Boks ouwequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:22 schreef Californium het volgende:
Zooooooo
Ik ben ka-pot!
Wel lekker gebokst
Zo lekker soepje in de pan gooien en tis wel goed
quote:
Toch gegaan dusquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:22 schreef Californium het volgende:
Zooooooo
Ik ben ka-pot!
Wel lekker gebokst
Zo lekker soepje in de pan gooien en tis wel goed
Ik lees dit met een traan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus vrijdag vrij genomen voor een lange zware eenzame training.
Is ook zo want:quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik lees dit met een traan.
Siquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch gegaan dus![]()
Hier staat War on Drugs erop, keihard.
Kan niet sporten vanavond. Wel graag gegaan. Dus vrijdag vrij genomen voor een lange zware eenzame training.
Al die hersenspinsels van je bijhouden lijkt mij geen makkelijke opgave inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Al die hersenspinsels van je bijhouden lijkt mij geen makkelijke opgave inderdaad.
American psycho.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek uit. Heeft iemand tips voor grappige of opbeurende boeken, want ik heb het afgelopen jaar alleen maar boeken over seriemoordenaars, pathologen en horror gelezen.
Dat vond ik een raar depri boekquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:ja
[..]
Grappig of opbeurend
En die heb ik allang gelezen.
De Geluksprofessor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig of opbeurend
Gewoon alle DirkJan strips lezenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek uit. Heeft iemand tips voor grappige of opbeurende boeken, want ik heb het afgelopen jaar alleen maar boeken over seriemoordenaars, pathologen en horror gelezen.
High Fidelityquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig of opbeurend
O ja kan morgen wel strips halen bij m'n ouders. Blauwbloezen, Guust Flater, Vijftien en een half.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon alle DirkJan strips lezen
ik lees dus echt nooit meer he, tegenwoordig. vroeger wel. dat gezegd; ik zou vooral alle klassiekers nog wel willen lezen, dus als je daar nog wat van open hebt staan.. werkt voor mij wel opbeurend door de nostalgiequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Guust Flaterquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kan morgen wel strips halen bij m'n ouders. Blauwbloezen, Guust Flater, Vijftien en een half.
Ligt eraan wat jij onder klassiekers verstaatquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik lees dus echt nooit meer he, tegenwoordig. vroeger wel. dat gezegd; ik zou vooral alle klassiekers nog wel willen lezen, dus als je daar nog wat van open hebt staan.. werkt voor mij wel opbeurend door de nostalgie
Vijftien en een halfquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kan morgen wel strips halen bij m'n ouders. Blauwbloezen, Guust Flater, Vijftien en een half.
M'n zus en ik gebruiken nog steeds flauwe grappen. Zoals "communicerende vaten? Zegt het ene vat tegen het andere..." die heb ik ook eens op school gebruikt toen en toen zaten we te janken van het lachenquote:
nou ja, jij eigenlijk meer hequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder klassiekers verstaat
Engelstalige klassiekers? Ik zou Jane Eyre en Wuthering Heights nog weleens opnieuw willen lezen. Zonder dat er een deadline aan hangtquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:49 schreef Ruse het volgende:
[..]
nou ja, jij eigenlijk meer hemaar je hebt vaak genoeg van die klassieker-lijstjes toch
ik wil A Tale of Two Cities nog eens lezenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelstalige klassiekers? Ik zou Jane Eyre en Wuthering Heights nog weleens opnieuw willen lezen. Zonder dat er een deadline aan hangt
Dit was te verwachtenquote:
Cormac McCarthy is awesome. Maar wel depressiefquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wil A Tale of Two Cities nog eens lezenmaar daar wordt je niet vrolijk van
Asimov vond ik ook vet, maar dan moet je wel van scifi houden denk ik
boeken van Cormac McCarthy, daar zijn veel goeie films van gemaakt
Ian Fleming
Ik heb The Road nog op m'n lijst staan maar die schijnt ook wel naar te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wil A Tale of Two Cities nog eens lezenmaar daar wordt je niet vrolijk van
Asimov vond ik ook vet, maar dan moet je wel van scifi houden denk ik
boeken van Cormac McCarthy, daar zijn veel goeie films van gemaakt
Ian Fleming
Die is heel naar ja. Maar Disney vergeleken met Blood Meridianquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb The Road nog op m'n lijst staan maar die schijnt ook wel naar te zijn.
Jeetje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef Q. het volgende:
ER HEEFT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK GEZETEN!
Meteen een hernia er bij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je wel hard mee gooien ook.
Dit zegt de ander waarschijnlijk ook over jouquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef Q. het volgende:
ER HEEFT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK GEZETEN!
Neuh, ik zit hier 3 dagen in de week, that makes it mine.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit zegt de ander waarschijnlijk ook over jou
Best vreemd als iemand anders aan je bureau zit en de hele dag naar die foto van CL zit te kijken die daar staat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik zit hier 3 dagen in de week, that makes it mine.Op de andere dagen is hier toch niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |