Nee niet echt. verstoord patroon door verkoudheid... en nu vakantiequote:Op donderdag 20 februari 2020 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
leef jij altijd al zo in de nacht akbor
nog steeds die verkoudheid jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt. verstoord patroon door verkoudheid... en nu vakantie
Wat een vak, ziek is niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt. verstoord patroon door verkoudheid... en nu vakantie
Ik ben meestal degene die wat zegt als ik er last van heb.quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja ik ook, durven niks te zeggen
Ik wel goede buren hoor. Geen gezeikquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die wat zegt als ik er last van heb.
Andersom een keer geweest en gezegd dat ze op moesten tieffen omdat ik altijd last van hun had zonder te klagen..
Ja ik woon in een flat waar als men links onderin een scheet laat je het rechts bovenin hoortquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik wel goede buren hoor. Geen gezeik
al langs een dokter geweest met je verkoudheid ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die wat zegt als ik er last van heb.
Andersom een keer geweest en gezegd dat ze op moesten tieffen omdat ik altijd last van hun had zonder te klagen..
Ben ook op een flat begonnen vroeger, en ja gehorig als de pestquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik woon in een flat waar als men links onderin een scheet laat rechts bovenin het hoort
Ja codeine gekregen en een neussprayquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
al langs een dokter geweest met je verkoudheid ?
Werkt het?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja codeine gekregen en een neusspray
Beter, maar je slaapt niet lang genoeg. Teveel tijd om hier te trollenquote:Op donderdag 20 februari 2020 02:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Redelijk.. hoest minder aanhoudend en slaap iets langer
4u maffen 9u er weer uit. Een themazepam en je slaapt als een OS. Missch ook wat voor jou op dit momentquote:
Ik ook niet hoor, af en toe een in slaper.quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:06 schreef aKboR het volgende:
Ik ben niet zo een medicatiegebruiker.. Als het niet hoeft dan niet
GA wat hogerop liggen. 2 kussens, of je bed omhoog als je dat heb.quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:08 schreef aKboR het volgende:
Ik heb geen echte problemen met slapen normaal..
Alleen die hoest is verrekt naatje...
Heb ik geprobeerd maar met bewegen in slaap last van nek en schouders omdat ik iets lager ga..quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA wat hogerop liggen. 2 kussens, of je bed omhoog als je dat heb.
blijf het vreemd vinden preken voor eigen parochie met verschillende invalshoeken. vechten tegen elkaar ipv met elkaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 03:25 schreef skysherrif het volgende:
Het is een hee lvurig debat, nog nooit zo gezien bij de democraten.
Nouja Bloomberg en Sanders staan even ver van elkaar als Marijnissen en Rutte dus niet zo raar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
blijf het vreemd vinden preken voor eigen parochie met verschillende invalshoeken. vechten tegen elkaar ipv met elkaar
Ja maar dezelfde partij... / stroming..quote:Op donderdag 20 februari 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja Bloomberg en Sanders staan even ver van elkaar als Marijnissen en Rutte dus niet zo raar.
Sanders is officieel ook niet lid van de Democratenquote:Op donderdag 20 februari 2020 03:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja maar dezelfde partij... / stroming..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |