quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over kale kutten?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
1 waar een halve kip uithangt zeker als ze gebukt staat?
ook de liefde van de vrouw gaat door de maag..quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:50 schreef 00wildchild het volgende:
Jezus wat een loser ben ik ook. Guy koopt eten voor me en lekkers en komt knuffelen en op m’n schoot liggen en gelijk weer feels.
Naja ook dat poezerige wat ‘ie doet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
ook de liefde van de vrouw gaat door de maag
Jij wilde gewoon even goed geneukt wordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja ook dat poezerige wat ‘ie doet.![]()
Daarvoor had ik ‘m niet eens uitgenodigd maar Netflix en chill is dus Netflix en chill.
Spint hij ook een beetje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja ook dat poezerige wat ‘ie doet.![]()
Daarvoor had ik ‘m niet eens uitgenodigd maar Netflix en chill is dus Netflix en chill.
Het is een van zijn kwaliteiten jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon even goed geneukt worden
Wel ff op de kattenbak zetten zo hé.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is een van zijn kwaliteiten ja
Zeg dat dan ook gewoon en laat chill en netflix achterwegen. Je komt je neukt me hard en rot weer op...quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is een van zijn kwaliteiten ja
Hoor het liever van marioquote:
Man 3quote:
Ja we doen ingewikkeld wegens omstandigheden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook gewoon en laat chill en netflix achterwegen. Je komt je neukt me hard en rot weer op...
Maakt dingen ook veel makkelijker..
Trek je panty dan uitquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja we doen ingewikkeld wegens omstandigheden.
Faalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |