breien. O+

Drie op een rij. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191651400
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Sumppi het volgende:
@:Sarabi, jij hebt Parasite gezien. Daar wil ik ook graag nog heen. Heb je ook Snowpiecer gezien van dezelfde maker?
Yes :Y die vond ik ook erg goed. En Okja (ookal is die wel het minste van deze 3)
pi_191651739
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes :Y die vond ik ook erg goed. En Okja (ookal is die wel het minste van deze 3)
Hij staat op Netflix en ik wilde hem vanavond kijken, maar ik krijg alleen de optie 'opslaan naar mijn lijst'. Dat heb ik nog nooit gehad. -O-

Ik zie nu dat het niet eens de film is, maar een serie. Nevermind.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191651949
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hij staat op Netflix en ik wilde hem vanavond kijken, maar ik krijg alleen de optie 'opslaan naar mijn lijst'. Dat heb ik nog nooit gehad. -O-

Ik zie nu dat het niet eens de film is, maar een serie. Nevermind.
Oja ik zie het....
Okja staat er wel op
pi_191652203
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat gevoel mag er zijn. Zolang je er maar niet te lang in blijft hangen. Iedereen heeft dat wel eens.

Ik herken het ook wel, behalve met kinderen :+ gisteren hoorde ik ook weer dat een kennis zwanger is, dan ben ik juist heel blij dat ik het niet ben.
Hahahaha, zoals mijn beste vriendin zegt, ze worden allemaal nog wel jaloers dat ik hele nachten doorslaap en zij niet ;) Ik bekijk het gewoon van de positieve kant, alleen tja... Het is allang weer over.

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik probeer al even te bedenken wat ik kan schrijven, maar ik weet het niet goed. Het is een vorm van rouw denk ik. Logisch dat je je er naar over voelt en dat zou ik ook gewoon toelaten en erover praten, dat is geen gemiep. :*

En weet je, in deze tijd is op jezelf wonen in een studio ook heel doorsnee/ normaal, gelukkig. Meerdere vrienden van mijn leeftijd leven zo. Om aan te geven dat je niet achter loopt, al kan ik me voorstellen dat het zo kan voelen als je die vergelijking maakt met anderen.

Wat ondernemen ze onder andere bij de patiëntengroep?
Ah ja... het is alweer klaar hoor. Het kwam gewoon onverwacht eventjes. 99% van de tijd ben ik tevreden met mijn leven ;) En dat klopt van de studio en ik weet dat ik ga zoeken naar een huisje met slaapkamer :) en met een beetje mazzel een hobbykamer :) Nu nog dromen, over een maandje zoeken

Ik keek even in de agenda voor Groningen, maar bowlen, uiteten, lezing, wandelen... eigenlijk gewoon leuke dingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191652235
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:34 schreef Sumppi het volgende:
Little Women vond ik tegenvallen. Maar wat een kostuums en beelden. _O_ Een van de shawls ga ik breien. O+

Drie op een rij. :@
Die shawls, zo van het scherm of met patroon? Zo knap dat je dat kan!

quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hij staat op Netflix en ik wilde hem vanavond kijken, maar ik krijg alleen de optie 'opslaan naar mijn lijst'. Dat heb ik nog nooit gehad. -O-

Ik zie nu dat het niet eens de film is, maar een serie. Nevermind.
Dan is hij nog niet :) ik heb hem toch als melding staan, ben wel benieuwd :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 24 februari 2020 @ 08:34:46 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191658341
Ben er ook nog. Lekker rustig weekend gehad.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191658428
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:34 schreef Lienekien het volgende:
Ben er ook nog. Lekker rustig weekend gehad.
Fijn meid :* Heb je een beetje op adem kunnen komen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 24 februari 2020 @ 09:01:49 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191658529
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Fijn meid :* Heb je een beetje op adem kunnen komen?
Ach, wat heet.

:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191658599
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ach, wat heet.

:*
Ik zei ook een beetje ;) :* Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191660378
Goedemorgen :W

Een nieuwe week, nieuwe kansen.
  maandag 24 februari 2020 @ 12:38:04 #169
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191661474
Vooral een natte week, zo te zien. Hopelijk heeft buienradar gelijk en is het vanavond tijdens m'n trainingsuurtje even droog. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191661943
Goedemiddag!

Al de hele ochtend zitten haken aan mijn herfstkrans (dan is hij ook tegen de herfst aan klaar en ach... het weer gedraagt zich ook zo). Vingerveeggedoe lukt me nog niet goed. Alleen wel heel leuk en blijven oefenen!

Het is even wachten op de apotheek en dan hopelijk vanmiddag nog en anders morgen lekker naar de bibliotheek. Want, zoals ik zei tegen de psych, als ik moest kiezen tussen nooit meer Netflix of nooit meer lezen, dan zou ik Netflix opzeggen.
maar hey, die keus hoef ik niet te maken *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191662059
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooral een natte week, zo te zien.
Echt he....
Moet eigenlijk het raam fixen maar dat gaat nu echt niet.
  maandag 24 februari 2020 @ 13:48:51 #172
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191662676
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt he....
Moet eigenlijk het raam fixen maar dat gaat nu echt niet.
Wat was er met het raam?

Later deze week zelfs sneeuw. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191662757
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat was er met het raam?

Later deze week zelfs sneeuw. _O-
Meen je dat? daar zou ik vet blij van worden!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191662913
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat was er met het raam?

Later deze week zelfs sneeuw. _O-
Houtrot -O- best een flink stuk dus eens zien of het zelf nog lukt
pi_191662937
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 14:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Houtrot -O- best een flink stuk dus eens zien of het zelf nog lukt
Oeh... dat is echt naar... Ik duim voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 24 februari 2020 @ 14:08:11 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191662955
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 14:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Houtrot -O- best een flink stuk dus eens zien of het zelf nog lukt
Crap. -O-

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Meen je dat? daar zou ik vet blij van worden!
Dinsdag op woensdag voorspellen ze sneeuw, het schijnt alleen niet echt te gaan blijven liggen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191663070
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Crap. -O-
[..]

Dinsdag op woensdag voorspellen ze sneeuw, het schijnt alleen niet echt te gaan blijven liggen. :)
Ja maar vallende vlokjes om naar te kijken O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191663980
De optocht ging hier door. Dikke vette pech voor ons, omdat degene die de hypotheek regelt nu vrij kreeg (optocht komt voor het kantoor langs, iedereen vrij). Morgen ook nog carnaval en dan zal ook alles wel stil liggen en woensdag is de deadline. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191666057
En als je dan denkt te koken blijkt dat de pan al een uur naast de brandende pit staat. :')

Nieuwe week, nieuwe kansen. :+ Morgen weer een dag, enz.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191666889
Ennnnn de apotheek heeft mijn pillen niet bezorgd... dat wordt morgen bellen en waarschijnlijk weer een dag binnen zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191666906
Dat is vervelend. Zit je de hele dag voor Jan Doedel thuis.


Weet niet wat het nu is:

jandoedel
Jan Doedel
of Jandoedel?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191666964
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:55 schreef Sumppi het volgende:
Dat is vervelend. Zit je de hele dag voor Jan Doedel thuis.

Weet niet wat het nu is:

jandoedel
Jan Doedel
of Jandoedel?
Ja en ik heb geen pillen meer, dus dat gaat "leuk" worden (zeg maar zwaar)...

Ik ga voor Jan Doedel.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 24 februari 2020 @ 17:58:16 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191666965
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:04 schreef Sumppi het volgende:
En als je dan denkt te koken blijkt dat de pan al een uur naast de brandende pit staat. :')

Nieuwe week, nieuwe kansen. :+ Morgen weer een dag, enz.
Pehehehe. Hier ging het ook al goed met koken, vliegende wortelen enzo. :')

Ik maak van mijn training buiten een training binnen, rug werkt niet helemaal mee, dus even rustig aan bewegen. :+
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnn de apotheek heeft mijn pillen niet bezorgd... dat wordt morgen bellen en waarschijnlijk weer een dag binnen zitten
Irritant!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191666968
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:04 schreef Sumppi het volgende:
En als je dan denkt te koken blijkt dat de pan al een uur naast de brandende pit staat. :')

Nieuwe week, nieuwe kansen. :+ Morgen weer een dag, enz.
Oops :D
pi_191666987
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en ik heb geen pillen meer, dus dat gaat "leuk" worden (zeg maar zwaar)...

Ik ga voor Jan Doedel.
Oh nee. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191667003
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Pehehehe. Hier ging het ook al goed met koken, vliegende wortelen enzo. :')

Ik maak van mijn training buiten een training binnen, rug werkt niet helemaal mee, dus even rustig aan bewegen. :+

Groot gelijk dat je binnen blijft.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191667017
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:00 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Groot gelijk dat je binnen blijft.
Dit :Y geen weer om buiten te sporten
pi_191667097
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:04 schreef Sumppi het volgende:
En als je dan na het eten denkt, wat ruik ik toch? en de pan al een halfuur op een nog brandende pit staat. :')

Nieuwe week, nieuwe kansen. :+ Morgen weer een dag, enz.
Fixed. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 24 februari 2020 @ 18:22:03 #189
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191667413
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:06 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Fixed. :X
Rip pan? :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191667440
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:06 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Fixed. :X
*proest :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191667446
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:06 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Fixed. :X
Ahhh ook niet fijn
pi_191667507
CotS, heb je iemand die morgen bij je kan zijn? Misschien is dat wel prettig als je het zwaar krijgt. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191667612
Ja, ik heb een goede dag. Not. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191667623
M'n zoontje heeft van me gewonnen met schaken. De potjes schaak werden al steeds lastiger te spelen. Van de week moest ik mijn hersens laten kraken om er nog uit te komen en nu is het dan gebeurd. B-)

Hij had zelfs een mascotte meegenomen. :D

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 24 februari 2020 @ 18:33:20 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191667636
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:32 schreef Sumppi het volgende:
M'n zoontje heeft van me gewonnen met schaken. De potjes schaak werden al steeds lastiger te spelen. Van de week moest ik mijn hersens laten kraken om er nog uit te komen en nu is het dan gebeurd. B-)

Hij had zelfs een mascotte meegenomen. :D

[ afbeelding ]
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191667685
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:32 schreef Sumppi het volgende:
M'n zoontje heeft van me gewonnen met schaken. De potjes schaak werden al steeds lastiger te spelen. Van de week moest ik mijn hersens laten kraken om er nog uit te komen en nu is het dan gebeurd. B-)

Hij had zelfs een mascotte meegenomen. :D

[ afbeelding ]
Wat goed van hem *O* en leuke mascotte
pi_191667699
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat goed van hem *O* en leuke mascotte
Na 4 jaar spelen, waarbij hij het nooit heeft opgegeven. _O_
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 24 februari 2020 @ 18:39:57 #198
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191667764
Vandaag heeft manlief alle kastjes in elkaar gezet. (7 Alex kastjes waarvan 3 met laadjes) en mijn nieuwe hobbyplek gemaakt. Ik heb alleen mijn oude kastjes leeg gehaald en nog niet netjes in de nieuwe plek gedaan en ik heb me toch last van mijn rug......


Ik kan echt niets meer. :(
Dan wordt je echt met je neus op de feiten gedrukt. :(
pi_191667768
En om de dag compleet te maken kom ik er net achter dat de meiden heel fanatiek alle nopjes van de noppenfolie (rollen vol, bedoeld voor een verhuizing) hebben laten knappen. :|W :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191667788
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:39 schreef Patapon het volgende:
Vandaag heeft manlief alle kastjes in elkaar gezet. (7 Alex kastjes waarvan 3 met laadjes) en mijn nieuwe hobbyplek gemaakt. Ik heb alleen mijn oude kastjes leeg gehaald en nog niet netjes in de nieuwe plek gedaan en ik heb me toch last van mijn rug......

Ik kan echt niets meer. :(
Dan wordt je echt met je neus op de feiten gedrukt. :(
Shit Patapon.
Wel tof dat alles nu in elkaar staat. Inruimen dan maar samen of heel heel rustig alleen als je rug weer wat beter voelt.

Ben je tevreden over de kastjes? Goede opbergruimte?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 24 februari 2020 @ 18:45:24 #201
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191667866
Ja, superblij!

Zo was het.



En zo is het nu.


Die hoge kast gaat ook weg.
  maandag 24 februari 2020 @ 18:46:32 #202
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191667906
Super gaaf! dat ziet eruit als een heerlijke hobbyhoek!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191667921
Oh wauw!! Wat een heerlijke werkplek!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191667985
Is dat een maine coon?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 24 februari 2020 @ 18:51:29 #206
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191667994
Als het weer netjes is zal ik nog een foto maken. Zo blij met het grote werkblad!

Mijn man heeft ongeveer hetzelfde in zijn hobbykamer maar dan op sta hoogte. 1 van zijn kasten gebruik ik voor mijn borduurspullen.
  maandag 24 februari 2020 @ 18:52:05 #207
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191668010
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef Sumppi het volgende:
Is dat een maine coon?
Nee, dat is een Noorse boskat.
pi_191668029
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef Patapon het volgende:

[..]

Nee, dat is een Noorse boskat.
O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191668251
Goed gekomen met de apotheek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 24 februari 2020 @ 19:04:38 #210
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191668268
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed gekomen met de apotheek
Ah, dat is fijn!
pi_191668342
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed gekomen met de apotheek
Gelukkig!
pi_191668358
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef Patapon het volgende:

[..]

Nee, dat is een Noorse boskat.
Mooi O+ ooit willen wij die ook (zou ook beter moeten zijn voor mijn allergie)
  maandag 24 februari 2020 @ 19:25:03 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191668613
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed gekomen met de apotheek
Ik wou net zeggen, is er niet een ‘noodnummer’ dat je kunt bellen? Jij moet natuurlijk je pillen wel hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191668782
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, is er niet een ‘noodnummer’ dat je kunt bellen? Jij moet natuurlijk je pillen wel hebben.
wat ik door jouw vraag bedenkt en misschien is dat een slecht plan, was om de crisisdienst te bellen. Die zit bij de kliniek en de kliniek heeft altijd veel op voorraad of ze kunnen me een recept voor de nachtapotheek geven. Schrijf het nu in mijn noodplan op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191673936
Dat is een prima plan.

Goedemorgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191674868
Mogguh! :z
pi_191674874
Goedemorgen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191674954
Gisteravond is mijn fijne borduurlamp in mijn hoekje van de bank stuk gegaan :( Is een vrij oude staande lamp, met een apart halogeen lampje erin... Die dingen gaan (of zijn al) uit de handel dus ik ben best bang dat ik geen nieuwe kan vinden... en voordat we iets bedacht hebben om de hele lamp mee te vervangen... :'( :'(
  dinsdag 25 februari 2020 @ 09:50:55 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191675370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:11 schreef Shandaly het volgende:
Gisteravond is mijn fijne borduurlamp in mijn hoekje van de bank stuk gegaan :( Is een vrij oude staande lamp, met een apart halogeen lampje erin... Die dingen gaan (of zijn al) uit de handel dus ik ben best bang dat ik geen nieuwe kan vinden... en voordat we iets bedacht hebben om de hele lamp mee te vervangen... :'( :'(
Zouden er geen ledjes te vinden zijn met eenzelfde voetje?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191675570
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:11 schreef Shandaly het volgende:
Gisteravond is mijn fijne borduurlamp in mijn hoekje van de bank stuk gegaan :( Is een vrij oude staande lamp, met een apart halogeen lampje erin... Die dingen gaan (of zijn al) uit de handel dus ik ben best bang dat ik geen nieuwe kan vinden... en voordat we iets bedacht hebben om de hele lamp mee te vervangen... :'( :'(
-O-
Marktplaats?
pi_191675646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zouden er geen ledjes te vinden zijn met eenzelfde voetje?
Daar hoop ik op... maar het is niet echt een doorsnee maatje vrees ik. Vanmiddag maar eens langs de bouwmarkt, kijken wat ze daar hebben. Sowieso zou een led vervanging heel fijn zijn O+
  dinsdag 25 februari 2020 @ 10:29:03 #223
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191675790
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Daar hoop ik op... maar het is niet echt een doorsnee maatje vrees ik. Vanmiddag maar eens langs de bouwmarkt, kijken wat ze daar hebben. Sowieso zou een led vervanging heel fijn zijn O+
Hopelijk hebben ze 'm. :Y

Gisteren een borduurstandaard besteld, ik zag een filmpje en toen was ik om. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191675809
Rondje Googlen laat me weten dat het toch niet zo'n gekke fitting is (R7s). Ik had er alleen nog nooit van gehoord ;) (Laat mijn baas het maar niet horen, ik werk bij de grootste lampjesfabriek in Nederland ;) )

Als de voorraadinformatie online klopt, heeft de bouwmarkt in de stad er nog een paar liggen. Vanmiddag maar eens langs fietsen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren een borduurstandaard besteld, ik zag een filmpje en toen was ik om. :@
Welk filmpje? O-)
  dinsdag 25 februari 2020 @ 10:32:43 #225
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191675839
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:30 schreef Shandaly het volgende:
Rondje Googlen laat me weten dat het toch niet zo'n gekke fitting is (R7s). Ik had er alleen nog nooit van gehoord ;) (Laat mijn baas het maar niet horen, ik werk bij de grootste lampjesfabriek in Nederland ;) )

Als de voorraadinformatie online klopt, heeft de bouwmarkt in de stad er nog een paar liggen. Vanmiddag maar eens langs fietsen :)
[..]

Welk filmpje? O-)

En nice!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 25 februari 2020 @ 10:34:16 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191675861
Geen idee wat ze allemaal babbelt trouwens, ik ben vooruit geskipt naar het laatste stukje video waar ze 'm demonstreert en dat ziet er zķ makkelijk uit. _O-

En hij was deze week in de aanbieding. O-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191675915
Haha, ik deed net hetzelfde.
Ziet er idd tof uit zo... maar ik zit normaalgesproken echt in de hoek van een hoekbank, dus dat zwaaien over een armleuning past niet...
Ik hou het wel gewoon vast. Meestal gebruik ik sowieso geen Qsnap of hoop, dus dan is een standaard ook niet nodig.

Lampje gereserveerd in de winkel :D Bizar dat je zo blij kunt zijn met zo'n onbenullig dingetje :p
  dinsdag 25 februari 2020 @ 10:42:06 #228
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191675957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:38 schreef Shandaly het volgende:
Haha, ik deed net hetzelfde.
Ziet er idd tof uit zo... maar ik zit normaalgesproken echt in de hoek van een hoekbank, dus dat zwaaien over een armleuning past niet...
Ik hou het wel gewoon vast. Meestal gebruik ik sowieso geen Qsnap of hoop, dus dan is een standaard ook niet nodig.

Lampje gereserveerd in de winkel :D Bizar dat je zo blij kunt zijn met zo'n onbenullig dingetje :p
Ik werk wel altijd in een hoop, dus dat maakte het al interessanter. :Y Extra hand vrij, makkelijk de hoop kunnen omdraaien, ik heb goeie verwachtingen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191676007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze 'm. :Y

Gisteren een borduurstandaard besteld, ik zag een filmpje en toen was ik om. :@
Nice! Lekker jezelf verwennen ;) :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:30 schreef Shandaly het volgende:
Rondje Googlen laat me weten dat het toch niet zo'n gekke fitting is (R7s). Ik had er alleen nog nooit van gehoord ;) (Laat mijn baas het maar niet horen, ik werk bij de grootste lampjesfabriek in Nederland ;) )

Als de voorraadinformatie online klopt, heeft de bouwmarkt in de stad er nog een paar liggen. Vanmiddag maar eens langs fietsen :)
[..]

Welk filmpje? O-)
Foei toch, jij hoort dan toch elk lampje te kennen ;) Fijn dat ze die hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191676024
Mijn moeder had een abo voor me betaald. Viel tegen, dus opgezegd. Kreeg ik het geld terug, dus ik stort dat naar haar over. Krijg ik het weer terug om de Pipoos te plunderen.. Score: 50 tinten gelpennen, een zwart tekenblok en metallic potloden #verwendkreng
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191676402
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder had een abo voor me betaald. Viel tegen, dus opgezegd. Kreeg ik het geld terug, dus ik stort dat naar haar over. Krijg ik het weer terug om de Pipoos te plunderen.. Score: 50 tinten gelpennen, een zwart tekenblok en metallic potloden #verwendkreng
Lucky you :)

Net alle keukenkastjes gepoetst. Kwam heel veel pakken couscous tegen :')
  dinsdag 25 februari 2020 @ 11:26:49 #232
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191676434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder had een abo voor me betaald. Viel tegen, dus opgezegd. Kreeg ik het geld terug, dus ik stort dat naar haar over. Krijg ik het weer terug om de Pipoos te plunderen.. Score: 50 tinten gelpennen, een zwart tekenblok en metallic potloden #verwendkreng
Goeie buit. :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lucky you :)

Net alle keukenkastjes gepoetst. Kwam heel veel pakken couscous tegen :')
Dus jij eet komende week veel couscous? _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191676514
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goeie buit. :9
[..]

Dus jij eet komende week veel couscous? _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lucky you :)

Net alle keukenkastjes gepoetst. Kwam heel veel pakken couscous tegen :')
Jaaaaa! ik ben er zo gelukkig mee *O*

En goed bezig met het boenen! En couscous :9 Dat worden veel salades
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191676581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goeie buit. :9
[..]

Dus jij eet komende week veel couscous? _O-
Ik had net al een weekmenu gemaakt dus moet nog even wachten maar daarna een hele week couscous hahaha.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 12:43:05 #235
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191677376
Bijna klaar, de stroom moet nog doorgetrokken worden en de hoge ladekast moet nog vastgezet. En dan kan het echte indelen beginnen.

  dinsdag 25 februari 2020 @ 13:01:57 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191677660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:43 schreef Patapon het volgende:
Bijna klaar, de stroom moet nog doorgetrokken worden en de hoge ladekast moet nog vastgezet. En dan kan het echte indelen beginnen.

[ afbeelding ]
Oh, al die kastjes erbij, wat fijn! O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_191677730
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:43 schreef Patapon het volgende:
Bijna klaar, de stroom moet nog doorgetrokken worden en de hoge ladekast moet nog vastgezet. En dan kan het echte indelen beginnen.

[ afbeelding ]
Super!!! Echt geweldig plekje heb je daar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191677811
Dat is fijn, Patapon O+

Ik ben weer boven water na een weekendje carnaval!
Gisteren hele dag kroegentocht, echt zo heerlijk!
Vanmorgen nog even met de kinderen weg geweest en nu net thuis. Zit nu in mijn jurkje buiten om de kinderen nog even uit te laten :')

Vanmiddag ga ik een nieuw breiproject op de pennen zetten denk ik.
En binnenkort ook nog eens naar mijn jurkje kijken, sommige stofje hebben het minder goed overleefd, even gaan herstellen voor we in november het nieuwe seizoen weer openen :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 25 februari 2020 @ 13:14:39 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191677852
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:43 schreef Patapon het volgende:
Bijna klaar, de stroom moet nog doorgetrokken worden en de hoge ladekast moet nog vastgezet. En dan kan het echte indelen beginnen.

[ afbeelding ]
Heerlijk!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 25 februari 2020 @ 13:16:07 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191677872
Ik heb net een naaiprojectje afgerond. Moesten kleine knoopsgaatjes gemaakt worden. Heb ze vaak opnieuw moeten doen. Frustrerend, maar het kwam goed.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met sokken breien, maar ik heb nog niets iets anders wat je makkelijk even op de pennen zet en kan breien bij het netflixen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191677882
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 13:11 schreef LeSage het volgende:
Dat is fijn, Patapon O+

Ik ben weer boven water na een weekendje carnaval!
Gisteren hele dag kroegentocht, echt zo heerlijk!
Vanmorgen nog even met de kinderen weg geweest en nu net thuis. Zit nu in mijn jurkje buiten om de kinderen nog even uit te laten :')

Vanmiddag ga ik een nieuw breiproject op de pennen zetten denk ik.
En binnenkort ook nog eens naar mijn jurkje kijken, sommige stofje hebben het minder goed overleefd, even gaan herstellen voor we in november het nieuwe seizoen weer openen :+
Fijn dat het leuk leuk was :* Zo gegund! En het is mooi weer vandaag :) Dus lekker die kinderen laten rollebollehollen!

En lekker crea bezig! Klinkt goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191677891
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb net een naaiprojectje afgerond. Moesten kleine knoopsgaatjes gemaakt worden. Heb ze vaak opnieuw moeten doen. Frustrerend, maar het kwam goed.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met sokken breien, maar ik heb nog niets iets anders wat je makkelijk even op de pennen zet en kan breien bij het netflixen.
Dat lijkt me ook erg moeilijk! Goed dat je doorgezet hebt!

Wat vind je leuk om te breien? Ik heb heel veel patronen, maar ik weet niet of het jouw smaak is :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191678341
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb net een naaiprojectje afgerond. Moesten kleine knoopsgaatjes gemaakt worden. Heb ze vaak opnieuw moeten doen. Frustrerend, maar het kwam goed.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met sokken breien, maar ik heb nog niets iets anders wat je makkelijk even op de pennen zet en kan breien bij het netflixen.
De Flax-trui? Is voornamelijk gedachteloos in het rond breien.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191678609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:43 schreef Patapon het volgende:
Bijna klaar, de stroom moet nog doorgetrokken worden en de hoge ladekast moet nog vastgezet. En dan kan het echte indelen beginnen.

[ afbeelding ]
Wat een heerlijk plekje :)

Net even zitten haken. Nog 6 toeren en dan is de CAL klaar, toch een raar gevoel.
pi_191678651
Ik ben bezig met de herfstkrans (was ik van de herfst mee begonnen :') en mee gestopt). Vandaag al elf eikeltjes gehaakt. En dan nog tientallen blaadjes en paddenstoelen en spinnen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 25 februari 2020 @ 15:35:22 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191679523
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 13:53 schreef LeSage het volgende:

[..]

De Flax-trui? Is voornamelijk gedachteloos in het rond breien.
Ik heb hem gevonden. Maar ik ken niemand die graag truien draagt. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_191679532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben bezig met de herfstkrans (was ik van de herfst mee begonnen :') en mee gestopt). Vandaag al elf eikeltjes gehaakt. En dan nog tientallen blaadjes en paddenstoelen en spinnen...
Heel benieuwd naar het resultaat. Wat een werk zeg.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 15:42:12 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191679599
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat een heerlijk plekje :)

Net even zitten haken. Nog 6 toeren en dan is de CAL klaar, toch een raar gevoel.
Wat ga je ermee doen als hij af is?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191679670
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 15:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat ga je ermee doen als hij af is?
Als wandkleed aan de muur van onze kledingkamer :)
  dinsdag 25 februari 2020 @ 15:53:52 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191679735
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als wandkleed aan de muur van onze kledingkamer :)
Jaaa! Dan komt hij wel mooi tot zijn recht, denk ik. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_191680089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als wandkleed aan de muur van onze kledingkamer :)
oooh met die kleuren geeft dat vast een heel mooi en warm effect
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191680436
We gaan het zien :D
pi_191680484
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 15:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heel benieuwd naar het resultaat. Wat een werk zeg.
Dit wordt hem trouwens

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191682150
Ik heb deze op een trui besteld. Onder het motto van taboe doorbreken

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191684356
Leest als een goede, creatieve dag hier.

Lienekien, misschien een mooie omslagdoek? Of een col? Dat zijn mijn projecten om makkelijk weg te breien. En beenwarmers voor mijn dochters. :+

TinCanKnits (van die Flax) heeft zulke leuke dingen. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb deze op een trui besteld. Onder het motto van taboe doorbreken

[ afbeelding ]
Win! Je doet het toch maar. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191684471
De hypotheek is finaal akkoord *O* Ik geloof het pas echt als het getekend is, maar toch.

Vandaag ben ik naar Drenthe gereden met de kinderen en hebben we scholen bezocht.

Bij de eerste school had ik een heel fijn gevoel en toen we buiten liepen zei mijn dochter: 'als we alle scholen bekeken hebben, mogen wij dan vertellen welke wij graag willen? Ja? Want dat is deze!' :') O+ En na het zien van de rest wordt het ook echt de eerste. Pak van m'n hart, ze gaan zo'n leuke fijne plek verlaten hier, maar daar is het ook fijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191684650
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef Sumppi het volgende:
De hypotheek is finaal akkoord *O* Ik geloof het pas echt als het getekend is, maar toch.

Vandaag ben ik naar Drenthe gereden met de kinderen en hebben we scholen bezocht.

Bij de eerste school had ik een heel fijn gevoel en toen we buiten liepen zei mijn dochter: 'als we alle scholen bekeken hebben, mogen wij dan vertellen welke wij graag willen? Ja? Want dat is deze!' :') O+ En na het zien van de rest wordt het ook echt de eerste. Pak van m'n hart, ze gaan zo'n leuke fijne plek verlaten hier, maar daar is het ook fijn.
Dat is heel erg fijn! Een goede school is belangrijk, want daar zitten ze toch groot deel van de tijd En gefeliciteerd dat je hypotheek rond is!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191685101
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef Sumppi het volgende:
De hypotheek is finaal akkoord *O* Ik geloof het pas echt als het getekend is, maar toch.

Vandaag ben ik naar Drenthe gereden met de kinderen en hebben we scholen bezocht.

Bij de eerste school had ik een heel fijn gevoel en toen we buiten liepen zei mijn dochter: 'als we alle scholen bekeken hebben, mogen wij dan vertellen welke wij graag willen? Ja? Want dat is deze!' :') O+ En na het zien van de rest wordt het ook echt de eerste. Pak van m'n hart, ze gaan zo'n leuke fijne plek verlaten hier, maar daar is het ook fijn.
Wat fijn *O*

En goed shirt CotS :)

Wij hebben vanavond eindelijk het scenario Behind Closed Doors van Mansions of Madness gewonnen *O*
pi_191685213
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 20:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat fijn *O*

En goed shirt CotS :)

Wij hebben vanavond eindelijk het scenario Behind Closed Doors van Mansions of Madness gewonnen *O*
Thnx!

En nice! Lekker bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191685384
Dat was dan een heel lang potje :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191685630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef Sumppi het volgende:
De hypotheek is finaal akkoord *O* Ik geloof het pas echt als het getekend is, maar toch.

Vandaag ben ik naar Drenthe gereden met de kinderen en hebben we scholen bezocht.

Bij de eerste school had ik een heel fijn gevoel en toen we buiten liepen zei mijn dochter: 'als we alle scholen bekeken hebben, mogen wij dan vertellen welke wij graag willen? Ja? Want dat is deze!' :') O+ En na het zien van de rest wordt het ook echt de eerste. Pak van m'n hart, ze gaan zo'n leuke fijne plek verlaten hier, maar daar is het ook fijn.
Gefeliciteerd!!! *O*

Ik heb licht! :D *O*
pi_191685670
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:03 schreef Sumppi het volgende:
Dat was dan een heel lang potje :o
Dit was de 4e poging :D
Eerste 3x gingen we dood.
Nu zijn we 1,5u bezig geweest.
pi_191685726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit was de 4e poging :D
Eerste 3x gingen we dood.
Nu zijn we 1,5u bezig geweest.
Oh zo :D ik dacht dat jullie al dagen bezig waren en het bord lieten staan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!! *O*

Ik heb licht! :D *O*
*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191685756
Is het niet een enorme anticlimax als je dan samen verliest?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191685769
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oh zo :D ik dacht dat jullie al dagen bezig waren en het bord lieten staan.

Nee dat is voor dit scenario niet nodig :)
Doen we soms wel als het meer dan 5 uur duurt.
pi_191685783
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:17 schreef Sumppi het volgende:
Is het niet een enorme anticlimax als je dan samen verliest?
:Y kan soms erg frustrerend zijn
pi_191685915
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:Y kan soms erg frustrerend zijn
Aaaah net gekeken, spel is te duur voor me :{ Zeker omdat ik heel weinig spelletjes speel omdat ik alleen ben. Pandemic is mijn verslaving...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191687012
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Aaaah net gekeken, spel is te duur voor me :{ Zeker omdat ik heel weinig spelletjes speel omdat ik alleen ben. Pandemic is mijn verslaving...
Pandemic Legacy is zo gaaf....
pi_191687078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Pandemic Legacy is zo gaaf....
ooooh net gekeken, lijkt me idd erg gaaf!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191690638
Probeer ik het nieuwe subforum te ontwijken, gaat het hier ook over een pandemie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191690844
quote:
11s.gif Op woensdag 26 februari 2020 05:45 schreef Sumppi het volgende:
Probeer ik het nieuwe subforum te ontwijken, gaat het hier ook over een pandemie.
Het is losjes gebaseerd op de Ebola uitbraak. Is toen ook helemaal goed gekomen ;)

Maar nieuw subforum? Nog niet opgevallen.
pi_191690992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 07:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is losjes gebaseerd op de Ebola uitbraak. Is toen ook helemaal goed gekomen ;)

Maar nieuw subforum? Nog niet opgevallen.
Dan FOK! je vast niet zoals ik via actieve topics en de nieuwe. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191691000
Sneeuw hier! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191691175
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 07:42 schreef Sumppi het volgende:
Sneeuw hier! *O*
Hier ook!
Alhoewel... sneeuw... wittige blubberzooi ;) Maar van een afstandje ziet het er prachtig uit O+
  woensdag 26 februari 2020 @ 08:24:02 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191691267
Nieuwe subforum nog net voor ik de deur uitging via de laptop uit mijn lijstje geknikkerd.

Feli Sumppi, met de voorspoedige voorbereidingen op de landverhuizing.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191691432
Goedemorgen!

Even tekenles afgezegd voor deze week; even bijtanken. Rustig een beetje klungelen vandaag en volgende week een drukke week, dus kalm aan nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191691434
En ik wil ook sneeuw :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191691697
quote:
11s.gif Op woensdag 26 februari 2020 05:45 schreef Sumppi het volgende:
Probeer ik het nieuwe subforum te ontwijken, gaat het hier ook over een pandemie.
:D

Hier geen sneeuw, maar ik krijg/haal pakjes vandaag, dus het was sowieso autodag. :+

Twee nieuwe gekke katten om te diamond painten en spul voor m'n nagels. Dat laatste heb ik niet echt nodig, maar op amazon zitten met een drankje op enzo... :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191691746
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Hier geen sneeuw, maar ik krijg/haal pakjes vandaag, dus het was sowieso autodag. :+

Twee nieuwe gekke katten om te diamond painten en spul voor m'n nagels. Dat laatste heb ik niet echt nodig, maar op amazon zitten met een drankje op enzo... :+
Dan is geen sneeuw wel fijn!

Nagelspul kan fijn zijn ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191691956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dan is geen sneeuw wel fijn!

Nagelspul kan fijn zijn ;) :*
Wat ik online zie, wordt het waarschijnlijk een rommeltje (dip nails, is als ik het goed begrepen heb een soort acryl, maar minder rottig verwijderen), maar het was niet duur en klinkt als vermaak. En op reddit zag ik mensen er mooie dingen mee doen, dus poging waard. *O* (Ik lak ze nu toch amper)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191691992
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 07:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dan FOK! je vast niet zoals ik via actieve topics en de nieuwe. :D
Klopt :D nu wel een kijkje genomen.
Nu twijfel ik of ik ook een voorraad moet aanleggen :+

Vanmorgen was het wit hier, nu lig ik nog in bed dus geen idee of het alweer weg is.
pi_191692185
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat ik online zie, wordt het waarschijnlijk een rommeltje (dip nails, is als ik het goed begrepen heb een soort acryl, maar minder rottig verwijderen), maar het was niet duur en klinkt als vermaak. En op reddit zag ik mensen er mooie dingen mee doen, dus poging waard. *O* (Ik lak ze nu toch amper)
Veel plezier dan! Ik ben iemand met korte nagels die er niks mee doet :') dus het rommeltje kan ik me wel voorstellen ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klopt :D nu wel een kijkje genomen.
Nu twijfel ik of ik ook een voorraad moet aanleggen :+

Vanmorgen was het wit hier, nu lig ik nog in bed dus geen idee of het alweer weg is.
Oooooh lekker, mijn bed voelt zich ook eenzaam, maar helaas heeft hij even pech ;)
Naja, als het omhoog in NL trekt ga ik me er druk maken. Nu nog niet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191692436
Er lag nog een heel klein beetje

pi_191692602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Er lag nog een heel klein beetje

[ afbeelding ]
Mooie foto! O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191692626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Er lag nog een heel klein beetje

[ afbeelding ]
:D

Hier ook geen sneeuw gezien. Wel regen nu. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191692834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Hier ook geen sneeuw gezien. Wel regen nu. :+
Dat komt er hier ook weer bijna aan.

Klein boodschappenlijstje gemaakt voor de voorraad.
pi_191692993
Voorraad, wasda? :+

Ja, we hebben een voorraad vegetarisch spul en ijsjes. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191693030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorraad, wasda? :+

Ja, we hebben een voorraad vegetarisch spul en ijsjes. :+
Je hebt geen zak rijst liggen? Of pasta?

Zo erg is het bij ons nu. Dus dat wil ik toch wel weer even halen + wat Tomatenblokjes in blik.
pi_191693092
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klopt :D nu wel een kijkje genomen.
Nu twijfel ik of ik ook een voorraad moet aanleggen :+

Vanmorgen was het wit hier, nu lig ik nog in bed dus geen idee of het alweer weg is.
Je hebt zat couscous, toch? :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191693100
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt geen zak rijst liggen? Of pasta?

Zo erg is het bij ons nu. Dus dat wil ik toch wel weer even halen + wat Tomatenblokjes in blik.
Half zakje pasta (daar red ik nog een maaltijd mee iig) en nog bodempje rijst. En als het goed is nog wat couscous ergens en twee aardappels, dat was het wel.

Maar ik woon bijna letterlijk náást een supermarkt, dingen als weekboodschappen doe ik ook nooit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191693158
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je hebt zat couscous, toch? :+
Ja dat wel :')

@IJsdraakje oke jij bent nog erger dan wij :D
pi_191693194
Het is ook m'n eigen "schuld" hoor, iedere keer als ik poog een weekmenu te plannen, heb ik er op de dag zelf enorm geen zin in (ofwel geen trek in, ofwel teveel moeite om te maken) en ga ik alsnog naar de winkel. :')

En het helpt voorraadtechnisch niet echt dat ik vooral vers spul heb, weinig gedroogd of in blik. Al ben ik nu wel geīntrigeerd door wat er allemaal ingevroren kan worden. Jammer dat de vriezer niet zo enorm is en nu dus vol ligt met vegaspul (m'n vaste items in de aanbieding twee weken achter elkaar, awwyeah) en ijsjes. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 februari 2020 @ 10:58:35 #293
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191693213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Half zakje pasta (daar red ik nog een maaltijd mee iig) en nog bodempje rijst. En als het goed is nog wat couscous ergens en twee aardappels, dat was het wel.

Maar ik woon bijna letterlijk náást een supermarkt, dingen als weekboodschappen doe ik ook nooit.
Nu ben ik wel een beetje jaloers :o
Ik heb een Spar aan de andere kant van het dorpje waar ik woon, maar die heeft een heel klein assortiment en is duur.
7 km fietsen verderop zit gelukkig een grote Jumbo.

Hier wel voorraad dus :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191693387
Man is weer op reis en moet in overleg met Italianen. Dat vind ik dan weer wat minder. Als straks ons hele gezin in quarantaine moet houden we het met de voorraad wel twee weken uit. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191693419
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Sumppi het volgende:
Man is weer op reis en moet in overleg met Italianen. Dat vind ik dan weer wat minder. Als straks ons hele gezin in quarantaine moet houden we het met de voorraad wel twee weken uit. :P
Snap dat je het niet leuk vindt.
Ookal denk ik dat het geen week meer duurt voordat er in NL ook meerdere gevallen zijn. Als het nu al net over de grens is.
pi_191693477
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:58 schreef Muck het volgende:

[..]

Nu ben ik wel een beetje jaloers :o
Ik heb een Spar aan de andere kant van het dorpje waar ik woon, maar die heeft een heel klein assortiment en is duur.
7 km fietsen verderop zit gelukkig een grote Jumbo.

Hier wel voorraad dus :+
Hier binnen 5 minuten lopen een redelijk grote Jumbo (alleen het vega-assortiment is serieus beperkt, da's wel jammer. Of ja, beperkt, er ligt genoeg, maar ik kan er maar twee dingen van eten. :+) en als ik de fiets pak, heb ik 10 minuten de ene kant op een winkelcentrum met AH, Dekamarkt, Deen en Lidl, op 5 minuten de andere kant op een Aldi en als ik wild doe, heb ik op 15 minuten fietsen nķg een Deen en een Vomar. En nog een Dekamarkt op de route.

En dan ben ik nog niet eens in de buurt van het centrum geweest. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191693498
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Sumppi het volgende:
Man is weer op reis en moet in overleg met Italianen. Dat vind ik dan weer wat minder. Als straks ons hele gezin in quarantaine moet houden we het met de voorraad wel twee weken uit. :P
Dat klinkt inderdaad minder tof. Doet me eraan denken dat m'n leveranciers in dat gebied vlakbij Roermond zitten, ben benieuwd hoeveel zieken daar op gaan duiken zo na carnaval. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191693521
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hier binnen 5 minuten lopen een redelijk grote Jumbo (alleen het vega-assortiment is serieus beperkt, da's wel jammer. Of ja, beperkt, er ligt genoeg, maar ik kan er maar twee dingen van eten. :+) en als ik de fiets pak, heb ik 10 minuten de ene kant op een winkelcentrum met AH, Dekamarkt, Deen en Lidl, op 5 minuten de andere kant op een Aldi en als ik wild doe, heb ik op 15 minuten fietsen nķg een Deen en een Vomar. En nog een Dekamarkt op de route.

En dan ben ik nog niet eens in de buurt van het centrum geweest. _O-
Wow...
Ik mis de Lidl wel echt.
pi_191693523
Ja, we zijn straks net te laat weg uit Brabant denk ik. :+

Gister, in Drenthe, zei ik in een gesprek met een van de directrices dat het leven hier in Brabant stil is gevallen vanwege c... en zij deed merkbaar een stap terug: "vanwege Corona?!" :o "Nee, carnaval." Daarna kwam ze wel weer te dicht bij me staan. :')

[ Bericht 36% gewijzigd door Sumppi op 26-02-2020 11:32:21 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191693656
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow...
Ik mis de Lidl wel echt.
Ik kom er eerlijk gezegd amper. :D

Voor dingen die wel voorraad zijn, rijdt vriend wel redelijk regelmatig langs (weer een andere) Aldi. Dus koffie, cola, dat idee.

De supermarktdichtheid is hier best hoog geloof ik. Ik ga eens tellen hoeveel er binnen een straal van 10km zitten. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191693660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Ja, we zijn straks net te laat weg uit Brabant denk ik. :+

Gister, in Drenthe, zei ik in een gesprek met een van de directrices dat het leven hier in Brabant stil is gevallen vanwege c... en zij deed merkbaar een stap terug: "vanwege Corona?!" :o "Nee, carnaval." :D Daarna kwam ze wel weer te dicht bij me staan. :')
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')