SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen
Whehe, mensen zijn wel vaker een paar daagjes weg, maar welkom terug!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:30 schreef Fernweh het volgende:
Overigens bedankt voor het hartelijke welkom terug allemaal.
Aan het filosoferen met een knapzak en weinig proviand dus ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, mensen zijn wel vaker een paar daagjes weg, maar welkom terug!
Waar was je?
En WTF @ deze TT?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Aan het filosoferen met een knapzak en weinig proviand dus ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.
Ja ik had deze zonet even gefabriceerd:
De Toppers: Tod, Tot & Ton.
Jack Jazz DerRabbit
dud0r b4d455 l4z0r m33570r
Met gierende banden en een koude engine.
Nee maar nu we het erover hebben. Ik ga denk ik een boek schrijven over een psychopaat die trommels maakt van lilliputterhuiden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Een jackrabbit, worden daar bontjassen van gemaakt?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee maar nu we het erover hebben. Ik ga denk ik een boek schrijven over een psychopaat die trommels maakt van lilliputterhuiden.
Of over een psychopate die Gerrit Hiemstra stalkt.
Neenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Dit iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
EEN TOPIC MET EEN TT IS BEST WEL ZO FIJN!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Zal wel haags haantjes gedrag zijn ofzow![]()
Hoi, hoe gaat het nu met je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Zal wel haags haantjes gedrag zijn ofzow![]()
Het gaat .. laat ik het daar maar op houden voorlopigquote:
Nein nein neinquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:52 schreef Fernweh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zouden eigenlijk wat oortjes op gephotoshopt moeten worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan zo'n computerspelletje van vroeger.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Joh, welke dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n computerspelletje van vroeger.
Jij bent hier meneer de designer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zouden eigenlijk wat oortjes op gephotoshopt moeten worden!
Leuke spellen waren dat hé.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we het daar nou toevallig over gehad hebben!Zie de posts er boven!
Chrono Trigger?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik was meer van de RPG's; Chaos strikes back, Drakkhen enz.
Lachenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
https://playclassic.games(...)ckrabbit-online/play
Volgens mij werkt dit.
Mattiequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Middag, griepje zet nu eindelijk door. HonTs fucking beroerd
En anders zijn er vast wel emulators te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn websites waar je gratis ouwe DOS- en Amiga games kunt spelen.
Beterschap man! Gewoon even lekker uitzieken!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Middag, griepje zet nu eindelijk door. HonTs fucking beroerd
Yoquote:
Ja blijf morgen ook lekker ff thuis. Hoest mijn longen uit mijn lijfquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap man! Gewoon even lekker uitzieken!
Wel chill dat ze die nu uitzenden in hun geheel. Is wel lekkere achtergrond muziekquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yo
[..]
Ja blijf morgen ook lekker ff thuis. Hoest mijn longen uit mijn lijfVoordeeltje ik kan de testdagen van F1 kijken
En bestel zo ff wat te kanen
Ha ja precies. Wel lekker kijkvoer voor op de bankquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel chill dat ze die nu uitzenden in hun geheel. Is wel lekkere achtergrond muziek![]()
Ik ga ook nog effe wat voer naar binnen werken want pas om 11 uur ontbijt gehad en lunch over geslagen. Daarna nog even uurtje of 2 verder klussen aan de trap.
Thanks. Heb net twee broodjes met boterhammen worst gepakt. Had eigenlijk zin in muesli, maar we hebben geen melk meer in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha ja precies. Wel lekker kijkvoer voor op de bank![]()
Succes met klussen ! Wat voor voer ga ja naar binnen harken ?
HAGA !quote:
Ik verdien het ziek te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks. Heb net twee broodjes met boterhammen worst gepakt. Had eigenlijk zin in muesli, maar we hebben geen melk meer in huis.
Hebben die dat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik doe eens gek en ga burger en patat bij Happy Italy halen
Is een to go vestiging, dus meer een fastfoodzaakquote:
Miste je vanmorgenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HAGA !
[..]
Ik verdien het ziek te zijnHeb een emmer Hot Wings besteld en bij een ander een halve kilo pangsit goreng
En dat terwijl de KFC hier op 2 minuten lopen zit, misschien 3
en de Chinees schuin tegenover
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het kan is de mentaliteit die je hiervoor nodig hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet niet of ik véértig (!) indianen wel aan kan hoor @:Fernweh![]()
![]()
Ah beterschap man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgenvroeg ook niet vd partij denk ik, ff goed uitzieken
Lekker junkfood!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HAGA !
[..]
Ik verdien het ziek te zijnHeb een emmer Hot Wings besteld en bij een ander een halve kilo pangsit goreng
En dat terwijl de KFC hier op 2 minuten lopen zit, misschien 3
en de Chinees schuin tegenover
pipi langkousquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het kan is de mentaliteit die je hiervoor nodig hebt.
Danku dank uquote:
Maar t is zo lekker makkelijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker junkfood!![]()
En wel herkenbaar om dan drang te hebben gewoon lekker binnen te zitten en niet meer de deur uit te gaan, al kan ik dat dan meestal niet over mijn hart verkrijgen
Ja dat wel, maar ik krijg na een paar uur binnen zitten het idee dat de muren op me af komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Danku dank u
[..]
Maar t is zo lekker makkelijk
Nee, ik beschreef mijn perfecte man en hij beweerde dat hij een date kon regelen met diegenequote:
Thanks lieve Cinquote:
Doen ze ook. Vaak ook de Ugg dragende Primark hunter met bontkraag en overgewicht die binnen komen stampen 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik krijg na een paar uur binnen zitten het idee dat de muren op me af komen.
Hoe ziet je perfecte man eruit dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik beschreef mijn perfecte man en hij beweerde dat hij een date kon regelen met diegene![]()
Wist niet eens dat ze bestonden
Damn, je begint wel aardig hard te hallucineren!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks lieve Cin
[..]
Doen ze ook. Vaak ook de Ugg dragende Primark hunter met bontkraag en overgewicht die binnen komen stampen 🤣🤣🤣
Qua uiterlijk baard(je), donker haar, lichte ogen, niet te dun maar ook niet dik en leuke bonus zouden tattoages zijn. Qua innerlijk, lief, oprecht, trouw, spontaan, heeft humor, is enigzins intelligent, houdt van dieren, kan goed luisteren en wil iets serieus.quote:
Hoestsiroop / J / medsquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, je begint wel aardig hard te hallucineren!![]()
Lekker bezig maat!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoestsiroop / J / meds
Nee grapje. Alleen de hoestsiroop niet.
Ik heb: Een sikje geen baard, tja haar... Beetje licht maar helaas ook niet veel meer van over. Lichte ogen check. Niet dun check, dik ik ben wel vrij stevig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Qua uiterlijk baard(je), donker haar, lichte ogen, niet te dun maar ook niet dik en leuke bonus zouden tattoages zijn. Qua innerlijk, lief, oprecht, trouw, spontaan, heeft humor, is enigzins intelligent, houdt van dieren, kan goed luisteren en wil iets serieus.
Dat je huisdieren wil is wel een vereistequote:Op woensdag 19 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb: Een sikje geen baard, tja haar... Beetje licht maar helaas ook niet veel meer van over. Lichte ogen check. Niet dun check, dik ik ben wel vrij stevig.
Lief ben ik ook wel, oprecht ook, trouw zeer zeker. Loyaliteit is immers het aller belangrijkste. Humor vast wel, intelligent so-so. Dieren hou van dieren maar wil ze niet in huis.
Goed kunnen luisteren? Daar studeer ik voor. Serieus, ja.
Ik voldoe best aan veel van je punten, als ik een haartransplantatie zou nemen (nu altijd gemillimeterd.) en een baar zou laten groeien in plaats van een sik, dan hadden we een match.
En ik wil geen huisdieren en geen kinderen eigenlijk.
Alleen ik heb pas een relatiebreuk gehad en ik besef me dat ik het niet los kan laten. Dus blijf ik de rest van mijn leven alleen terug verlangen naar hoe het ooit had kunnen zijn. Mijn hart is als een boom die uit de grond is gerukt en vervolgens in een woestijn is geplant eenzaam aan een oase terug verlangend naar de oude dagen.
Dat gevoel slijt met de tijd welquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb: Een sikje geen baard, tja haar... Beetje licht maar helaas ook niet veel meer van over. Lichte ogen check. Niet dun check, dik ik ben wel vrij stevig.
Lief ben ik ook wel, oprecht ook, trouw zeer zeker. Loyaliteit is immers het aller belangrijkste. Humor vast wel, intelligent so-so. Dieren hou van dieren maar wil ze niet in huis.
Goed kunnen luisteren? Daar studeer ik voor. Serieus, ja.
Ik voldoe best aan veel van je punten, als ik een haartransplantatie zou nemen (nu altijd gemillimeterd.) en een baar zou laten groeien in plaats van een sik, dan hadden we een match.
En ik wil geen huisdieren en geen kinderen eigenlijk.
Alleen ik heb pas een relatiebreuk gehad en ik besef me dat ik het niet los kan laten. Dus blijf ik de rest van mijn leven alleen terug verlangen naar hoe het ooit had kunnen zijn. Mijn hart is als een boom die zijn grond is gerukt en vervolgens in een woestijn is geplant eenzaam aan de oase wachtend tot het water op is en afsterft, verlangend naar de regen van vroeger.
Geen katten, hond staat open ter discussie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat je huisdieren wil is wel een vereiste![]()
Laatste klinkt wel heftig, heb me ook een tijd zo gevoeld. Maar het gaat steeds beter. Hoelang is het geleden?
Misschien dat het magisch verdwijnt wanneer @ToT de eerste donatie ontvangt. Of misschien gaat het gewoon net zo lang duren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt met de tijd wel
Contact houden met je ex is geen goed idee, gewoon al het contact verbreken. Is moeilijk en kut, maar dat is gewoon het beste. Heb ook nog een tijdje contact willen houden, maar dat werkte niet. Vooral omdat hij er niet in investeerde (bleek dat hij dat niet deed omdat hij al lekker aan het rondneuken was).quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geen katten, hond staat open ter discussie.
Nu een maand, maar ze wilde vrienden blijven en ik heb gezegd is goed. Dat was niet slim en tekende wel een beetje mijn doem. Haar loslaten lukt me wel, maar laatst kwam ik haar tegen onverwacht. Toen wilde ze vrienden blijven en sindsdien hebben we kort contact.
Dat maakt het een stuk lastiger. Eerst dacht ik dat ze vreemdging en daarom van me 'af' wou maar dat lijkt helemaal niet zo te zijn. Sindsdien is het voor mij ook een stuk lastiger. Ze vertelde me dat het de laatste slecht met haar gaat, ik weet dat zij een heel gesloten persoon is. Met het wegvallen van onze relatie had ze dus niemand om mee te praten.
Nu neem ik die rol weer een beetje op me om haar te helpen, ook al ga ik er zelf een beetje kapot aan.Maar dat is wat ik je zei, loyaliteit is het allerbelangrijkste. De ultieme liefde bestaat uit het maken van offers. Ook als het niet meer beantwoord wordt, geef ik wel nog om haar.
Dan doe ik het maar.![]()
Vrienden blijven in de eerste paar maanden is sowieso geen goed idee. Je moet haar eerst volledig hebben los gelaten, daarna kun je misschien weer langzaam een vriendschappelijke relatie opbouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geen katten, hond staat open ter discussie.
Nu een maand, maar ze wilde vrienden blijven en ik heb gezegd is goed. Dat was niet slim en tekende wel een beetje mijn doem. Haar loslaten lukt me wel, maar laatst kwam ik haar tegen onverwacht. Toen wilde ze vrienden blijven en sindsdien hebben we kort contact.
Dat maakt het een stuk lastiger. Eerst dacht ik dat ze vreemdging en daarom van me 'af' wou maar dat lijkt helemaal niet zo te zijn. Sindsdien is het voor mij ook een stuk lastiger. Ze vertelde me dat het de laatste slecht met haar gaat, ik weet dat zij een heel gesloten persoon is. Met het wegvallen van onze relatie had ze dus niemand om mee te praten.
Nu neem ik die rol weer een beetje op me om haar te helpen, ook al ga ik er zelf een beetje kapot aan.Maar dat is wat ik je zei, loyaliteit is het allerbelangrijkste. De ultieme liefde bestaat uit het maken van offers. Ook als het niet meer beantwoord wordt, geef ik wel nog om haar.
Dan doe ik het maar.![]()
Ja ik weet het, maar ja als ik het contact verbreek, dan heeft ze niemand met wie ze een beetje kan praten. Ze is erg gesloten en heeft vervelende dingen meegemaakt etc. Het zou beter zijn voor mezelf om door te gaan. Maar ach ja, ik moet gewoon mezelf in de eerste versnelling zetten en hopen dat de motor niet afbrandt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Contact houden met je ex is geen goed idee, gewoon al het contact verbreken. Is moeilijk en kut, maar dat is gewoon het beste. Heb ook nog een tijdje contact willen houden, maar dat werkte niet. Vooral omdat hij er niet in investeerde (bleek dat hij dat niet deed omdat hij al lekker aan het rondneuken was).
Maar als ik het goed begrijp heeft zij het uitgemaakt?
Ja je hebt volkomen gelijk. Maar ja ik sta haar nog wel even bij, als ik er echt aan kapot ga. Dan moet ik er wel mee stoppen, maar ik ga wel tot aan het randje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden blijven in de eerste paar maanden is sowieso geen goed idee. Je moet haar eerst volledig hebben los gelaten, daarna kun je misschien weer langzaam een vriendschappelijke relatie opbouwen.
Ik heb zoiets ook ooit gehad, maar na een dikke maand bleek dat we daar beiden aan kapot gingen. En dat terwijl we voor de relatie (die iets meer dan een jaar geduurd heeft) al een jaar of 5/6 vrienden zijn geweest.
Echt terug gegaan naar hoe het ervoor was is het nooit geworden, maar we hebben nog geregeld contact en zien elkaar soms nog tijdens sociale evenementen, maar dat laatste is heel sporadisch.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja je hebt volkomen gelijk. Maar ja ik sta haar nog wel even bij, als ik er echt aan kapot ga. Dan moet ik er wel mee stoppen, maar ik ga wel tot aan het randje.
Ben je erna nog ooit teruggegaan naar vrienden? Of toch gewoon alles verbroken?
Snap dat je daar mee zit, maar dat is jouw zorg niet meer. Heel hard gezegd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ja als ik het contact verbreek, dan heeft ze niemand met wie ze een beetje kan praten. Ze is erg gesloten en heeft vervelende dingen meegemaakt etc. Het zou beter zijn voor mezelf om door te gaan. Maar ach ja, ik moet gewoon mezelf in de eerste versnelling zetten en hopen dat de motor niet afbrandt.
Bah, dat lijkt me heel naar. Is het net uit en zit die al op een ander.Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je beetje ervan bent bijgetrokken, want het lijkt me wel een hele nare nasmaak geven.
Niet zacht?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Herken het gevoel. Toen mijn relatie vorig jaar September strandde heb ik er ook nog een flinke poos last van gehad en voelde het alsof mijn hard door een versnipperaar was getrokken.
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zacht?
Nee maar ludduvuddu is wel vet kut natuurlijk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
Mensen ik ben vandaag precies een jaar hier op het forum. Had echt een speciaal topic verwacht of euforische berichten. Jammer dit weer.
Ja het voelt een beetje alsof je uit het paradijs bent verbannen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt terug gegaan naar hoe het ervoor was is het nooit geworden, maar we hebben nog geregeld contact en zien elkaar soms nog tijdens sociale evenementen, maar dat laatste is heel sporadisch.
Ik snap wat je zegt, maar dat zijn dingen die je zegt vanuit een afstand. Als je er zelf in betrokken bent kijk je er altijd wel anders naar. Als ik me er niks van aantrekken zou dat hard richting haar zijn, dat kan ik op zich maken het is geoorloofd maar ik probeer het gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap dat je daar mee zit, maar dat is jouw zorg niet meer. Heel hard gezegd.
Het gaat wel oké. Gek genoeg heeft het geholpen dat ik het nu weet. Hoef ik me niet meer druk te maken over hoe ik hem ga overhalen mij terug te nemen. Als ik zó weinig voor je beteken mag je van mijn part je alle soa's neuken die er maar bestaan 👋
Mijn eerste ex maakte het nog bonter (die was ook een stuk minder aardig in de relatie) door de dag erna mijn vriendinnen te gaan versieren op Tinder en rond te bazuinen dat ik woedeaanvallen had. Ik![]()
Toen ik dat een collega vertelde schoot ze even heel hard in de lach omdat dat echt totaal niets voor mij is.
Gelukkig zijn mensen vrij taai. Of ja psychologisch kunnen we wel wat hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Herken het gevoel. Toen mijn relatie vorig jaar September strandde heb ik er ook nog een flinke poos last van gehad en voelde het alsof mijn hard door een versnipperaar was getrokken.
Ja de temperatuur had best wat hoger gemogen zo in februari.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
Mensen ik ben vandaag precies een jaar hier op het forum. Had echt een speciaal topic verwacht of euforische berichten. Jammer dit weer.
Liefde is niet aan mij besteed. Kreeg laatst een appje van de ex van mijn toenmalig beste vriendin of ik zin had. Overweeg het nog serieus ook, heb ik tenminste nog eens seksquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof je uit het paradijs bent verbannen.
[..]
Ik snap wat je zegt, maar dat zijn dingen die je zegt vanuit een afstand. Als je er zelf in betrokken bent kijk je er altijd wel anders naar. Als ik me er niks van aantrekken zou dat hard richting haar zijn, dat kan ik op zich maken het is geoorloofd maar ik probeer het gewoon.
Ja laat hem maar lekker zitten. Die is de moeite niet meer waard als die enkel zijn jonge heer achterna kan lopen. Je hebt weinig geluk in de liefde. Probeer eens een man met een sikje in plaats van een baardje.
Ik zal Kluun eens vragen of hij nog een leuke foto heeft van die Pakistaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
Is goedquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:32 schreef Fernweh het volgende:
Ik zal Kluun eens vragen of hij nog een leuke foto heeft van die Pakistaan.
Ik zou het niet doen, ik begrijp wat je bedoelt. Mis de seks ook wel ergens maar uiteindelijk is het toch minder speciaal om gewoon op de automatische piloot te neuken zonder liefde.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liefde is niet aan mij besteed. Kreeg laatst een appje van de ex van mijn toenmalig beste vriendin of ik zin had. Overweeg het nog serieus ook, heb ik tenminste nog eens seks![]()
Al doe ik nog zo lief en ben ik nog zo eerlijk en trouw en heb ik altijd álles over voor iemand, het wordt niet gewaardeerd. Waarom nog moeite doen dan he.
Dat is correctquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
EEN SCHOP IN JE KLOTEN DOET BEST WEL PIJN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens ze hebben zelfs bloemen voor je.
Gelieve verwijderen
Heb het nog maar één keer echt uit liefde gedaan en dat was met mijn laatste ex. De rest van mijn bedpartners was of een ONS of gewoon omdat hij of ik zin had 🤷♀️quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef Fernweh het volgende:
Ik zou het niet doen, ik begrijp wat je bedoelt. Mis de seks ook wel ergens maar uiteindelijk is het toch minder speciaal om gewoon op de automatische piloot te neuken zonder liefde.
Het is wel jammer, maar geef niet op ik weet niet hoe jong of oud je bent maar er komt wel weer wat.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens ze hebben zelfs bloemen voor je.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh dan zijn we misschien even oud.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het nog maar één keer echt uit liefde gedaan en dat was met mijn laatste ex. De rest van mijn bedpartners was of een ONS of gewoon omdat hij of ik zin had 🤷♀️
Zo moeilijk denk ik daar dus niet over.
Jawel, ben nog geen 30 dus komt wel een keer goed I guess.
Denk het niet. Ik schat dat jij.. 27 bent?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh dan zijn we misschien even oud.De 30 komt wel akelig dichtbij, maar ik denk niet dat het dan al voorbij is.
![]()
Hou de moed erin, hoewel veel goeie kerels zijn natuurlijk al samenwonend etc op onze leeftijd.Maar we komen er wel vroeg of laat.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik schat dat jij.. 27 bent?
@Geerd: optie voor jou?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liefde is niet aan mij besteed. Kreeg laatst een appje van de ex van mijn toenmalig beste vriendin of ik zin had. Overweeg het nog serieus ook, heb ik tenminste nog eens seks![]()
Al doe ik nog zo lief en ben ik nog zo eerlijk en trouw en heb ik altijd álles over voor iemand, het wordt niet gewaardeerd. Waarom nog moeite doen dan he.
Dat was echt een gokjequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:41 schreef Fernweh het volgende:
Geen idee hoe je dat zo accuraat bepaalt maar goed gedaan.
Nou, je mag dan ook mijn leeftijd radenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:43 schreef Fernweh het volgende:
Goed gegokt wel, dan zal jij wel een stukje jonger zijn nog.
De komende 5 jaar wil je niet neuken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan kan ze nog beter 5 jaar op mij wachten.![]()
Sorry Geerd.
25? Ik ben hier slecht in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, je mag dan ook mijn leeftijd raden
Ach ToT als het alleen daar om draaide....quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De komende 5 jaar wil je niet neuken?
Oh ook nog vrij jong eigenlijk, ja ik weet zoveel ouder ben ik niet. Maar mannen zijn langzamer volwassen en zo.quote:
Ik weet er alles van. 10 van de 12 mensen uit mijn vriendengroep zijn mannenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh ook nog vrij jong eigenlijk, ja ik weet zoveel ouder ben ik niet. Maar mannen zijn langzamer volwassen en zo.Kijk maar naar @:ToT
Ja dat is wel lullig, dat is dan ook direct waarom ze nog niet loyaal zijn. Jongere mannen hebben nog teveel hormonen ik ben 27 en wist die van mij soms niet eens te temperen. Deed het wel alleen met mijn vriendin, vreemdgaan en zo heb ik geen zin in. Ook al die gekkigheid op vandaag de dag met open relaties etc, ze doen maar, maar van mij hoeft dat allemaal niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. 10 van de 12 mensen uit mijn vriendengroep zijn mannen
eensquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste leeftijd is 27-31 daarna takel je langzaam af.
Open relatiesquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is wel lullig, dat is dan ook direct waarom ze nog niet loyaal zijn. Jongere mannen hebben nog teveel hormonen ik ben 27 en wist die van mij soms niet eens te temperen. Deed het wel alleen met mijn vriendin, vreemdgaan en zo heb ik geen zin in. Ook al die gekkigheid op vandaag de dag met open relaties etc, ze doen maar, maar van mij hoeft dat allemaal niet.
Las laatst dat vrouwen van 24 op hun mooist zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste leeftijd is 27-31 daarna takel je langzaam af.
Neejoh, niet zo negatiefquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Las laatst dat vrouwen van 24 op hun mooist zijn.
Ik word zó lelijk later
zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Open relaties![]()
Ieder z'n ding hoor, maar daar geloof ik totaal niet in. Monogamie ook niet per se, maar dat is weer een ander verhaal. En ja, ik weet dat dat heel tegenstrijdig klinkt.
Terwijl mensen jaloers waren op mijn vrijgezellen leven, was ik altijd jaloers op de mensen die een relatie hadden. Zou alles zo in willen ruilen voor eindelijk een eerlijke, volwassen relatie met iemand.
dan mag de natuur flink aan het werk je bent een knappe verschijning.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Las laatst dat vrouwen van 24 op hun mooist zijn.
Ik word zó lelijk later
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wanneer ben ik ooit positief dan?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
dan mag de natuur flink aan het werk je bent een knappe verschijning.
Ja dat ben ik ook. Met alcohol op.quote:
komt vanzelf tot die tijd aan jezelf werken en positief in het leven proberen te staan.quote:
Hoe zie je het dan voor je? Als ik een vrouw heb die me een beetje kan geven wat ik nodig heb zit het wel goed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Open relaties![]()
Ieder z'n ding hoor, maar daar geloof ik totaal niet in. Monogamie ook niet per se, maar dat is weer een ander verhaal. En ja, ik weet dat dat heel tegenstrijdig klinkt.
Terwijl mensen jaloers waren op mijn vrijgezellen leven, was ik altijd jaloers op de mensen die een relatie hadden. Zou alles zo in willen ruilen voor eindelijk een eerlijke, volwassen relatie met iemand.
Ik ben gewoon een rasechte pessimist, kan wel heel leuk doen alsof ik dat niet ben maar dan houd ik mezelf en iedereen voor de gek. Niet dat ik áltijd negatief ben, maar over het algemeen gesproken ben ik dat welquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
komt vanzelf tot die tijd aan jezelf werken en positief in het leven proberen te staan.
enig idee hoe dat komt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een rasechte pessimist, kan wel heel leuk doen alsof ik dat niet ben maar dan houd ik mezelf en iedereen voor de gek. Niet dat ik áltijd negatief ben, maar over het algemeen gesproken ben ik dat wel
Ben je ook zwaar op de hand?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een rasechte pessimist, kan wel heel leuk doen alsof ik dat niet ben maar dan houd ik mezelf en iedereen voor de gek. Niet dat ik áltijd negatief ben, maar over het algemeen gesproken ben ik dat wel
Sowieso!quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach ToT als het alleen daar om draaide....![]()
Neuken is leuk, maar iemand naast je hebben is fijner.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh ook nog vrij jong eigenlijk, ja ik weet zoveel ouder ben ik niet. Maar mannen zijn langzamer volwassen en zo.Kijk maar naar @:ToT
Monogamie is een keuze in mijn ogen. Van nature zijn mensen er voor gemaakt om meerdere partners te hebben. Niet per se tegelijkertijd, maar over een langere periode gezien. Vandaar dat we ons aangetrokken kunnen voelen tot meerdere personen (positieve side note: er is dus geen sprake van "the one" naar mijn mening). Maar mochten we iemand vinden waar we stapel op zijn, maken we de keus om monogaam te zijn. Die persoon geeft ons immers alles wat we nodig hebben. Zowel fysiek als mentaal.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Fernweh het volgende:
Hoe zie je het dan voor je? Als ik een vrouw heb die me een beetje kan geven wat ik nodig heb zit het wel goed.
Ja begrijpelijk, ik hoor soms mannen praten over hun vriendin, daar lust je geen brood van. Als je er niet aan meedoet ben je direct een homo. Maar als je echt alles in wil inruilen, koop zo'n machine waarmee je me kan invriezen en maak me over één jaar wakker, dan ben ik de jouwe voor altijd en eeuwig.
Geen idee.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wanneer ben ik ooit positief dan?
Zo geworden door bepaalde ervaringen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
enig idee hoe dat komt?
lijkt me niet prettig leven
Kan ik wel behoorlijk zijn ja.quote:
hug lets put a smile on that face.quote:
Duidelijk, apart wereldbeeld. Ik snap wat je bedoelt maar vind het niet bij een pessimistisch persoon passen, misschien ben ik nog meer cynisch dan jij dat bent. Ik zelf ben meer van de school dat je één iemand vindt die geeft je een beetje wat je nodig hebt. De liefde verdwijnt maar je blijft bij elkaar puur op de gedeelde ervaringen etc.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Monogamie is een keuze in mijn ogen. Van nature zijn mensen er voor gemaakt om meerdere partners te hebben. Niet per se tegelijkertijd, maar over een langere periode gezien. Vandaar dat we ons aangetrokken kunnen voelen tot meerdere personen (positieve side note: er is dus geen sprake van "the one" naar mijn mening). Maar mochten we iemand vinden waar we stapel op zijn, maken we de keus om monogaam te zijn. Die persoon geeft ons immers alles wat we nodig hebben. Zowel fysiek als mentaal.
Maar ook als we in een relatie zitten kunnen er mensen op ons pad komen met wie we een speciale klik voelen. In mijn geval zou ik er altijd voor kiezen het puur platonisch te houden, in veel gevallen zie je dus dat men overstag gaat en vreemdgaan.
Dat is mijn hele idee erbij![]()
Waarom over één jaar?
Zou je ervan af willen of vind je het prima zo? Ik ben zoals jou maar het is mijn natuur. Ik ben melancholisch van nature. Op zich trok ik altijd naar vrolijke vrouwen die dat een beetje wegpakte of uit balanceerde.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo geworden door bepaalde ervaringen.
[..]
Kan ik wel behoorlijk zijn ja.
Het kan altijd gebeuren, of je komt op je sterfbed tot de conclusie dat je jouw ideale partner niet gevonden hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er bestaan ook datingsites voor senioren, dus ooit komt het vast wel een keer goed!
Ik vind het een logisch wereldbeeld. Maar wie weet ben ik wel gewoon verpest, kan ookquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Duidelijk, apart wereldbeeld. Ik snap wat je bedoelt maar vind het niet bij een pessimistisch persoon passen, misschien ben ik nog meer cynisch dan jij dat bent. Ik zelf ben meer van de school dat je één iemand vindt die geeft je een beetje wat je nodig hebt. De liefde verdwijnt maar je blijft bij elkaar puur op de gedeelde ervaringen etc.
Die andere die je treft is puur weer de 'nieuwigheid.' Natuurlijk is het wel zo dat veel mensen vreemdgaan alsof ze denken dat de andere een betere partner gaat zijn. Puur platonisch blijven ik heb daar het vertrouwen minder in, maar als je het kan is het natuurlijk anders.
Maar het is me wel duidelijk op zich. Dat ene jaar maakt me sterker dan ik nu ben.
dit jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
En "the one" is romantische onzin. Je voelt je gewoon aangetrokken tot iemand die op veel vlakken goed bij je past. Er zijn altijd wel meer die goed bij jou passen, maar het kan idd wel echt voelen alsof net die ene die je tegenkomt idd echt de ware is, tweelingzielen enz.
Vaker drinken dan maarquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja dat ben ik ook. Met alcohol op.
Hoef echt geen man met zo'n vieze hangzakquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
Er bestaan ook datingsites voor senioren, dus ooit komt het vast wel een keer goed!
Vind het wel prima zo, maar dat is misschien omdat ik niet beter weet. Soms lijkt het me wel makkelijker, zodat ik dingen sneller los kan laten en mensen mij aardiger vinden. Nu schrikt het mensen af, wat ik goed kan begrijpen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:08 schreef Fernweh het volgende:
Zou je ervan af willen of vind je het prima zo? Ik ben zoals jou maar het is mijn natuur. Ik ben melancholisch van nature. Op zich trok ik altijd naar vrolijke vrouwen die dat een beetje wegpakte of uit balanceerde.
Ervaar jij dat ook? Dat vrolijkere mannen je wat meer aantrekken? Ik heb nog nooit een melancholische of pessimistische vriendin gehad.
Verpest en verknipt zijn we allemaal op onze manier. Niet dat ik daarmee beaam dat je dat bent, maar als jij het bent, dan ben ik het zeker.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind het een logisch wereldbeeld. Maar wie weet ben ik wel gewoon verpest, kan ook![]()
Met mijn vrienden lukt het ook. Heb veel meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, toch zou ik er niet aan moeten denken verder te gaan dan vriendschap. Dat is in mijn ogen niet eens denkbaar. Mijn beste vriend is zelfs echt als een tweede broer voor mij.
Hoop het voor je. Genoeg aan jezelf denken
Die van mij hangen echt goed strakquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoef echt geen man met zo'n vieze hangzak
[..]
Vind het wel prima zo, maar dat is misschien omdat ik niet beter weet. Soms lijkt het me wel makkelijker, zodat ik dingen sneller los kan laten en mensen mij aardiger vinden. Nu schrikt het mensen af, wat ik goed kan begrijpen.
Nee, ik ervaar dat niet zo. Mijn eerste ex was iemand met een duidelijke narcistische persoonlijkheidsstoornis met losse handjes, en mijn laatste ex was in het begin de vrolijkheid zelve waarna hij tegen een depressie begon aan te lopen (bleek dat hij borderline had). Ik werd heel erg meegetrokken in die depressieve buien, maar anderzijds ook in zijn hele vrolijke buien, dan wilde ik mijn vrolijkheid en geluk wel van de daken schreeuwen.
lekker harigquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij hangen echt goed strak
Kan ze nog strakker maken voor je.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die van mij hangen echt goed strak
Dagelijks zou ik adviserenquote:
Dan heb je ook een beetje pech gehad. Net als jou laat ik mensen ook wel makkelijker los. Alleen met mijn ex lukt het wat moeilijker, eerst ging het goed maar toen we besloten weer contact te hebben werd het lastig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
Vind het wel prima zo, maar dat is misschien omdat ik niet beter weet. Soms lijkt het me wel makkelijker, zodat ik dingen sneller los kan laten en mensen mij aardiger vinden. Nu schrikt het mensen af, wat ik goed kan begrijpen.
Nee, ik ervaar dat niet zo. Mijn eerste ex was iemand met een duidelijke narcistische persoonlijkheidsstoornis met losse handjes, en mijn laatste ex was in het begin de vrolijkheid zelve waarna hij tegen een depressie begon aan te lopen (bleek dat hij borderline had). Ik werd heel erg meegetrokken in die depressieve buien, maar anderzijds ook in zijn hele vrolijke buien, dan wilde ik mijn vrolijkheid en geluk wel van de daken schreeuwen.
Snap ik helemaal, als ik mijn hart aan iemand geef dan geef ik 'm helemaal en dat is niet zomaar teruggepakt zeg maar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Fernweh het volgende:
Dan heb je ook een beetje pech gehad. Net als jou laat ik mensen ook wel makkelijker los. Alleen met mijn ex lukt het wat moeilijker, eerst ging het goed maar toen we besloten weer contact te hebben werd het lastig.
Sommige mensen vinden mij eng, omdat ik weinig ruimte inneem. Wel vervelend dat je zoveel pech hebt gehad. Het fijne in mijn ex-relatie vond ik juist dat ik een beetje de rots kon zijn waar ze op steunde. Voor mezelf, ik weet niet het maakt mij blij als ik iemand anders blij kan maken. Als ik af en toe dan beloond wordt met een beetje seks ben ik een gelukkig man.
Maar het is ook wel leuk om iemand te hebben waar je veel mee kan delen. Betrap mezelf erop dat ik vaak iets met iemand wil delen maar niemand heb. Vrouwen kan ik niet te dichtbij laten komen want voor je het weet raak je verliefd etc. Ik ben momenteel een vliegtuig zonder piloot, dat is gevaarlijk.
Precies je hart geef je niet voor de helft. We schieten er niks mee op. Maar ik wil niemand laten zitten, misschien ben ik wel de nieuwe Messiasquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, als ik mijn hart aan iemand geef dan geef ik 'm helemaal en dat is niet zomaar teruggepakt zeg maar.
Daarom zeg ik ook dat contact houden geen goed idee is. Snap dat je het fijn vindt voor haar, maar wat schieten jullie er nou uiteindelijk mee op?
Je denkt te laag over jezelf.. als je vindt dat "af en toe een beetje seks" de juiste beloning is, dan zit je al verkeerd. Als jij je honderd procent voor iemand geeft, dan hoort diegene dat ook voor jou te doen. Een beetje seks is niet hetgeen waarvoor je het allemaal moet doen.
Dat is inderdaad jammer. Juist mijn vrienden zorgen ervoor dat ik door alle kloteperiodes heenkom. Beetje lachen, leuke dingen doen; het helpt me zó veel.
Ze zijn er wel, weet zeker dat ik er ook 1 van ben. Ze zijn alleen aan het verzeldzamen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:31 schreef Fernweh het volgende:
Precies je hart geef je niet voor de helft. We schieten er niks mee op. Maar ik wil niemand laten zitten, misschien ben ik wel de nieuwe Messias![]()
Je hebt gelijkt, alleen ik weet niet of er mensen zijn die hun hart kunnen geven zoals ik dat kan. Toen ik zolang met mijn ex had, toen dacht ik we zitten goed dit gaat ons lukken. Toen zette het leven zijn klauwen erin en stond ik daar alleen in het donker te turen. Blijkbaar wil niemand nog vechten als het een beetje moeilijk wordt of tegenzit dan gooien ze de handdoek in de ring. Je hebt het zelf ook wel ervaren. In potentie kan alles, in de realiteit stort alles in.![]()
Wel fijn dat je een hechte vriendengroep hebt en zij je erdoorheen sleuren. Ik ben ook wel graag op mezelf, alleen merk ik dat ik nu wel in een gat gevallen ben. Ik ga er echter niet aan kapot, ik ben vrij melancholisch van aard, meeste mensen strijden ermee. Ik laat het over me heen komen, soms kan zelfs een droevig moment een deken zijn om je aan te warmen.
Wat als jij en ik de laatste zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, weet zeker dat ik er ook 1 van ben. Ze zijn alleen aan het verzeldzamen.
Realiteit is altijd anders helaas.
Ben ook graag op mezelf, maar weet niet of ik het zonder mijn vrienden had gered dit keer. Niet alleen op relationeel gebied, ik voelde me over het algemeen erg kut (zacht uitgedrukt). Dan was het misschien anders afgelopen. Gelukkig is dat niet zo![]()
Komt ook voor jou allemaal goed. Gun het tijd
Nee, dat zal vast niet!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:50 schreef Fernweh het volgende:
Wat als jij en ik de laatste zijn.![]()
Een hechte vriendengroep kan erg fijn zijn, ik ben bevriend met meneer PilsJe voelt je nu al wat beter?
Ja ik ga me nu focussen op andere dingen. Heb het roer omgegooid en ben nog een opleiding gaan doen, daar steek ik nu mijn tijd nu in.Als ik ooit weer op vrouwenjacht ga, dan zie ik je bij de luipaarden van de voor jou lokale dierentuin. Deal?
Wie weet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat zal vast niet!
Haha, meneer pils is ook lange tijd een hechte vriend van mij geweest. Sporadisch spreek ik hem nog wel eens![]()
Ja, voel me beter. Kan nu weer verder denken, niet blijven hangen in het 'wat als.'
Goed van je! Wat voor studie deed je ook alweer?
Nou we hebben hier geen lokale dierentuin. Wel een kinderboerderij met schattige dwerggeitjes 🤷♀️
Ik had iemand op het oog, stevig, donker haar, lang maar toen ik informeerde of hij tatoeages had was het antwoord dat hij die niet heeft.quote:
STOKVISquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had iemand op het oog, stevig, donker haar, lang maar toen ik informeerde of hij tatoeages had was het antwoord dat hij die niet heeft.
Ik heb nu iemand anders op het oog die Juriaan heet, tatoeages heeft maar ook een oorbel. Hij gaat binnenkort surfen en ik weet niet of hij al op verlof is. Dat ga ik even uitzoeken.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken in een bagger reeks![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal zo wat smileys en gifjes posten voor de balans
Ja maar tattoages waren een pré, geen vereiste hequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
Ik had iemand op het oog, stevig, donker haar, lang maar toen ik informeerde of hij tatoeages had was het antwoord dat hij die niet heeft.
Ik heb nu iemand anders op het oog die Juriaan heet, tatoeages heeft maar ook een oorbel. Hij gaat binnenkort surfen en ik weet niet of hij al op verlof is. Dat ga ik even uitzoeken.
Ja zo gaat ie goedquote:
kattengifjesquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal zo wat smileys en gifjes posten voor de balans
Ja, je mag de geitjes voeren!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wie weet.
Ik spreek hem vanavond denk ik.![]()
Gelukkig voor je je beter en kun je verder kijken. #jaloers.
Oh mijn studie plaats ik hier liever niet, dan ben ik 'traceerbaar.'
Als ik ze mag voeren ben ik om en tref ik je daar dan.
Geen idee. Smerig in ieder geval.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf moet dit voorstellen
Komt ie nog boven?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Smerig in ieder geval.
Geen deel twee kunnen vindenquote:
Ja echt hèquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Haar lachHoor het echt meteen in mijn hoofd nu.
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:12 schreef engine het volgende:
That 70s show wel meerdere keren gezien. Blijft lekker wegkijken
Zouden de geitjes dat leuk vinden?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, je mag de geitjes voeren!
Sowieso, heb ik al vaker gedaan. Maar ben er al jaren niet meer geweest.quote:
Ik ging vroeger heel vaak naar het dierenpark waar ook een kinderboerderij was. De bokjes vielen ons altijd aan als we voer hadden. Maar mijn had een abonnement en ging elke week met me. Ik wilde als kind altijd dierendokter worden en kreeg geen genoeg van de dieren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso, heb ik al vaker gedaan. Maar ben er al jaren niet meer geweest.
Ik heb zoveel ambities gehad, is niks van gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ging vroeger heel vaak naar het dierenpark waar ook een kinderboerderij was. De bokjes vielen ons altijd aan als we voer hadden. Maar mijn had een abonnement en ging elke week met me. Ik wilde als kind altijd dierendokter worden en kreeg geen genoeg van de dieren.
Ik ook niet hoor, ik doe nu heel iets anders dan ik ooit had gedacht.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb zoveel ambities gehad, is niks van gekomen
Zeker, heb ik nu ook met mijn werk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:21 schreef Fernweh het volgende:
Ik ook niet hoor, ik doe nu heel iets anders dan ik ooit had gedacht.Uiteindelijk kom je wel op je plek.
Zeer netjes, ik heb qua dat de verkeerde route gelopen door mijn jeugd en alle zeik. Nu schaam ik me soms dat ik nog aan het leren ben maar ik moest het offer maken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, heb ik nu ook met mijn werk.
Ach, daar moet je je niet voor schamen. Ik had 10 jaar geleden ook niet gedacht dat ik nu was waar ik ben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zeer netjes, ik heb qua dat de verkeerde route gelopen door mijn jeugd en alle zeik. Nu schaam ik me soms dat ik nog aan het leren ben maar ik moest het offer maken.
Ja misschien is het soms niet anders. Hoe is het bij jou zo gelopen? Toch kwestie van later je droom volgen of? Ik kreeg mijn hele leven te horen dat ik nergens goed voor was.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, daar moet je je niet voor schamen. Ik had 10 jaar geleden ook niet gedacht dat ik nu was waar ik ben.
Nog steeds is the world yours. Soms ontnemen we onszelf ook opties vanwege teleurstellingen in het verleden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zeer netjes, ik heb qua dat de verkeerde route gelopen door mijn jeugd en alle zeik. Nu schaam ik me soms dat ik nog aan het leren ben maar ik moest het offer maken.
De wereld is een vreemde plek. De croupier van het leven lacht me uit, omdat ik altijd mijn kaarten verspeel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog steeds is the world yours. Soms ontnemen we onszelf ook opties vanwege teleurstellingen in het verleden.
maar dat kan veranderenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De wereld is een vreemde plek. De croupier van het leven lacht me uit, omdat ik altijd mijn kaarten verspeel.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja misschien is het soms niet anders. Hoe is het bij jou zo gelopen? Toch kwestie van later je droom volgen of? Ik kreeg mijn hele leven te horen dat ik nergens goed voor was.
@:ToT gebruik ik hem goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Goed bezig kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelieve verwijderen
Er zijn ook mensen die in God geloven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik geloof dat het wel goed komt
kloptquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in God geloven.![]()
Ieder zijn ding, maar ik absoluut niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn ook mensen die in God geloven.![]()
Wilde meer zeggen, geloof kan op allerlei manieren en ik denk dat als we dood gaan de lamp uit is.quote:
Mij ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik absoluut niet.
precies in allerlei vormenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wilde meer zeggen, geloof kan op allerlei manieren en ik denk dat als we dood gaan de lamp uit is.
Geloof komt in alle varianten en geloven.
[..]
Mij ook niet.
Geloof is prima, zolang het maar niet in extreme vormen schiet en word opgedrongen.quote:
Ok primaquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geloof is prima, zolang het maar niet in extreme vormen schiet en word opgedrongen.
Ik geloof in defaitisme.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
precies in allerlei vormen![]()
Geloof is prima als het een vorm van zingeving kan geven die anders niet bereikt kan worden. Zingeving is immers een van de belangrijke dingen in het leven. Sommige jagen hun droom na en bekomen zo zingeving, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. In sommige instanties kan het je grootste schat zijn, maar er zijn ook zingevingsmogelijkheden buiten religie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geloof is prima, zolang het maar niet in extreme vormen schiet en word opgedrongen.
Hoezo stoort het jou?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok prima
maar dat laatste word vaak gezegd door mensen nu ook door jou, en dat stoort mij best wel.
Dat geloof heel snel word weggezet als extreem en dat veel mensen opdringen.quote:
Dat is de huidige tijdsgeest. Komt ook wel door sommige gelovige groeperingen waar men geen keuze meer krijgt. Maar je hebt wel gelijk het is echt niet zo dat iedereen loopt te bekeren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat geloof heel snel word weggezet als extreem en dat veel mensen opdringen.
Ja dat is dan miss wel zo maar mensen zijn heel snel heel kritisch terwijl idd geloof voor iedereen verschillend kan zijn met verschillende motieven met waarin ze geloven. En weet je dat nou echt van de meeste mensen waarin ze geloven nou nee tochquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is de huidige tijdsgeest. Komt ook wel door sommige gelovige groeperingen waar men geen keuze meer krijgt. Maar je hebt wel gelijk het is echt niet zo dat iedereen loopt te bekeren.
Sorryquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:53 schreef Kopjechino het volgende:
Tijd voor een luchtig muziekje. Wordt te weinig bagger gepraat hier
Op wat voor manier stoort je dat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok prima
maar dat laatste word vaak gezegd door mensen nu ook door jou, en dat stoort mij best wel.
Mag ik vragen of je gelovig bent? Ben ook wel benieuwd waarin dan. En mensen zijn inderdaad kritisch tegen het geloof. Veel wordt ook wel toegedicht aan het geloof. Toch zie je dat homohaat zich niet beperkt tot enkel geloof etc. Sowieso ook voor de politiek zijn mensen bereid een mes in elkaar ribben te draaien. Misschien moet er kritischer worden gekeken naar idealen. Nu trekt men het geloof eruit terwijl het geloof niet het enige sociaal fenomeen is dat met idealen komt. Zoiets?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is dan miss wel zo maar mensen zijn heel snel heel kritisch terwijl idd geloof voor iedereen verschillend kan zijn met verschillende motieven met waarin ze geloven. En weet je dat nou echt van de meeste mensen waarin ze geloven nou nee toch
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op wat voor manier stoort je dat?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ow, op die manier bedoelde ik het niet. 90% van alle gelovige mensen zijn prima. Ik had het meer over jehova getuigen, ISIS, evangelisten gekkies en dat soort mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik drink pils, mijn intellect zal dadelijk een zware klap toebedeeld krijgen.quote:
Had er laatst twee aan de deur. Jehova'squote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, op die manier bedoelde ik het niet. 90% van alle gelovige mensen zijn prima. Ik had het meer over jehova getuigen, ISIS, evangelisten gekkies en dat soort mensen.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef Fernweh het volgende:
Ik drink pils, mijn intellect zal dadelijk een zware klap toebedeeld krijgen.
Nou het is een persoonlijke overtuiging, ik geloof in meer maar wat god is dat is best lastig te definiërenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je gelovig bent? Ben ook wel benieuwd waarin dan. En mensen zijn inderdaad kritisch tegen het geloof. Veel wordt ook wel toegedicht aan het geloof. Toch zie je dat homohaat zich niet beperkt tot enkel geloof etc. Sowieso ook voor de politiek zijn mensen bereid een mes in elkaar ribben te draaien. Misschien moet er kritischer worden gekeken naar idealen. Nu trekt men het geloof eruit terwijl het geloof niet het enige sociaal fenomeen is dat met idealen komt. Zoiets?
Ja dat begrijp ik. Toch wou ik het ff zeggen, verder bedoel ik er niks meequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, op die manier bedoelde ik het niet. 90% van alle gelovige mensen zijn prima. Ik had het meer over jehova getuigen, ISIS, evangelisten gekkies en dat soort mensen.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het is een persoonlijke overtuiging, ik geloof in meer maar wat god is dat is best lastig te definiërenik ben bijv. katholiek opgevoed maar hang dat niet aan. Geloof en spiritualiteit is verweven maar toch verschillend.
Zitquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
prima
ik drink een drankje en jij?
zit aan de melkquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
prima
ik drink een drankje en jij?
Dat ook en ligt er ook wel aan wat je meemaakt. Dat verschilt ook weer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ben ook katholiek opgevoed. Spiritualiteit is anders dat geef ik toe. Alleen wat je nu ziet is veel new age spiritualiteit, spiritualiteit is lastig te definiëren.
Spiritualiteit is wellicht het vinden van een soort rust.
nou cheers hequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit
[..]
zit aan de melk
en wat voor eenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
BIJNA LENTE
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zou de kerstman eigenlijk doen al die andere dagen van het jaren? Beetje eenzaam daar op de pool.quote:
beetje sporten of zoquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat zou de kerstman eigenlijk doen al die andere dagen van het jaren? Beetje eenzaam daar op de pool.
lekker op strand terrassen met een drankje en zon en aangenaam temperatuur en geen guur kill windjequote:
jawel jawelquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker op strand terrassen met een drankje en zon en aangenaam temperatuur en geen guur kill windje
nou dat is toch leven
altijd wijffiequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eindelijk
je geeft mij een x credits![]()
![]()
Veel plezier.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben weer even weg, spannende serie avond ...
quote:
graag gedaanquote:
@ToTquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor middernacht?
Is dat je wens? Was mijn TT niet naar wens?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor middernacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |