Nee joh, ik heb nog een lading aan regenbogen/eenhoorns/sterretjes. En nog twee mixen. Prijs van het pakket = prijs van de mal volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt als de nep 5 minute hacks.
Dit was voor die ene unicorn?
Thanksquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk! Succes met brouwen!
Zaterdagavond ga ik alleen op stap, zondag overdag met het gezin, maandag alleen de kroegentocht en dinsdag met de kinderen naar het meezingontbijt in de kroeg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:21 schreef Sumppi het volgende:
Ga je alle dagen carnaval vieren?
Ik ga zondag naar een tentoonstelling en de bios in het centrum. Even niet aan gedacht dat het dan natuurlijk erg druk is.
Wow... zulke frustratie is indrukwekkend! Mooi zeg! mooie kleurenquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:56 schreef Sumppi het volgende:
Wachten duurt lang. Uit frustratie maar aan een vloerkleed voor m'n meisjes begonnen.![]()
[ afbeelding ]
Zo, dat is fanatiekquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zaterdagavond ga ik alleen op stap, zondag overdag met het gezin, maandag alleen de kroegentocht en dinsdag met de kinderen naar het meezingontbijt in de kroeg.
Dus ja, eigenlijk wel
Dankjewel. Ik was begonnen aan borduurwerk, maar dat gaat niet hard genoeg als ik onrustig ben. Grote stappen snel thuis met dit werk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow... zulke frustratie is indrukwekkend! Mooi zeg! mooie kleuren
Snap ik! met zo'n bui wil je niet bordurenquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:16 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zo, dat is fanatiekheel veel plezier alvast!
[..]
Dankjewel. Ik was begonnen aan borduurwerk, maar dat gaat niet hard genoeg als ik onrustig ben. Grote stappen snel thuis met zulk werk.
Hoe was jouw rustige dag? Opgeladen voor de komende dagen?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Sumppi het volgende:
Eerst maar eens lekker slapen. Dat ga ik ook doen (tijdens kantooruren ben ik zeer onrustig, maar buiten die uren gaat het goed).
Dank je wel! En ach... nu ka ik erom lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:39 schreef LeSage het volgende:
Dat is jammer, CotS.
Veel plezier zo![]()
Ik had ook super slecht geslapen en ben om half 7 maar met de jongens opgestaan. Meteen achter het naaimachine om het carnavalspak van S. te repareren en daarna nog een mooie leeuw van hem gemaakt met schmink. Zo leuk
Oooooh klinkt goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:45 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag worden mijn kastjes en werkbladen thuisbezorgd.
![]()
Helaas een druk weekend dus waarschijnlijk pas maandag mijn hobbykamer doen.
En lekker een weekje vrij.![]()
![]()
Vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
een weekend vol met concertopties.
Vanavond een bandwedstrijd voor Wacken Open Air in m'n vrijwilligerstoko, morgenavond wéér 4 metalbandjes, maar dan een deur verder.quote:
Oeh, dat klinkt leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond een bandwedstrijd voor Wacken Open Air in m'n vrijwilligerstoko, morgenavond wéér 4 metalbandjes, maar dan een deur verder.
Die staat hier ook nog op het "ooit" lijstje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:45 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt leuk
Ooit wil ik nog eens naar WOA...
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef Shandaly het volgende:
alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef Shandaly het volgende:
alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...
Ik ga tegenwoordig regelmatig met mijn broertje naar concerten, maar da's eigenlijk niet 'in de buurt'... Best een logistieke uitdaging om vanuit Eindhoven en Almelo bij een concertlocatie te komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig genoeg ben ik ook nog nooit bij Graspop geweest.(Ik bezoek nu zo'n 15 jaar metalfestivals ofzo, ook genoeg in verweggistan, maar Graspop dus nog nooit.)
[..]![]()
![]()
Wel meer gelijksmakigen in de buurt?
Leuk! Afgelopen zomer WT een beetje meegekregen, show zag er goed uit! (Dat blijft het beste aan festivals, gewoon een beetje chillen op een bankje/in het gras en bandjes/blije mensen kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:53 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig regelmatig met mijn broertje naar concerten, maar da's eigenlijk niet 'in de buurt'... Best een logistieke uitdaging om vanuit Eindhoven en Almelo bij een concertlocatie te komen.
In april gaan we naar de Worlds Collide Tour van Within Tempation/Evanescence
Dat is wel gaafquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:42 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb WT nog eens gezien bij de TU/e tijdens een studentenfestivalletje... 23 jaar geleden toen niemand hen nog kendeToch tof dat ze zo groot zijn geworden
Verschillende smaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:11 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben wel naar Pinkpop en Lowlands geweest. Ook naar losse concerten, maar dat is toch wel wat tam voor jullie smaak.
Ideaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik speel ook een beetje vals hoor, een hoop heb ik stomweg gezien omdat ik aan het vrijwilligen was.
Ik ga morgen of overmorgen ermee bezig (ben nu te moe van de beurs) maar je hebt een sjabloon, daar ga je langs de randen stevig met een speciaal krijt overheen en hoe meer water hoe steviger de kleur, dus je kan heel mooi schaduweffecten maken op een simpele manier, minder natte vinden. Zo gemakkelijk als die man het deed zal het wel niet worden de eerste keer, maar het ziet er echt heel leuk uitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ideaal
Ben benieuwd naar dat vingerveegkunst CotS
Gisteren voor het eerst bij de nieuwe handwerkwinkel in het dorp wezen kijken, maar niets gekocht
Mooie buit! En lief van je moeder.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een verwend kreng meld zich (en ik ben er heel dankbaar voor en mijn moeder zegt dat ze er niet mee gaat stoppen, dus accepteer ik het. Al heb ik stiekem zelf dingen gekocht)
Ik heb een hele gave stempel gekregen, een nieuwe manier van met krijt werken (vingerveegkunst), ken het niet, dus ga het proberen, twee leuke stapjes stof met dubbelzijdig plakband zodat het in mijn boekjes kan en een kraamcadeau.
[ afbeelding ]
Mijn moeder is een engelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie buit! En lief van je moeder.
Qua leeftijd, of qua muziekgenre?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:06 schreef Sumppi het volgende:
Ik voel me zo'n puppy als ik zo lees naar welke muziek jullie luisteren.
Yeah!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
De spullen voor mijn hobbykamer zijn er.
Voor het eerst dat ik iemand tref die ook van Pentatonix houdt! Heb jij ook een Home Free en Voiceplay op je lijstje staan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:38 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Qua leeftijd, of qua muziekgenre?
Helpt het als ik vertel dat ik dit jaar ook naar André Rieu op het Vrijthof in Maastricht ga?En ik heb ook al zeker 3 keer een concert van Pentatonix bezocht, een a-capella groep uit Amerika
Stukken rustiger dan mijn normale playlist
Toffe buit CotS! en lieve mams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |