Dat eerste is wel heel fijn natuurlijk. En goed te lezen dat je genezen bent.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef Adames het volgende:
Maar goed, ben er oprecht zelf beetje klaar mee. Heb wekenlang goed met vrienden, familie en met vriendin over kunnen praten. Wilde ei ook wel graag kwijt.
Nu is het wel afgesloten. Ben weer genezen. Zal rest van mijn leven toch wat meer tests krijgen dan normaal, maar variant die ik heb gehad doen ze heel veel succesvol onderzoek in sinds een jaar of 5. Heb redelijk het idee (misschien ietwat naief) dat het allemaal wel goed blijft gaan en dat ik mijn pensioen gewoon ga halen.
Als ik dan niet onder een bus terecht kom.
dankequote:Op donderdag 20 februari 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Heftig @:Adames
Goed dat je er weer bent maat.
Heftig verhaal. Goed om te lezen dat je genezen bent. Hopelijk blijf je dat ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef Adames het volgende:
Maar goed, ben er oprecht zelf beetje klaar mee. Heb wekenlang goed met vrienden, familie en met vriendin over kunnen praten. Wilde ei ook wel graag kwijt.
Nu is het wel afgesloten. Ben weer genezen. Zal rest van mijn leven toch wat meer tests krijgen dan normaal, maar variant die ik heb gehad doen ze heel veel succesvol onderzoek in sinds een jaar of 5. Heb redelijk het idee (misschien ietwat naief) dat het allemaal wel goed blijft gaan en dat ik mijn pensioen gewoon ga halen.
Als ik dan niet onder een bus terecht kom.
Genas jij maar eens van je domheid.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat eerste is wel heel fijn natuurlijk. En goed te lezen dat je genezen bent.
Gefeliciteerd maat! Zal wel schrikken geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef Adames het volgende:
En bedankt voor felicitaties, kreeg dit jaar ook extra veel cadeautjes, erg leuk allemaal
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genas jij maar eens van je domheid.
Vanavond weer met gestrekt been bij je moeder naar binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:30 schreef fetX het volgende:
Zo dan. Even met gestrekt been binnenkomen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanavond weer met gestrekt been bij je moeder naar binnen.
Dat gevoel heb ik nou ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij mist hier een woordje.
Koekoek sowwwquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DIT VERGETEN IK NIET FLIKKERquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zegt die Turk van wegmisbruikers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |