abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2020 @ 18:48:26 #51
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191556142
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De jongen wat make up op doet zal er last van krijgen.
En daarna zeker gaan huilen dat iedereen zich maar aan hem moet gaan aanpassen, tolerantie tonen.
En waarom zou je eigenlijk wel tattoos mogen hebben of hele dikke gouden kettingen en oorringen, piercings in je gezicht maar dan dan weer geen make-up mogen dragen? Wie bepaalt eigenlijk wat er wel en niet mag?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  maandag 17 februari 2020 @ 18:48:27 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191556143
Ik krijg bij het zien van het filmpje het idee dat dit jongetje zelf contact heeft opgenomen met het jeugdjournaal omdat hij graag zijn verhaal wilde doen en een boodschap wilde meegeven dat het oke is om jezelf te zijn. Het jeugdjournaal laat hem gewoon zijn verhaal doen, registreert en geeft verder geen moreel oordeel. Waarschijnlijk vond een redacteur het mailtje van de jongen aandoenlijk dus die had zoiets van: 'ach, waarom ook niet'. Dat de FvD dit Hart van Nederland-achtige itempje in een mannengenocide-frame gooit is dan weer te sneu voor woorden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 17 februari 2020 @ 18:49:30 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191556159
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

En waarom zou je eigenlijk wel tattoos mogen hebben of hele dikke gouden kettingen en oorringen, piercings in je gezicht maar dan dan weer geen make-up mogen dragen? Wie bepaalt eigenlijk wat er wel en niet mag?
of een stukje gpud in je eikel door en door
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 17 februari 2020 @ 18:50:34 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191556180
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja je zal jezelf maar moeten gedragen naar iemand die er niet naar jouw smaak uitziet. Dat is wel heel lastig blijkbaar. :')
Dat is inderdaad lastig om dat bij een grote groep stoere jongens van 13 t/m 16 te doen.
Die trekken zich namelijk geen fuck aan wat jij of een leraar zegt, en blijven lekker doorgaan met hun gedrag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191556200
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef -XOR- het volgende:
Ik krijg bij het zien van het filmpje het idee dat dit jongetje zelf contact heeft opgenomen met het jeugdjournaal omdat hij graag zijn verhaal wilde doen en een boodschap wilde meegeven dat het oke is om jezelf te zijn. Het jeugdjournaal laat hem gewoon zijn verhaal doen, registreert en geeft verder geen moreel oordeel. Waarschijnlijk vond een redacteur het mailtje van de jongen aandoenlijk dus die had zoiets van: 'ach, waarom ook niet'. Dat de FvD dit Hart van Nederland-achtige itempje in een mannengenocide-frame gooit is dan weer te sneu voor woorden.
Je kan dit gewoon wijten aan je eigen onzekerheid als je dit belerend vind overkomen ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 17 februari 2020 @ 18:51:39 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191556205
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

of een stukje gpud in je eikel door en door
Of een paar geitenogen in je lul laten naaien.
  maandag 17 februari 2020 @ 18:52:22 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191556224
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

De massa bepaalt dat zou ik zeggen.
Tatoo's, kettingen, piercings zorgen voor een ruig "stoer" uiterlijk onder mannen. Een teken van rebellie.

Make-up hoort daar niet bij. Dan wordt je weggezet als een watje of homo.
  maandag 17 februari 2020 @ 18:53:27 #58
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191556251
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Tatoo's, kettingen, piercings zorgen voor een ruig "stoer" uiterlijk onder mannen. Een teken van rebellie.

Make-up hoort daar niet bij. Dan wordt je weggezet als een watje of homo.
Die jij vervolgens verdedigt.
pi_191556282
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar dat doet hij wel, lees ik. Feminisering. Hij legt ons open voor verovering. De ondergang van de beschaving as we know it.
Dus een item als dit maakt de hele jeugd verwijfd? Zal wel meevallen, denk ik. Als jochie weet je echt wel of je behoefte aan make-up hebt of niet.

Ik snap sowieso niet waarom aandacht voor de ene groep meteen gezien wordt als een aanval op de andere groep.

Een docu, spotje of nieuwsitem heeft als boodschap dat er naast de meerderheid (groep A) ook nog een minderheid is (groep niet-A). En dat het ook okay is om een niet-A te zijn.

Hier wordt er dan meteen geroepen dat het indoctrinatie is, propaganda tegen meerderheid A. Maar dat is toch helemaal niet zo? Als het journaal ook eens aandacht besteedt aan tennis, dan wil dat toch ook niet zeggen dat voetballen maar slecht is?
  maandag 17 februari 2020 @ 18:56:08 #60
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191556309
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

Of een paar geitenogen in je lul laten naaien.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 17 februari 2020 @ 18:56:48 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191556330
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Tatoo's, kettingen, piercings zorgen voor een ruig "stoer" uiterlijk onder mannen, om hun onzekerheid te maskeren. Een teken van rebellie overcompensatie.

Fixed

Ik vind Ziggy van de Voice bijvoorbeeld een aardig knulletje hoe hij zichzelf (met make-up) presenteert. Ik vind het veel belangrijker dat mensen zichzelf blijven terwijl ze iets aan hun uiterlijk doen, en dat kan ik van de meeste zogenaamde
stoere :') macho's niet zeggen.
  maandag 17 februari 2020 @ 18:58:12 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191556367
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig om dat bij een grote groep stoere jongens van 13 t/m 16 te doen.
Die trekken zich namelijk geen fuck aan wat jij of een leraar zegt, en blijven lekker doorgaan met hun gedrag.
Maar wat voor last heb jij hier nu precies van? Kennelijk vind het het heel erg dat de volwassen wereld verwacht dat je je kunt gedragen naar de ander.
pi_191556570
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar wat voor last heb jij hier nu precies van? Kennelijk vind het het heel erg dat de volwassen wereld verwacht dat je je kunt gedragen naar de ander.
Hetzelfde als elke vorm van een extremisme. Dat dit valt binnen jouw wereld maakt het niet goed.

Ik ben helemaal voor zelfexpressie tijdens je jeugd maar make-upgebruik is daar geen vorm van. Aanpassen van je eigen zien als expressie is niet gezond en dat is wat hij doet. Als hij zich liep aan te passen naar het hetero-normatief was je tegenstander geweest.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:10:08 #64
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191556597
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind het zelf gewoon niet uit zien. Make-up komt mieterig over, niet-mannelijk en zwak. Maar dat is maar mijn mening.

Neemt niet weg dat jongens die dit doen een hoop zeik gaan meemaken op scholen en moeite zullen krijgen om veel vriendschappen te sluiten.

En als je dat als ouder aanmoedigt zie ik het gewoon als een vorm van (lichte) kindermishandeling.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:10:33 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191556609
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef V1z0R het volgende:

Ik ben helemaal voor zelfexpressie tijdens je jeugd maar make-upgebruik is daar geen vorm van.
Je spreekt jezelf tegen in een zin.
pi_191556656
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen in een zin.
En niet te zuinig ook

Voor zelfexpressie zijn maar daar wel uitzonderingen voor maken _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 17 februari 2020 @ 19:12:52 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191556662
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik vind het zelf gewoon niet uit zien. Make-up komt mieterig over, niet-mannelijk en zwak. Maar dat is maar mijn mening.

Neemt niet weg dat jongens die dit doen een hoop zeik gaan meemaken op scholen en moeite zullen krijgen om veel vriendschappen te sluiten.

En als je dat als ouder aanmoedigt zie ik het gewoon als een vorm van (lichte) kindermishandeling.
De alto's met hun piercings, dreadlocks en make-up hadden vroeger ook gewoon vrienden. Soort zoekt soort.

Drukte om niets dus.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:17:06 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191556753
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:10 schreef Harvest89 het volgende:
:+

maandag 17 februari 2020 @ 19:22:44 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191556878
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De alto's met hun piercings, dreadlocks en make-up hadden vroeger ook gewoon vrienden. Soort zoekt soort.

Drukte om niets dus.
Ga inderdaad maar naar strohalmen grijpen.
Het is gewoon realistisch wat ik zeg. Als je je jeugd een beetje normaal wilt doorbrengen is een beetje aanpassen aan de groep een must.

Vroeger hadden we op school een stuk of twee gothics, die werden ook overal op school buitengesloten en belachelijk gemaakt. Is vast een genot om zo eenzaam door je middelbare schooltijd heen te komen, want je was lekker anders dan de rest. :')
  maandag 17 februari 2020 @ 19:23:00 #70
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191556883
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

:+

[ afbeelding ]
Ja, leuk.
pi_191557002
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is gewoon realistisch wat ik zeg. Als je je jeugd een beetje normaal wilt doorbrengen is een beetje aanpassen aan de groep een must.

Vroeger hadden we op school een stuk of twee gothics, die werden ook overal op school buitengesloten en belachelijk gemaakt. Is vast een genot om zo eenzaam door je middelbare schooltijd heen te komen, want je was lekker anders dan de rest. :')
Ouders die hun kinderen de vrijheid geven om zich te uiten hoe zij willen. Realistisch inderdaad om dat kindermishandeling te noemen. Weet niet hoe jij bent opgevoed maar daar schort toch heel wat meer aan met je.mietje dit mietje dat uitlatingen

Je doet me aan deze pipo denken.

maandag 17 februari 2020 @ 19:29:23 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191557043
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:54 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Dus een item als dit maakt de hele jeugd verwijfd?
Wel als die vreselijke NOS het gaat propageren en dat doen ze blijkbaar door er aandacht aan te besteden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 17 februari 2020 @ 19:32:18 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191557109
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ouders die hun kinderen de vrijheid geven om zich te uiten hoe zij willen. Realistisch inderdaad om dat kindermishandeling te noemen. Weet niet hoe jij bent opgevoed maar daar schort toch heel wat meer aan met je.mietje dit mietje dat uitlatingen

Je doet me aan deze pipo denken.

Arie Boomsma _O-
De reddende engel die kinderen in de provincie uit de kast laat komen zodat ze helemaal geen leven meer hebben in het dorp.

Die jongens krijgen een hoop gezever over zich heen de rest van hun leven, maar Arie kan lekker in de spotlights gaan staan en over zichzelf gaan opscheppen over wat een geweldige kerel hij wel niet is.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:32:24 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191557112
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja, leuk.
:)
  maandag 17 februari 2020 @ 19:34:33 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191557166
quote:

[..]

Kennelijk heeft dit joch schijt aan dat soort dictaten. Maakt hem een stoerdere gast dan al die laffe types die zich altijd maar aan de grauwe massa aanpassen uit angst voor de mening van anderen.
pi_191557171
quote:

[..]

Welnee, er zijn altijd legio subculturen en groepjes en vaak is excentriciteit ook juist iets wat gewaardeerd wordt, hoewel dat wellicht wat minder is op een vmbo school. We leven hier niet in het Hollywoodstereotype van de jocks en cheerleaders.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191557190
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Arie Boomsma _O-
De reddende engel die kinderen in de provincie uit de kast laat komen zodat ze helemaal geen leven meer hebben in het dorp.

Die jongens krijgen een hoop gezever over zich heen de rest van hun leven, maar Arie kan lekker in de spotlights gaan staan en over zichzelf gaan opscheppen over wat een geweldige kerel hij wel niet is.
Relevant om daar op in te gaan ja. Mag hopen dat jij geen kinderen krijgt die later uit de kast komen, wat een leven krijgen die.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:36:16 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191557206
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kennelijk heeft dit joch schijt aan dat soort dictaten. Maakt hem een stoerdere gast dan al die laffe types die zich altijd maar aan de grauwe massa aanpassen uit angst voor de mening van anderen.
Daar heeft hij inderdaad wat aan, dat jij hem een stoere gast noemt. Dan wordt hij ineens niet meer gepest.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:36:29 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191557209
quote:

[..]

Arie Boomsma _O-

Uiteraard, hoe durft hij openlijk homo te zijn. Die moet gewoon braaf een vrouw trouwen en tegen heug een vrouw bezwangeren en dan zich maar op parkeerplaatsen door Marokkaantjes laten pijpen.

Zal zijn leven heel leuk maken. :')
pi_191557253
Ze krijgen vooral gezever van homofobe boertjes zoals jij, die zich 10x eerder achter hun oren mogen krabben dan dat de homo in kwestie dat mag doen, of Arie Boomsma wat dat betreft
  maandag 17 februari 2020 @ 19:38:30 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191557260
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Relevant om daar op in te gaan ja. Mag hopen dat jij geen kinderen krijgt die later uit de kast komen, wat een leven krijgen die.
Het is in de kern ook wel mooi wat hij probeert te doen. Probleem is dat het in de praktijk niet zo werkt als waar onze heilige Arie op gehoopt had. Maar Arie heeft er geen last van hoor, die gaat na de uitzendingen lekker naar Amsterdam om uit te rusten.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:38:57 #82
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191557273
Ik dacht trouwens dat die provinciaalse achterlijkheid vooral een linkse grachtengordelmythe is en dat homofobie niet meer voorkwam binnen de autochtone gemeenschappen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 17 februari 2020 @ 19:39:03 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191557276
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar heeft hij inderdaad wat aan, dat jij hem een stoere gast noemt. Dan wordt hij ineens niet meer gepest.
Wordt hij gepest dan?
  maandag 17 februari 2020 @ 19:39:28 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191557286
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De 'stoere' pesters blijken veelal jochies te zijn die zelf een minderwaardigheidscomplex hebben en jaloers zijn op mensen die wel zichzelf durven zijn. Ik denk dat je dan beter bij de gepeste categorie kunt horen, want de pesters zijn over het algemeen de loosers/watjes die zelf niks kunnen hebben of verdragen.
pi_191557290
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef -XOR- het volgende:
Ik dacht trouwens dat die provinciaalse achterlijkheid vooral een linkse grachtengordelmythe is en dat homofobie niet meer voorkwam binnen de autochtone gemeenschappen.
Ik heb 8 jaar in Emmen gewoond, geloof me, dat is geen mythe
pi_191557300
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

het interesseert hen geen ene rotmoer, vinden het niet vreemd ene nemen het voor kennisgeving aan
Precies. Alleen dat snapt niet iedereen.

Net zoals vele huidige kinderen totaal niet opkijken van een homo- of lesbisch stelletje. Zolang de ouders er tenminste geen 'ding' van maken.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:40:55 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191557319
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wordt hij gepest dan?
Als je make up op zou doen zoals de gevallen in de OP, dan is die kans aanzienlijk groter.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:42:12 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191557348
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik heb 8 jaar in Emmen gewoond, geloof me, dat is geen mythe
ah, oke. Mooi dan dat mensen zijn die zich inzetten om dat soort achterlijke taboes te doorbreken en af te rekenen met de provinciaalse homohaat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_191557379
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als je make up op zou doen zoals de gevallen in de OP, dan is die kans aanzienlijk groter.
Ja of als je goede cijfers haalt, een bril draagt, niet zo goed kunt sporten, stottert, niet heel knap bent en ga zo maar door ook. Er zijn duizenden redenen waarom een kind gepest kan worden en het is vooral aan de scholen om te zorgen dat dit niet gebeurt en wanneer het wel gebeurt de daders aan te pakken.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:45:37 #90
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191557418
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef -XOR- het volgende:
Nee dat is niet helemaal een mythe.
Kameraden van me gingen vroeger homo's opwachten bij ontmoetingsplaatsen om ze daar met een groepje in elkaar te trappen en te beroven. Soms hadden ze een paar honderd euro bij zich, en van dat geld gingen we dan op stap, meestal naar Duitsland.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:45:38 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191557419
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij komt een stuk zelfverzekerder over dan degenen in dit topic die zich er druk over lopen te maken dus het zal loslopen.
pi_191557427
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

We hebben het over middelbare scholen, waar het vol zit met machogedrag. Als ouder en leraar doe je daar weinig aan.
Als ouder doe je daar na het bereiken van de middelbare schoolleeftijd van je kinderen inderdaad niet zo heel veel meer aan. Maar in de periode dat je de basis hebt gelegd, heb je als ouder een hele belangrijke bijdrage gehad aan de vorming van het wereldbeeld van je kind.

In een klas vol kinderen van ouders die zelf tolerant zijn en niet continu anderen belachelijk maken, zullen de kinderen dat als vanzelfsprekend ook veel minder doen dan wanneer het gros van de klas is opgegroeid in een omgeving waar ouders elk meisjesachtig/vrouwelijk/zwak gedrag meteen belonen met woorden als mietje en homo.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:47:35 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191557462
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja of als je goede cijfers haalt, een bril draagt, niet zo goed kunt sporten, stottert, niet heel knap bent en ga zo maar door ook. Er zijn duizenden redenen waarom een kind gepest kan worden en het is vooral aan de scholen om te zorgen dat dit niet gebeurt en wanneer het wel gebeurt de daders aan te pakken.
Meestal zijn die pesters gewoon kutkinderen die door kutouders worden 'opgevoed' en waar het volledig ontbreekt aan fatsoen en respectabele waarden ed. En de school heeft denk ik genoeg aan het hoofd om de boel een beetje draaiende te houden. Jammer voor de gepeste kinderen dus veelal, die nog niet eens dit soort dingen bekend durven te maken.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:48:08 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191557471
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kameraden van me gingen vroeger homo's opwachten bij ontmoetingsplaatsen om ze daar met een groepje in elkaar te trappen en te beroven. Soms hadden ze een paar honderd euro bij zich, en van dat geld gingen we dan op stap, meestal naar Duitsland.
Stoere kameraden heb jij man :7
pi_191557473
quote:

[..]

Waarom heb je het telkens over je kameraden en je `nazi'-vrienden' in een ander topic terwijl het overduidelijk is dat jij er ook gewoon deel van uitmaakte?
pi_191557493
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef -XOR- het volgende:
Die FvD reactie is niet alleen sneu. Het is ook tekenend voor de intolerantie van die partij, iets wat in een vrije democratie in mijn ogen niet past.

Vrijheid eindigt waar het de vrijheid van een ander individu beperkt. Sta je daar niet achter, dan ben je geen democraat.
pi_191557501
quote:

[..]

Je komt uit Limburg, dat verklaart een hoop.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:49:40 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191557504
Vertel me wie uw vrienden zijn, en ik zeg wie u bent :+
  maandag 17 februari 2020 @ 19:49:46 #99
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191557505
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom heb je het telkens over je kameraden en je `nazi'-vrienden' in een ander topic terwijl het overduidelijk is dat jij er ook gewoon deel van uitmaakte?
Ik deed er niet aan mee. Vond het een stap te ver gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:45 schreef Ivo1985 het volgende:
In een klas vol kinderen van ouders die zelf tolerant zijn en niet continu anderen belachelijk maken, zullen de kinderen dat als vanzelfsprekend ook veel minder doen dan wanneer het gros van de klas is opgegroeid in een omgeving waar ouders elk meisjesachtig/vrouwelijk/zwak gedrag meteen belonen met woorden als mietje en homo.
Mwa, zou eventueel kunnen. Ik zat op het vmbo, bouwtechniek.
pi_191557665
quote:

[..]

Arie Boomsma _O-

Tja, dat die plattelandstokkies te dom zijn om te realiseren dat een homo in het dorp geen enkele invloed op henzelf heeft, kan Arie ook niets aan doen. Dat sommige ouders nog veel dommer zijn en liever de teksten uit enkele foute passages uit een achterlijk oud boek opvolgen kan Arie ook niets aan doen. Arie doet nog pogingen om de belangrijkste passages uit datzelfde achterlijke boek onder de aandacht te brengen "heb uw naasten lief" en "gij zult niet oordelen".

Maar tegen dergelijke domheid helpt de tussenkomst van Arie helaas niet voldoende. Ik ken de trieste verhalen. Die ellende komt nog veel te vaak voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')