abonnement Unibet Coolblue
pi_191593909
Ik ben werkzaam als tandartsassistente. De praktijk zit 8 weken per jaar dicht. Daar boven op nog de andere verplichte vrije feestdagen. Vorig jaar ging het over 46 dagen.
Ik werk 22 uur per week maar ik moet er wel 24 maken om al de vrije dagen op te sparen want zoveel vakantie uren heb ik niet.
Mag dat zomaar? De vrije weken worden wel in januari opgegeven. Er bestaat verder geen cao.
Als dit niet mag waar kan ik dan officiële argumenten vinden?
Bedankt vast
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:44:43 #2
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_191593920
Mag gewoon
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_191594687
Dus ook geen pensioenregeling?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191594728
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:16 schreef halfway het volgende:
Dus ook geen pensioenregeling?
Is dat relevant ten aanzien van de vraag of uit interesse?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_191594739
Hoezo bestaat er geen cao voor tandartsassistente?
pi_191594788
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:33 schreef baskick het volgende:

[..]

Is dat relevant ten aanzien van de vraag of uit interesse?
Interesse, ik ken nl meer gevallen waar ze geen Cao hebben dus ook geen verplicht pensioen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191594809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:37 schreef investeerdertje het volgende:
Hoezo bestaat er geen cao voor tandartsassistente?
Er zijn er wel meer die geen Cao hebben, weg met de bonden!
De meesten hebben geen idee dat ze helemaal niets meer in te brengen hebben zonder bond.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191594844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:58 schreef halfway het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer die geen Cao hebben, weg met de bonden!
De meesten hebben geen idee dat ze helemaal niets meer in te brengen hebben zonder bond.