Die heeft ‘ie al een paar keer gewoon opengescheurd dus je kunt er wel vanuit gaan dat ik die niet meer draag bij hem in de buurt.quote:
Zo, heeft hij wel haast gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die heeft ‘ie al een paar keer gewoon opengescheurd dus je kunt er wel vanuit gaan dat ik die niet meer draag bij hem in de buurt.
Of onverzorgde (scherpe)nagelsquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo, heeft hij wel haast gehad.
Honger hè.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo, heeft hij wel haast gehad.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:44 schreef Jippie68 het volgende:
Nog een prettige nacht en pak die puntjes
Welterusten!
SLaaplekkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen lieve schatjes, trusten!
Nou , ga lekker verder waar je mee bezig was. En laat hem niet stiekum zijn pik afvegen aan de gordijnen, mannen eigen hoor.quote:
Hij is naar huis, anders zat ik hier toch niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou , ga lekker verder waar je mee bezig was. En laat hem niet stiekum zijn pik afvegen aan de gordijnen, mannen eigen hoor.
Zoooo, romantisch zegquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
Dusssss.
[ afbeelding ]
En dan toch...
Als je wil dan wil je wil je niet dan niet zo simpel.. Niet schijnheilig doen over je eigen driften. ( tegen jezelf)quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
Dusssss.
[ afbeelding ]
En dan toch...
Dus je hebt toch feelings voor hem?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
Dusssss.
[ afbeelding ]
En dan toch...
Nou al? En de gordijnen schoon wel?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is naar huis, anders zat ik hier toch niet.
Eerst beiden een eigen woning zou wel fijn zijn. Hij is gescheiden en ik moet nog scheiden. Like I said, het is ingewikkeld.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je hebt toch feelings voor hem?
Waarom zo kut dan? Je hebt nog geen zin in iets vasts?
Dat is wel lastig ja, maar goed dat gewoon uitspreken naar elkaar en het komt wel goedquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Eerst beiden een eigen woning zou wel fijn zijn. Hij is gescheiden en ik moet nog scheiden. Like I said, het is ingewikkeld.
Hij is bijna de hele dag geweest. Morgen werken, hier ver vandaan ditdat daarnaast niet moeilijker maken dan het al is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou al? En de gordijnen schoon wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |