SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Valt weinig toe te lichten. Dit was de eerste met een Q die me te binnen schootquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en brother52 licht het namens mij even toe.
Hun nieuwere werk bevat ook nog wel goede nummers, het is alleen wat meer zoekenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kon zo snel niet op een Q komen, en deze vind ik prima
We vinden dit een heel acceptabele oplossing.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ikke weer.
Niemand had de 'R' aangevraagd...
... welles.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ikke weer.
Jouw eigen suggesties zijn ook altijd wel luisterenswaardigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ikke weer.
Het voordeel is dat ik alle songs in beeld kan krijgen, gefilterd zoals ik wil en zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw eigen suggesties zijn ook altijd wel luisterenswaardig
Wat gaat MadMaster met de S doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek voelt zich genegeerd. Ook na 8 al gedraaide nummers.
Nee, die had ik voor de G. Die MM óók heeft genegeerdquote:
Dat wordt een triootje zo...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat gaat MadMaster met de S doen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter Te Bos stottert dus nog steeds...
Suddenly van Billy Oceanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik.
Zo leren we weer van elkaar...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Er is toequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Suddenly van Billy Ocean
Mierzoet. Meer een toetje wat dat betreft.
Knuffelrockontkennerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Dit is geen rockquote:
Ik kan er niks aan doen dat ze die naam gekozen hebben voor die cd-serie.quote:
Knuffelrok was dat toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze die naam gekozen hebben voor die cd-serie.
Ik heb die serie dan ook nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze die naam gekozen hebben voor die cd-serie.
Hier in de buurt ligt een dorp dat Broekland heet. Daar organiseerden ze altijd Broekrock.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Coolblue omzeilen, las ik...
Toen moest ik ineens hier aan denken.
quote:
Mooi hoor. Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
Robert Plant & Alison Krauss - Sister Rosetta Goes Before Us
Is hij daar niet wat te jong voor?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier ff wazige Russiche filmpjes aan het kijken dus ik kan ff niet meeluisteren!
Je moet 'm toch nog wat beter opvoeden, meneer de designer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier ff wazige Russiche filmpjes aan het kijken dus ik kan ff niet meeluisteren!
Ik hoorde Alison Krauss voor het eerst in Oh brother where art thou, en vond dat zij een heule mooie stem hadquote:
We hebben hier ook E-Rotic en een triootje...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:19 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |