SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Valt weinig toe te lichten. Dit was de eerste met een Q die me te binnen schootquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en brother52 licht het namens mij even toe.
Hun nieuwere werk bevat ook nog wel goede nummers, het is alleen wat meer zoekenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kon zo snel niet op een Q komen, en deze vind ik prima
We vinden dit een heel acceptabele oplossing.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ikke weer.
Niemand had de 'R' aangevraagd...
... welles.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ikke weer.
Jouw eigen suggesties zijn ook altijd wel luisterenswaardigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ikke weer.
Het voordeel is dat ik alle songs in beeld kan krijgen, gefilterd zoals ik wil en zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw eigen suggesties zijn ook altijd wel luisterenswaardig
Wat gaat MadMaster met de S doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek voelt zich genegeerd. Ook na 8 al gedraaide nummers.
Nee, die had ik voor de G. Die MM óók heeft genegeerdquote:
Dat wordt een triootje zo...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat gaat MadMaster met de S doen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter Te Bos stottert dus nog steeds...
Suddenly van Billy Oceanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik.
Zo leren we weer van elkaar...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Er is toequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Suddenly van Billy Ocean
Mierzoet. Meer een toetje wat dat betreft.
Knuffelrockontkennerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Dit is geen rockquote:
Ik kan er niks aan doen dat ze die naam gekozen hebben voor die cd-serie.quote:
Knuffelrok was dat toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze die naam gekozen hebben voor die cd-serie.
Ik heb die serie dan ook nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze die naam gekozen hebben voor die cd-serie.
Hier in de buurt ligt een dorp dat Broekland heet. Daar organiseerden ze altijd Broekrock.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Coolblue omzeilen, las ik...
Toen moest ik ineens hier aan denken.
quote:
Mooi hoor. Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
Robert Plant & Alison Krauss - Sister Rosetta Goes Before Us
Is hij daar niet wat te jong voor?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier ff wazige Russiche filmpjes aan het kijken dus ik kan ff niet meeluisteren!
Je moet 'm toch nog wat beter opvoeden, meneer de designer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier ff wazige Russiche filmpjes aan het kijken dus ik kan ff niet meeluisteren!
Ik hoorde Alison Krauss voor het eerst in Oh brother where art thou, en vond dat zij een heule mooie stem hadquote:
We hebben hier ook E-Rotic en een triootje...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Is hij daar niet wat te jong voor?
F5?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet 'm toch nog wat beter opvoeden, meneer de designer.
Waar is je vinkje trouwens?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben hier ook E-Rotic en een triootje...
Die film waarvan je de cloo ney vatte?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoorde Alison Krauss voor het eerst in Oh brother where art thou, en vond dat zij een heule mooie stem had![]()
En later hoorde ik dat ze een album met Robert Plant opnam, en daar staat dit nummer dus op.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben hier ook E-Rotic en een triootje...
Ja diequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die film waarvan je de cloo ney vatte?
Die ik aangevraagd heb...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Nou spijkerbroek, welke is dit van Katzenjammer?
To The Sea...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Nou spijkerbroek, welke is dit van Katzenjammer?
Die was Goodman!quote:
Oh, je wilde écht de titel. Sorryquote:
It was me.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit heb ik NIET aangevraagd, ik zweer het. Maar het had heel goed gekund.
Ja, ga ik eens doen. Ik ben iedere keer aangenaam verrast als ik ze hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister eens naar het hele album 'Le Pop' van ze, waar dit vanaf komt.
Geniaal...
Ja, daar ga ik dus niet op klikken hè...quote:
Dit is de versie van het 'Limited Release' album, eens kijken in hoeverre die afwijkt...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Kanshebber om binnen te komen in mijn Top 200 allertijden. Hopelijk heb ik volgende week tijd om meters te maken in de samenstelling daarvan. De 2020-update, bedoel ik dan.
Helaas doen ze al een paar jaar niks meer gezamenlijk...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ga ik eens doen. Ik ben iedere keer aangenaam verrast als ik ze hoor.
Het valt mee....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dus niet op klikken hè...
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wordt verdorie wel weer tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas doen ze al een paar jaar niks meer gezamenlijk...
Deze loopt langer door, hoor ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de versie van het 'Limited Release' album, eens kijken in hoeverre die afwijkt...
Ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wordt verdorie wel weer tijd.
Ik denk het ook niet. Ze hebben allemaal andere projecten, zoals solo-albums en baby's.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren...
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Van verfkwast naar pleeborstel, zeg maar...
Ze maakt een gelukkigere indruk als pleeborstel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Van verfkwast naar pleeborstel, zeg maar...
Ze ruikt nu naar bloemetjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze maakt een gelukkigere indruk als pleeborstel.
In plaats van naar haarlak, dat dus gewoon funest voor je kapsel is...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze ruikt nu naar bloemetjes.
Ja, dat is een mooi verhaal...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
Laatst weer de top2000 a go go -docu gezien voor dit nummer. Die blijf ik zo ontroerend mooi vinden.
*sla op om later te kijken*quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
Laatst weer de top2000 a go go -docu gezien voor dit nummer. Die blijf ik zo ontroerend mooi vinden.
Dan moet je wel een ontzettend grote wok hebben.quote:
Ik wou net zeggen... Dan ben je wel even zoet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ontzettend grote wok hebben.
All you can eatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Dan ben je wel even zoet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ontzettend grote wok hebben.
Kost wat om het op te warmen en je hebt een scheutje olie nodig, maar dan heb je ook watquote:
X van Dead Letter Circusquote:
Klinkt mooier dan titel en bandnaam doen vermoeden.quote:
You didn't Xpect it?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er überhaupt iets met de X was aangevraagd
Ik had MadMaster zelfs 2 opties gegevenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan Xanadu, maar die heb ik eerder een keer voorgesteld.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond het prima...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
Helemaal niet zo bekend in europa maar ik vind ze erg goed.
Tip: Reina del Cid - Xanaduquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan Xanadu, maar die heb ik eerder een keer voorgesteld.
Ik ook nog eentje, voor de zekerheidquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had MadMaster zelfs 2 opties gegeven
Is er eigenlijk ooit wel eens harmonie geweest?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: Reina del CidRush - Xanadu
Alleen als ze lagen te krikken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit wel eens harmonie geweest?
Nee, dat is niet leuk.quote:
quote:
Door je achterbuur leer je wel je overige buren goed kennen.quote:
Klopt, maar het loopt al tegen tienen en ik wil nog wat sociaal doen zo...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook nog eentje, voor de zekerheid
Diequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk.
Ik heb ze gelukkig een paar keer 'compleet' mogen aanschouwen, zonder de gedrevenheid van Lindsey B. lijkt het me toch een stuk minder...
Dat is waar en het was constructief vanavond, het is ook lastig om alle buurneuzen dezelfde kant op te krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Door je achterbuur leer je wel je overige buren goed kennen.
Ik verdenk hen van vechtseks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen als ze lagen te krikken.
E-rotic.quote:
Die zijn voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Krijgen we hierna ook leestekens en cijfers?
Cijfers heb ik wel een keer gedaan, maar ik denk dat ik dat dit keer creatief ga oplossen...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Eerst de ß, å, ü en ø nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Fijn dat het constructief was in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is waar en het was constructief vanavond, het is ook lastig om alle buurneuzen dezelfde kant op te krijgen
Jij kan dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is waar en het was constructief vanavond, het is ook lastig om alle buurneuzen dezelfde kant op te krijgen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
Toontje Lager is ook altijd weer leuk om te horen.
Ik heb nog rode wangetjesquote:
Je hebt er nu vast ook wel goede tussen zitten. Het is alleen wat moeilijker voor hen om boven te drijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandstalige popmuziek was in de jaren 80 echt zo veel beter dan tegenwoordig. Toen had je echt leuke, speelse, originele nummers, die echt goed in elkaar zitten, mooie akkoordenwisselingen bevatten, enzovoort. Nu heb je idioten met zwakzinnige rijmpjes en 4 standaard-akkoorden.
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt er nu vast ook wel goede tussen zitten. Het is alleen wat moeilijker voor hen om boven te drijven.
quote:When I'm revved and ready, baby
you're a man and I'm a lady
you better turn your eyes from this body of mine
I don't want you to be ahead of our time.
I'll say when to stop
hey, I'll call the shots
baby I'll say when
say when,
I'll say when to stop, ...
Well you look plenty good to me
you got plenty of energy
and I know that you're big and strong
but I'll be the boss, so don't go wrong.
I'll say when to stop, ...
One, two, three, four, five,
six, seven, eight, nine, ten.
Well I'm all reved up and I'm ready baby, ...
I'll, say when to stop, …
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |