Boks ouwequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:22 schreef Californium het volgende:
Zooooooo
Ik ben ka-pot!
Wel lekker gebokst
Zo lekker soepje in de pan gooien en tis wel goed
quote:
Toch gegaan dusquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:22 schreef Californium het volgende:
Zooooooo
Ik ben ka-pot!
Wel lekker gebokst
Zo lekker soepje in de pan gooien en tis wel goed
Ik lees dit met een traan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus vrijdag vrij genomen voor een lange zware eenzame training.
Is ook zo want:quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik lees dit met een traan.
Siquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch gegaan dus![]()
Hier staat War on Drugs erop, keihard.
Kan niet sporten vanavond. Wel graag gegaan. Dus vrijdag vrij genomen voor een lange zware eenzame training.
Al die hersenspinsels van je bijhouden lijkt mij geen makkelijke opgave inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Al die hersenspinsels van je bijhouden lijkt mij geen makkelijke opgave inderdaad.
American psycho.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek uit. Heeft iemand tips voor grappige of opbeurende boeken, want ik heb het afgelopen jaar alleen maar boeken over seriemoordenaars, pathologen en horror gelezen.
Dat vond ik een raar depri boekquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:ja
[..]
Grappig of opbeurend
En die heb ik allang gelezen.
De Geluksprofessor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig of opbeurend
Gewoon alle DirkJan strips lezenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek uit. Heeft iemand tips voor grappige of opbeurende boeken, want ik heb het afgelopen jaar alleen maar boeken over seriemoordenaars, pathologen en horror gelezen.
High Fidelityquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig of opbeurend
O ja kan morgen wel strips halen bij m'n ouders. Blauwbloezen, Guust Flater, Vijftien en een half.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon alle DirkJan strips lezen
ik lees dus echt nooit meer he, tegenwoordig. vroeger wel. dat gezegd; ik zou vooral alle klassiekers nog wel willen lezen, dus als je daar nog wat van open hebt staan.. werkt voor mij wel opbeurend door de nostalgiequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Guust Flaterquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kan morgen wel strips halen bij m'n ouders. Blauwbloezen, Guust Flater, Vijftien en een half.
Ligt eraan wat jij onder klassiekers verstaatquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik lees dus echt nooit meer he, tegenwoordig. vroeger wel. dat gezegd; ik zou vooral alle klassiekers nog wel willen lezen, dus als je daar nog wat van open hebt staan.. werkt voor mij wel opbeurend door de nostalgie
Vijftien en een halfquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kan morgen wel strips halen bij m'n ouders. Blauwbloezen, Guust Flater, Vijftien en een half.
M'n zus en ik gebruiken nog steeds flauwe grappen. Zoals "communicerende vaten? Zegt het ene vat tegen het andere..." die heb ik ook eens op school gebruikt toen en toen zaten we te janken van het lachenquote:
nou ja, jij eigenlijk meer hequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder klassiekers verstaat
Engelstalige klassiekers? Ik zou Jane Eyre en Wuthering Heights nog weleens opnieuw willen lezen. Zonder dat er een deadline aan hangtquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:49 schreef Ruse het volgende:
[..]
nou ja, jij eigenlijk meer hemaar je hebt vaak genoeg van die klassieker-lijstjes toch
ik wil A Tale of Two Cities nog eens lezenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelstalige klassiekers? Ik zou Jane Eyre en Wuthering Heights nog weleens opnieuw willen lezen. Zonder dat er een deadline aan hangt
Dit was te verwachtenquote:
Cormac McCarthy is awesome. Maar wel depressiefquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wil A Tale of Two Cities nog eens lezenmaar daar wordt je niet vrolijk van
Asimov vond ik ook vet, maar dan moet je wel van scifi houden denk ik
boeken van Cormac McCarthy, daar zijn veel goeie films van gemaakt
Ian Fleming
Ik heb The Road nog op m'n lijst staan maar die schijnt ook wel naar te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wil A Tale of Two Cities nog eens lezenmaar daar wordt je niet vrolijk van
Asimov vond ik ook vet, maar dan moet je wel van scifi houden denk ik
boeken van Cormac McCarthy, daar zijn veel goeie films van gemaakt
Ian Fleming
Die is heel naar ja. Maar Disney vergeleken met Blood Meridianquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb The Road nog op m'n lijst staan maar die schijnt ook wel naar te zijn.
Jeetje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef Q. het volgende:
ER HEEFT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK GEZETEN!
Meteen een hernia er bij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je wel hard mee gooien ook.
Dit zegt de ander waarschijnlijk ook over jouquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef Q. het volgende:
Neuh, ik zit hier 3 dagen in de week, that makes it mine.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit zegt de ander waarschijnlijk ook over jou
Best vreemd als iemand anders aan je bureau zit en de hele dag naar die foto van CL zit te kijken die daar staat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik zit hier 3 dagen in de week, that makes it mine.Op de andere dagen is hier toch niemand.
Die heeft toch niet de positie van de stoel veranderd he?quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef Q. het volgende:
Gelukkig zijn deze stoelen zo oud dat alle knoppen afgebroken zijn en deze vast staan in de goede positie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:05 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft toch niet de positie van de stoel veranderd he?
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best vreemd als iemand anders aan je bureau zit en de hele dag naar die foto van CL zit te kijken die daar staat.
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze stoelen zo oud dat alle knoppen afgebroken zijn en deze vast staan in de goede positie.
Ik ben gewoon de wallpaper op de hele afdeling.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best vreemd als iemand anders aan je bureau zit en de hele dag naar die foto van CL zit te kijken die daar staat.
True.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de wallpaper op de hele afdeling.
Dat is weer een meevaller.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze stoelen zo oud dat alle knoppen afgebroken zijn en deze vast staan in de goede positie.
thuis sowieso inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bureau en stoel op mijn flexplek en thuis zijn beter dan mijn eigen werkplek
Thuis.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thuis sowieso inderdaad.
Alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuis.! Kan je tenminste ook gewoon dutjes doen zonder dat mensen je raar aankijken.
Terechte vraag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor collega's nu al vragen om bier.
moet kunnen. het is tenslotte auwwieverdaag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor collega's nu al vragen om bier.
Op naar Valkenburg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet kunnen. het is tenslotte auwwieverdaag.
En plantjes.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker met je foto's, pennenbakje en je eigen nietmachine
beter naar Keulen.quote:
En fapjes.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuis.! Kan je tenminste ook gewoon dutjes doen zonder dat mensen je raar aankijken.
Niets voor mij, teveel procrastination mogelijkhedenquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
sinds ik geëmigreerd ben vier ik al geen carnaval meer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter naar Keulen.
Al moet ik zeggen dat het in Aken ook erg gezellig was toen ik daar nog op school zat.
ik heb het de afgelopen 3 jaar helemaal niet gevierd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
sinds ik geëmigreerd ben vier ik al geen carnaval meer.
foto's? Ik ben toch geen wijf zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker met je foto's, pennenbakje en je eigen nietmachine
Niks mis mee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Niets voor mij, teveel procrastination mogelijkheden
Ik had het ook tegen Dinoquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
foto's? Ik ben toch geen wijf zeker.
is dino een wijf?quote:
Lekker gamen en tijdens de laadschermen wat werk uitvoerenquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
foto's? Ik ben heb toch geen wijf zeker.
Jij weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker gamen en tijdens de laadschermen wat werk uitvoeren
geen idee, dat mag je nooit zomaar aannemenquote:
Ohnoes jbpaniek.gifquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef Q. het volgende:
Zouden dit jaar carnaval vieren maar KM werkt vandaag en morgen van 7:00 tot 16:00, zijn pa ligt nog in het ziekenhuis en ik ben een tikkeltje overwerkt en gestresst. Denk dat we skippenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
sinds ik geëmigreerd ben vier ik al geen carnaval meer.
Kan niet wachten tot de PS5, veel minder wachtschermen en dus hoef ik niet zoveel te 'werken'.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker gamen en tijdens de laadschermen wat werk uitvoeren
boodschappen voor een week in huis halen den buitenwereld negerenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zouden dit jaar carnaval vieren maar KM werkt vandaag en morgen van 7:00 tot 16:00, zijn pa ligt nog in het ziekenhuis en ik ben een tikkeltje overwerkt en gestresst. Denk dat we skippen.
Assasins Creed spelen tot mijn ogen dichtvallenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boodschappen voor een week in huis halen den buitenwereld negeren
Welke?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Assasins Creed spelen tot mijn ogen dichtvallen
Kassandraaaaaa!quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Assasins Creed spelen tot mijn ogen dichtvallen
Ik heb Black Flag nu op mn Switch dus die kan ik op de wc spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kassandraaaaaa!
O nee, jj speelde een andere he?
Poepen en klimmen en moorden!quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Black Flag nu op mn Switch dus die kan ik op de wc spelen.
Ik speel een managementspel en dan moet ik redelijk wat wachten tot ik weer genoeg geld heb.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de PS5, veel minder wachtschermen en dus hoef ik niet zoveel te 'werken'.
Welke?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel een managementspel en dan moet ik redelijk wat wachten tot ik weer genoeg geld heb.
Ik zou een klacht indienen bij de Ombudsman als ik jou wasquote:
Ik ben alleen maar pakketjes aan t bezorgen in een desolaat toekomstig landschap. Niet op de wc.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Beste combinatie ooit.![]()
En piraat spelen.
Ze was okayquote:
je hebt je telefoon toch niet aan de lader nu he?quote:
Gisteren overgeslagen, ik had geen zin meer, nadat ik pas om half 8 thuis kwam.quote:
Ja, beetje wel, maar ik vind wel dat het dieper dan dat gaat. Qua layout ziet het er wel zo uit iig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Staat op m'n wishlist.
Dat is toch vergelijkbaar met Prison Architect qua gameplay?
Complexe simsquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, beetje wel, maar ik vind wel dat het dieper dan dat gaat. Qua layout ziet het er wel zo uit iig.
Sam Porter Bridges.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar pakketjes aan t bezorgen in een desolaat toekomstig landschap. Niet op de wc.
Nee, die ken ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Complexe sims
Dan ken je zeker RimWorld ook?
Dat klinkt als iets wat Ang3l zou spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Complexe sims
1, 2, 3, NV, 4, 76?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om binnenkort weer eens Fallout te gaan spelen
Ook leuke. Odyssey is nog wat beter, die al gedaan? Alhoewel dat op het eind wel een grindfestijn wordt, Origins ook trouwens. Allebei niet uitgespeeld maar wel tientallen uren in gestopt.quote:
Nee, Odyssey nog niet gespeeldquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook leuke. Odyssey is nog wat beter, die al gedaan? Alhoewel dat op het eind wel een grindfestijn wordt, Origins ook trouwens. Allebei niet uitgespeeld maar wel tientallen uren in gestopt.
Grinden? Ang3l, ben jij het?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, Odyssey nog niet gespeeld. Ik grind juist nu als een malle, zodat de quests lekker makkelijk gaan
. En ik ben een 100% nerdje dus grinden vind ik nooit zo erg.
Ik zou naar huis gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Internet kaputt op kantoor. Gelukkig nog wel wifi
Ik begon met het spelen van Odyssey toen ik net een paar dagen terug was uit Griekenland, allemaal plekken waar ik geweest was kwamen terug in de game, maakte het natuurlijk nog toffer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, Odyssey nog niet gespeeld. Ik grind juist nu als een malle, zodat de quests lekker makkelijk gaan
. En ik ben een 100% nerdje dus grinden vind ik nooit zo erg.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Internet kaputt op kantoor. Gelukkig nog wel wifi
quote:
Die zat bij mijn Xbox. Ik kon er niet inkomen hoor, leek wel of ik weer op de MSX2 aan het gamen was zo oud leek het.quote:
Rimworld! Bazenspel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Complexe sims
Begrijp het geklaag niet helemaal, zijn vaak mensen die het niet spelen.quote:
"wat steken laten vallen"quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp het geklaag niet helemaal, zijn vaak mensen die het niet spelen.
Bethesda heeft wel wat steken laten vallen, vooral op PC waar het een groot hack festijn is.
quote:
Kantoor heeft een koffiebar en dakterras, zit nu in het zonnetjequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou naar huis gaan.
Ik ben nog steeds okayquote:
Klinkt als een spel voor Ang3lquote:
Ja, ik ook. Gedoe. Is weer veel te lang. Toch wel halve mm.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet binnenkort echt weer eens naar de kapper. Misschien voor dinsdag maar een afspraak maken.
zon?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kantoor heeft een koffiebar en dakterras, zit nu in het zonnetje
Dat is vanzelfsprekendquote:
Veel te lang weer inderdaad. Springt het weer alle kanten op, behalve de juiste.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Gedoe. Is weer veel te lang. Toch wel halve mm.
Yep, heerlijk weertje, zelfs een jas is niet nodigquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep, heerlijk weertje, zelfs een jas is niet nodig
Ik krijg een beetje de indruk dat je niet in NL bent.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep, heerlijk weertje, zelfs een jas is niet nodig
Dat is juist ende correctquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de indruk dat je niet in NL bent.
Ik heb gisteren zonder jas mijn vuilnis naar buiten gebracht hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de indruk dat je niet in NL bent.
Bear Gryllis is er niks bij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zonder jas mijn vuilnis naar buiten gebracht hoor.
Jezus ik echt niet. Het regendequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zonder jas mijn vuilnis naar buiten gebracht hoor.
Als je nu komt is er zon. En bier.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
Toen ik in Porto was was het in Nederland 5 graden warmer. En droog.
Q-vormig gat in de deur.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je nu komt is er zon. En bier.
Okay, klinkt goed, vind Origins namelijk echt al HEEL vetquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begon met het spelen van Odyssey toen ik net een paar dagen terug was uit Griekenland, allemaal plekken waar ik geweest was kwamen terug in de game, maakte het natuurlijk nog toffer.Odyssey is eigenlijk op elk vlak beter.
Ben net op vakantie geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je nu komt is er zon. En bier.
Das geen excuus om geen bier te gaan drinken in Portoquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben net op vakantie geweest.![]()
Daar was wel nog meer zon.
In Porto drink je port.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das geen excuus om geen bier te gaan drinken in Porto
Ook. En vino verdequote:
Ja en neequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Sam Porter Bridges.!
Zo'n geweldige game.
Ik heb alleen Odyssey gespeeld, dus kan met geen enkele andere AC vergelijken. Ze lijken me allemaal een beetje hetzelfde. Odyssey heb ik dan wele cht helemala uitgespeeld, incl alle cult members en mythische beesten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook leuke. Odyssey is nog wat beter, die al gedaan? Alhoewel dat op het eind wel een grindfestijn wordt, Origins ook trouwens. Allebei niet uitgespeeld maar wel tientallen uren in gestopt.
Was meer dan verwacht, dus ben benieuwd naar de loonstrook.quote:
ik heb nog verbazingwekkend veel over van mijn vorige salarisquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was meer dan verwacht, dus ben benieuwd naar de loonstrook.
Dat is altijd fijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was meer dan verwacht, dus ben benieuwd naar de loonstrook.
Hoi, how you doin'.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog verbazingwekkend veel over van mijn vorige salaris
Ik heb nog verbazingwekkend veel maand over.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht dat komend weekend een hoop gaat verdwijnenquote:
Oh, hier viel het tegen, maar goed, was ook een dure dag gisteren met KM zijn cadeau.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En t is nog wel een kortere maandquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog verbazingwekkend veel maand over.
wel 1 dag langer dan normaal..quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En t is nog wel een kortere maand
Daarom juist, zelfde bedrag betalen, maar minder dagen ervoor terug krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En t is nog wel een kortere maand
Ja, daar ga je al.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel 1 dag langer dan normaal..
Die krijgt wel veel cadeaus. Beetje jaloersquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, hier viel het tegen, maar goed, was ook een dure dag gisteren met KM zijn cadeau.
Dat geldt alleen voor vaste uitgaven, niet voor variabelequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom juist, zelfde bedrag betalen, maar minder dagen ervoor terug krijgen.
Daarnaast twee feestjes, die kosten lopen dan ook stiekem aardig op.
Ik had wat meer variabele lasten. En die vielen ook nog eens hoger uit. Daarnaast reiskostenvergoeding in januari niet ontvangen, waar ik wel rekening mee had gehouden. Maar die komt er als het goed is deze maand bij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor vaste uitgaven, niet voor variabele
Minder dagen, dus ook minder variabele uitgaven.
Ik heb meer variabele lasten dan vaste lasten
Uit eten en zo....
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog verbazingwekkend veel maand over.
Heel je begroting de prullenbak inquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel 1 dag langer dan normaal..
Ja, komt totaal niet meer uit nu.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel je begroting de prullenbak in
Snap ik. Gister was zijn verrassing, namelijk zijn motorrijbewijsquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijgt wel veel cadeaus. Beetje jaloers
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Gister was zijn verrassing, namelijk zijn motorrijbewijs. Hij was zo blij
.
Ook een rijke tata dame datenquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijgt wel veel cadeaus. Beetje jaloers
Op water en brood nu voor de rest van de maandquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, komt totaal niet meer uit nu.
Dan krijg je ook wel cadeaus terugquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook een rijke tata dame daten![]()
![]()
Hoi
Zie je, ik heb toch iets verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je ook wel cadeaus terug
Doen we allemaal weleens. Maar wees gerust, je kan er altijd nog iets aan doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zie je, ik heb toch iets verkeerd gedaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je ook wel cadeaus terug
Nee hoor, flauw grapje. Niks te klagenquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Doen we allemaal weleens. Maar wees gerust, je kan er altijd nog iets aan doen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook een rijke tata dame daten![]()
![]()
Hoi
Het einde is zo goed!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en neeNou ja, meer richting ja.
Ik vind de systemen echt super goed in elkaar zitten, met likes, bouwwerken van anderen, de BB, schoenen die verslijten etc. Heel gedetailleerd. Alleen het is wel ERG veel hetzelfde. Alleen net als je dan denkt "dit wordt me te eentonig" dan veranderen ze toch net een dingetje, een vijand, een terrein, en wordt het toch weer een beetje uitdagend.... en dus ga je door.
Het voelt wel echt als zwaar werk, en da's op zoch ook heel goed gedaan. Maar dat voelt niet super "relaxed" of zo. Ben wel echt benieuwd naar t verhaal, dus ik speel/pl;eter gewoon verder.
Weet je in ieder geval zeker dat ze je bevallen.quote:
tijgerprint?quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Deze maand nog een print voor mezelf gekocht.
Oh ja, dat is jammer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat staat me niet zo goed.
wel waarquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat staat me niet zo goed.
Binnenkort date dan maarquote:
Jij hebt een damequote:
ja, wist je dat niet? ;oquote:
Jij had een vriendin toch?quote:
quote:
Had ja, ruim vier jaar geleden intussen alweer.quote:
Cali:quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ja, ruim vier jaar geleden intussen alweer.
Owquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ja, ruim vier jaar geleden intussen alweer.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik DM je voor het weekend wel een paar datums door.
Yumquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow
[..]![]()
![]()
Ik stel een Nijmegen borrel voor
je mag cadeaus voor mij kopenquote:
Mijn geld is niet op, gekkie. Ik vind alles voor mezelf gewoon te duur.quote:
RENTENIEREN!quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Mijn beleggingsrekening heeft wel al 1% winst. Ik moet mezelf opleggen niet te vaak op die site te kijken.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
https://www.peaks.com/nl/nl/quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Mijn beleggingsrekening heeft wel al 1% winst. Ik moet mezelf opleggen niet te vaak op die site te kijken.
Ik stort er gewoon iedere maand een bedrag daarop. Naast mijn normale spaarrekening is dat wel fijn. En het sparen gaat vooralsnog goed de laatste maanden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Oh nee, ik doe Meesman. Gewoon maandelijks inleggen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.peaks.com/nl/nl/
Een vriendin van mij is nou hier mee begonnen.
Kende t helemaal niet/
Ik snap er verder geen zak vanquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe Meesman. Gewoon maandelijks inleggen.
Haha nou ja, ik ben er ook niet mega in thuis. Maar dit is vaste maandelijkse inleg, zelf portefeuille bepaald (verhouding veilig/groei) en that's it. In theorie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap er verder geen zak van
Ikw eet dat ik een paar honderd aandelen hebMaar ik ben er slecht in
Ik snap dit al niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nou ja, ik ben er ook niet mega in thuis. Maar dit is vaste maandelijkse inleg, zelf portefeuille bepaald (verhouding veilig/groei) en that's it. In theorie.
O pinsparen, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef Debsterr het volgende:
Peaks is wat ABN ook ooit had, afronden. Dus pin je 3,80 dan gaat er 20 cent naar een apart potje. Alleen Peaks schijnt dramatisch hoge kosten te hebben dus hou je er op termijn niets aan over gecombineerd met het risico van beleggen.
Ja dat bedoelde ik! Heeft ABN dat nog ja? Was best handigquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O pinsparen, dat doe ik ook.
Ja, elke keer dat ik pin, gaat er 10% van dat bedrag naar een andere rekening. Allemaal van die kleine kutbedragen natuurlijk, maar over een heel jaar is het wel lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik! Heeft ABN dat nog ja? Was best handig.
Die vallen qua kosten nog wel mee, alleen hebben die weer een inlegdrempel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe Meesman. Gewoon maandelijks inleggen.
ik ben al blij dat ik tegenwoordig spaargeld hebquote:
5 euro?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik tegenwoordig spaargeld heb
Maandelijks dus nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vallen qua kosten nog wel mee, alleen hebben die weer een inlegdrempel.
Zoveel?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er wakker van liggen.
Ja die Peaks is van de Rabiobank, en dan kun je bv met je wisselgeld sparen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nou ja, ik ben er ook niet mega in thuis. Maar dit is vaste maandelijkse inleg, zelf portefeuille bepaald (verhouding veilig/groei) en that's it. In theorie.
Kleine auto!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik precies één keer van tanken.
Werkt niet met mijn rekening sowieso (MoneYou).quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die Peaks is van de Rabiobank, en dan kun je bv met je wisselgeld sparen.
Dan rond ie al je pinbedragen af naar boven, en dat wisselgeld gaat dan in beleggingen.
Super mini rendement maar altijd meer dan je spaarrekening
maar dan heb ik geen volle tank..quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik precies één keer van tanken.
Moest van de week 94 euro aftikkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In die van mij gaat nog geen 40 euroSchijtirritant wel.
Jawel hoor, meestal wel..quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen volle tank..
En hoe ver kan je daar dan mee rijden?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Moest van de week 94 euro aftikken
ik niet, maar goed, mijn eigen auto tank ik nog amar 1x per 2 maanden ofzo. de rest gaat met de tankpas van de baas.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel hoor, meestal wel..
Ik heb t ff aangezet. Ik denk dat de kosten idd "stiekem" best wel veel zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werkt niet met mijn rekening sowieso (MoneYou).
Ik moet alle benzine zelf betalen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, maar goed, mijn eigen auto tank ik nog amar 1x per 2 maanden ofzo. de rest gaat met de tankpas van de baas.
ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet alle benzine zelf betalen.
Boomers will boom.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Mijn moeder staat al weer 5 min op "aan het typen....."
Het was haar in depth analysis van het einde van GOT blijkbaarquote:
Hippe moederquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was haar in depth analysis van het einde van GOT blijkbaar
Dat had ff tijd nodig
Die geniet met 71 volop van "dat drakenmeisje"quote:
al bekent bij een te groot publiek.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moeder van Ang3l vindt je te mainstream zeker.
Mijn vader komt er maar niet in.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die geniet met 71 volop van "dat drakenmeisje"
Ben je daar nog niet klaar mee?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:01 schreef Q. het volgende:
Als ik over een paar maanden mn studieschuld heb afgelost kan ik in een lekker tempo sparen.
Hoeveel schuld had je?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:01 schreef Q. het volgende:
Als ik over een paar maanden mn studieschuld heb afgelost kan ik in een lekker tempo sparen.
Je moet toch ook gewoon lang betalen? Is niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was toch al bijna of over de 40.
Hmm ja oke.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet toch ook gewoon lang betalen? Is niet zo gek hoor.
Ja vooral als je ook hypotheek enzo hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En gewoon zo lang mogelijk pauze instellen enzo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vooral als je ook hypotheek enzo hebt.
Nou met dat huidige leenstelsel zou dan niemand meer studeren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Als dat zo lang duurt wat heeft studeren dan voor een zin? Werk al vanaf mijn 18e (wel veel in de avond door werkgever betaald gedaan).
Maar huis is al bijna vrij weer.
Omdat je gewoon zo min mogelijk betaald per maand. Het doel moet niet zijn dat ding af te lossen. Dat levert niks op.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Als dat zo lang duurt wat heeft studeren dan voor een zin? Werk al vanaf mijn 18e (wel veel in de avond door werkgever betaald gedaan).
Maar huis is al bijna vrij weer.
Je bedoelt 100% aflossingsvrij? Lijkt me niet beter toch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat je gewoon zo min mogelijk betaald per maand. Het doel moet niet zijn dat ding af te lossen. Dat levert niks op.
De studieschuld. Niet de hypotheek.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bedoelt 100% aflossingsvrij? Lijkt me niet beter toch?
Mijn wens is altijd nog een passief inkomen.
Er staat jaartje of 15 voor. Heb het zometeen in 12 gedaan ofzo. Rustig aan in het begin, laatste jaren sneller want wil er van af zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was toch al bijna of over de 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |