pff klotezooiquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ja dat was een rare maand, maar na operatie is het gelukkig allemaal weggehaald en ben in principe schoon. Geen nabehandeling nodig. Alleen nog veel controles komende jaren.
Mooi dat je iig schoon bent maat, sterkte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ja dat was een rare maand, maar na operatie is het gelukkig allemaal weggehaald en ben in principe schoon. Geen nabehandeling nodig. Alleen nog veel controles komende jaren.
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker...quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:02 schreef Adames het volgende:
En heb mijn 30e verjaardag gevierd vorige week, blij dat ik weer eens in het cafe zat.
Rechtszaak bezig van die goorlaptwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 09:48:53Dacht hij geen moment: Dit kan eigenlijk niet? Een man van toen 46 jaar die bovenop een meisje van 14 zat, in een bed in de slaapkamer, vraagt de OvJ? Nee, zegt Jerry M. ,,Ik heb daar niet zo bij stilgestaan. Ik wilde helpen, ik had geen andere bedoelingen." #atletiekcoach reageer retweet
35 jaar zijn gang kunnen gaanquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
Rechtszaak bezig van die goorlaptwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 09:48:53Dacht hij geen moment: Dit kan eigenlijk niet? Een man van toen 46 jaar die bovenop een meisje van 14 zat, in een bed in de slaapkamer, vraagt de OvJ? Nee, zegt Jerry M. ,,Ik heb daar niet zo bij stilgestaan. Ik wilde helpen, ik had geen andere bedoelingen." #atletiekcoach reageer retweet
Aardige kankerzooi. Mooi dat je vooralsnog weer schoon bent in ieder geval en gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Klopt, werd met de week onwerkelijker. Gelukkig is na de diagnose bijna alleen maar goed nieuws gekomen en heb het nu redelijk afgesloten. Toekomst ziet er ook redelijk goed uit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker...(uiteraard op elke leeftijd kut, maar je snapt vast wat ik bedoel)
Fijn dat het er positief uitziet. En nog gefeliciteerd
Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt, werd met de week onwerkelijker. Gelukkig is na de diagnose bijna alleen maar goed nieuws gekomen en heb het nu redelijk afgesloten. Toekomst ziet er ook redelijk goed uit.
Nog even twee weken netflixen en dan langzaam aan het werk.
Vage klachten over de maanden heen, herhaaldelijk naar de huisarts gegaan om toch te controleren. Ik voelde dat het niet goed was, al had ik deze ook niet verwacht.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen?
Bellemoekequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Vage klachten over de maanden heen, herhaaldelijk naar de huisarts gegaan om toch te controleren. Ik voelde dat het niet goed was, al had ik deze ook niet verwacht.
Heftige shit man. Werd snel duidelijk dat het goed behandelbaar was, of heb je een poos in spanning en twijfel gezeten?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Goeie edit maat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.
In principe een week, tussen de CT scan en de uitslag daarvan waaruit bleek dat er geen verre uitzaaiingen waren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heftige shit man. Werd snel duidelijk dat het goed behandelbaar was, of heb je een poos in spanning en twijfel gezeten?
Buikpijn af en aan. Ging weken goed, dan weer een ochtend steken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.
Wat was het voor kanker? Tien jaar lang controle zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ik kreeg het op mijn 17e.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker...(uiteraard op elke leeftijd kut, maar je snapt vast wat ik bedoel)
Fijn dat het er positief uitziet. En nog gefeliciteerd
Als er dan nog een pensioenleeftijd bestaat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef Adames het volgende:
Maar goed, ben er oprecht zelf beetje klaar mee. Heb wekenlang goed met vrienden, familie en met vriendin over kunnen praten. Wilde ei ook wel graag kwijt.
Nu is het wel afgesloten. Ben weer genezen. Zal rest van mijn leven toch wat meer tests krijgen dan normaal, maar variant die ik heb gehad doen ze heel veel succesvol onderzoek in sinds een jaar of 5. Heb redelijk het idee (misschien ietwat naief) dat het allemaal wel goed blijft gaan en dat ik mijn pensioen gewoon ga halen.
Als ik dan niet onder een bus terecht kom.
Ik moet volgende week donderdagavond dus werkenquote:
Ga je met de trein?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet volgende week donderdagavond dus werken
Naast de arena
WANBELEID
Misschien toch maar ZZP'er worden dan, gelijk alles direct innenquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er dan nog een pensioenleeftijd bestaat.
Doe je Feyenoordshirt aan, dan weten we in ieder geval zeker dat de bekerfinale geen supporters van beide clubs zal hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet volgende week donderdagavond dus werken
Naast de arena
WANBELEID
quote:
maar echtquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien toch maar ZZP'er worden dan, gelijk alles direct innen
Zeker doen maat. Het klinkt walgelijk cliché, maar leef met de dag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo’n zorgeloos leven als ik dit allemaal lees. Drink er vanavond maar even een biertje op.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-kokhalzen~aa97b44e/
Wat een varken
(Kan ie beter een kapsolonnetje naar binnen werken)
Dit ja. (en nog gefeliciteerd)quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Heftig @:Adames
Goed dat je er weer bent maat.
Godsammequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Stukje ambulance.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef fetX het volgende:
Word helemaal gestoord van die retweets van die dikke.
@:lenny_leonard
@:zipportal
Dat eerste is wel heel fijn natuurlijk. En goed te lezen dat je genezen bent.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef Adames het volgende:
Maar goed, ben er oprecht zelf beetje klaar mee. Heb wekenlang goed met vrienden, familie en met vriendin over kunnen praten. Wilde ei ook wel graag kwijt.
Nu is het wel afgesloten. Ben weer genezen. Zal rest van mijn leven toch wat meer tests krijgen dan normaal, maar variant die ik heb gehad doen ze heel veel succesvol onderzoek in sinds een jaar of 5. Heb redelijk het idee (misschien ietwat naief) dat het allemaal wel goed blijft gaan en dat ik mijn pensioen gewoon ga halen.
dankequote:Op donderdag 20 februari 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Heftig @:Adames
Goed dat je er weer bent maat.
Heftig verhaal. Goed om te lezen dat je genezen bent. Hopelijk blijf je dat ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef Adames het volgende:
Genas jij maar eens van je domheid.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat eerste is wel heel fijn natuurlijk. En goed te lezen dat je genezen bent.
Gefeliciteerd maat! Zal wel schrikken geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef Adames het volgende:
En bedankt voor felicitaties, kreeg dit jaar ook extra veel cadeautjes, erg leuk allemaal
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genas jij maar eens van je domheid.
Vanavond weer met gestrekt been bij je moeder naar binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:30 schreef fetX het volgende:
Zo dan. Even met gestrekt been binnenkomen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanavond weer met gestrekt been bij je moeder naar binnen.
Dat gevoel heb ik nou ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij mist hier een woordje.
Koekoek sowwwquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DIT VERGETEN IK NIET FLIKKERquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zegt die Turk van wegmisbruikers.
Mallorca v Barça ging je toch heen? Wordt om 18:30 gespeeld op 14/03quote:
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mallorca v Barça ging je toch heen? Wordt om 18:30 gespeeld op 14/03
Is die tijd vandaag bekend gemaakt ofzo?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mallorca v Barça ging je toch heen? Wordt om 18:30 gespeeld op 14/03
Jazeker; https://twitter.com/LaLiga/status/1230492321243959296quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die tijd vandaag bekend gemaakt ofzo?
Dankquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jazeker; https://twitter.com/LaLiga/status/1230492321243959296
Speel je helemaal geen FIFA meer dit seizoen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ojee, een mention van @:GGMM
IK GA DIRECT KIJKEN!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel je helemaal geen FIFA meer dit seizoen?
Gefeliciteerd en mooi dat het weer goed gaat!quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef Adames het volgende:
En bedankt voor felicitaties, kreeg dit jaar ook extra veel cadeautjes, erg leuk allemaal
Nee, ik was het oneens met het verwijderen van Marco van Basten na de sieg heil ophef. Hiermee verklaarde ik mij solidair met Van Basten.quote:
quote:
Die zit er gewoon nog in.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik was het oneens met het verwijderen van Marco van Basten na de sieg heil ophef. Hiermee verklaarde ik mij solidair met Van Basten.
Oh oke.quote:
Nee, idioot. Zie edit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomaar je cd gebroken
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik voel een ouderwetse Scrummie vs Elan opkomen
@:GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |