SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen
Whehe, mensen zijn wel vaker een paar daagjes weg, maar welkom terug!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:30 schreef Fernweh het volgende:
Overigens bedankt voor het hartelijke welkom terug allemaal.
Aan het filosoferen met een knapzak en weinig proviand dus ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, mensen zijn wel vaker een paar daagjes weg, maar welkom terug!
Waar was je?
En WTF @ deze TT?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Aan het filosoferen met een knapzak en weinig proviand dus ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.
Ja ik had deze zonet even gefabriceerd:
De Toppers: Tod, Tot & Ton.
Jack Jazz DerRabbit
dud0r b4d455 l4z0r m33570r
Met gierende banden en een koude engine.
Nee maar nu we het erover hebben. Ik ga denk ik een boek schrijven over een psychopaat die trommels maakt van lilliputterhuiden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Een jackrabbit, worden daar bontjassen van gemaakt?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee maar nu we het erover hebben. Ik ga denk ik een boek schrijven over een psychopaat die trommels maakt van lilliputterhuiden.
Of over een psychopate die Gerrit Hiemstra stalkt.
Neenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Dit iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
EEN TOPIC MET EEN TT IS BEST WEL ZO FIJN!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Zal wel haags haantjes gedrag zijn ofzow![]()
Hoi, hoe gaat het nu met je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Zal wel haags haantjes gedrag zijn ofzow![]()
Het gaat .. laat ik het daar maar op houden voorlopigquote:
Nein nein neinquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:52 schreef Fernweh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zouden eigenlijk wat oortjes op gephotoshopt moeten worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan zo'n computerspelletje van vroeger.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Joh, welke dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n computerspelletje van vroeger.
Jij bent hier meneer de designer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zouden eigenlijk wat oortjes op gephotoshopt moeten worden!
Leuke spellen waren dat hé.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we het daar nou toevallig over gehad hebben!Zie de posts er boven!
Chrono Trigger?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik was meer van de RPG's; Chaos strikes back, Drakkhen enz.
Lachenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
https://playclassic.games(...)ckrabbit-online/play
Volgens mij werkt dit.
Mattiequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Middag, griepje zet nu eindelijk door. HonTs fucking beroerd
En anders zijn er vast wel emulators te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn websites waar je gratis ouwe DOS- en Amiga games kunt spelen.
Beterschap man! Gewoon even lekker uitzieken!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Middag, griepje zet nu eindelijk door. HonTs fucking beroerd
Yoquote:
Ja blijf morgen ook lekker ff thuis. Hoest mijn longen uit mijn lijfquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap man! Gewoon even lekker uitzieken!
Wel chill dat ze die nu uitzenden in hun geheel. Is wel lekkere achtergrond muziekquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yo
[..]
Ja blijf morgen ook lekker ff thuis. Hoest mijn longen uit mijn lijfVoordeeltje ik kan de testdagen van F1 kijken
En bestel zo ff wat te kanen
Ha ja precies. Wel lekker kijkvoer voor op de bankquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel chill dat ze die nu uitzenden in hun geheel. Is wel lekkere achtergrond muziek![]()
Ik ga ook nog effe wat voer naar binnen werken want pas om 11 uur ontbijt gehad en lunch over geslagen. Daarna nog even uurtje of 2 verder klussen aan de trap.
Thanks. Heb net twee broodjes met boterhammen worst gepakt. Had eigenlijk zin in muesli, maar we hebben geen melk meer in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha ja precies. Wel lekker kijkvoer voor op de bank![]()
Succes met klussen ! Wat voor voer ga ja naar binnen harken ?
HAGA !quote:
Ik verdien het ziek te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks. Heb net twee broodjes met boterhammen worst gepakt. Had eigenlijk zin in muesli, maar we hebben geen melk meer in huis.
Hebben die dat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik doe eens gek en ga burger en patat bij Happy Italy halen
Is een to go vestiging, dus meer een fastfoodzaakquote:
Miste je vanmorgenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HAGA !
[..]
Ik verdien het ziek te zijnHeb een emmer Hot Wings besteld en bij een ander een halve kilo pangsit goreng
En dat terwijl de KFC hier op 2 minuten lopen zit, misschien 3
en de Chinees schuin tegenover
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het kan is de mentaliteit die je hiervoor nodig hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet niet of ik véértig (!) indianen wel aan kan hoor @:Fernweh![]()
![]()
Ah beterschap man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgenvroeg ook niet vd partij denk ik, ff goed uitzieken
Lekker junkfood!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HAGA !
[..]
Ik verdien het ziek te zijnHeb een emmer Hot Wings besteld en bij een ander een halve kilo pangsit goreng
En dat terwijl de KFC hier op 2 minuten lopen zit, misschien 3
en de Chinees schuin tegenover
pipi langkousquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het kan is de mentaliteit die je hiervoor nodig hebt.
Danku dank uquote:
Maar t is zo lekker makkelijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker junkfood!![]()
En wel herkenbaar om dan drang te hebben gewoon lekker binnen te zitten en niet meer de deur uit te gaan, al kan ik dat dan meestal niet over mijn hart verkrijgen
Ja dat wel, maar ik krijg na een paar uur binnen zitten het idee dat de muren op me af komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Danku dank u
[..]
Maar t is zo lekker makkelijk
Nee, ik beschreef mijn perfecte man en hij beweerde dat hij een date kon regelen met diegenequote:
Thanks lieve Cinquote:
Doen ze ook. Vaak ook de Ugg dragende Primark hunter met bontkraag en overgewicht die binnen komen stampen 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik krijg na een paar uur binnen zitten het idee dat de muren op me af komen.
Hoe ziet je perfecte man eruit dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik beschreef mijn perfecte man en hij beweerde dat hij een date kon regelen met diegene![]()
Wist niet eens dat ze bestonden
Damn, je begint wel aardig hard te hallucineren!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks lieve Cin
[..]
Doen ze ook. Vaak ook de Ugg dragende Primark hunter met bontkraag en overgewicht die binnen komen stampen 🤣🤣🤣
Qua uiterlijk baard(je), donker haar, lichte ogen, niet te dun maar ook niet dik en leuke bonus zouden tattoages zijn. Qua innerlijk, lief, oprecht, trouw, spontaan, heeft humor, is enigzins intelligent, houdt van dieren, kan goed luisteren en wil iets serieus.quote:
Hoestsiroop / J / medsquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, je begint wel aardig hard te hallucineren!![]()
Lekker bezig maat!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoestsiroop / J / meds
Nee grapje. Alleen de hoestsiroop niet.
Ik heb: Een sikje geen baard, tja haar... Beetje licht maar helaas ook niet veel meer van over. Lichte ogen check. Niet dun check, dik ik ben wel vrij stevig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Qua uiterlijk baard(je), donker haar, lichte ogen, niet te dun maar ook niet dik en leuke bonus zouden tattoages zijn. Qua innerlijk, lief, oprecht, trouw, spontaan, heeft humor, is enigzins intelligent, houdt van dieren, kan goed luisteren en wil iets serieus.
Dat je huisdieren wil is wel een vereistequote:Op woensdag 19 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb: Een sikje geen baard, tja haar... Beetje licht maar helaas ook niet veel meer van over. Lichte ogen check. Niet dun check, dik ik ben wel vrij stevig.
Lief ben ik ook wel, oprecht ook, trouw zeer zeker. Loyaliteit is immers het aller belangrijkste. Humor vast wel, intelligent so-so. Dieren hou van dieren maar wil ze niet in huis.
Goed kunnen luisteren? Daar studeer ik voor. Serieus, ja.
Ik voldoe best aan veel van je punten, als ik een haartransplantatie zou nemen (nu altijd gemillimeterd.) en een baar zou laten groeien in plaats van een sik, dan hadden we een match.
En ik wil geen huisdieren en geen kinderen eigenlijk.
Alleen ik heb pas een relatiebreuk gehad en ik besef me dat ik het niet los kan laten. Dus blijf ik de rest van mijn leven alleen terug verlangen naar hoe het ooit had kunnen zijn. Mijn hart is als een boom die uit de grond is gerukt en vervolgens in een woestijn is geplant eenzaam aan een oase terug verlangend naar de oude dagen.
Dat gevoel slijt met de tijd welquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb: Een sikje geen baard, tja haar... Beetje licht maar helaas ook niet veel meer van over. Lichte ogen check. Niet dun check, dik ik ben wel vrij stevig.
Lief ben ik ook wel, oprecht ook, trouw zeer zeker. Loyaliteit is immers het aller belangrijkste. Humor vast wel, intelligent so-so. Dieren hou van dieren maar wil ze niet in huis.
Goed kunnen luisteren? Daar studeer ik voor. Serieus, ja.
Ik voldoe best aan veel van je punten, als ik een haartransplantatie zou nemen (nu altijd gemillimeterd.) en een baar zou laten groeien in plaats van een sik, dan hadden we een match.
En ik wil geen huisdieren en geen kinderen eigenlijk.
Alleen ik heb pas een relatiebreuk gehad en ik besef me dat ik het niet los kan laten. Dus blijf ik de rest van mijn leven alleen terug verlangen naar hoe het ooit had kunnen zijn. Mijn hart is als een boom die zijn grond is gerukt en vervolgens in een woestijn is geplant eenzaam aan de oase wachtend tot het water op is en afsterft, verlangend naar de regen van vroeger.
Geen katten, hond staat open ter discussie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat je huisdieren wil is wel een vereiste![]()
Laatste klinkt wel heftig, heb me ook een tijd zo gevoeld. Maar het gaat steeds beter. Hoelang is het geleden?
Misschien dat het magisch verdwijnt wanneer @ToT de eerste donatie ontvangt. Of misschien gaat het gewoon net zo lang duren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt met de tijd wel
Contact houden met je ex is geen goed idee, gewoon al het contact verbreken. Is moeilijk en kut, maar dat is gewoon het beste. Heb ook nog een tijdje contact willen houden, maar dat werkte niet. Vooral omdat hij er niet in investeerde (bleek dat hij dat niet deed omdat hij al lekker aan het rondneuken was).quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geen katten, hond staat open ter discussie.
Nu een maand, maar ze wilde vrienden blijven en ik heb gezegd is goed. Dat was niet slim en tekende wel een beetje mijn doem. Haar loslaten lukt me wel, maar laatst kwam ik haar tegen onverwacht. Toen wilde ze vrienden blijven en sindsdien hebben we kort contact.
Dat maakt het een stuk lastiger. Eerst dacht ik dat ze vreemdging en daarom van me 'af' wou maar dat lijkt helemaal niet zo te zijn. Sindsdien is het voor mij ook een stuk lastiger. Ze vertelde me dat het de laatste slecht met haar gaat, ik weet dat zij een heel gesloten persoon is. Met het wegvallen van onze relatie had ze dus niemand om mee te praten.
Nu neem ik die rol weer een beetje op me om haar te helpen, ook al ga ik er zelf een beetje kapot aan.Maar dat is wat ik je zei, loyaliteit is het allerbelangrijkste. De ultieme liefde bestaat uit het maken van offers. Ook als het niet meer beantwoord wordt, geef ik wel nog om haar.
Dan doe ik het maar.![]()
Vrienden blijven in de eerste paar maanden is sowieso geen goed idee. Je moet haar eerst volledig hebben los gelaten, daarna kun je misschien weer langzaam een vriendschappelijke relatie opbouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geen katten, hond staat open ter discussie.
Nu een maand, maar ze wilde vrienden blijven en ik heb gezegd is goed. Dat was niet slim en tekende wel een beetje mijn doem. Haar loslaten lukt me wel, maar laatst kwam ik haar tegen onverwacht. Toen wilde ze vrienden blijven en sindsdien hebben we kort contact.
Dat maakt het een stuk lastiger. Eerst dacht ik dat ze vreemdging en daarom van me 'af' wou maar dat lijkt helemaal niet zo te zijn. Sindsdien is het voor mij ook een stuk lastiger. Ze vertelde me dat het de laatste slecht met haar gaat, ik weet dat zij een heel gesloten persoon is. Met het wegvallen van onze relatie had ze dus niemand om mee te praten.
Nu neem ik die rol weer een beetje op me om haar te helpen, ook al ga ik er zelf een beetje kapot aan.Maar dat is wat ik je zei, loyaliteit is het allerbelangrijkste. De ultieme liefde bestaat uit het maken van offers. Ook als het niet meer beantwoord wordt, geef ik wel nog om haar.
Dan doe ik het maar.![]()
Ja ik weet het, maar ja als ik het contact verbreek, dan heeft ze niemand met wie ze een beetje kan praten. Ze is erg gesloten en heeft vervelende dingen meegemaakt etc. Het zou beter zijn voor mezelf om door te gaan. Maar ach ja, ik moet gewoon mezelf in de eerste versnelling zetten en hopen dat de motor niet afbrandt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Contact houden met je ex is geen goed idee, gewoon al het contact verbreken. Is moeilijk en kut, maar dat is gewoon het beste. Heb ook nog een tijdje contact willen houden, maar dat werkte niet. Vooral omdat hij er niet in investeerde (bleek dat hij dat niet deed omdat hij al lekker aan het rondneuken was).
Maar als ik het goed begrijp heeft zij het uitgemaakt?
Ja je hebt volkomen gelijk. Maar ja ik sta haar nog wel even bij, als ik er echt aan kapot ga. Dan moet ik er wel mee stoppen, maar ik ga wel tot aan het randje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden blijven in de eerste paar maanden is sowieso geen goed idee. Je moet haar eerst volledig hebben los gelaten, daarna kun je misschien weer langzaam een vriendschappelijke relatie opbouwen.
Ik heb zoiets ook ooit gehad, maar na een dikke maand bleek dat we daar beiden aan kapot gingen. En dat terwijl we voor de relatie (die iets meer dan een jaar geduurd heeft) al een jaar of 5/6 vrienden zijn geweest.
Echt terug gegaan naar hoe het ervoor was is het nooit geworden, maar we hebben nog geregeld contact en zien elkaar soms nog tijdens sociale evenementen, maar dat laatste is heel sporadisch.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja je hebt volkomen gelijk. Maar ja ik sta haar nog wel even bij, als ik er echt aan kapot ga. Dan moet ik er wel mee stoppen, maar ik ga wel tot aan het randje.
Ben je erna nog ooit teruggegaan naar vrienden? Of toch gewoon alles verbroken?
Snap dat je daar mee zit, maar dat is jouw zorg niet meer. Heel hard gezegd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ja als ik het contact verbreek, dan heeft ze niemand met wie ze een beetje kan praten. Ze is erg gesloten en heeft vervelende dingen meegemaakt etc. Het zou beter zijn voor mezelf om door te gaan. Maar ach ja, ik moet gewoon mezelf in de eerste versnelling zetten en hopen dat de motor niet afbrandt.
Bah, dat lijkt me heel naar. Is het net uit en zit die al op een ander.Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je beetje ervan bent bijgetrokken, want het lijkt me wel een hele nare nasmaak geven.
Niet zacht?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Herken het gevoel. Toen mijn relatie vorig jaar September strandde heb ik er ook nog een flinke poos last van gehad en voelde het alsof mijn hard door een versnipperaar was getrokken.
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zacht?
Nee maar ludduvuddu is wel vet kut natuurlijk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
Mensen ik ben vandaag precies een jaar hier op het forum. Had echt een speciaal topic verwacht of euforische berichten. Jammer dit weer.
Ja het voelt een beetje alsof je uit het paradijs bent verbannen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt terug gegaan naar hoe het ervoor was is het nooit geworden, maar we hebben nog geregeld contact en zien elkaar soms nog tijdens sociale evenementen, maar dat laatste is heel sporadisch.
Ik snap wat je zegt, maar dat zijn dingen die je zegt vanuit een afstand. Als je er zelf in betrokken bent kijk je er altijd wel anders naar. Als ik me er niks van aantrekken zou dat hard richting haar zijn, dat kan ik op zich maken het is geoorloofd maar ik probeer het gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap dat je daar mee zit, maar dat is jouw zorg niet meer. Heel hard gezegd.
Het gaat wel oké. Gek genoeg heeft het geholpen dat ik het nu weet. Hoef ik me niet meer druk te maken over hoe ik hem ga overhalen mij terug te nemen. Als ik zó weinig voor je beteken mag je van mijn part je alle soa's neuken die er maar bestaan 👋
Mijn eerste ex maakte het nog bonter (die was ook een stuk minder aardig in de relatie) door de dag erna mijn vriendinnen te gaan versieren op Tinder en rond te bazuinen dat ik woedeaanvallen had. Ik![]()
Toen ik dat een collega vertelde schoot ze even heel hard in de lach omdat dat echt totaal niets voor mij is.
Gelukkig zijn mensen vrij taai. Of ja psychologisch kunnen we wel wat hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Herken het gevoel. Toen mijn relatie vorig jaar September strandde heb ik er ook nog een flinke poos last van gehad en voelde het alsof mijn hard door een versnipperaar was getrokken.
Ja de temperatuur had best wat hoger gemogen zo in februari.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
Mensen ik ben vandaag precies een jaar hier op het forum. Had echt een speciaal topic verwacht of euforische berichten. Jammer dit weer.
Liefde is niet aan mij besteed. Kreeg laatst een appje van de ex van mijn toenmalig beste vriendin of ik zin had. Overweeg het nog serieus ook, heb ik tenminste nog eens seksquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof je uit het paradijs bent verbannen.
[..]
Ik snap wat je zegt, maar dat zijn dingen die je zegt vanuit een afstand. Als je er zelf in betrokken bent kijk je er altijd wel anders naar. Als ik me er niks van aantrekken zou dat hard richting haar zijn, dat kan ik op zich maken het is geoorloofd maar ik probeer het gewoon.
Ja laat hem maar lekker zitten. Die is de moeite niet meer waard als die enkel zijn jonge heer achterna kan lopen. Je hebt weinig geluk in de liefde. Probeer eens een man met een sikje in plaats van een baardje.
Ik zal Kluun eens vragen of hij nog een leuke foto heeft van die Pakistaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
Is goedquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:32 schreef Fernweh het volgende:
Ik zal Kluun eens vragen of hij nog een leuke foto heeft van die Pakistaan.
Ik zou het niet doen, ik begrijp wat je bedoelt. Mis de seks ook wel ergens maar uiteindelijk is het toch minder speciaal om gewoon op de automatische piloot te neuken zonder liefde.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liefde is niet aan mij besteed. Kreeg laatst een appje van de ex van mijn toenmalig beste vriendin of ik zin had. Overweeg het nog serieus ook, heb ik tenminste nog eens seks![]()
Al doe ik nog zo lief en ben ik nog zo eerlijk en trouw en heb ik altijd álles over voor iemand, het wordt niet gewaardeerd. Waarom nog moeite doen dan he.
Dat is correctquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
EEN SCHOP IN JE KLOTEN DOET BEST WEL PIJN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens ze hebben zelfs bloemen voor je.
Gelieve verwijderen
Heb het nog maar één keer echt uit liefde gedaan en dat was met mijn laatste ex. De rest van mijn bedpartners was of een ONS of gewoon omdat hij of ik zin had 🤷♀️quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef Fernweh het volgende:
Ik zou het niet doen, ik begrijp wat je bedoelt. Mis de seks ook wel ergens maar uiteindelijk is het toch minder speciaal om gewoon op de automatische piloot te neuken zonder liefde.
Het is wel jammer, maar geef niet op ik weet niet hoe jong of oud je bent maar er komt wel weer wat.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens ze hebben zelfs bloemen voor je.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh dan zijn we misschien even oud.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het nog maar één keer echt uit liefde gedaan en dat was met mijn laatste ex. De rest van mijn bedpartners was of een ONS of gewoon omdat hij of ik zin had 🤷♀️
Zo moeilijk denk ik daar dus niet over.
Jawel, ben nog geen 30 dus komt wel een keer goed I guess.
Denk het niet. Ik schat dat jij.. 27 bent?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh dan zijn we misschien even oud.De 30 komt wel akelig dichtbij, maar ik denk niet dat het dan al voorbij is.
![]()
Hou de moed erin, hoewel veel goeie kerels zijn natuurlijk al samenwonend etc op onze leeftijd.Maar we komen er wel vroeg of laat.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik schat dat jij.. 27 bent?
@Geerd: optie voor jou?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liefde is niet aan mij besteed. Kreeg laatst een appje van de ex van mijn toenmalig beste vriendin of ik zin had. Overweeg het nog serieus ook, heb ik tenminste nog eens seks![]()
Al doe ik nog zo lief en ben ik nog zo eerlijk en trouw en heb ik altijd álles over voor iemand, het wordt niet gewaardeerd. Waarom nog moeite doen dan he.
Dat was echt een gokjequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:41 schreef Fernweh het volgende:
Geen idee hoe je dat zo accuraat bepaalt maar goed gedaan.
Nou, je mag dan ook mijn leeftijd radenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:43 schreef Fernweh het volgende:
Goed gegokt wel, dan zal jij wel een stukje jonger zijn nog.
De komende 5 jaar wil je niet neuken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan kan ze nog beter 5 jaar op mij wachten.![]()
Sorry Geerd.
25? Ik ben hier slecht in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, je mag dan ook mijn leeftijd raden
Ach ToT als het alleen daar om draaide....quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De komende 5 jaar wil je niet neuken?
Oh ook nog vrij jong eigenlijk, ja ik weet zoveel ouder ben ik niet. Maar mannen zijn langzamer volwassen en zo.quote:
Ik weet er alles van. 10 van de 12 mensen uit mijn vriendengroep zijn mannenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh ook nog vrij jong eigenlijk, ja ik weet zoveel ouder ben ik niet. Maar mannen zijn langzamer volwassen en zo.Kijk maar naar @:ToT
Ja dat is wel lullig, dat is dan ook direct waarom ze nog niet loyaal zijn. Jongere mannen hebben nog teveel hormonen ik ben 27 en wist die van mij soms niet eens te temperen. Deed het wel alleen met mijn vriendin, vreemdgaan en zo heb ik geen zin in. Ook al die gekkigheid op vandaag de dag met open relaties etc, ze doen maar, maar van mij hoeft dat allemaal niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. 10 van de 12 mensen uit mijn vriendengroep zijn mannen
eensquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste leeftijd is 27-31 daarna takel je langzaam af.
Open relatiesquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is wel lullig, dat is dan ook direct waarom ze nog niet loyaal zijn. Jongere mannen hebben nog teveel hormonen ik ben 27 en wist die van mij soms niet eens te temperen. Deed het wel alleen met mijn vriendin, vreemdgaan en zo heb ik geen zin in. Ook al die gekkigheid op vandaag de dag met open relaties etc, ze doen maar, maar van mij hoeft dat allemaal niet.
Las laatst dat vrouwen van 24 op hun mooist zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste leeftijd is 27-31 daarna takel je langzaam af.
Neejoh, niet zo negatiefquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Las laatst dat vrouwen van 24 op hun mooist zijn.
Ik word zó lelijk later
zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Open relaties![]()
Ieder z'n ding hoor, maar daar geloof ik totaal niet in. Monogamie ook niet per se, maar dat is weer een ander verhaal. En ja, ik weet dat dat heel tegenstrijdig klinkt.
Terwijl mensen jaloers waren op mijn vrijgezellen leven, was ik altijd jaloers op de mensen die een relatie hadden. Zou alles zo in willen ruilen voor eindelijk een eerlijke, volwassen relatie met iemand.
dan mag de natuur flink aan het werk je bent een knappe verschijning.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Las laatst dat vrouwen van 24 op hun mooist zijn.
Ik word zó lelijk later
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wanneer ben ik ooit positief dan?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
dan mag de natuur flink aan het werk je bent een knappe verschijning.
Ja dat ben ik ook. Met alcohol op.quote:
komt vanzelf tot die tijd aan jezelf werken en positief in het leven proberen te staan.quote:
Hoe zie je het dan voor je? Als ik een vrouw heb die me een beetje kan geven wat ik nodig heb zit het wel goed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Open relaties![]()
Ieder z'n ding hoor, maar daar geloof ik totaal niet in. Monogamie ook niet per se, maar dat is weer een ander verhaal. En ja, ik weet dat dat heel tegenstrijdig klinkt.
Terwijl mensen jaloers waren op mijn vrijgezellen leven, was ik altijd jaloers op de mensen die een relatie hadden. Zou alles zo in willen ruilen voor eindelijk een eerlijke, volwassen relatie met iemand.
Ik ben gewoon een rasechte pessimist, kan wel heel leuk doen alsof ik dat niet ben maar dan houd ik mezelf en iedereen voor de gek. Niet dat ik áltijd negatief ben, maar over het algemeen gesproken ben ik dat welquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
komt vanzelf tot die tijd aan jezelf werken en positief in het leven proberen te staan.
enig idee hoe dat komt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een rasechte pessimist, kan wel heel leuk doen alsof ik dat niet ben maar dan houd ik mezelf en iedereen voor de gek. Niet dat ik áltijd negatief ben, maar over het algemeen gesproken ben ik dat wel
Ben je ook zwaar op de hand?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een rasechte pessimist, kan wel heel leuk doen alsof ik dat niet ben maar dan houd ik mezelf en iedereen voor de gek. Niet dat ik áltijd negatief ben, maar over het algemeen gesproken ben ik dat wel
Sowieso!quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach ToT als het alleen daar om draaide....![]()
Neuken is leuk, maar iemand naast je hebben is fijner.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh ook nog vrij jong eigenlijk, ja ik weet zoveel ouder ben ik niet. Maar mannen zijn langzamer volwassen en zo.Kijk maar naar @:ToT
Monogamie is een keuze in mijn ogen. Van nature zijn mensen er voor gemaakt om meerdere partners te hebben. Niet per se tegelijkertijd, maar over een langere periode gezien. Vandaar dat we ons aangetrokken kunnen voelen tot meerdere personen (positieve side note: er is dus geen sprake van "the one" naar mijn mening). Maar mochten we iemand vinden waar we stapel op zijn, maken we de keus om monogaam te zijn. Die persoon geeft ons immers alles wat we nodig hebben. Zowel fysiek als mentaal.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Fernweh het volgende:
Hoe zie je het dan voor je? Als ik een vrouw heb die me een beetje kan geven wat ik nodig heb zit het wel goed.
Ja begrijpelijk, ik hoor soms mannen praten over hun vriendin, daar lust je geen brood van. Als je er niet aan meedoet ben je direct een homo. Maar als je echt alles in wil inruilen, koop zo'n machine waarmee je me kan invriezen en maak me over één jaar wakker, dan ben ik de jouwe voor altijd en eeuwig.
Geen idee.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wanneer ben ik ooit positief dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |