SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dagbagger is immers present sinds het beginquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn we dat of zijn we dat niet, dat is de vraag.
Waar hebben we onze tempel?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dagbagger is immers present sinds het begin
Wij hebben ons toevlucht oord hier in ONZquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat hadden de Joden ook, dat liep verkeerd af.
Het is wel een mooie plek alleen jammer dat ik de pad al een tijdje niet heb gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben ons toevlucht oord hier in ONZ
Gewoon gezellig blijven meeposten, dan komt het vanzelf wel weer terug!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is wel een mooie plek alleen jammer dat ik de pad al een tijdje niet heb gezien.
Ik weet niet nu Kluun met zijn tand zit weet ik niet of ik nog nieuwtjes krijg van die mooie man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon gezellig blijven meeposten, dan komt het vanzelf wel weer terug!
Kluun in zijn hoogtijdagen was nog best leukquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet niet nu Kluun met zijn tand zit weet ik niet of ik nog nieuwtjes krijg van die mooie man.
Die lijkt hij/zij van sociale media te halen dus wellicht kun je de breedbekpaki zelf volgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet niet nu Kluun met zijn tand zit weet ik niet of ik nog nieuwtjes krijg van die mooie man.
Dan gaan mensen rare dingen van mij denken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Die lijkt hij/zij van sociale media te halen dus wellicht kun je de breedbekpaki zelf volgen.
Ik drink wat Perio-Aid erop. Proost, rip Kluun.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kluun in zijn hoogtijdagen was nog best leuk
Rip Kluun
Daar maak je uiteraard een fake account voor aan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan gaan mensen rare dingen van mij denken.
Het zal niet de eerste keer zijn dat je je eens per ongeluk vergist en met je echte account alles liked van de man met hartjes. Zo zijn er met instagram accounts vast relaties gesneuveld links en rechts.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Daar maak je uiteraard een fake account voor aan.
Die hockeyster is wel een mooi voorbeeld. Wou dat naar haar vriend sturen maar ging naar die fanquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat je je eens per ongeluk vergist en met je echte account alles liked van de man met hartjes. Zo zijn er met instagram accounts vast relaties gesneuveld links en rechts.
Ja je zou zoiets maar met die goddelijke man doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die hockeyster is wel een mooi voorbeeld. Wou dat naar haar vriend sturen maar ging naar die fan![]()
[ afbeelding ]
Ik ken die man niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja je zou zoiets maar met die goddelijke man doen.
Epic fail is dat johquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die hockeyster is wel een mooi voorbeeld. Wou dat naar haar vriend sturen maar ging naar die fan![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:
Ja maar een van ons misschien wel, daarom is het beter Kluun de goede boodschap op FOK! te laten verspreiden.quote:
Had het graag anders gezien, maar ja zoals het nu is, is het ook wel okay.quote:
Het gaat zoals het gaat...quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Had het graag anders gezien, maar ja zoals het nu is, is het ook wel okay.
Ai slaappillen slaap je zo slecht? Slaap lekker meid, welterusten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:05 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, slaappillen weer naar binnengewerkt. Tijd voor een slaapje.
Slaap al jaren kut. Laatste tijd weer veel last van nare dromen dus drink ik eerst slaapthee en dan gooi ik er een paar slaappillen in. Werkt opzich wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef Fernweh het volgende:
Ai slaappillen slaap je zo slecht? Slaap lekker meid, welterusten.
Wat voor pillen heb je ? Zou ook wel zo’n ding willen :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:05 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, slaappillen weer naar binnengewerkt. Tijd voor een slaapje.
Oh heel vervelend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slaap al jaren kut. Laatste tijd weer veel last van nare dromen dus drink ik eerst slaapthee en dan gooi ik er een paar slaappillen in. Werkt opzich wel goed moet ik zeggen.
Valdispert extra sterk en dan neem ik er nog 2 van de extra sterke van Kruidvat merk zelf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat voor pillen heb je ? Zou ook wel zo’n ding willen :p
Da's heftig jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Fernweh het volgende:
Oh heel vervelend.Ik heb wel eens last van slaapverlamming. Dan word ik huilend wakker.
Vaak durf ik dan ook een tijdje niet meer te slapen. Sterkte.
Slaapverlamming is echt klote. Je kan niet bewegen en dan hallucineer je met enge dingen om je heen. Niet leuk.quote:
Slaapverlamming? Apneu bedoel je....quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh heel vervelend.Ik heb wel eens last van slaapverlamming. Dan word ik huilend wakker.
Vaak durf ik dan ook een tijdje niet meer te slapen. Sterkte.
Ja ik weet wat het is, super naarquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef Fernweh het volgende:
Slaapverlamming is echt klote. Je kan niet bewegen en dan hallucineer je met enge dingen om je heen. Niet leuk.
Neen slaapverlamming is wat anders. Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinatiesquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Slaapverlamming? Apneu bedoel je....
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het is, super naar
Nog nooit van gehoord. Maar lijkt me wel eng om mee te maken....quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Neen slaapverlamming is wat anders. Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar lijkt me wel eng om mee te maken....
OOOH sorry, ik ga dan even terug naar die andere kandidaat!quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar tattoages waren een pré, geen vereiste he![]()
Surfers heb ik niks mee, te sportief
Die moet ik ook maar eens gaan proberen. Thanks voor de tip !quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Valdispert extra sterk en dan neem ik er nog 2 van de extra sterke van Kruidvat merk zelf.
Tsjaaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dit laat het wel goed zien denk ik. Dat hele dat je bezeten raakt is natuurlijk onzin, maar je kan wel opeens zo'n figuur zien. Soms zie ik ook letters of hoor ik geluiden.
Omdat ik niet direct iemand uit de omgeving Brabant ken heb ik geïnformeerd bij 'de vrouwelijke kabouter plop' (oude vrouw met wit haar) of haar niffo van 40 nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je aĺ een date voor me?
Oh vertel!quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Omdat ik niet direct iemand uit de omgeving Brabant ken heb ik geïnformeerd bij 'de vrouwelijke kabouter plop' (oude vrouw met wit haar) of haar niffo van 40 nog beschikbaar is.
Die wonen in omgeving Breda.
Ja ze is aan het informeren bij hem. Hijzelf is opgeleid als narcose assistent en werkt in een ziekenhuis in Breda.quote:
Oh ojee.....gaat hij mij dan steeds onder narcose brengen??quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja ze is aan het informeren bij hem. Hijzelf is opgeleid als narcose assistent en werkt in een ziekenhuis in Breda.
Ik hoop het niet. Maar je weet maar nooit met dit soort mensen (denk ik dan).quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ojee.....gaat hij mij dan steeds onder narcose brengen??
klinkt wel interessantquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Maar je weet maar nooit met dit soort mensen (denk ik dan).
Middeljong ziekenhuispersoneel (dat geen stage meer loopt maar daar echt werkt) zijn wel leuk. Vandaag op werkbezoek geweest in een ziekenhuis toevallig. Leuke jonge dames die daar rondliepen als assistent.
Zodra ik een update heb hoor je dat!quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
klinkt wel interessant
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Zodra ik een update heb hoor je dat!
Je bent geweldigquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:25 schreef stokj het volgende:
OOOH sorry, ik ga dan even terug naar die andere kandidaat!
Is je zoon een engel of een demoon? Wat een draconisch slaapschema houdt hij erop na.quote:Op donderdag 20 februari 2020 04:59 schreef ToT het volgende:
En die is voorlopig echt niet van plan om te gaan slapen!
Die bewaar ik voor een later tijdstipquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Roep me maar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor een later tijdstip
Ik bel je wel even als ik vanmiddag zit te lunchen bij je vriendin!quote:
Is coolquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bel je wel even als ik vanmiddag zit te lunchen bij je vriendin!
Eet je vaak buiten de deur?quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bel je wel even als ik vanmiddag zit te lunchen bij je vriendin!
Netjes netjesquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef Fernweh het volgende:
Geduld loont.![]()
![]()
Wilde iets bestellen maar besloot te wachten en nu is er 25% korting. Als een echte Nederlander ga je er dan gewoon voor.
Hoop dat ik dit onthou voor wanneer ik op oude leeftijd ben en nog een soort lijstje wil afwerken van dingen die ik nog wil meemaken.quote:
Kan ook gewoon nu hoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoop dat ik dit onthou voor wanneer ik op oude leeftijd ben en nog een soort lijstje wil afwerken van dingen die ik nog wil meemaken.
Ik eet geen boterhammen. Wel broodjes, maar daar is kaas en hagelslag de hemelse combinatie waar niets aan kan tippen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon nu hoor
Goeie vraag idd. Deze laatste paar weken is het echt hopeloos.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is je zoon een engel of een demoon? Wat een draconisch slaapschema houdt hij erop na.
Maar dat.maakt VIESDIKquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik eet geen boterhammen. Wel broodjes, maar daar is kaas en hagelslag de hemelse combinatie waar niets aan kan tippen.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat.maakt VIESDIK
Lijkt me dat je er een zware kluif aan hebt ja. Dat hij niet moe wordt of is van al dat exploreren dat hij doet samen met zijn spatel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie vraag idd. Deze laatste paar weken is het echt hopeloos.
En hee peeps!
Ja ik laat hem idd overdag JUIST veel rondjagen zodat hij zichzelf lekker moe kan maken, maar hij was mega actief. Niet overstuur of zo, maar hij wilde wel dat ik continu met hem rond ging lopen!quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er een zware kluif aan hebt ja. Dat hij niet moe wordt of is van al dat exploreren dat hij doet samen met zijn spatel.
Goeiemorgen ja, zal voor jou ook wel vooral een chaotische zijn.
Ja is wel vervelend. Mijn neefje kon ook echt niet willen slapen. Soms lukte het wel na een flinke krijspartij maar soms was er geen beginnen aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik laat hem idd overdag JUIST veel rondjagen zodat hij zichzelf lekker moe kan maken, maar hij was mega actief. Niet overstuur of zo, maar hij wilde wel dat ik continu met hem rond ging lopen!
Hij is nu net weer wakker, en is alles behalve vrolijk!
Een tekenfilmpje met een vals gezongen liedje er overheen kalmeert hem heeeeeeel langzaam maar zeker.
Hoestie daar?
Nee niet de hele nacht rondgelopen, wel veel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja is wel vervelend. Mijn neefje kon ook echt niet willen slapen. Soms lukte het wel na een flinke krijspartij maar soms was er geen beginnen aan.
Dus heb je half slapend rondgewandeld met hem de hele nacht?
Is die al wat kalmer geworden? Je hebt er een hele taak aan.
Met mij wel okay zit in een wachtkamer te wachten op mijn afspraak.
Succes met je afspraak. Toch niets ernstig mag ik hopen.....quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja is wel vervelend. Mijn neefje kon ook echt niet willen slapen. Soms lukte het wel na een flinke krijspartij maar soms was er geen beginnen aan.
Dus heb je half slapend rondgewandeld met hem de hele nacht?
Is die al wat kalmer geworden? Je hebt er een hele taak aan.
Met mij wel okay zit in een wachtkamer te wachten op mijn afspraak.
Ja pap gaat er altijd in toch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee niet de hele nacht rondgelopen, wel veel.
Ik heb hem ok in de wandelwagen gelegd en die wat met mijn voet heen en weer zitten bewegen; dat wil meestal wel helpen en nu hielp het ook wel....tijdelijk.
Ook weer even wat tekenfilmpjes laten kijken. Dat hielp ook tijdelijk.
Een flesje pap hielp ook wel wat.
En okay dan!Succes!
Nee maar had het wel kunnen zijn. Op mijn weg naar huis had ik voorrang op een wegversmalling. Er kwamen drie auto's van de andere kant, die stonden stil want een andere auto die voorrang had was net erdoorheen. Ondanks ik er aankwam besloot die eerste chauffeur het nog te proberen en de tweede wilde ook nog wel maar die derde bleef staan. Ik kom met 50 aan en rem een beetje om die twee door te laten. Net als ik dan op het midden ga om de wegversmalling te pakken, begint die derde auto uit het niets te gassen om ook nog erdoorheen te komen. Ik had nog net kunnen wegdraaien, remmen en boos toeteren. Anders had ik een frontale botsing te pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes met je afspraak. Toch niets ernstig mag ik hopen.....
Heel goed! Complimenten hoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef Fernweh het volgende:
Geduld loont.![]()
![]()
Wilde iets bestellen maar besloot te wachten en nu is er 25% korting. Als een echte Nederlander ga je er dan gewoon voor.
Wat voor afspraak had je daar dan voor? Hoef je niet op te antwoorden als je dat niet wil of per DMquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja pap gaat er altijd in toch?
[..]
Nee maar had het wel kunnen zijn. Op mijn weg naar huis had ik voorrang op een wegversmalling. Er kwamen drie auto's van de andere kant, die stonden stil want een andere auto die voorrang had was net erdoorheen. Ondanks ik er aankwam besloot die eerste chauffeur het nog te proberen en de tweede wilde ook nog wel maar die derde bleef staan. Ik kom met 50 aan en rem een beetje om die twee door te laten. Net als ik dan op het midden ga om de wegversmalling te pakken, begint die derde auto uit het niets te gassen om ook nog erdoorheen te komen. Ik had nog net kunnen wegdraaien, remmen en boos toeteren. Anders had ik een frontale botsing te pakken.
Wat een rare actie man, eerst nog even stilstaan en dan uit het niets maar volop optrekken en denken ik haal het nog wel terwijl ik er klaar voor stond erin te gaan. (Geen Freudiaanse dubbelzinnigheid.)
Vrij vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet jij dan?
Sowieso heb ik geen ambities voor een dikke baan. Ik heb nu duidelijk wat ik wil met mijn leven, je kan er een redelijke boterham mee verdienen maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor. Konden meer mensen dat maar.
Ja sowieso. Mijn WW loopt zo af, maar ik ben een studie gaan doen en ik ga me daar gewoon op focussen. Wanneer ik de studie af heb ga ik wel weer werken in dat werkveld. Met een beetje geluk kan ik misschien al vervroegd gaan werken in dat werkveld.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja sowieso. Mijn WW loopt zo af, maar ik ben een studie gaan doen en ik ga me daar gewoon op focussen. Wanneer ik de studie af heb ga ik wel weer werken.
Vast wel tochquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yes ik heb er zin in! Eerst kijken of ik wat goeie ervaring kan opdoen.
Zolang je elke ochtend en avond wat te eten hebt zonder het te moeten stelen dan is het goed!quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen ambities voor een dikke baan. Ik heb nu duidelijk wat ik wil met mijn leven, je kan er een redelijke boterham mee verdienen maar daar is alles ook mee gezegd.
Ja.quote:
Momenteel hoeft dat niet nee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang je elke ochtend en avond wat te eten hebt zonder het te moeten stelen dan is het goed!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallootjes baggetbatties met Haga in de hoofdrol. Naar verluid gaat het hier weer wat beter. Morgen weer aan de bak denk ik. Liters Hot Coldrex, Natterman , vers jus, paracetamol dit dat hebben hun werk gedaan.
Mattiequote:Op donderdag 20 februari 2020 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij nog enigszins in leven na de Mini ToT act van vannacht ?
Gozertquote:
Beter dan gisteren en vanmorgen. Vandaag effe vissie gehapt en nog wat rust gepakt. Nog niet helemaal topfit maar verwacht morgen wel gewoon aan de bak te kunnen.quote:
Nice.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gozert
[..]
Beter dan gisteren en vanmorgen. Vandaag effe vissie gehapt en nog wat rust gepakt. Nog niet helemaal topfit maar verwacht morgen wel gewoon aan de bak te kunnen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Momenteel hoeft dat niet nee.Er komen wel fikse rekeningen binnen maar ik hoop dat dat gauw stopt. Kan het nog wel hebben.
![]()
Ik ben wel alvast aan het kijken of ik wat vrijwilligerswerk kan doen binnen mijn toekomstige vakgebied, en dan ga ik dat gewoon doen.
Wat een bikkel, wat een baasquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gozert
[..]
Beter dan gisteren en vanmorgen. Vandaag effe vissie gehapt en nog wat rust gepakt. Nog niet helemaal topfit maar verwacht morgen wel gewoon aan de bak te kunnen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij nog enigszins in leven na de Mini ToT act van vannacht ?
Bahquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
GEERD Z'N UITGEREKTE ANUS RUIKT ZO ZUUR ALS AZIJN
Kun je er vlees in marineren denk je?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
GEERD Z'N UITGEREKTE ANUS RUIKT ZO ZUUR ALS AZIJN
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kun je er vlees in marineren denk je?
Dank u dank uquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bikkel, wat een baas![]()
Goed om te horen!
Ik zou het je niet aanradenquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kun je er vlees in marineren denk je?
Ja, de keer dat ik het gemarineerd vlees heb geprobeerd bij een van zijn BBQ's heb ik drie dagen lang boven de pot gehangen. Was geen fijne periode in mijn levenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, de keer dat ik het gemarineerd vlees heb geprobeerd bij een van zijn BBQ's heb ik drie dagen lang boven de pot gehangen. Was geen fijne periode in mijn leven
Ik heb het wel eens in het buitenland gehad dat we met een aantal andere bedrijven in hetzelfde hotel zaten. Op een gegeven moment lag 3/4 van de mensen die daar sliep de helft van de dag te barfen. Blijkbaar hadden ze vlees dat al over datum was toch uitgeserveerdquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, maar ik heb wel eens echt zowat mijn ingewanden uit zitten kotsen door een piepklein beetje bbq-vlees van iemand anders!
Nooooooit meer wat te eten geaccepteerd van die vent!
Ah fijn!quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens in het buitenland gehad dat we met een aantal andere bedrijven in hetzelfde hotel zaten. Op een gegeven moment lag 3/4 van de mensen die daar sliep de helft van de dag te barfen. Blijkbaar hadden ze vlees dat al over datum was toch uitgeserveerd![]()
Salmonella denk ik niet, daar krijg je meestal pas de eerste symptomen na 20 uur van ofzo. En als vlees langer dan 2 minuten boven 100 graden is geweest heb je het er wel uitgekookt. Of je moet al meteen een compleet, onbesneden dijbeen van een rund voor een minuutje iedere kant op een niet goed aangemaakte BBQ leggen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
Deze gast was een alcoholistische buurman met een iq waar een gemiddelde chimpansee zich nog kapot voor zou schamen.
Hij was vrijwilliger bij de scouting, waar ze die dag bbq hadden gehad.
Die avond belde hij bij mij aan met de mededeling dat hij zo ontzettend veel vlees had meegekregen en dat dat nooit in zijn vriezer paste. Of ik wat wilde hebben.
Ja, prima; kom maar op.
Hij gaat heel blij naar huis toe.......en komt terug met DRIE fakking satéstokjes met aan ieders welgeteld DRIE blokjes kip van zo'n 1 kubieke centimeter ieder.
Hij zo trots dat hij me daar blij mee kon maken ook!
Snel ff opgebakken, en echt bizar kort daarop zat ik dus het glazuur uit de pot te kotsen en kroop van ellende over de vloer heen, waar ik af en toe gewoon dik 15 minuten stil moest liggen omdat ik helemaal niks meer kon. Zo zwak en draaierig als de tyfus. Ik kon echt niet meer overeind komen. De telefoon stond op het bureau en ik dacht er over de dokter te bellen, maar ik kon er niet bij en wist sowieso ook het telefoonnummer niet.
Echt nog nooit zoiets extreems meegemaakt.
Kan toch haast geen salmonella geweest zijn, zo'n extreme reactie en ook zo kort na het eten?(Uurtje later of zo.)
Salmonella is een bacterie geloof ik, daar zit wel een kleine incubatietijd van zo'n 8 uur of langer? Geen idee.... Ik weet wel dat je ook goed ziek kan worden van pandanrijst. @ToT daar moet je ook mee uitkijken maar mevrouw ToT zal daar alles wel al vanaf weten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Salmonella denk ik niet, daar krijg je meestal pas de eerste symptomen na 20 uur van ofzo. En als vlees langer dan 2 minuten boven 100 graden is geweest heb je het er wel uitgekookt. Of je moet al meteen een compleet, onbesneden dijbeen van een rund voor een minuutje iedere kant op een niet goed aangemaakte BBQ leggen.
Maar je kunt er alsnog goed ziek van worden als het niet goed gebakken is en je te grote stukken in je maag krijgt.
Kan, ik had geleerd dat de incubatie tijd 10 tot 20 uur is en je pas na 20 uur de eerste symptomen krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Salmonella is een bacterie geloof ik, daar zit wel een kleine incubatietijd van zo'n 8 uur of langer? Geen idee.... Ik weet wel dat je ook goed ziek kan worden van pandanrijst. @:ToT daar moet je ook mee uitkijken maar mevrouw ToT zal daar alles wel al vanaf weten.
Ik ben eens goed ziek geworden van kokosmelk. Ik zat dat zelfs met water uit het pak te halen als een zuinige jood. Alles wat aan het pak kleefde moest eruit. Kokosmelk was 3 dagen voor de datum. Nou ik was echt direct hondsberoerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan, ik had geleerd dat de incubatie tijd 10 tot 20 uur is en je pas na 20 uur de eerste symptomen krijgt.
Ja ik denk dat dit de hele dag in de brandende zon heeft gelegen, maar misschien heeft hij er ook wel wat anders mee geflikt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Salmonella denk ik niet, daar krijg je meestal pas de eerste symptomen na 20 uur van ofzo. En als vlees langer dan 2 minuten boven 100 graden is geweest heb je het er wel uitgekookt. Of je moet al meteen een compleet, onbesneden dijbeen van een rund voor een minuutje iedere kant op een niet goed aangemaakte BBQ leggen.
Maar je kunt er alsnog goed ziek van worden als het niet goed gebakken is en je te grote stukken in je maag krijgt.
Kokos melk moet je idd mee uitkijken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ben eens goed ziek geworden van kokosmelk. Ik zat dat zelfs met water uit het pak te halen als een zuinige jood. Alles wat aan het pak kleefde moest eruit. Kokosmelk was 3 dagen voor de datum. Nou ik was echt direct hondsberoerd.
Blijkbaar moet je het nooit met water mengen en nooit teveel van drinken. In het eten maakt het natuurlijk niet uit bij een curry of zo.
glazuur springt van m'n tanden nuquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:19 schreef stokj het volgende:
Drink eens een keer een dawet:
[ afbeelding ]
Heerlijk héquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
glazuur springt van m'n tanden nu
Van tijd tot tijd. Toevallig 5 weken geleden voor het laatst.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je weleens in Utrecht?
Ik ben er bijna dagelijksquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd. Toevallig 5 weken geleden voor het laatst.
Ik heb de beoogde persoon vandaag niet gezien. Ondertussen is er wel een man van 60, nooit getrouwd geweest, 'type warrige professor', die wel op zoek is. Toevallig sprak ik met hem erover zonder dat ik los liet dat ik iemand ken. Zelf zou ik deze man niet adviseren aan jou.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn date?
Het is wel mooi geworden bij Utrecht CS met Hoog Catharijne.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er bijna dagelijks
Mwah 60 is toch wel oud hoor.....quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb de beoogde persoon vandaag niet gezien. Ondertussen is er wel een man van 60, nooit getrouwd geweest, 'type warrige professor', die wel op zoek is. Toevallig sprak ik met hem erover zonder dat ik los liet dat ik iemand ken. Zelf zou ik deze man niet adviseren aan jou.
Ja en bovendien neemt hij het niet echt serieus met minimale persoonlijke hygiëne, dus daarom ook een afrader.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah 60 is toch wel oud hoor.....
Hè bahquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en bovendien neemt hij het niet echt serieus met minimale persoonlijke hygiëne, dus daarom ook een afrader.
Het is iig een hele verbetering met wat het was!quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel mooi geworden bij Utrecht CS met Hoog Catharijne.
Mee eensquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel mooi geworden bij Utrecht CS met Hoog Catharijne.
Eindelijk!quote:
Ja, zelf knap ik daar ook op af als vrouwen niet aan minimale persoonlijke hygiëne doen.quote:
Lang moeten werken. Werk heel veel over de laatste tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk!![]()
Lang moeten werken of wat anders leuks gedaan vandaag?
Zeker, en ook flink ruimer. Ook de overstaptijd van perron naar perron is natuurlijk prachtig. Weleens gehad dat de trein al vertrok terwijl ik nog moest uitstappen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is iig een hele verbetering met wat het was!
Moet morgen naar de kazerne nabij de galgenwaardquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Welkom thuis. Heb je al geknuffeld met de honden?
Afknapper 2.0 inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, zelf knap ik daar ook op af als vrouwen niet aan minimale persoonlijke hygiëne doen.
Vooral als sommigen na een aangeboden lunch of diner als een man lopen boeren.
Natuurlijk, die staan al te piepen als ze de sleutel horenquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:00 schreef stokj het volgende:
Welkom thuis. Heb je al geknuffeld met de honden?
Hebben ze honger ja?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk, die staan al te piepen als ze de sleutel horen
Natuurlijk. Kan ook wel een kroel gebruikenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kan ook wel een kroel gebruiken
Ook al zo'n klote dag gehad?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:22 schreef Fernweh het volgende:
ik ook volgens mij bijna iedereen wel. Ik wil wel meedoen.
Bijna een auto ongeluk gehad door een idioot. Pijnlijke behandeling bij medisch specialist. Ja was wel klote dagje. Jij ook?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook al zo'n klote dag gehad?
Wow watskebeurt?!quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:34 schreef Fernweh het volgende:
Bijna een auto ongeluk gehad door een idioot. Pijnlijke behandeling bij medisch specialist. Ja was wel klote dagje. Jij ook?
Oh gewoon een ongeduldige idioot die rare fratsen uithaalde.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wow watskebeurt?!
Ja ik ook. Zag mijn ex rijden vanochtend, toen kreeg ik een regelrechte paniekaanval..
Jeetje..quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh gewoon een ongeduldige idioot die rare fratsen uithaalde.
Ah paniekaanvallen zijn niet zo leuk gaat het nu een beetje?
Lukt het daarmee?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje..
Ja nu gaat het wel weer gelukkig. Even bijkomen.
*knuffel*quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje..
Ja nu gaat het wel weer gelukkig. Even bijkomen.
Ben nu met mijn beste vriend aan het appen die sinds gisteren in zak en as zit omdat zijn relatie uit is. We hebben een goed gesprek, dat helpt ons allebei welquote:
Het gaat allemaal een beetje mis geloof ik. Overal....quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nu met mijn beste vriend aan het appen die sinds gisteren in zak en as zit omdat zijn relatie uit is. We hebben een goed gesprek, dat helpt ons allebei wel
Voel me in ieder geval al een stuk beter dan vanochtend.
Ja, het jaar begint al goed..quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:50 schreef Fernweh het volgende:
Het gaat allemaal een beetje mis geloof ik. Overal....
Fijn dat het jullie beide helpt.![]()
Maar vervelend dat de paniek even toeslag vanmorgen.![]()
Gelukkig ben je in goede handen bij die makker.
Oh je viert carnaval? Ik heb geen zin om te gaan, ben geen carnavalsmens en een alleendrinker.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, het jaar begint al goed..
Zag 'm en toen was het raak. Heb de halve dag gehuild en me ellendig gevoeld. Gelukkig werkte ik over vandaag dus heb nog wel een beetje kunnen lachen met collega's.
Zeker, maar ik ben er nu vooral voor hem. Hij was zó verliefd, heb het echt met hem te doen![]()
Gelukkig morgen de stad in met carnaval, heeft ie even wat afleiding
NATO Command and Control Centre of Excellencequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet morgen naar de kazerne nabij de galgenwaard
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
NATO Command and Control Centre of Excellence
Toe maar![]()
![]()
Vieren niet echt. Of nja.. eigenlijk wel haha. Het is meer dat ik dan kan drinken en uit kan gaan met vrienden. Met carnaval had ik als kind al niets.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:56 schreef Fernweh het volgende:
Oh je viert carnaval? Ik heb geen zin om te gaan, ben geen carnavalsmens en een alleendrinker.
Fijn dat je collega's je een beetje steunen etc. Het is zeker lullig, hoe lang hadden ze?
Ook wel tof dat je hem steunt ondanks je zelf vandaag ook even gepakt werd door de emoties.
Niet dat ik perfect ben, maar van je date mag je wel verwachten dat diegene aan minimale persoonlijke hygiëne doet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Afknapper 2.0 inderdaad
Half jaar kan ook wel pijn doen ja. Mijn eerste relatie liep stuk na ongeveer 3 en een half jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vieren niet echt. Of nja.. eigenlijk wel haha. Het is meer dat ik dan kan drinken en uit kan gaan met vrienden. Met carnaval had ik als kind al niets.
Ze hadden een half jaar ongeveer. Klinkt kort, maar het was voor hem zijn eerste relatie dus dat hakt er nogal in.
En zeker, we zijn al 16 jaar vrienden. Hij is als een broer voor mij.
Ik zie het precies voor me hoe ze met hun staart heen en weer zwaaien van blijdschap om jou te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk, die staan al te piepen als ze de sleutel horen
gatver......quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet dat ik perfect ben, maar van je date mag je wel verwachten dat diegene aan minimale persoonlijke hygiëne doet.
Ooit op werkbezoek geweest in een dierentuin die ik mocht aanschouwen. Eén van de begeleidsters van de dierentuin geeft een kusje op de lip van een nijlpaard. Komt er een collega van haar aangelopen die haar man bleek te zijn: met dezelfde, niet geveegde lippen, gaf ze haar man een kus op de mond...![]()
![]()
Heeft heel veel tijd nodig. Maar hij komt er wel, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Half jaar kan ook wel pijn doen ja. Mijn eerste relatie liep stuk na ongeveer 3 en een half jaar.
Klote voor hem hoop dat hij het een beetje te boven komt.
Ex kwam nog weleens meteen na zijn werk naar hier, maar dan had hij in elk geval een ander shirt aangetrokken en deo gebruikt....quote:
Precies, om lekker fris en fruitig te zijn. En anders kon je hem gewoon douchenquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ex kwam nog weleens meteen na zijn werk naar hier, maar dan had hij in elk geval een ander shirt aangetrokken en deo gebruikt....
*sweet memories*quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, om lekker fris en fruitig te zijn. En anders kon je hem gewoon douchen
Nou nee hahaquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bent onmisbaar voor de samenleving!
als rasechte Brabander geef ik echt totaal niks om carnavalquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt goed Cinda.
Ga jij iets met Carnaval doen?
Wat een zondequote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
als rasechte Brabander geef ik echt totaal niks om carnaval
Visboer?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een zonde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(grapje)
Is je buurman geen visboer
Krijg je dat wel betaald of doen jullie tijd voor tijd?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lang moeten werken. Werk heel veel over de laatste tijd.
Maar hoe ga je verkleed dit jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
als rasechte Brabander geef ik echt totaal niks om carnaval
Tijd voor tijd mag niet meer voor flexwerkers. Maar deed het toch altijd voor de ekkies. Al gaat er wel veel vanafquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Krijg je dat wel betaald of doen jullie tijd voor tijd?
Ik ga morgen de stad in en heb nog geen ideequote:
Owja, je was flexwerker. Dan zijn overuren wel bagger inderdaad als er zoveel vanaf gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijd voor tijd mag niet meer voor flexwerkers. Maar deed het toch altijd voor de ekkies. Al gaat er wel veel vanaf
Maar mag niet klagen met zo'n ¤600 per week 🤷♀️quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, je was flexwerker. Dan zijn overuren wel bagger inderdaad als er zoveel vanaf gaat.
Ik kruip lekker onder mijn dekbedje komende dagen, kom er alleen onderuit om te werken...quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hoe ga je verkleed dit jaar?
Dat doe je netjes!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar mag niet klagen met zo'n ¤600 per week 🤷♀️
Met overwerk soms nog wel iets meer. Mag niet klagen neequote:
Heb nog een koeienpak overquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga morgen de stad in en heb nog geen idee
Verstandigquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kruip lekker onder mijn dekbedje komende dagen, kom er alleen onderuit om te werken...
wat doe jij aan dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nog een koeienpak over![]()
Zou eigenlijk vanavond even gaan maar toch maar thuis gebleven.
Heeft mijn broer ook, maar wil er wel doe-baar uitzien. Denk gewoon mijn fancy jurkje ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:33 schreef engine het volgende:
Heb nog een koeienpak over![]()
Zou eigenlijk vanavond even gaan maar toch maar thuis gebleven.
Heb alleen een koeienpak. Maar die gebruik ik niet dit jaar.quote:
doe-baar?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft mijn broer ook, maar wil er wel doe-baar uitzien. Denk gewoon mijn fancy jurkje ofzo.
Je verdient meer dan ik afgelopen 2 jaar heb verdient met een full time baan. Ik kwam net aan de 2000 per maand. Al heb ik al mijn overuren wel uitbetaald gekregen bij mijn laatste maand salaris, maar dat was net geen maand salaris over 12 maanden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met overwerk soms nog wel iets meer. Mag niet klagen nee
Gaat wel prima, lekker druk bezig met school en werken en klussen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
mwah gaat wel.....en met jou en muis?
Precies zoals ik het zeg 😝quote:
Oh wauw, dan mag ik er zeker blij mee zijn jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
Je verdient meer dan ik afgelopen 2 jaar heb verdient met een full time baan. Ik kwam net aan de 2000 per maand. Al heb ik al mijn overuren wel uitbetaald gekregen bij mijn laatste maand salaris, maar dat was net geen maand salaris over 12 maanden.
Zeer zeer netjes!
Altijd wel een vruchtbare periodequote:Op donderdag 20 februari 2020 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft mijn broer ook, maar wil er wel doe-baar uitzien. Denk gewoon mijn fancy jurkje ofzo.
omdat ik hem mis.....maar komt wel goed.....dus nog even geen tijd voor kleine konijntjes?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel prima, lekker druk bezig met school en werken en klussen.
Waarom gaat het mwah?
Mag je zeker! Al had ik wel een baan net boven minimum loonquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg 😝
[..]
Oh wauw, dan mag ik er zeker blij mee zijn ja
In mijn geval nee, maar wel een periode van zinquote:
Ah okee.....pas je wel goed op jezelf dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg 😝
[..]
Oh wauw, dan mag ik er zeker blij mee zijn ja
Ik verdien nu ¤14 nogwat per uur. Is netjes tochquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Mag je zeker! Al had ik wel een baan net boven minimum loon
Tijd heelt alle wonden, maar voelt wel even klote zo net erna. Sterkte!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
omdat ik hem mis.....maar komt wel goed.....dus nog even geen tijd voor kleine konijntjes?
Natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ah okee.....pas je wel goed op jezelf dan?
thnxxxquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, maar voelt wel even klote zo net erna. Sterkte!![]()
En voorlopig nog geen kleine konijntjes nee. Eerst studies afmaken
Arme konijntjes... Ze moeten nog wachten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, maar voelt wel even klote zo net erna. Sterkte!![]()
En voorlopig nog geen kleine konijntjes nee. Eerst studies afmaken
Is zeer netjes. Ik zat bij mijn vorige baan op iets meer dan 11 euro per uur. Nu zit ik op net iets meer, maar part time want studie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik verdien nu ¤14 nogwat per uur. Is netjes toch
Ach joh, we hebben daar nog alle tijd voor. Eerst nog even genieten van het studenten levenquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
thnxxx
oh jammer, ben daar wel benieuwd naar
Ah ja. Ben zo blij dat ik daarvan af benquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
Is zeer netjes. Ik zat bij mijn vorige baan op iets meer dan 11 euro per uur. Nu zit ik op net iets meer, maar part time want studie.
Oh ja, ik was even vergeten hoe oud ik al benquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, we hebben daar nog alle tijd voor. Eerst nog even genieten van het studenten leven
Ik had ook weer liever een baan die meer betaalde, maar goed. Het was even lekker cashen en weinig uitgaven.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah ja. Ben zo blij dat ik daarvan af ben
Vind je het niet lekker of letterlijk ziek?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik word echt letterlijk doodziek van vis......
echt letterlijk ziek, wil je niet meemaken zeg maar....quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker of letterlijk ziek?
Jammer wel, vis kan best lekker zijn als het goed bereid is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
echt letterlijk ziek, wil je niet meemaken zeg maar....
Tja, ga het toch maar niet proberen....quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, vis kan best lekker zijn als het goed bereid is.
Geen vis voor jou dan!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik word echt letterlijk doodziek van vis......
Ah nicequote:Op vrijdag 21 februari 2020 05:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet helemaal, maar goed genoeg om weer te gaan werken
Zit alweer op kantoor man. Tering veel mail waarvan 90% quatsch isquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zit alweer op kantoor man. Tering veel mail waarvan 90% quatsch isUitnodigingen voor koffie en taart voor een afscheid van een collega die met pensioen gaat. Verder een hoop gezemmel.
En verder nog genoeg te doen mbt SAP problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |