abonnementen ibood.com bol.com
pi_191596700
Ox5UxZU.png
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191596884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef drakin het volgende:

[..]

Klinkt als de nep 5 minute hacks.

Dit was voor die ene unicorn?
Nee joh, ik heb nog een lading aan regenbogen/eenhoorns/sterretjes. En nog twee mixen. Prijs van het pakket = prijs van de mal volgens mij. :+

Die 5 minute hacks zijn een compleet ander kaliber matigheid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191597790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh leuk! Succes met brouwen!
pi_191602321
Wachten duurt lang. Uit frustratie maar aan een vloerkleed voor m'n meisjes begonnen. :P

49561709302_0390363328_k.jpg
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191602424
Mooi Sumppi!

Hier een hele creatieve dag. Zus heeft me geholpen met het omzomen van mijn jurkje en coupenaden. Nu echt echt echt bijna af!
En carnavalsupdate in het breitopic :D
pi_191602579
Even gekeken. Jij kunt lekker warm carnaval gaan vieren. :D

Morgen mag ik naar een optocht van school gaan kijken. Dat is elk jaar hartstikke koud. Ik ben helemaal bijgepraat door mijn dochter over prins carnaval, het kielegat en weet ik wat nog meer. Het liefst zou ze het hele huis nog versieren. 'Dan kunnen we een beker winnen en het leukst is dat iedereen die carnaval viert bij de winnaar thuis komt, mama!' Eh, ja, heel leuk... _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191602668
Ga je alle dagen carnaval vieren?

Ik ga zondag naar een tentoonstelling en de bios in het centrum. Even niet aan gedacht dat het dan natuurlijk erg druk is. B:)B
pi_191603401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:21 schreef Sumppi het volgende:
Ga je alle dagen carnaval vieren?

Ik ga zondag naar een tentoonstelling en de bios in het centrum. Even niet aan gedacht dat het dan natuurlijk erg druk is. B:)B
Zaterdagavond ga ik alleen op stap, zondag overdag met het gezin, maandag alleen de kroegentocht en dinsdag met de kinderen naar het meezingontbijt in de kroeg.
Dus ja, eigenlijk wel :D
pi_191603413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:56 schreef Sumppi het volgende:
Wachten duurt lang. Uit frustratie maar aan een vloerkleed voor m'n meisjes begonnen. :P

[ afbeelding ]
Wow... zulke frustratie is indrukwekkend! Mooi zeg! mooie kleuren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191606673
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef LeSage het volgende:

[..]

Zaterdagavond ga ik alleen op stap, zondag overdag met het gezin, maandag alleen de kroegentocht en dinsdag met de kinderen naar het meezingontbijt in de kroeg.
Dus ja, eigenlijk wel :D
Zo, dat is fanatiek :D heel veel plezier alvast!

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... zulke frustratie is indrukwekkend! Mooi zeg! mooie kleuren
Dankjewel. Ik was begonnen aan borduurwerk, maar dat gaat niet hard genoeg als ik onrustig ben. Grote stappen snel thuis met dit werk. *O*

Hoe was jouw rustige dag? Opgeladen voor de komende dagen?
pi_191606723
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Zo, dat is fanatiek :D heel veel plezier alvast!
[..]

Dankjewel. Ik was begonnen aan borduurwerk, maar dat gaat niet hard genoeg als ik onrustig ben. Grote stappen snel thuis met zulk werk.

Hoe was jouw rustige dag? Opgeladen voor de komende dagen?
Snap ik! met zo'n bui wil je niet borduren ;) Lukt het een beetje om tot rust te koken?

Heerlijk rustig. 'k Zit nu met een pot thee, glas wijn en een heel simpel haakwerkje gelukkig te wezen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel even tegen koor opzie, maar goed... we shall see
pi_191607106
Eerst maar eens lekker slapen. Dat ga ik ook doen (tijdens kantooruren ben ik zeer onrustig, maar buiten die uren gaat het goed :) ).
pi_191607129
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Sumppi het volgende:
Eerst maar eens lekker slapen. Dat ga ik ook doen (tijdens kantooruren ben ik zeer onrustig, maar buiten die uren gaat het goed :) ).
Slaap lekker :*
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:01:29 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191607747
Veel plezier morgen, CotS!
The love you take is equal to the love you make.
pi_191607770
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:01 schreef Lienekien het volgende:
Veel plezier morgen, CotS!
Dank je wel! Zo zin in snuffelen
pi_191610866
Goedemorgen allemaal, hopelijk krijgen jullie een fijne dag :*

Vanochtend belachelijk vroeg wakker geworden. Een deur die langzaam open ging met veel gepiep en gekraak (heeft die deur nooit eerder gedaan), waardoor ik ongeveer tegen het plafond geplakt zat van angst. Nu vind ik het wel grappig. Wanneer ik vanmiddag weer thuis ben doe ik even een slaapje.

En dadelijk lekker naar de hobbybeurs! 'k Ben benieuwd
pi_191610977
Dat is jammer, CotS.
Veel plezier zo *O*

Ik had ook super slecht geslapen en ben om half 7 maar met de jongens opgestaan. Meteen achter het naaimachine om het carnavalspak van S. te repareren en daarna nog een mooie leeuw van hem gemaakt met schmink. Zo leuk O+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 07:45:21 #18
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191611020
Goedemorgen!

Vandaag worden mijn kastjes en werkbladen thuisbezorgd.
*O*

Helaas een druk weekend dus waarschijnlijk pas maandag mijn hobbykamer doen.

En lekker een weekje vrij. *O* *O* *O*
pi_191611187
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:39 schreef LeSage het volgende:
Dat is jammer, CotS.
Veel plezier zo *O*

Ik had ook super slecht geslapen en ben om half 7 maar met de jongens opgestaan. Meteen achter het naaimachine om het carnavalspak van S. te repareren en daarna nog een mooie leeuw van hem gemaakt met schmink. Zo leuk O+
Dank je wel! En ach... nu ka ik erom lachen

Jij bent ook al vroeg erg nuttig! Jammer dat je slecht geslapen heb :{ ik durf te wedden dat hij prachtig is geworden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:45 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag worden mijn kastjes en werkbladen thuisbezorgd.
*O*

Helaas een druk weekend dus waarschijnlijk pas maandag mijn hobbykamer doen.

En lekker een weekje vrij. *O* *O* *O*
Oooooh klinkt goed *O*
pi_191611469
Veel plezier!
CotS op de beurs, hoop dat je wat leuks vindt voor je BJ. Patapon met hobbykamer voorpret! En LeSage met carnaval. *O*

Ik sta te wachten op de optocht. Het is gelukkig heerlijk weer.
pi_191611477
Goedemorgen :W
Iedereen die carnaval gaat vieren veel plezier *O*
Zal straks de muziek van de basisschool optocht wel horen.
pi_191611635
Ik lees vroege ochtendjes (sterkte daarmee :P) en veel leuks. *O*

Hier nog een dagje werken en dan een weekend vol met concertopties. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191611841
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
een weekend vol met concertopties. *O*
Vertel :D
pi_191611875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vertel :D
Vanavond een bandwedstrijd voor Wacken Open Air in m'n vrijwilligerstoko, morgenavond wéér 4 metalbandjes, maar dan een deur verder. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191611880
Namen zijn nogal niche verder, ik ken ze zelf ook niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191611899
Klinkt als een leuk vol weekend, enjoy *O*
pi_191612514
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vanavond een bandwedstrijd voor Wacken Open Air in m'n vrijwilligerstoko, morgenavond wéér 4 metalbandjes, maar dan een deur verder. _O-
Oeh, dat klinkt leuk :)
Ooit wil ik nog eens naar WOA...
pi_191612623
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:45 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt leuk :)
Ooit wil ik nog eens naar WOA...
Die staat hier ook nog op het "ooit" lijstje. :Y Alleen zo jammer dat je eigenlijk je kaarten voor 2021 nog vóór de versie van 2020 moet kopen, want het verkoopt echt retesnel uit tegenwoordig. (Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze speciale kerst-tickets hadden, inclusief kerstbal. Nu dus in augustus steeds al uitverkocht. _O- )

Praktisch gezien gaat WOA er waarschijnlijk nooit van komen dus, misschien in plaats daarvan Metal Camp/Metal Days (ik weet even niet wat de huidige naam is) in Slovenië. We zijn stiekempjes toch aan het rondkijken voor een campertje, dan zijn dat soort dingen ineens veel bereikbaarder. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191612659
Nadeel is dat mijn man mijn muzieksmaak niet deelt... alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...
Graspop lijkt me ook wel tof, en is wat dichterbij :)
pi_191612707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef Shandaly het volgende:
alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...

:D
pi_191612727
Grappig genoeg ben ik ook nog nooit bij Graspop geweest. :D (Ik bezoek nu zo'n 15 jaar metalfestivals ofzo, ook genoeg in verweggistan, maar Graspop dus nog nooit.)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef Shandaly het volgende:
alhoewel, da's ook weer een voordeel want dan kan hij mooi thuis blijven met de kinderen...
_O- _O-

Wel meer gelijksmakigen in de buurt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191613019
Pehehe, ik ging kijken wat er dit jaar op WOA speelt. Aan een foto herkennen dat het een Nederlands bandje is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191613259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig genoeg ben ik ook nog nooit bij Graspop geweest. :D (Ik bezoek nu zo'n 15 jaar metalfestivals ofzo, ook genoeg in verweggistan, maar Graspop dus nog nooit.)
[..]

_O- _O-

Wel meer gelijksmakigen in de buurt?
Ik ga tegenwoordig regelmatig met mijn broertje naar concerten, maar da's eigenlijk niet 'in de buurt'... Best een logistieke uitdaging om vanuit Eindhoven en Almelo bij een concertlocatie te komen.

In april gaan we naar de Worlds Collide Tour van Within Tempation/Evanescence O+
pi_191613580
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:53 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik ga tegenwoordig regelmatig met mijn broertje naar concerten, maar da's eigenlijk niet 'in de buurt'... Best een logistieke uitdaging om vanuit Eindhoven en Almelo bij een concertlocatie te komen.

In april gaan we naar de Worlds Collide Tour van Within Tempation/Evanescence O+
Leuk! Afgelopen zomer WT een beetje meegekregen, show zag er goed uit! (Dat blijft het beste aan festivals, gewoon een beetje chillen op een bankje/in het gras en bandjes/blije mensen kijken O+)

Eindhoven is qua programmering wel een goeie uitvalsbasis! Ik zie vaak genoeg dingen langskomen daar waar ik best wel heen was gegaan als het net wat meer in de buurt was. :P

Eerstvolgende serieus geplande ding hier is E-tropolis (in Oberhausen), weer compleet wat anders qua muziek. :P Ik heb het qua smaak ook wel echt getroffen met vent, de overlap is bijna eng.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191613881
Ik heb WT nog eens gezien bij de TU/e tijdens een studentenfestivalletje... 23 jaar geleden toen niemand hen nog kende O+ Toch tof dat ze zo groot zijn geworden
pi_191613915
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:42 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb WT nog eens gezien bij de TU/e tijdens een studentenfestivalletje... 23 jaar geleden toen niemand hen nog kende O+ Toch tof dat ze zo groot zijn geworden
Dat is wel gaaf :D

Ik heb WT meerdere malen op Appelpop en een keer met een kerstconcert gezien, altijd wel goed.
pi_191614192
Ik voel me zo'n puppy als ik zo lees naar welke muziek jullie luisteren. :D
pi_191614239
Eh, vroeg beginnen helpt. :+ De realisatie dat m'n eerste concerten ook alweer bijna 20 jaar geleden zijn, voelt wel een beetje oud. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191614256
Ik ben wel naar Pinkpop en Lowlands geweest. Ook naar losse concerten, maar dat is toch wel wat tam voor jullie smaak. :D
pi_191614319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:11 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben wel naar Pinkpop en Lowlands geweest. Ook naar losse concerten, maar dat is toch wel wat tam voor jullie smaak. :D
Verschillende smaken. O+ Maar tam gebruik ik niet graag, het is gewoon anders. (Denk ik, want ik ken je smaak niet. :P)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191614340
En ik speel ook een beetje vals hoor, een hoop heb ik stomweg gezien omdat ik aan het vrijwilligen was. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191615974
Een verwend kreng meld zich (en ik ben er heel dankbaar voor en mijn moeder zegt dat ze er niet mee gaat stoppen, dus accepteer ik het. Al heb ik stiekem zelf dingen gekocht)

Ik heb een hele gave stempel gekregen, een nieuwe manier van met krijt werken (vingerveegkunst), ken het niet, dus ga het proberen, twee leuke stapjes stof met dubbelzijdig plakband zodat het in mijn boekjes kan en een kraamcadeau.

87175747_10218671772977152_2624504538622590976_o.jpg?_nc_cat=104&_nc_ohc=Lzg_DlzsAvgAX_GeXgC&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=76c17a55a3e03c34bbb02217a19e7ec6&oe=5EB71DFB

[ Bericht 35% gewijzigd door ChildoftheStars op 21-02-2020 15:16:27 ]
pi_191616203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik speel ook een beetje vals hoor, een hoop heb ik stomweg gezien omdat ik aan het vrijwilligen was. _O-
Ideaal :)

Ben benieuwd naar dat vingerveegkunst CotS

Gisteren voor het eerst bij de nieuwe handwerkwinkel in het dorp wezen kijken, maar niets gekocht
pi_191616242
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ideaal :)

Ben benieuwd naar dat vingerveegkunst CotS

Gisteren voor het eerst bij de nieuwe handwerkwinkel in het dorp wezen kijken, maar niets gekocht
Ik ga morgen of overmorgen ermee bezig (ben nu te moe van de beurs) maar je hebt een sjabloon, daar ga je langs de randen stevig met een speciaal krijt overheen en hoe meer water hoe steviger de kleur, dus je kan heel mooi schaduweffecten maken op een simpele manier, minder natte vinden. Zo gemakkelijk als die man het deed zal het wel niet worden de eerste keer, maar het ziet er echt heel leuk uit
pi_191616257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een verwend kreng meld zich (en ik ben er heel dankbaar voor en mijn moeder zegt dat ze er niet mee gaat stoppen, dus accepteer ik het. Al heb ik stiekem zelf dingen gekocht)

Ik heb een hele gave stempel gekregen, een nieuwe manier van met krijt werken (vingerveegkunst), ken het niet, dus ga het proberen, twee leuke stapjes stof met dubbelzijdig plakband zodat het in mijn boekjes kan en een kraamcadeau.

[ afbeelding ]
Mooie buit! En lief van je moeder. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191616372
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooie buit! En lief van je moeder. O+
Mijn moeder is een engel
En jep! Heel erg blij met alles
pi_191616435
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:06 schreef Sumppi het volgende:
Ik voel me zo'n puppy als ik zo lees naar welke muziek jullie luisteren. :D
Qua leeftijd, of qua muziekgenre?

Helpt het als ik vertel dat ik dit jaar ook naar André Rieu op het Vrijthof in Maastricht ga? ;) En ik heb ook al zeker 3 keer een concert van Pentatonix bezocht, een a-capella groep uit Amerika O+ Stukken rustiger dan mijn normale playlist ;)

Toffe buit CotS! en lieve mams O+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:41:35 #48
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191616458
87146949_2593222150997909_5348969171134709760_o.jpg?_nc_cat=103&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=S2YRw44YrXsAX-iEvvI&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_tp=14&oh=d475d40b12877ee5902d77b23957f904&oe=5EFAA8C4

De spullen voor mijn hobbykamer zijn er. *O*
pi_191616482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]

De spullen voor mijn hobbykamer zijn er. *O*
Yeah! *O*
pi_191616488
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:38 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Qua leeftijd, of qua muziekgenre?

Helpt het als ik vertel dat ik dit jaar ook naar André Rieu op het Vrijthof in Maastricht ga? ;) En ik heb ook al zeker 3 keer een concert van Pentatonix bezocht, een a-capella groep uit Amerika O+ Stukken rustiger dan mijn normale playlist ;)

Toffe buit CotS! en lieve mams O+
Voor het eerst dat ik iemand tref die ook van Pentatonix houdt! Heb jij ook een Home Free en Voiceplay op je lijstje staan?

Ja :D Helemaal mee eens
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')