haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 20-02-2020 02:31:09 ]![]()
FipoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
HoiEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja hij maakt er wel eens grapjes over en ik reageer dan als een autist van AhHhahja lOl is gOed hUehue welke aflevering kijk jij nu?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende: [..] Dat is wel lastig ja, maar goed dat gewoon uitspreken naar elkaar en het komt wel goed
![]()
![]()
Vrouwenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hij maakt er wel eens grapjes over en ik reageer dan als een autist van AhHhahja lOl is gOed hUehue welke aflevering kijk jij nu?![]()
![]()
Kut wijvenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is het een mummie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is minstens zo ingewikkeld hoor.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:![]()
Hij heeft vele lagen. Op een of andere manier ben ik rechtstreeks daar doorheen gegaan.
Hallo, mensen kennen mij als 00wildchild, maar eigenlijk, ben ik een röntgenapparaat.![]()
Wat heb jij gerookt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Hij heeft vele lagen. Op een of andere manier ben ik rechtstreeks daar doorheen gegaan.
Hallo, mensen kennen mij als 00wildchild, maar eigenlijk, ben ik een röntgenapparaat.![]()
Ik ben een vliegtuigquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Nee een rontgeapperaat is watquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, dit slaat dan weer helemaal nergens op.![]()
Dit is nu eenmaal DTS in onzin.....quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, dit slaat dan weer helemaal nergens op.![]()
dtz man man manquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dit is nu eenmaal DTS in onzin.....En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, wel als het om mummies doorgronden gaat ja. Verdorie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee een rontgeapperaat is wat![]()
Nou, succes met Ramesses dan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, wel als het om mummies doorgronden gaat ja. Verdorie.![]()
Roep hem snel terugquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:28 schreef 00wildchild het volgende:
Spijt dat ik hem niet heb laten slapen.![]()
Lieverd wordt niet boos
maar ik heb nog steeds de kriebels in mijn d...
Ik lig nu nog steeds op mijn rug
draai maar om en kom terug..![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef aKboR het volgende:
Lieverd wordt niet boos
draai maar om en kom terug..![]()
![]()
Welnee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou en? Stuur hem dan niet weg. Nou is hij missch verdrietig![]()
Nou wil gewoon samen slapen mag dat ook? Hij ligt en ruikt zo lekkerrrr. Voor een mummie dan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef aKboR het volgende:
Lieverd wordt niet boos
draai maar om en kom terug..
Oké we gaan stoppen hierover.![]()
![]()
Dat hebben we samen gedaan OH god mAke iT sToPquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moet je geen afwas doen nog?![]()
3 sec je doet het erom he?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat hebben we samen gedaan OH god mAke iT sToP![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
3 sec je doet het erom he?![]()
![]()
Oh god hou op zeg Fok is de enige safespace daarvan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Doe nou niet schijnheilig Bridget....
Zelfs in m’n fucking widget verschijnt het nu.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh god hou op zeg Fok is de enige safespace daarvan.
Zelfs in m’n fucking widget verschijnt het nu.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieg niet.. gewoon geile buiquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Kan niet slapen, nachtmerrie over mummies.![]()
Kom maar poezelig doen dan. Ik heb een paar mooie vazen voor je.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Kan niet slapen, nachtmerrie over mummies.![]()
Herkenbaar. Tijd voor een vrouw.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
ik moet me nog scheren en strijken voor morgen![]()
of half uur eerder op..quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
ik moet me nog scheren en strijken voor morgen![]()
Neequote:Op donderdag 20 februari 2020 00:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga je slapen??
Zo ja.. Welterusten
Moet je je ook nog scheren?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tijd voor een vrouw.![]()
halloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh anders konden we elkaar mooi helpen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ben zo glad als een baby.![]()
Stiekem vind ik strijken helemaal niet zo erg, maar dan zet ik meestal de strijkplank in de woonkamer voor de TV. Dat ga ik nu niet meer doen.![]()
hey furquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:58 schreef aKboR het volgende:
mensen.. succes tot later of "morgen"![]()
![]()
Tot zo aKboR.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:58 schreef aKboR het volgende:
mensen.. succes tot later of "morgen"En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Strijken is heerlijk, maar niet rond dit tijdstip.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
Stiekem vind ik strijken helemaal niet zo erg, maar dan zet ik meestal de strijkplank in de woonkamer voor de TV. Dat ga ik nu niet meer doen.![]()
doegquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:58 schreef aKboR het volgende:
mensen.. succes tot later of "morgen"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Strijken
![]()
![]()
![]()
wat een liefdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon neeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Echt schitterend deze personagequote:![]()
Ja heerlijk, al vind ik de humor van paul de leeuw sowieso tof. Als ie gaat zingen haak ik ook af hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt schitterend deze personage![]()
paul is wel oke.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat bedoel ik ook hoor, zingen is niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heerlijk, al vind ik de humor van paul de leeuw sowieso tof. Als ie gaat zingen haak ik ook af hoor.![]()
zolang het niet tim hofman is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon ook geweldig lachen om mooi weer de leeuw, vooral met Adje (atje?) erbijquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook hoor, zingen is niks
![]()
lang geledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die had hij mooi tuk op schootquote:![]()
ken dat allemaal nog welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
in the name of lovequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij had toch ook een keer een enorm klein kind op schoot op dezelfde manier bijnaquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja die had hij mooi tuk op schoot![]()
![]()
dat was nog langer geledenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij had toch ook een keer een enorm klein kind op schoot op dezelfde manier bijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk dat het verrassend word. Winnuuhquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin in, maar ben er bang voor en dnek ook niet dat het een leuke wedstrijd gaat worden.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:37 schreef skysherrif het volgende:
1 van de UIs uit de OP i sstuk zie ik
zou niet weten welke het isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja daar was ie heel naar tegen keesje, maar dacht dat hij er ook 1 had waar hij een kind half zat aan te randenquote:![]()
hij heeft beschuldigingen daarvan gehad vanwege het keesje fragment.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja daar was ie heel naar tegen keesje, maar dacht dat hij er ook 1 had waar hij een kind half zat aan te randenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DankjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ook zo weg morgen drukke dag en de doping is op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
moet aloa nog voorbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bedankt voor de punten fijne nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
trustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga nu speciaal wachten tot jij een puntje hebt maat!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geef je wat en nog zeuren, hij leert het nooit.![]()
Mario... laat dat gezeik over punten en leer het spel of anders ga je naar andersquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 punten zijn en je heeft 12 dann moet je niet zeuren![]()
hij snapt het spel welquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario... laat dat gezeik over punten en leer het spel of anders ga je naar anders
R.I.P DTS.![]()
Snap niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nu speciaal wachten tot jij een puntje hebt maat!!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou ik was een post aan het schrijven en toen zag ik als ik die nu maak heb je geen punt dus ik wachte 20 sec lief he?quote:![]()
Maak je minder druk en gedraag je als een volwassen manquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef mario390 het volgende:
ja die zall punten dat kann je zen,en ik niet![]()
Je kan toch ook gewoon meer posten als je meer punten wil ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef mario390 het volgende:
ja die zall punten dat kann je zen,en ik niet![]()
![]()
Ja top skyquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik was een post aan het schrijven en toen zag ik als ik die nu maak heb je geen punt dus ik wachte 20 sec lief he?![]()
bolk is de ergste vorm van spamquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:21 schreef aKboR het volgende:
Posts met inhoud krijgen ook minder snel een BOLK
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-02-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1925 / 5507
2. aKboR / 1159 / 4927
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 739 / 2482
5. dud0r / 620 / 2721
6. InverHouse / 595 / 3796
7. Dr.Mikey / 561 / 3111
8. Jippie68 / 542 / 3187
9. hemarookworst / 460 / 1843
10. engine / 382 / 1934
11. skysherrif / 361 / 1597
12. FreshFruit / 353 / 2242
13. mario390 / 342 / 2352
14. noodgang / 311 / 1668
15. Filosoofert / 247 / 1431
16. madam-april / 191 / 1229
17. Grrrrrrrr / 175 / 872
18. Mrsloveable / 154 / 816
19. Pumpalov / 110 / 499
20. chufi / 89 / 496SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
je kan ool fluisterenquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga midden in de nacht geen gesprekken aan, worden de buren wakker![]()
mevrouw zuurtjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een reminder voor iedereen: spam is spam, ook in DTS. Zorg dat je post enige vorm van inhoud bevat, en zet een TR als je iemand ziet spammen. Kusjes!![]()
ritmeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb je kleinkinderen akbor?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
leef jij altijd al zo in de nacht akborquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:51 schreef aKboR het volgende:
Of de ouderwetse fluitketel. Goed voor koffie en theeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee niet echt. verstoord patroon door verkoudheid... en nu vakantiequote:Op donderdag 20 februari 2020 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
leef jij altijd al zo in de nacht akbor![]()
nog steeds die verkoudheid jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt. verstoord patroon door verkoudheid... en nu vakantieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een vak, ziek is niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt. verstoord patroon door verkoudheid... en nu vakantie![]()
Ik ben meestal degene die wat zegt als ik er last van heb.quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja ik ook, durven niks te zeggen
Andersom een keer geweest en gezegd dat ze op moesten tieffen omdat ik altijd last van hun had zonder te klagen..![]()
![]()
Ik wel goede buren hoor. Geen gezeikquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die wat zegt als ik er last van heb.
Andersom een keer geweest en gezegd dat ze op moesten tieffen omdat ik altijd last van hun had zonder te klagen..![]()
Ja ik woon in een flat waar als men links onderin een scheet laat je het rechts bovenin hoortquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik wel goede buren hoor. Geen gezeik![]()
al langs een dokter geweest met je verkoudheid ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die wat zegt als ik er last van heb.
Andersom een keer geweest en gezegd dat ze op moesten tieffen omdat ik altijd last van hun had zonder te klagen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben ook op een flat begonnen vroeger, en ja gehorig als de pestquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik woon in een flat waar als men links onderin een scheet laat rechts bovenin het hoort![]()
Ja codeine gekregen en een neussprayquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
al langs een dokter geweest met je verkoudheid ?
met de fluimicil die ik al gebruikte![]()
Werkt het?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja codeine gekregen en een neusspray![]()
Beter, maar je slaapt niet lang genoeg. Teveel tijd om hier te trollenquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Redelijk.. hoest minder aanhoudend en slaap iets langer![]()
![]()
4u maffen 9u er weer uit. Een themazepam en je slaapt als een OS. Missch ook wat voor jou op dit momentquote:![]()
Ik ben niet zo een medicatiegebruiker.. Als het niet hoeft dan niet
Ik gebruik ook de helft van de codeïne die ik voorschreven heb gekregen en het werkt.
ALS HET ECHT NODIG IS VOLOP![]()
Ik ook niet hoor, af en toe een in slaper.quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:06 schreef aKboR het volgende:
Ik ben niet zo een medicatiegebruiker.. Als het niet hoeft dan niet![]()
GA wat hogerop liggen. 2 kussens, of je bed omhoog als je dat heb.quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:08 schreef aKboR het volgende:
Ik heb geen echte problemen met slapen normaal..
Alleen die hoest is verrekt naatje...![]()
Heb ik geprobeerd maar met bewegen in slaap last van nek en schouders omdat ik iets lager ga..quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA wat hogerop liggen. 2 kussens, of je bed omhoog als je dat heb.
Dan krijg ik last van mijn nek hernia's![]()
blijf het vreemd vinden preken voor eigen parochie met verschillende invalshoeken. vechten tegen elkaar ipv met elkaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 03:25 schreef skysherrif het volgende:
Het is een hee lvurig debat, nog nooit zo gezien bij de democraten.![]()
Nouja Bloomberg en Sanders staan even ver van elkaar als Marijnissen en Rutte dus niet zo raar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
blijf het vreemd vinden preken voor eigen parochie met verschillende invalshoeken. vechten tegen elkaar ipv met elkaar![]()
Ja maar dezelfde partij... / stroming..quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja Bloomberg en Sanders staan even ver van elkaar als Marijnissen en Rutte dus niet zo raar.![]()
Sanders is officieel ook niet lid van de Democratenquote:Op donderdag 20 februari 2020 03:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja maar dezelfde partij... / stroming..
Maarja het is idd wel heel anders dan hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: