Ik ga nu speciaal wachten tot jij een puntje hebt maat!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geef je wat en nog zeuren, hij leert het nooit.
Mario... laat dat gezeik over punten en leer het spel of anders ga je naar andersquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 punten zijn en je heeft 12 dann moet je niet zeuren
hij snapt het spel welquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario... laat dat gezeik over punten en leer het spel of anders ga je naar anders
Snap niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nu speciaal wachten tot jij een puntje hebt maat!!
Nou ik was een post aan het schrijven en toen zag ik als ik die nu maak heb je geen punt dus ik wachte 20 sec lief he?quote:
Maak je minder druk en gedraag je als een volwassen manquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef mario390 het volgende:
ja die zall punten dat kann je zen,en ik niet
Je kan toch ook gewoon meer posten als je meer punten wil ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef mario390 het volgende:
ja die zall punten dat kann je zen,en ik niet
Ja top skyquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik was een post aan het schrijven en toen zag ik als ik die nu maak heb je geen punt dus ik wachte 20 sec lief he?
bolk is de ergste vorm van spamquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:21 schreef aKboR het volgende:
Posts met inhoud krijgen ook minder snel een BOLK
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-02-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
je kan ool fluisterenquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga midden in de nacht geen gesprekken aan, worden de buren wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |