SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee. En ik herken heel langzaam woorden en context.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gesprekken met de schoonfamilie? Zal voor G ook best vermoeiend zijn, om alles te vertalen
Thanksquote:
Spannend allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt wel mee. En ik herken heel langzaam woorden en context.
@:Blues: nee, nog niet. Dit zijn twee broers die samenwonen. Morgen ouders. Dat wordt wel spannend
Het lijkt me een prachtig landschap daarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thanks
En ze hebben hier ook spechten en herten. Het was net alsof ik in de waterleidingduinen liep maar dan groter en meer onontgonnen
Neuh. Niet echt.. overmorgen weer 3 weken vrijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dan is het hard nodig.
5.30 uur zou ik een andere levensstijl voor aangaan
Midweekje. Vrijdag terugvliegen vanaf Wenen dus we gaan ook nog ff op Sachertorte-jachtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me een prachtig landschap daarHoe lang blijven jullie? Bonuskind heeft neem ik aan vakantie?
Wenenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
Midweekje. Vrijdag terugvliegen vanaf Wenen dus we gaan ook nog ff op Sachertorte-jachtBonuskind blijft nog 1,5 week in Slowakije.
Ga je naar het sjieke paarsfluwelen hoerenhol van Sacher?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Midweekje. Vrijdag terugvliegen vanaf Wenen dus we gaan ook nog ff op Sachertorte-jachtBonuskind blijft nog 1,5 week in Slowakije.
Duhquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je naar het sjieke paarsfluwelen hoerenhol van Sacher?![]()
Lekkere taart daar. En probeer dan een plek aan het raam te krijgen, kun je vanaf de eerste etage lekker neerkijken op het gepeupel.
Veel plezier nog daar!
Ik heb "gewoon" verlof he?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ligt eraan waar hier is. Op t werk druk. Morgen thuiswerken en dan moet ik eerst hier wat voorbereiden.
Hoe is het met jou?
Las ook dat @:Tele6 een flinke studiestap had genomen![]()
En @:Barreltje lekker 3 weken vrij! Gaan jullie nog ergens heen?
Welke? (PM/DM)quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef Barreltje het volgende:
Maar ik heb een gesprek voor een van mijn sollicitatiesen we gaan naar Lapland
![]()
Da's snel gegaan, die sollicitatie!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb "gewoon" verlof he?![]()
Maar ik heb een gesprek voor een van mijn sollicitatiesen we gaan naar Lapland
![]()
Dus een prima verlof
Die van bijna lapland..quote:
Oh, Angola dus.quote:
100 dollar voor een watermeloen. RIPquote:
Beetje Brazilië achtigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. er zijn vast ook angolaanse lokale lekkernijen.. geen idee eigenlijk.. zal wel een beetje Portugese inslag hebben..
Ik ga wel uit van een navenant salaris dan..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje Brazilië achtig
Maar wel het duurste land ter wereld, vooral Luanda is extreem duur.
Ben benieuwd hoe Rodizio is. Wil er misschien ook wel een keer gaan eten als t jou bevaltquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Maar goed.. rodizio!
Wat eten jullie verder allemaal vanavond?
Hmm dat wil ik nog eens eten.. maar er wil niet echt iemand meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Maar goed.. rodizio!
Slowaakse goulash met knodelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Maar goed.. rodizio!
De enige manier om expats zo gek te krijgen in Luanda te gaan wonenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga wel uit van een navenant salaris dan..
Rodizio-meetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Rodizio is. Wil er misschien ook wel een keer gaan eten als t jou bevalt
Echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje Brazilië achtig
Lamsschouder (in plakken) langzaam gestoofd, na een paar uur aangevuld met ui, aubergine, bleekselder. En daarbij gestoofde pompoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Maar goed.. rodizio!
Angola? Dat heb ik nog nooit gehoord. Vaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje Brazilië achtig
https://www.weforum.org/a(...)e-city-in-the-world/quote:
quote:In other words: Luanda may not be the most expensive city in the world for the local population, but thanks to a booming oil economy, a limited supply of luxurious housing, and a high demand for it among expats, the cost of living there is higher than any city in the world.
Luanda is vooral expats. China heeft zelfs een mooi satelietstadje vele km weg van Luanda gemaakt voor de oorspronkelijke bevolking, waarvan 90% in krottenwijken woonde. Die wil je niet tussen de steenrijke expats natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Bramito het volgende:
Angola? Dat heb ik nog nooit gehoord. Vaag.
Edit:
Most expensive expat city. Dat is wat anders.
Nee he?quote:
Mijn vader deed dat dan over kapucijnersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee he?
Maar het stoofvlees bak ik wel in het vet van Sigmes varkensdobbelsteenspekdingetjes.
Ik had echt van 2 pakjes dobbelstenen een sauspannetje vol vet, voorlopig bak ik daarin
Met stroop en juintjes!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat dan over kapucijners
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
Slaap slecht en ben druk. Dus het blijft ff bij een beetje bijlezen tegenwoordig
Thanksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]Kalm aan dan! Niks mis met meelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup.. voer ik ook weleens aan mijn lief als zn maag van streek is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben zin aan het maken om te koken...
(maar ik vind er echt niks aan, voor enkel mezelf, in een meestal niet al te schone keuken. En ik heb nog niet echt honger)
@:derLudolf: kamillethee. Aldus de Italiaanse huisarts uit een bergdorpje vlakbij de Dolomiti. Schijnt de maag te kalmeren. (Ik heb er een aantal dagen op moeten leven toen. Dus nu werkt het averechts, want ik kan de geur niet meer harden. Maar 10 jaar geleden werkte het echt top.)
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:
“Mam.. kan je mijn haar vlechten...? 1(!) klein vlechtje”
- “1?”
“Ja hier 1... en dan er onder 1... en dan nog 1 hier”
- “hum.. dat is niet 1?”
“Nou.. 3x eentje wel.”
Dus nu heeft ze aan de ene kant 3 invlechtjes boven elkaar en de andere kant helemaal los.
En helemaal happy.
- “ga je zo naar school morgen?”
“Jup!!”
Soms is ze zo heerlijk eigenzinnig en kan zo dr eigen ding doen... daar geniet ik altijd van.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:
“Mam.. kan je mijn haar vlechten...? 1(!) klein vlechtje”
- “1?”
“Ja hier 1... en dan er onder 1... en dan nog 1 hier”
- “hum.. dat is niet 1?”
“Nou.. 3x eentje wel.”
Dus nu heeft ze aan de ene kant 3 invlechtjes boven elkaar en de andere kant helemaal los.
En helemaal happy.
- “ga je zo naar school morgen?”
“Jup!!”
Soms is ze zo heerlijk eigenzinnig en kan zo dr eigen ding doen... daar geniet ik altijd van.Ik vind het leuk! Doet me een beetje denken aan de serie VikingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Doet me een beetje denken aan de serie Vikings
Dora flikkerde gisteren van de bank en was daar beduusd over. 'What is this gravity-thing?'quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef Candaasje het volgende:
Niet eens leuk Dora nieuws?![]()
Ik heb Alpro choco'melk'. Er zit baggerveel suiker in, maar het is wel lekker zo 's avonds na een dag wind/regen
Zure winegums ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zijn bijna geen zuurtjes te koop in de supermarkt.
De Nuts is ook uit de winkel verdwenen.
Ik heb hier problemen mee.
Ja! Mijn supermarkt heeft ook al geen Nuts meerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Text from dogs zijn fantastischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef sigme het volgende:
Om een of andere reden dacht ik aan Dora.
Texts from dogs:
[ afbeelding ]
Ik heb momenteel een bokkepootjes verslaving..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
West-Canada is prachtigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:00 schreef AnneX het volgende:
Vooruit...net terug van een ouwerwetse ‘dia’avond.🤪
Iemand had een camper reis gemaakt van 5 weken en 5000 km in West Canada.
De 5000 foto’s waren teruggebracht tot 1 1/2 uur en Canadese pancakes met ahornsiroop erbij.
Prachtige natuur, watervallen, arends, beren, moose en zalmen en dino botten.
Gisteren nog gezien bij de Jumboquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
West-Canada is prachtig![]()
Wij waren vooral groot fan van Vancouver Island. (Telegrapgh Cove, kayakken. Tussen de orca's, zeeleeuwen/honden, arenden, BultruggenMuisjes en hertjes op de eilandjes. )
Ik zocht laatst kaneelstokjes in de Jumbo, maar die kon ik ook nergens meer vinden
Misschien dat het per filiaal verschilt? Ik zal eens bij de andere Jumbo (200 m verderopquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gisteren nog gezien bij de Jumbo
Oh ja...daar ‘waren’ wij ook vanavond, Vancouver eiland en robben, bevers, dolfijnen en bultruggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
West-Canada is prachtig![]()
Wij waren vooral groot fan van Vancouver Island. (Telegrapgh Cove, kayakken. Tussen de orca's, zeeleeuwen/honden, arenden, BultruggenMuisjes en hertjes op de eilandjes. )
Ik zocht laatst kaneelstokjes in de Jumbo, maar die kon ik ook nergens meer vinden
Zelfgemaakte pindasaus over kapucijners?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat dan over kapucijners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pindasaus over kapucijners?Spekvet 🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik kan wel vlechten, maar niet invlechten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb helaas niet echt dik genoeg haar om fatsoenlijk te kunnen vlechten. (Ik heb vooral wat volume door 'lucht' en slag) Bovenop gaat het redelijk, maar het eindigt altijd in een zielig, ielig en pluizig vlechtje. En allemaal kleine vlechtjes is het ook echt niet.
Goed, ajuus, ik ga slapen. Eens kijken of ik morgen wat productiever kan wezen dan deze avond het geval was.
Klinkt al beter, zolang het er maar niet in drijftquote:
Sigme gaf nog als extra tip, stroop en uiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt al beter, zolang het er maar niet in drijft
Leukste vind ik nog wel dat ze doodleuk zegt: alleen deze kant hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:07 schreef AnneX het volgende:
En leuke creatieve vlechtjes van Uhmmpie’s dochter.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:15 schreef drakin het volgende:
Umphie mag mijn haar ook wel vlechten zo, en ook 1 vlechtje.Kan hoor.. al ben ik er geen superster in vind ik zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zijn wel heel goed gelukt
@Candaasje: juist met invlechten mag je toch een ienieminie vlechtje overhouden?
En ik kan het ook niet bij mezelf helaas...
heb behoorlijk lang haar en vind een normale vlecht al lastig...
en 1x per jaar moet ik mee naar de toppers..
dan maak ik vaak 2 vlechtjes in kleur en glitters die die avond van toepassing is.
Maar verder ben ik met mn eigen haar vrij saai meest van de tijd.
Is ook wel logisch toch? Veel gedoe op je werk, ik geloof best dat je daar 's nachts nog, onbewust, mee bezig bent.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:48 schreef Blues het volgende:
We gaan de waanzinnige woensdag weer in op het werk na een onrustig naggie.
Mijn hoofd is de laatste nachten zo druk
Toen ook al een eigenwijsjequote:Op woensdag 19 februari 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vlechtjes, nog nooit gehad
Als kind altijd een halve jongen met kort haar en daarna nooit iets met haar gedaan qua invlechten of opsteken of zo. Leuk dat ze alleen de ene kant wil Uhmp
Zoon F. wilde zijn haar een hele periode elke keer een andere kleur, maar dan alleen de stekeltjes bovenop zijn haar, of een kleine hanenkam als enige van zijn klas
Succes Bquote:
De familie woont niet bij elkaar in de buurt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo maar eens in de auto stappen voor een autoritje van 5 uur
Hm die kleurtjes durfde ik nooit zo goedquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:27 schreef minilot het volgende:
Vroeger qua haar groen, paars, diepzwart, hagelwit, half weggeschoren - alles wel gehad. Tegenwoordig alweer een paar jaar mijn eigen middenblonde kleur, met pony en doorgaans wegens makkelijk in blije semi-hoge paardenstaart, waarbij het dan altijd een goeie haardag is als het puntje van de staart precies zo in een halve krul omhoog wipt.
Inzake CUL: vanavond high wine met mijn moeder, in plaatselijk eethuis. Haar idee.![]()
Wel net zo keihard gezwommen dat daar wel wat hapjes en alhocol tegenover kunnen vandaag..
Was vanmorgen om 07:00 als eerste het kleedhokje uit - in een spiegelglad zwembad stappen en daarmee de allereerste rimpels van de dag in het water maken is toch wel het macro-equivalent van met een lepel het dakje een je crème brûlée stuktikken.![]()
SPOILER: random voorbeeld van internet van wat ik zou willenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het erg leuk om haar in te vlechten. Herfst vorig jaar had ik mijn haar nét lang genoeg om het langs de bovenkant een beetje in te kunnen vlechten, maar toen werd ik het beu dat het de rest van de tijd in mijn ogen hing en heb ik het er weer af laten knippen. Nu vlecht ik soms B z'n haar in - die heeft behoorlijk lang haar, tot halverwege zijn schouderbladen ongeveer.
Ik heb zelf nooit langer haar gehad dan net voorbij mijn schouders (of eigenlijk, het viel dan op mijn schouders en krulde weer omhoog) en met een rechte pony (saaaai). Een van mijn herinneringen uit mijn kindertijd is dat mijn vader mijn haar wel eens in twee knotjes maakte. Dat was heel wat, want mijn moeder kon niet eens met elastiekjes overweg![]()
Ik wil m'n haar ooit nog wel verven, maar niet als het zo kort is, want dan is het er zo snel weer uitgegroeid. Dus ik ben nu een nieuwe poging aan het doen om het haar aan de bovenkant van mijn hoofd te laten groeien.Ik had het zo maar dan blauwSPOILER: random voorbeeld van internet van wat ik zou willenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Leuk!quote:
Oh dat is fantastisch inderdaad! Maar daarvoor moet je dus om 07.00 in het zwembad zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:27 schreef minilot het volgende:
Vroeger qua haar groen, paars, diepzwart, hagelwit, half weggeschoren - alles wel gehad. Tegenwoordig alweer een paar jaar mijn eigen middenblonde kleur, met pony en doorgaans wegens makkelijk in blije semi-hoge paardenstaart, waarbij het dan altijd een goeie haardag is als het puntje van de staart precies zo in een halve krul omhoog wipt.
Inzake CUL: vanavond high wine met mijn moeder, in plaatselijk eethuis. Haar idee.![]()
Wel net zo keihard gezwommen dat daar wel wat hapjes en alhocol tegenover kunnen vandaag..
Was vanmorgen om 07:00 als eerste het kleedhokje uit - in een spiegelglad zwembad stappen en daarmee de allereerste rimpels van de dag in het water maken is toch wel het macro-equivalent van met een lepel het dakje een je crème brûlée stuktikken.![]()
Ui ja, stroop neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sigme gaf nog als extra tip, stroop en ui
Ik laat mijn haar altijd bij de kapper invlechten, soms doet ze ook een scheve vlechtquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan hoor.. al ben ik er geen superster in vind ik zelf.
Deze zijn wel heel goed gelukt
@:candaasje: juist met invlechten mag je toch een ienieminie vlechtje overhouden?
En ik kan het ook niet bij mezelf helaas...
heb behoorlijk lang haar en vind een normale vlecht al lastig...
en 1x per jaar moet ik mee naar de toppers..
dan maak ik vaak 2 vlechtjes in kleur en glitters die die avond van toepassing is.
Maar verder ben ik met mn eigen haar vrij saai meest van de tijd.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het erg leuk om haar in te vlechten. Herfst vorig jaar had ik mijn haar nét lang genoeg om het langs de bovenkant een beetje in te kunnen vlechten, maar toen werd ik het beu dat het de rest van de tijd in mijn ogen hing en heb ik het er weer af laten knippen. Nu vlecht ik soms B z'n haar in - die heeft behoorlijk lang haar, tot halverwege zijn schouderbladen ongeveer.
Ik heb zelf nooit langer haar gehad dan net voorbij mijn schouders (of eigenlijk, het viel dan op mijn schouders en krulde weer omhoog) en met een rechte pony (saaaai). Een van mijn herinneringen uit mijn kindertijd is dat mijn vader mijn haar wel eens in twee knotjes maakte. Dat was heel wat, want mijn moeder kon niet eens met elastiekjes overweg![]()
Ik wil m'n haar ooit nog wel verven, maar niet als het zo kort is, want dan is het er zo snel weer uitgegroeid. Dus ik ben nu een nieuwe poging aan het doen om het haar aan de bovenkant van mijn hoofd te laten groeien.Oh dat staat je vast goed jaSPOILER: random voorbeeld van internet van wat ik zou willenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mij slim als ik je zo hoor. Even een paar passen op de plaatsquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:51 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Oh dat is fantastisch inderdaad! Maar daarvoor moet je dus om 07.00 in het zwembad zijn?![]()
Ik ga me straks ziekmelden van werk. Voel me zo 'op' dat ik tijd nodig heb om alles op een rijtje te zetten. Kan nu geen cliënten zien in elk geval want het huilen staat me nader dan het lachen.
Ik heb dit nooit eerder gehad. Maar het gevoel geen gedachte af te kunnen maken als je thuis bent en op werk continu druk voelen om méér te doen (vooral van collega's, en ik krijg niet goed uitgelegd waarom dat juist geen goed idee is), nekt me. Ondanks twee redelijk goede nachten en een gezellig kind overdag die zichzelf prima vermaakt.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:51 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Oh dat is fantastisch inderdaad! Maar daarvoor moet je dus om 07.00 in het zwembad zijn?![]()
Ik ga me straks ziekmelden van werk. Voel me zo 'op' dat ik tijd nodig heb om alles op een rijtje te zetten. Kan nu geen cliënten zien in elk geval want het huilen staat me nader dan het lachen.
Ik heb dit nooit eerder gehad. Maar het gevoel geen gedachte af te kunnen maken als je thuis bent en op werk continu druk voelen om méér te doen (vooral van collega's, en ik krijg niet goed uitgelegd waarom dat juist geen goed idee is), nekt me. Ondanks twee redelijk goede nachten en een gezellig kind overdag die zichzelf prima vermaakt.
Was jij datquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef fietsie het volgende:
Mogge. Ziek thuis hier. Had me al eerder moeten ziekmelden maar zag eerst shitstorm losbarsten die gedempt moest worden. Gister daarna naar huis gegaan.
Ik heb zeker een jaar lang paars haar gehad, rond mn 17e. Paste goed bij de paarse sponsorkleding van sport.
Jup. CSV is echt alleen de waardes in de tabel, met telkens een komma of een ander leesteken ertussen. Je kunt een CSV openen in een text editor en dan kun je zien hoe het bestand eruit ziet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kutzooi. Ik heb net geleerd dat een .csv bestand niet net als Excel meerdere tabbladen ondersteunt. Dat is echt enorm zonde van mijn werk
Thnx.quote:
Echt stom, ik wist dit ergens wel. Ik had hem geopend in Excel en ging het dus gebruiken als Excelquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup. CSV is echt alleen de waardes in de tabel, met telkens een komma of een ander leesteken ertussen. Je kunt een CSV openen in een text editor en dan kun je zien hoe het bestand eruit ziet.
Ben je nu de andere tabbladen kwijt?
Beterschap!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef fietsie het volgende:
Mogge. Ziek thuis hier. Had me al eerder moeten ziekmelden maar zag eerst shitstorm losbarsten die gedempt moest worden. Gister daarna naar huis gegaan.
Ik heb zeker een jaar lang paars haar gehad, rond mn 17e. Paste goed bij de paarse sponsorkleding van sport.
Dat klinkt vermoeiend, 1700 rijen handmatig selecteren. Je kunt het niet op een of andere manier filteren? Excel heeft best nog wat mogelijkheden voor filters/selectie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt stom, ik wist dit ergens wel. Ik had hem geopend in Excel en ging het dus gebruiken als ExcelJa, ik ben nu de andere tabbladen kwijt. Ik had 1700 rijen doorgenomen en handmatig geselecteerd op bruikbaarheid. De waardes die niet bruikbaar waren zijn bewaard, de rest is weg. De bewaarde waardes is wel echt het belangrijkst van de klus maar ik had ook plannen met de rest... Ik twijfel of ik weer opnieuw ga beginnen.
Ik ben er vorige week 2 uur mee bezig geweest. Ik kan het nu wel sneller denk ik. De tijd is niet zo zeer het probleem. Wel dat het echt niet leuk was en dat dit soort dingen me standaard hoofdpijn opleveren. Ah well, het moet maar. Eigen schuld.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:38 schreef Candaasje het volgende:
Jij ook beterschap fiets!
En shit LS, is het veel uur werk dat je over zou moeten doen nu?
Ik zit nog te wachten op nieuws inzake. Gezien er in de mail stond dat bij een beslissing ik het zou horen, zal ik het maar houden op 'geen bericht is goed bericht'.
Nee, dit is iets dat ik naar eigen inzicht moet doen, ik heb niets aan techniek. Ik heb een klant waarvoor ik Google advertenties onderhoud. Er zijn 1700 verschillende termen die afgelopen maand naar zijn advertenties hebben geleid. Ik moet beslissen welk deel van die 1700 niet naar de advertentie mogen leiden, dat is gedaan. Maar er zitten ook kansen in bepaalde zoekwoorden, bijvoorbeeld het aanpassen van een tekst op een website of in de advertentie zelf. Die kansen moet ik zoeken en grijpen. Dat is beter voor de klant en ik verdien er geld mee.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt vermoeiend, 1700 rijen handmatig selecteren. Je kunt het niet op een of andere manier filteren? Excel heeft best nog wat mogelijkheden voor filters/selectie.
Oh ja, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dit is iets dat ik naar eigen inzicht moet doen, ik heb niets aan techniek. Ik heb een klant waarvoor ik Google advertenties onderhoud. Er zijn 1700 verschillende termen die afgelopen maand naar zijn advertenties hebben geleid. Ik moet beslissen welk deel van die 1700 niet naar de advertentie mogen leiden, dat is gedaan. Maar er zitten ook kansen in bepaalde zoekwoorden, bijvoorbeeld het aanpassen van een tekst op een website of in de advertentie zelf. Die kansen moet ik zoeken en grijpen. Dat is beter voor de klant en ik verdien er geld mee.
Nee hoor, niets gemist. Allemaal kleine dingetjes die opstapelen. Gesprek met een vriendin die er helemaal door heen zit, daardoor geen 'oplaad'-tijd na werk, gesprek in familie-app over zorgen over kinderen (neefjes) waardoor ik mijn eigen jeugd en leven nu ook wat aan het herevalueren ben, wat gepush van collega's wat ik er normaal wel bij zou kunnen hebben maar wat nu niet lukt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:52 schreef Barreltje het volgende:
Och Lot.. wat vervelend.. is er een reden waarom het nu allemaal zo oploopt?
Of heb ik die gemist, kan ook.
Beterschap fietsie! Waar heb je last van?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef fietsie het volgende:
Het klinkt als heel stom werk. Zonde dat het over moet!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week 2 uur mee bezig geweest. Ik kan het nu wel sneller denk ik. De tijd is niet zo zeer het probleem. Wel dat het echt niet leuk was en dat dit soort dingen me standaard hoofdpijn opleveren. Ah well, het moet maar. Eigen schuld.
Ik liep al weken met een oorontsteking aan 1 kant, daarnaast afgelopen donderdag met koorts naar huis gegaan, toch in het weekend dingen "moeten doen" en ondertussen zware verkoudheid met gesnotter enz enz erbij weggewerkt met veeeel stomen en bergen volgeprutte handdoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Beterschap fietsie! Waar heb je last van?
Nu even goed uitzieken dus. Lekker in bed of op de bank en niets doenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik liep al weken met een oorontsteking aan 1 kant, daarnaast afgelopen donderdag met koorts naar huis gegaan, toch in het weekend dingen "moeten doen" en ondertussen zware verkoudheid met gesnotter enz enz erbij weggewerkt met veeeel stomen en bergen volgeprutte handdoeken.
Maandag was ik vrij ivm schoolvakantie uk, en dacht ik "ach nu moeten er wel drie dagen voorbij zijn, en na drie dagen hoor ik beter te zijn, dus dinsdag naar t werk."
Dinsdagochtend -op- het werk een aantal "dit vond ik niet leuk" situaties verder in het 1e uur en ik zat alweer met rillingen en een hoofd wat leek te gaan ploffen (druk op holtes).
Dat klinkt goed ellendigquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik liep al weken met een oorontsteking aan 1 kant, daarnaast afgelopen donderdag met koorts naar huis gegaan, toch in het weekend dingen "moeten doen" en ondertussen zware verkoudheid met gesnotter enz enz erbij weggewerkt met veeeel stomen en bergen volgeprutte handdoeken.
Maandag was ik vrij ivm schoolvakantie uk, en dacht ik "ach nu moeten er wel drie dagen voorbij zijn, en na drie dagen hoor ik beter te zijn, dus dinsdag naar t werk."
Dinsdagochtend -op- het werk een aantal "dit vond ik niet leuk" situaties verder in het 1e uur en ik zat alweer met rillingen en een hoofd wat leek te gaan ploffen (druk op holtes).
Ik vond het ook ronduit kut om het verzoek te krijgen "aan te schuiven" bij een technisch overleg met een leverancier, en dan 10 minuten ervoor te horen dat de organisator aan het skieen is in Oostenrijk en dat ik de firma (12 man) moet ontvangen en het gesprek moet leiden de hele ochtend. (Omdat niemand een vervanger had geregeld, "vergeten" )quote:
Oh, da’s erg! Maar wat een hork van een organisator, daar zou ik nog wel even mee willen “praten”quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het ook ronduit kut om het verzoek te krijgen "aan te schuiven" bij een technisch overleg met een leverancier, en dan 10 minuten ervoor te horen dat de organisator aan het skieen is in Oostenrijk en dat ik de firma (12 man) moet ontvangen en het gesprek moet leiden de hele ochtend. (Omdat niemand een vervanger had geregeld, "vergeten" )
Zeker met het nog niet topfitte gevoel waar ik mee begon.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, da’s erg! Maar wat een hork van een organisator, daar zou ik nog wel even mee willen “praten”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen het gesprek op de rit was en de juiste mensen in dialoog waren met elkaar, en ik de kaders gezet had ben ik weggegaan.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Klinkt als een prima planquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:07 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, niets gemist. Allemaal kleine dingetjes die opstapelen. Gesprek met een vriendin die er helemaal door heen zit, daardoor geen 'oplaad'-tijd na werk, gesprek in familie-app over zorgen over kinderen (neefjes) waardoor ik mijn eigen jeugd en leven nu ook wat aan het herevalueren ben, wat gepush van collega's wat ik er normaal wel bij zou kunnen hebben maar wat nu niet lukt.
Dat in combinatie met het gevoel geen enkele gedachte af te kunnen maken. Dát heeft weer te maken met veel beschikbaar zijn voor kind - wat absoluut geen straf is- maar waardoor ik er al weken niet aan toe kom om heel simpele dingen te doen: een vakantie plannen, een plan maken voor het werk in de tuin, een kappersafspraak maken, bedenken wat voor eten ik wil serveren op mijn verjaardag. En daar word ik best ongelukkig van terwijl dat helemaal niet in mijn aard zit.
En dan nog wat vage lichamelijke klachten die ik ook maar als signaal zie: afgelopen weekend één dag koorts (wat kut is want wederom een streep door de plannen maar geen tijd om bij te komen), en af en toe het gevoel om te vallen/mijn evenwicht te verliezen.
Dus vandaag zit ik in de bibliotheek alle losse eindjes weer rond te breien. En ik ga straks naar de kapper. En ik ga actie ondernemen voor structurele hobby-tijd buiten de deur. En als dan de zon ook nog wat vaker gaat schijnen komt het allemaal weer goed
Ai, maar de muizen zijn wel heel blij met jequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens ik heb niet zo'n snuggere actie gehad.
Ik heb in de garage een zak met vogelvoer liggen. Netjes met een klip erop. Maarja muizen knagen dus gewoon door zo'n zakje heen. Dus ik wilde net de voer silo vullen.. Al dat vogelvoer over de vloer en tussen de planten in de garage...
Ja dat ze wegblijvenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai, maar de muizen zijn wel heel blij met je
Verre van. 400 km of zo. En dat is dan 6 uur rijden. We moeten nu nog een uurquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De familie woont niet bij elkaar in de buurt?![]()
Goeiemorgen Cat![]()
En je onderstel zit nog onder de auto? Of valt het in die regio mee met gaten in het asfalt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verre van. 400 km of zo. En dat is dan 6 uur rijden. We moeten nu nog een uur
Ik moet zo'n deken niet, ik wil er een. Het is kalmerend om onder iets zwaars te liggen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef derLudolf het volgende:
Waarom moet je zo'n deken dan tele?
Kun je er geen rits in maken? Dan kun goedkopere kersenpittten gebruiken en 'kunststof korrels', dat klinkt ook als iets dat voor een bult microplastics zorgt na een wasbeurt
SPOILER: voorbeeld van hoe dat eruit zietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt dus niet zo makkelijk ergens een rits of zo maken en dan het spul erin stoppen.
Er zijn relatief weinig korrels nodig om de deken zo zwaar te maken, dus er is nog genoeg ruimte dat hij kan "ademen" als je eronder ligt, lijkt me. Hij zou dan bovenop mijn dekbed komen liggen, dus niet recht tegen me aan.
En ik zou hem even vaak wassen als ik mijn dekbed was en dat is niet bepaald vaak, dus ik ben niet zo bang voor megaveel verlies van plastic.
je geeft zelf het antwoord al...en dat voelt ook heel anders...ik snap m wel! helaas gee pas klaar antwoord op de wel vragenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef derLudolf het volgende:
Weet ook niet of onder een laag plastic wel zo lekker is.
Als ik online stof koop is dat meestal iets waarvan ik weet wat het is (dik/dun/elastisch etc). er zijn wat online stoffenwinkels waarbij je voor een klein bedrag samples kunt bestellen. Doe ik wel eens en dan bestel ik er meteen meer (omdat je toch verzendkosten moet betalen, voor 1 stukje is net zo veel als voor 5 stukjes.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben aan het uitzoeken wat ik nodig heb om een verzwaringsdeken te maken voor mezelf. Dat is een deken met kunststof korrels of kersenpitten erin, waardoor hij zwaar is. Afgelopen zaterdag heb ik onder de deken gelegen die A nu aan het uitproberen is en ik heb meteen anderhalf uur geslapen, dus nu wil ik er ook een.
Die dingen kosten meer dan 100 euro, dus ik wil er zelf eentje maken. Ik denk dat het moet lukken om voor ongeveer 40-50 euro uit te komen, waarvan ¤27 voor de korrels. Kersenpitten zijn goedkoper, maar die kunnen niet in de was. Verder heb je een jeansnaald nodig voor op de naaimachine (heb ik) en ruim 3 meter stevige katoen (maandag naar de stoffenmarkt dus). @:Kaatje1 heb jij wel eens online stof gekocht en hoe weet je dan dat het het goede soort is? (zwaar/sterk genoeg bijvoorbeeld)
Het enige is dat ik niet zeker weet welk gewicht het beste is. Zaterdag had ik een van 5 kg en dat was fijn, maar ja, misschien is zwaarder wel nog fijner. Ze raden 10 % van je lichaamsgewicht aan, maar dat lijkt niet echt ergens op gebaseerd te zijn
Ik denk dat ik dan smeltquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:46 schreef AnneX het volgende:
@ Tele: is 3 kilo dekbed voldoende?
https://www.ikea.com/nl/n(...)wvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Begrijp het wel: soms vind ik het lekker om het litsjumeaux dekbed dubbel over mij heen te leggen ( als mn.X er (nog) niet is. Of de sprei dubbel te vouwen aan mijn kant.
Wij moesten ‘overwerken’ in de Bieb, want computerproblemen en die hebben wij opgelost![]()
Nu even benen hoog en dan liedjes oefenen en Zingen vanavond.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet zo'n deken niet, ik wil er een. Het is kalmerend om onder iets zwaars te liggen.
Vroeger lag ik onder dikke wollen dekens, maar tegenwoordig moet ik daarvan niezenen die kun je ook niet bepaald geod wassen.
Om te zorgen dat het gewicht goed verdeeld zit over de deken, zit het erin genaaid in allemaal kleine vierkantjes.Ik bestel altijd mijn stof bij budgetstoffen.nlSPOILER: voorbeeld van hoe dat eruit zietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt dus niet zo makkelijk ergens een rits of zo maken en dan het spul erin stoppen.
Er zijn relatief weinig korrels nodig om de deken zo zwaar te maken, dus er is nog genoeg ruimte dat hij kan "ademen" als je eronder ligt, lijkt me. Hij zou dan bovenop mijn dekbed komen liggen, dus niet recht tegen me aan.
En ik zou hem even vaak wassen als ik mijn dekbed was en dat is niet bepaald vaak, dus ik ben niet zo bang voor megaveel verlies van plastic.
Je kan ook met ze chatten en vragen stellen![]()
Pff, dat kan ik me voorstellen dat je daar even flink last van hebt. Maar ook “fijn” dat je het kan doen, daar moet bekendheid aan gegeven blijven wordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:13 schreef golfer het volgende:
Pfoe...
Na uren werk een conceptstukje klaar over de geschiedenis van mijn vader en het verzetswerk van mijn vader voor in een later dit jaar te verschijnen boek over Joden in het verzet tijdens WO-2.
Vanavond nog even kritisch laten lezen door B. voordat ik het naar de redactie stuur.
Hakte er even weer in.
Het is ook wel een extra gewicht wat jouw generatie meedraagt...quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:13 schreef golfer het volgende:
Pfoe...
Na uren werk een conceptstukje klaar over de geschiedenis van mijn vader en het verzetswerk van mijn vader voor in een later dit jaar te verschijnen boek over Joden in het verzet tijdens WO-2.
Vanavond nog even kritisch laten lezen door B. voordat ik het naar de redactie stuur.
Hakte er even weer in.
Ik heb mijzelf hiervoor aangemeld.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:56 schreef AnneX het volgende:
Het is ook wel een extra gewicht wat jouw generatie meedraagt...
Ben je hiervoor gevraagd?.
Je vader heeft toch zelf getuigenis gedaan voor de film van Spielberg?
https://jck.nl/nl/longread/tweeduizend-getuigen-vertellen
Dat vind ik ook. Absoluut erger dan een uitstrijkje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:06 schreef AnneX het volgende:
Dan herinner ik mij dat.
Volgens mij mag jij nu ( ook) een kadootje.
Toevallig bandaag in de mail: https://nieuwsbrief.actie(...)3M5IcoibyH%2B4reAOgrquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben aan het uitzoeken wat ik nodig heb om een verzwaringsdeken te maken voor mezelf. Dat is een deken met kunststof korrels of kersenpitten erin, waardoor hij zwaar is. Afgelopen zaterdag heb ik onder de deken gelegen die A nu aan het uitproberen is en ik heb meteen anderhalf uur geslapen, dus nu wil ik er ook een.
Die dingen kosten meer dan 100 euro, dus ik wil er zelf eentje maken. Ik denk dat het moet lukken om voor ongeveer 40-50 euro uit te komen, waarvan ¤27 voor de korrels. Kersenpitten zijn goedkoper, maar die kunnen niet in de was. Verder heb je een jeansnaald nodig voor op de naaimachine (heb ik) en ruim 3 meter stevige katoen (maandag naar de stoffenmarkt dus). @:Kaatje1 heb jij wel eens online stof gekocht en hoe weet je dan dat het het goede soort is? (zwaar/sterk genoeg bijvoorbeeld)
Het enige is dat ik niet zeker weet welk gewicht het beste is. Zaterdag had ik een van 5 kg en dat was fijn, maar ja, misschien is zwaarder wel nog fijner. Ze raden 10 % van je lichaamsgewicht aan, maar dat lijkt niet echt ergens op gebaseerd te zijn
Niet te vergelijkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Absoluut erger dan een uitstrijkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik zou alsnog niet graag mrt je ruilen hoor. Al dat gezeik op je werk en dan die TL ookquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:53 schreef Blues het volgende:
Ja Think wat een gedoeen een werk meteen
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:52 schreef Blues het volgende:
Want morgen vrij
Gewoon afkicken en vrijdag weer dóór!
Terwijl ik dus ook een coll heb die 5 dagen deze week werktIk krijg t al spaans benauwd als ik jouw verhalen lees. Maar lekker morgen niets, beiden, jij en G, even ontspannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het kind slaapt ook nog es slecht.
Laatstgenoemde heb ik net afgeleverd bij mijn ouders en die gaan we zondag pas weer ophalen. Dus zaterdag kunnen we wel even bijtanken. Ik heb het nodig![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef Aure het volgende:
Och, lekker genieten morgen B
Ik zit momenteel echt in complete chaos. Werk is druk en er speelt enorm veel (wel leuke dingen, maar enorm druk dus), er speelt een heftige gebeurtenis in de fam vanNou jeetje gelukkig kunnen je ouders even bijspringen en kan je een beetje rust pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het kind slaapt ook nog es slecht.
Laatstgenoemde heb ik net afgeleverd bij mijn ouders en die gaan we zondag pas weer ophalen. Dus zaterdag kunnen we wel even bijtanken. Ik heb het nodig![]()
Ik zit momenteel echt in complete chaos. Werk is druk en er speelt enorm veel (wel leuke dingen, maar enorm druk dus), er speelt een heftige gebeurtenis in de fam vanDat is heftig. Wel fijn dat je ouders Jip kunnen "overnemen" en jullie tijd voor elkaar hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het kind slaapt ook nog es slecht.
Laatstgenoemde heb ik net afgeleverd bij mijn ouders en die gaan we zondag pas weer ophalen. Dus zaterdag kunnen we wel even bijtanken. Ik heb het nodigWe have far more in common than that which devides us..
Ik zit momenteel echt in complete chaos. Werk is druk en er speelt enorm veel (wel leuke dingen, maar enorm druk dus), er speelt een heftige gebeurtenis in de fam vanOch wat verdrietig. Dan heb je idd wel wat rust nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het kind slaapt ook nog es slecht.
Laatstgenoemde heb ik net afgeleverd bij mijn ouders en die gaan we zondag pas weer ophalen. Dus zaterdag kunnen we wel even bijtanken. Ik heb het nodigSterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En anders niet hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:42 schreef Aure het volgende:
Thanks all, ik ben hier dus ook nog meer afwezig dan ik al wasik probeer wel braaf mee te lezen
Hoe bevalt het werken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte aure!
Ook hier hectisch, eerste werkweek. Mijn moeder is er en dat is aan de ene kant heerlijk en aan de andere kant ben ik blij dat ze morgen weg gaat...
Ja heel blij mee! Maar ik vond het wel jammer dat ik niet even een bakkie kon doen vandaagquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou jeetje gelukkig kunnen je ouders even bijspringen en kan je een beetje rust pakken
Je moet ergens beginnen iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:58 schreef Candaasje het volgende:
Wat een drukte, vervelende zaken op het werk, in de familie en ziekte hier![]()
Iedereen een dikke knuffel!
Ik heb zojuist mijn harp eindelijk eens uit zijn tas gehaald, en net naar een youtubefilmpje gekeken hoe ik (heel origineel...) de Ierse klassieker "Brian's Borus's March' op beginnersniveau moet spelen.
Tikkie suf nummer vind ik het, maar je moet ergens beginnen
Ik zit momenteel echt in complete chaos. Werk is druk en er speelt enorm veel (wel leuke dingen, maar enorm druk dus), er speelt een heftige gebeurtenis in de fam vanDat snap ik ja, Heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het kind slaapt ook nog es slecht.
Laatstgenoemde heb ik net afgeleverd bij mijn ouders en die gaan we zondag pas weer ophalen. Dus zaterdag kunnen we wel even bijtanken. Ik heb het nodig
Als het eenmaal geen uitdagingen meer kent wellicht ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is heftig, maar ik denk dat ik het heel leuk ga vinden. Vraag me wel af hoe lang ik het leuk blijf vinden, maar dat gaan we zien!
Suf is vaak makkelijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb zojuist mijn harp eindelijk eens uit zijn tas gehaald, en net naar een youtubefilmpje gekeken hoe ik (heel origineel...) de Ierse klassieker "Brian's Borus's March' op beginnersniveau moet spelen.
Tikkie suf nummer vind ik het, maar je moet ergens beginnen
Jee AnneX! Vreselijk geschrokken natuurlijk!quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:46 schreef AnneX het volgende:
Boem! en er schoof een fietser over de motorkap.![]()
Meisje hevig geschrokken - terecht- tegen een lantaarnpaal gezet, auto uit de weg gezet..
Naam en tel. genoteerd, fiets deed het nog, licht deed het, zij zag drie opgestoken vingers.
En zij reed pijlsnel naar huis. Nog gebeld en ingesproken, dat iemand haar een keer of wat moet wakker maken, als zij naar bed gaat.
Stap ik in mijn auto, zie een streep over de motorkap, en de voorruit rechts een en al matglas. Het begon zachtjes te regenen en ik durfde de wissers niet te gebruiken.
Dus niet gezongen en naar huis om te bellen en te regelen.
Zit wel na te trillen.
Ahhh schrikken zeg!! Goed gehandeld @meisje hopelijk bellen ze ook nog even terug!?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:46 schreef AnneX het volgende:
Wat een indrukken voor je, JT.
En tegelijk aardig dat je moeder een paar dagen bijspringt.
Hopelijk hebben jullie gauw een ritme gevonden.
Boem! en er schoof een fietser over de motorkap.![]()
Meisje hevig geschrokken - terecht- tegen een lantaarnpaal gezet, auto uit de weg gezet..
Naam en tel. genoteerd, fiets deed het nog, licht deed het, zij zag drie opgestoken vingers.
En zij reed pijlsnel naar huis. Nog gebeld en ingesproken, dat iemand haar een keer of wat moet wakker maken, als zij naar bed gaat.
Stap ik in mijn auto, zie een streep over de motorkap, en de voorruit rechts een en al matglas. Het begon zachtjes te regenen en ik durfde de wissers niet te gebruiken.
Dus niet gezongen en naar huis om te bellen en te regelen.
Zit wel na te trillen.
Rij je hier langs ofzo?quote:
Nou ja de trein van Sloterdijk naar mijn stadje.. dus dat is -ongeveer- langs julliequote:
Nee hoor. Bloemendaal ligt noordelijker.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:16 schreef Barreltje het volgende:
Nou ja de trein van Sloterdijk naar mijn stadje.. dus dat is -ongeveer- langs jullie
Oh... daar kwam ik ook langs vanuit den helder .quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Bloemendaal ligt noordelijker.
Auto van haar broerquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
En je onderstel zit nog onder de auto? Of valt het in die regio mee met gaten in het asfalt?
Wat slecht dat ze het stijlen al in een verkoop praatje zetten zeg. Dat hoort er toch bij. Je laat mensen toch niet met een ongestijlde kop je kapsalon uitlopen.. Ga dat niet begrijpen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:23 schreef Lot_1 het volgende:
Wat naar Anne! Goed gehandeld hoor. Nu bijkomenGelukkig liep het relatief goed af.
Aurewat verdrietig. En slaapt Jip nog immer slecht joh? Wat onhandig! Maar wat heerlijk als je ouders zo kunnen bijspringen! Dat zou hier geen optie zijn. Hopelijk rusten jullie goed uit.
Pfoeh. Ik weet nog niet zo goed hoe ik mijn 'gedoe' nu het beste kan oplossen. Er is wel een soort-van-plan om wat efficienter door de werkdagen heen te rollen zodat ik daar wat meer tijd mee win. En ik ga me morgen aanmelden voor een klimcursus![]()
Vanmiddag ben ik naar de kapper geweest en er is denk ik wel 20 cm afDe kapper had massa's commentaar op de hoeveelheid knopen/klitten in mijn haar "Het is wel héél erg beschadigd!". Dus heb ik nu een fles véél te dure shampoo in huis. En ik ga nooit meer naar deze kapper want dit is de tweede keer dat ze op subtiele wijze me steeds meer geld afhandig willen maken. Ik heb namelijk nooit bij een andere kapper gehad dat ze vragen of je conditioner in je haar wil 'tegen een meerprijs' en of je je haar gestyled wil hebben aan het einde (oh ja, dat is wel leuk) 'ja dat kost wel ietsje meer'.
wauw, 20 cm eraf...Maar stylen, dat vragen ze niet eens, doen ze gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:23 schreef Lot_1 het volgende:
Wat naar Anne! Goed gehandeld hoor. Nu bijkomenGelukkig liep het relatief goed af.
Aurewat verdrietig. En slaapt Jip nog immer slecht joh? Wat onhandig! Maar wat heerlijk als je ouders zo kunnen bijspringen! Dat zou hier geen optie zijn. Hopelijk rusten jullie goed uit.
Pfoeh. Ik weet nog niet zo goed hoe ik mijn 'gedoe' nu het beste kan oplossen. Er is wel een soort-van-plan om wat efficienter door de werkdagen heen te rollen zodat ik daar wat meer tijd mee win. En ik ga me morgen aanmelden voor een klimcursus![]()
Vanmiddag ben ik naar de kapper geweest en er is denk ik wel 20 cm afDe kapper had massa's commentaar op de hoeveelheid knopen/klitten in mijn haar "Het is wel héél erg beschadigd!". Dus heb ik nu een fles véél te dure shampoo in huis. En ik ga nooit meer naar deze kapper want dit is de tweede keer dat ze op subtiele wijze me steeds meer geld afhandig willen maken. Ik heb namelijk nooit bij een andere kapper gehad dat ze vragen of je conditioner in je haar wil 'tegen een meerprijs' en of je je haar gestyled wil hebben aan het einde (oh ja, dat is wel leuk) 'ja dat kost wel ietsje meer'.
Mijn zus heeft er ooit een voor ons gemaakt van volgens mij 7,5 kilo. Het is een dekbedovertrek van de HEMA waar kunststof korrels in genaaid zijn in vakjes.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:03 schreef Tele6 het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb morgenochtend een afspraak waar ik niet onder uit wil/kan. In de middag staan ook nog twee gesprekken, daar twijfel ik nog over. Maar dat is de ellende met mijn werk, je neemt niet gemakkelijk vrij/meld je niet zomaar ziek.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wauw, 20 cm eraf...Maar stylen, dat vragen ze niet eens, doen ze gewoon.
En misschien niet meteen je "gedoe" oplossen, maar even laten bezinken? Of moet je morgen weer aan het werk?
Die valkuil trap ik ook steeds in. Zelfs voor astronauten bestaan vervangers.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Maar dat is de ellende met mijn werk, je neemt niet gemakkelijk vrij/meld je niet zomaar ziek.
We hebben in mijn gebouw professionele wasmachines waar wel 10 kilo in kan, dus dan zou ik een deken van 6 kilo wel durven wassen lijkt me... Ik heb zaterdag onder eentje van 5 kilo gelegen en dat vond ik al prima zwaar ook.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er ooit een voor ons gemaakt van volgens mij 7,5 kilo. Het is een dekbedovertrek van de HEMA waar kunststof korrels in genaaid zijn in vakjes.
Misschien is het gebruiken van zo'n overtrek een tip?
De onze is echt wel heel zwaar. Dat sleep je niet zomaar ff mee. Ik durf m ook niet in de wasmachine te gooien.
Oei jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:00 schreef Lot_1 het volgende:
@:Tele6: ik heb een vriendin die een verzwaarde deken heeft genaaid, maar die is lek gegaandat wil je dus echt niet. Als ik er aan denk zal ik haar eens vragen naar tips. Ze naait wel veel en goed, dus daar lag het niet aan.
Ik denk dat een oude machine dat beter trekt dan veel nieuwe. Maar is keperkatoen niet te hard of ga je daar nog een hoes om doen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hebben in mijn gebouw professionele wasmachines waar wel 10 kilo in kan, dus dan zou ik een deken van 6 kilo wel durven wassen lijkt me... Ik heb zaterdag onder eentje van 5 kilo gelegen en dat vond ik al prima zwaar ook.
Ik was bang dat een dekbedovertrek niet sterk genoeg zou zijn. Maar jullie deken houdt het goed vol dus? Dan is dat wel een fijn goedkope en makkelijke optie. En je kan meteen een leuk printje kiezen of zo.
Ik zat vanmiddag te kijken naar keperkatoen, dat is het katoen waar broeken van gemaakt worden en jasjes. Iets stugger dan katoen voor lakens. Ik weet alleen niet hoe veel mijn naaimachine gaat trekken, want ik heb een heul oude naaimachine-- ik ga het deze week nog proberen, want A heeft me een broek gegeven om in te korten en die is van soortgelijke stof.
Het komt bovenop mijn dekbed te liggen. Zeg maar:quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een oude machine dat beter trekt dan veel nieuwe. Maar is keperkatoen niet te hard of ga je daar nog een hoes om doen?
Ik heb nog niet heel veel ervaring met werken met mijn oude machine, alleen een korte broek genaaid van katoenen hoeslakenstof en een aantal handdoeken gerepareerd. Handdoeken komt hij prima door, maar ik moest niet te langzaam gaan, want dan kwam de naald er soms niet doorheen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een oude machine dat beter trekt dan veel nieuwe. Maar is keperkatoen niet te hard of ga je daar nog een hoes om doen?
Dan zou ik even investeren in een nieuwe naaldquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet heel veel ervaring met werken met mijn oude machine, alleen een korte broek genaaid van katoenen hoeslakenstof en een aantal handdoeken gerepareerd. Handdoeken komt hij prima door, maar ik moest niet te langzaam gaan, want dan kwam de naald er soms niet doorheen.
Ik bedenk nu dat dat ook aan de naald kan liggen, want die heb ik nog nooit van dichtbij bekeken. Ik heb wel duizend naalden liggen als vervanging en ik wil wedden dat er scherpere bij zitten(voor hetzelfde geld heb ik al die tijd met een tricotnaald zitten naaien
)
Ah, ik vroeg me al af wanneer dat zou zijn (dacht vrijdag). Maar sterkte, vooral ook met de dag doorkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe dan ook, welterusten
Morgen wordt een pittig dagje -- ik kijk niet uit naar therapie. En dat is aan het eind van de dag pas. Hoezee.
Een van m'n ambulant begeleiders gaat mee, dus dat stelt gerust, maar alsnog buhhhh.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe dan ook, welterusten
Morgen wordt een pittig dagje -- ik kijk niet uit naar therapie. En dat is aan het eind van de dag pas. Hoezee.
Een van m'n ambulant begeleiders gaat mee, dus dat stelt gerust, maar alsnog buhhhh.
Jij hebt hartstikke kort haar. Als jij naar de kapper gaat kan jij zeggen: "laat maar voor 5 euro staan."quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:25 schreef Tele6 het volgende:
Kapper: ik ga altijd naar eentje waar je zonder afspraak binnenloopt en dan word je voor 17 euro geknipt. Ze proberen je wel altijd zover te krijgen om je haar daar te laten wassen voor meerprijs, maar dat is één keer nee zeggen in het begin en verder niet meer. Ik heb een tijdje geleden ook een conditionerverhaal te horen gekregen, wat echt nergens op slaat met mijn korte haar en het feit dat ik amper shampoo gebruik, maar die kapster zei zelf dat ik beter even naar de drogist kon gaan
Nou idd, sommige kappers praten idd alsof ze een scheikundige opleiding hebben gevolgd...quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:25 schreef Tele6 het volgende:
Kapper: ik ga altijd naar eentje waar je zonder afspraak binnenloopt en dan word je voor 17 euro geknipt. Ze proberen je wel altijd zover te krijgen om je haar daar te laten wassen voor meerprijs, maar dat is één keer nee zeggen in het begin en verder niet meer. Ik heb een tijdje geleden ook een conditionerverhaal te horen gekregen, wat echt nergens op slaat met mijn korte haar en het feit dat ik amper shampoo gebruik, maar die kapster zei zelf dat ik beter even naar de drogist kon gaan
Kan ook, maar dat wordt niet altijd gesnapt.quote:
Beter de inhoud van je glas in de plantenbak, dan je maaginhoudquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat wordt niet altijd gesnapt.
Toen ik in Macedonië was met een uitwisseling heb ik ook tot drie keer gezegd dat ik geen oranje/gele vloeistoffen uit Pepsi flessen wil.
Toen ik vervolgens de inhoud van mijn glas in de plantenbak kiepte zou ik onrespectvol zijn
Dat probeerde ik. Werkte nietquote:
De tip van G was om het glas of vol of halfvol te laten staan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat wordt niet altijd gesnapt.
Toen ik in Macedonië was met een uitwisseling heb ik ook tot drie keer gezegd dat ik geen oranje/gele vloeistoffen uit Pepsi flessen wil.
Toen ik vervolgens de inhoud van mijn glas in de plantenbak kiepte zou ik onrespectvol zijn
Hoe waren de schoonouders?quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De tip van G was om het glas of vol of halfvol te laten staan.Of uit het zicht te zetten van degenen die inschenken
Ik heb dus nog een bak vol met splinternieuwe naalden liggen, ik heb er alleen nog geen op mijn machine gedaan want de naald die erop zat deed het nog welquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik even investeren in een nieuwe naalden voor zoiets stevigs ook stevig garen.
Maar dank voor het schema, ik snap het...zou benieuwd zijn hoe het er bij mij in de ochtend uit zou zien (onrustige slaper met opvliegers)
Suffe Ziva.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Kotsfestijn hier in huis
Ziva at plant = kotsen. Dora uh, I dunno, maar ze vond het ingewikkeld.
Die zag nog eens 67 x het filmpje voorbijkomen. En bedacht de doemscenario’s.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat AnneX nog een beetje heeft kunnen slapen...
Succes nog evenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBlijkbaar hoort drank bij familiebezoek
Vier shots wodka en 2,5 glas wijn. Plus verse bloedworst, verse gerookte worst, zuurkool met stukjes varkensvlees en aardappelpuree. Ergens voel ik me nog niet supertof op het moment
Een beetje zoals rosé/kriek bier?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Succes nog even
Wij hebben het fruit aan ons nieuwste bier toegevoegd
[ afbeelding ]
Heel benieuwd, zeker omdat we heb sowieso insturen voor het NK, en nog geen idee hebben of het gaat lukken.
Had je mijn linkje nog gezien.. daar was ie nu afgeprijsd naar 50¤quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb dus nog een bak vol met splinternieuwe naalden liggen, ik heb er alleen nog geen op mijn machine gedaan want de naald die erop zat deed het nog wel![]()
Ik ben ook een onrustige slaper (alleen geen opvliegers) en het idee is dat zo'n zwaar dekentje er dus voor zorgt dat je niet continu aan het draaien bent en zo. Ik raak vaak mijn kussen en mijn deken kwijt 's nachts en ik val ook regelmatig uit bed, en dat dekentje zou dat wat rustiger moeten maken. (Het is ook niet voor niets dat ik bij A en B in het midden lig)
Mwah dat wordt wel echt anders gemaakt (is een gaaf maar moeilijk proces). Maar qua smaak zou het zomaar die kant op kunnen gaan. De basis is wel heel donker en zwaar dus eerst zien of de fruit smaak duidelijk naar boven komt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje zoals rosé/kriek bier?Hopelijk wordt het geweldig.
Ja, sorry dat ik daar niet op had gereageerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Had je mijn linkje nog gezien.. daar was ie nu afgeprijsd naar 50¤
Niet dat je hem niet zelf mag maken hoor
Maar als je hem voor datzelfde bedrag kunt kopen scheelt het wel een hoop tijd
Zelf maken is dan wel weer leuker
Geeft niet hoor.. ik reageer ook niet overal opquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik daar niet op had gereageerd.
Het formaat van die dekens is niet wat ik zoek -- ik wil eentje die niet van mijn bed afhangt, maar die me wel van kin tot tenen bedekt. Mijn plan is om eentje te maken van 160x90 cm. Ik zou de grote deken die ze aanbieden op de site wel kleiner kunnen maken, maar dan is hij weer minder zwaar. Dan maak ik er liever zelf eentje waarvan de kans groter is dat het naar mijn zin is
Ik ga de link wel doorsturen naar A, omdat die misschien wel een grotere wil.
Ik vind het niet zo erg dat het tijd kost -- ik heb nu wel tijd voor dit soort projecten. Ik ben bijna klaar met mijn borduurwerk nu, en werken aan de deken is dan een mooi vervolg.
EDIT twijfel twijfel... als ik de 150x200 deken dubbelvouw heb ik een 150x100 deken van 7 kg, en dat komt wel heel dicht in de buurt bij wat ik wil hebben... twijfel...
Ik denk nog even na, maar mijn huidige idee is om dan de 150x200 deken te kopen en een hoes te maken waar die dubbelgevouwen in past. Dan heb ik toch zelf iets genaaid ervoor in de kleuren die ik leuk vind, maar ik hoef niet te klooien met die kunststof korrels en zo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.. ik reageer ook niet overal op
Maar in dit geval was het wel handig als je het had gezien. Voor het geval het wel precies was wat je zocht.
En wat ik zei... zelf maken is ook wel echt leuk.
Als je op zoek bent naar een andere kapper: ik heb een geweldige in Stad. Doet er alles aan om je voor ¤21 als een prinses naar buiten te laten gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:23 schreef Lot_1 het volgende:
Ik snap het. Hier weer grauw & regen. Blijf nog maar een tijdje weg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:14 schreef Kreator het volgende:
Morge. Na twee dagen ijskoud 18 graden is het vandaag weer strak blauw en 20+.
Ik ga emigreren.
Jelly.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen luitjes; sterkte met de kater, Pee!
Ik heb zomaar het idee dat het qua groenvoer wel goedkomt bij het avondeten vandaag..
[ afbeelding ]
Dille, spinazie, kervel, basilicum, peterselie, bieslook, knoflookstengels
Het plan: spinaziecrepes bakken en opvullen met kruidensalade, warmgerookte zalm en een lik zure room
Kortebroekenpic or it didn't happen!quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:14 schreef Kreator het volgende:
Morge. Na twee dagen ijskoud 18 graden is het vandaag weer strak blauw en 20+.
Ik ga emigreren.
graag! DM gestuurdquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een andere kapper: ik heb een geweldige in Stad. Doet er alles aan om je voor ¤21 als een prinses naar buiten te laten gaan.
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen luitjes; sterkte met de kater, Pee!
Ik heb zomaar het idee dat het qua groenvoer wel goedkomt bij het avondeten vandaag..
[ afbeelding ]
Dille, spinazie, kervel, basilicum, peterselie, bieslook, knoflookstengels
Het plan: spinaziecrepes bakken en opvullen met kruidensalade, warmgerookte zalm en een lik zure room
Zo even ergens ontbijten en dan naar oud Altea denk ik. Beetje toeristen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Kortebroekenpic or it didn't happen!
Wat ga je vandaag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |