SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dagbagger is immers present sinds het beginquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn we dat of zijn we dat niet, dat is de vraag.
Waar hebben we onze tempel?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dagbagger is immers present sinds het begin
Wij hebben ons toevlucht oord hier in ONZquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat hadden de Joden ook, dat liep verkeerd af.
Het is wel een mooie plek alleen jammer dat ik de pad al een tijdje niet heb gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben ons toevlucht oord hier in ONZ
Gewoon gezellig blijven meeposten, dan komt het vanzelf wel weer terug!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is wel een mooie plek alleen jammer dat ik de pad al een tijdje niet heb gezien.
Ik weet niet nu Kluun met zijn tand zit weet ik niet of ik nog nieuwtjes krijg van die mooie man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon gezellig blijven meeposten, dan komt het vanzelf wel weer terug!
Kluun in zijn hoogtijdagen was nog best leukquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet niet nu Kluun met zijn tand zit weet ik niet of ik nog nieuwtjes krijg van die mooie man.
Die lijkt hij/zij van sociale media te halen dus wellicht kun je de breedbekpaki zelf volgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet niet nu Kluun met zijn tand zit weet ik niet of ik nog nieuwtjes krijg van die mooie man.
Dan gaan mensen rare dingen van mij denken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Die lijkt hij/zij van sociale media te halen dus wellicht kun je de breedbekpaki zelf volgen.
Ik drink wat Perio-Aid erop. Proost, rip Kluun.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kluun in zijn hoogtijdagen was nog best leuk
Rip Kluun
Daar maak je uiteraard een fake account voor aan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan gaan mensen rare dingen van mij denken.
Het zal niet de eerste keer zijn dat je je eens per ongeluk vergist en met je echte account alles liked van de man met hartjes. Zo zijn er met instagram accounts vast relaties gesneuveld links en rechts.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Daar maak je uiteraard een fake account voor aan.
Die hockeyster is wel een mooi voorbeeld. Wou dat naar haar vriend sturen maar ging naar die fanquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat je je eens per ongeluk vergist en met je echte account alles liked van de man met hartjes. Zo zijn er met instagram accounts vast relaties gesneuveld links en rechts.
Ja je zou zoiets maar met die goddelijke man doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die hockeyster is wel een mooi voorbeeld. Wou dat naar haar vriend sturen maar ging naar die fan![]()
[ afbeelding ]
Ik ken die man niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja je zou zoiets maar met die goddelijke man doen.
Epic fail is dat johquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die hockeyster is wel een mooi voorbeeld. Wou dat naar haar vriend sturen maar ging naar die fan![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:
Ja maar een van ons misschien wel, daarom is het beter Kluun de goede boodschap op FOK! te laten verspreiden.quote:
Had het graag anders gezien, maar ja zoals het nu is, is het ook wel okay.quote:
Het gaat zoals het gaat...quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Had het graag anders gezien, maar ja zoals het nu is, is het ook wel okay.
Ai slaappillen slaap je zo slecht? Slaap lekker meid, welterusten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:05 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, slaappillen weer naar binnengewerkt. Tijd voor een slaapje.
Slaap al jaren kut. Laatste tijd weer veel last van nare dromen dus drink ik eerst slaapthee en dan gooi ik er een paar slaappillen in. Werkt opzich wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef Fernweh het volgende:
Ai slaappillen slaap je zo slecht? Slaap lekker meid, welterusten.
Wat voor pillen heb je ? Zou ook wel zo’n ding willen :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:05 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, slaappillen weer naar binnengewerkt. Tijd voor een slaapje.
Oh heel vervelend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slaap al jaren kut. Laatste tijd weer veel last van nare dromen dus drink ik eerst slaapthee en dan gooi ik er een paar slaappillen in. Werkt opzich wel goed moet ik zeggen.
Valdispert extra sterk en dan neem ik er nog 2 van de extra sterke van Kruidvat merk zelf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat voor pillen heb je ? Zou ook wel zo’n ding willen :p
Da's heftig jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Fernweh het volgende:
Oh heel vervelend.Ik heb wel eens last van slaapverlamming. Dan word ik huilend wakker.
Vaak durf ik dan ook een tijdje niet meer te slapen. Sterkte.
Slaapverlamming is echt klote. Je kan niet bewegen en dan hallucineer je met enge dingen om je heen. Niet leuk.quote:
Slaapverlamming? Apneu bedoel je....quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh heel vervelend.Ik heb wel eens last van slaapverlamming. Dan word ik huilend wakker.
Vaak durf ik dan ook een tijdje niet meer te slapen. Sterkte.
Ja ik weet wat het is, super naarquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef Fernweh het volgende:
Slaapverlamming is echt klote. Je kan niet bewegen en dan hallucineer je met enge dingen om je heen. Niet leuk.
Neen slaapverlamming is wat anders. Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinatiesquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Slaapverlamming? Apneu bedoel je....
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het is, super naar
Nog nooit van gehoord. Maar lijkt me wel eng om mee te maken....quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Neen slaapverlamming is wat anders. Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar lijkt me wel eng om mee te maken....
OOOH sorry, ik ga dan even terug naar die andere kandidaat!quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar tattoages waren een pré, geen vereiste he![]()
Surfers heb ik niks mee, te sportief
Die moet ik ook maar eens gaan proberen. Thanks voor de tip !quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Valdispert extra sterk en dan neem ik er nog 2 van de extra sterke van Kruidvat merk zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |